abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:11:43 #226
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152794253
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 14:49 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ze lijken het goed te doen ja :Y Maar ik ga op z'n aller-vroegst morgen pas bellen, en als het aan mij ligt zelfs liever pas vrijdag. Ik wil echt zeker weten dat ze het ook goed blijven doen, ik wil namelijk echt geen mensen af hoeven bellen omdat hun puppy ineens is dood gegaan :X
Hoe groot is de kans dat ze binnen nu en 24/48u doodgaan?

quote:
En ja, stangen voor de zekerheid. Gisteren niet tijdens de bevalling, omdat we er toen de hele tijd bij waren en ik wilde dat Nori zo comfortabel mogelijk kon liggen. Maar nu wel omdat we nu niet meer de hele tijd er naast zitten en omdat we hopen dat we in de niet al te verre toekomst toch ook een avond in ons eigen bed kunnen slapen :P en dan weten we tenminste redelijk zeker dat ze er niet per ongeluk één plet (al is ze wel heel voorzichtig hoor, wat dat betreft. Lomp is ze zeker niet).
Geen lompe labrador, bel de krant :P

quote:
En nee, geen feestje vanwege de verse moeder. Sowieso zo min mogelijk bezoek de eerste drie weken, ivm ziektekiemen en stress en zo.
Maar, krijgen pups ook niet al veel anti stoffen mee van de moeder? Dus is het niet een beetje meer jouw angst dan daadwerkelijke kans?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:15:15 #227
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_152794402
Bij elke fokker waar ik ben geweest moest je op zijn minst je handen ontsmetten als je bij de pups kwam.

Lijkt me dat als ze de eerste 24 uur perfect doorkomen dat het dan wel raar moet lopen willen ze alsnog dood neervallen. Hoop ik in ieder geval.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:20:47 #228
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152794620
:D Ga es snel wat lekkers koken voor je jarige man die vannacht om vier uur is opgestaan voor de pupjes O+
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezonde pups onder een lamp zien liggen, als je die uitzet, gaat Nori er dan niet gewoon bij? ( Billy is in januari geboren, Sjon in november, die hebben echt nooit een lamp gehad hoor ;) ).
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 20 mei 2015 @ 17:27:00 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152794818
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:20 schreef oh-oh het volgende:
:D Ga es snel wat lekkers koken voor je jarige man die vannacht om vier uur is opgestaan voor de pupjes O+
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezonde pups onder een lamp zien liggen, als je die uitzet, gaat Nori er dan niet gewoon bij? ( Billy is in januari geboren, Sjon in november, die hebben echt nooit een lamp gehad hoor ;) ).
Link had in januari ook geen lamp :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_152795326
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe groot is de kans dat ze binnen nu en 24/48u doodgaan?
Niet groot, gelukkig. Maar je zou wel binnen nu en 24/48 uur kunnen merken dat ze bv niet (meer) aankomen of af gaan vallen, of meer beginnen te piepen. En dat is een teken dat er toch iets mis is met de pup, en dan kunnen ze wel na die 48 uur alsnog dood gaan. Dat zijn dus ook de dingen waar ik op let. Vanavond gaan we opnieuw wegen en kijken of ze sinds gisteravond goed gegroeid zijn (en ik moet ook nog even nageltjes knippen en ze even checken op wolfsklauwtjes en proberen te kijken of hun gehemelte wel dicht is en zo). En morgenochtend wegen we weer, en morgenavond nog een keer. En als het dan nog steeds goed gaat en ze allemaal voldoende zijn gegroeid en tevreden lijken dan durf ik het misschien aan te bellen :P

quote:
[..]

Geen lompe labrador, bel de krant :P
Kwestie van goed trainen 8-) hebben we vanaf het begin af aan op gelet, en werkt nu dus ook door in haar omgang met de puppy's. Ze kunnen het wel, kost alleen wat moeite om voorzichtig te zijn ;)

Ze doet nu echt goed haar best met de pups trouwens :Y Ligt ook steeds meer bij ze, als ze piepen gaat ze er direct op af en laat ze goed drinken en zo. Echt heel fijn om te zien dat ze hier zo in groeit O+

quote:
[..]

Maar, krijgen pups ook niet al veel anti stoffen mee van de moeder? Dus is het niet een beetje meer jouw angst dan daadwerkelijke kans?
Ja, als ze genoeg biest binnen krijgen wel. Maar dat zijn alleen de antistoffen die de moeder ook heeft. Eventuele infecties die van buitenaf komen zijn het echte probleem, daar heeft de moeder namelijk geen verweer tegen en dat kan ze dus ook niet doorgeven. En hoewel een volwassen hond daar dan niet per sé echt ziek van hoeft te worden, kan een kleine puppy er aan dood gaan. Denk bv aan herpes, of zoiets als giardia. Dat is dus de reden dat bezoek van buitenaf beperkt wordt, en we ook geen andere 9onbekende) honden bij het nest willen hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:15 schreef Valerie. het volgende:
Bij elke fokker waar ik ben geweest moest je op zijn minst je handen ontsmetten als je bij de pups kwam.
Idem. Ik heb de DA gisteravond (die vers van het spreekuur kwam) ook eerst zijn handen laten wassen en schoenen uit laten doen voor hij aan Nori kwam. Hij keek me aan alsof hij water zag branden toen ik dat vroeg :D :')

En misschien is het inderdaad wel wat overdreven hoor, dat kan best. Maar het zal me niet gebeuren dat er herpes bij mijn nest komt, of dat mijn pups giardia oplopen omdat ik iedereen er bij laat als ze nog zo klein zijn, of dat mensen er bij komen zonder handen te wassen/schoenen uit te doen. Kan natuurlijk altijd alsnog iets mis gaan, maar dan zal het dáár iig niet aan liggen.

quote:
Lijkt me dat als ze de eerste 24 uur perfect doorkomen dat het dan wel raar moet lopen willen ze alsnog dood neervallen. Hoop ik in ieder geval.
Er zijn wel dingen die pas later naar voren komen. Als pups een andere bloedgroep hebben dan de moeder bv (zeldzaam bij honden), of sommige aangeboren afwijkingen, of fading puppy syndrome. Maar meestal zie je dan na 2 dagen wel behoorlijke achteruitgang, dus dat is waar je op moet letten. En daarnaast is er natuurlijk nog een heel arsenaal aan andere nare dingen die een pup kan krijgen, zoals infecties en parasieten bv, maar die probeer je dus te voorkomen door oa goede hygiëne en niet teveel contact met onbekenden.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:20 schreef oh-oh het volgende:
:D Ga es snel wat lekkers koken voor je jarige man die vannacht om vier uur is opgestaan voor de pupjes O+
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gezonde pups onder een lamp zien liggen, als je die uitzet, gaat Nori er dan niet gewoon bij? ( Billy is in januari geboren, Sjon in november, die hebben echt nooit een lamp gehad hoor ;) ).
Nori gaat er nu al meer bij :Y Ze doet het echt goed, vind ik O+ En ik weet juist niet anders dan dat er een lamp bij het nest hangt de eerste 2-3 weken, ik zie het heel vaak bij andere fokkers. Of anders iets van een warmtemat of -plaat oid voor extra warmte. Hoe zou je anders de pups op temperatuur houden dan? Ze zitten hier in een open ruimte (woonkamer met open keuken) met een raam dat bijna altijd open staat (zodat de katten in- en uit kunnen) en deuren die regelmatig open en dicht gaan en mensen die langs lopen. Ik denk dat het zonder lamp echt te koud zou worden.

En manlief krijgt eten naar keuze gemaakt door mijn vader, ideaal en lekker weinig werk voor mij :7
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_152796005
Jij woont toch heel landelijk? Is die DA niet gewoon een ouderwetse veearts die met blote armen even in de kont van een koe gaat graaien?
pi_152797800
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2015 18:16 schreef computergirl het volgende:
Jij woont toch heel landelijk? Is die DA niet gewoon een ouderwetse veearts die met blote armen even in de kont van een koe gaat graaien?
Niet heel landelijk, maar wel buitenaf ja. En ja, zo gaat het wel ongeveer ja :P Al doet hij ook graag kleindieren, niet alleen maar vee.

Maar het is verder echt een aardige en ook kundige man, hij komt hier al thuis sinds ik zo oud was als mijn dochtertje nu. Maar ja, tegenwoordig plaats ik wel soms wat vraagtekens bij zijn aanpak, en vraag ik hem voor bepaalde dingen wel maar andere dingen niet.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  woensdag 20 mei 2015 @ 19:26:20 #233
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152798094
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 19:16 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Niet heel landelijk, maar wel buitenaf ja. En ja, zo gaat het wel ongeveer ja :P Al doet hij ook graag kleindieren, niet alleen maar vee.

Maar het is verder echt een aardige en ook kundige man, hij komt hier al thuis sinds ik zo oud was als mijn dochtertje nu. Maar ja, tegenwoordig plaats ik wel soms wat vraagtekens bij zijn aanpak, en vraag ik hem voor bepaalde dingen wel maar andere dingen niet.
Mijn inziens is dat echt serieus geen slechte eigenschap van je hoor :P Hoeveel vieze kwakzalf DA's ik wel niet heb meegemaakt :X
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:10:07 #234
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_152799774
Lamp vind ik ook normaal hoor. Ik heb t ook vaker gezien bij fokkers. Fijn dat de pups t zo goed doen :)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_152800027
Zonet de werpkist opnieuw verschoond (doen we dus voortaan maar standaard 2x per dag wegens alle poep en pies) en alle pupjes even gepoetst met een warme washand (want ook poep en pies) en opnieuw gewogen. Alle pups zijn vergeleken met vanochtend weer aangekomen. Ze zitten nu na 24 uur ruim boven hun geboortegewicht. De lichtste is 31 gram aangekomen en weegt nu 361 gram, de rest zit ruim boven de 400 gram (de zwaarste is nu 470 gram). In de eerste week moeten ze hun geboortegewicht verdubbelen, dus ze moeten nog even :+

Nori is inmiddels geëvolueerd tot een soort super-moeder, ze wil nu amper meer weg uit de werpkist en tijdens het poetsen en wegen vond ze het helemaal niet leuk dat haar puppy's niet bij haar lagen. We hebben haar even getemperatuurd en dat was goed; 39,2. Dat is een klein beetje verhoging, maar schijnt normaal te zijn zo kort na een bevalling. Gedurende de komende paar dagen moet haar temperatuur weer zakken naar tussen de 38 en 39 graden.

We zijn tot de ontdekking gekomen tijdens het poetsen net dat behalve 'Wit teentje' met zijn (je raad het misschien al :+ ) witte teentjes er ook nog een zwart teefje is met een heel klein wit vlekje op haar borst, en dat er nog een paar hondjes een klein wit vlekje op de zool van hun (voor) pootjes lijken te hebben (zgn Bolo-pads). Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen als ze iets ouder zijn, het levert vast wel mooie voorbeeld foto's op voor bij mijn stukje over kleurfouten op de website :9

Plaatje van Nori die haar kroost inspecteert na de poetsbeurt:


Oh, en misschien nog wel het beste nieuws van de dag; ik ga vanavond gewoon in m'n eigen bed slapen O+ We gaan er om 12 uur en om 3 uur nog even uit om Nori te laten plassen/poepen en te checken dat alles goed gaat, maar oh, wat ga ik lekker slapen straks O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:25:36 #236
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152800286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:17 schreef Miss_Isis het volgende:
Zonet de werpkist opnieuw verschoond (doen we dus voortaan maar standaard 2x per dag wegens alle poep en pies) en alle pupjes even gepoetst met een warme washand (want ook poep en pies) en opnieuw gewogen. Alle pups zijn vergeleken met vanochtend weer aangekomen. Ze zitten nu na 24 uur ruim boven hun geboortegewicht. De lichtste is 31 gram aangekomen en weegt nu 361 gram, de rest zit ruim boven de 400 gram (de zwaarste is nu 470 gram). In de eerste week moeten ze hun geboortegewicht verdubbelen, dus ze moeten nog even :+
Doe je ze in zo'n keukenweegschaal? :D Is 470g zwaar/stevig/dik/vet/gezet/fatty/whatever of is dat wel normaal?

quote:
Nori is inmiddels geëvolueerd tot een soort super-moeder, ze wil nu amper meer weg uit de werpkist en tijdens het poetsen en wegen vond ze het helemaal niet leuk dat haar puppy's niet bij haar lagen. We hebben haar even getemperatuurd en dat was goed; 39,2. Dat is een klein beetje verhoging, maar schijnt normaal te zijn zo kort na een bevalling. Gedurende de komende paar dagen moet haar temperatuur weer zakken naar tussen de 38 en 39 graden.
Serieus? Zo snel? :D _O_ Wel grappig dat ze eerst er niet zoveel van moest weten en nu in ene er vol op gaat zeg maar :D

quote:
We zijn tot de ontdekking gekomen tijdens het poetsen net dat behalve 'Wit teentje' met zijn (je raad het misschien al :+ ) witte teentjes er ook nog een zwart teefje is met een heel klein wit vlekje op haar borst, en dat er nog een paar hondjes een klein wit vlekje op de zool van hun (voor) pootjes lijken te hebben (zgn Bolo-pads). Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen als ze iets ouder zijn, het levert vast wel mooie voorbeeld foto's op voor bij mijn stukje over kleurfouten op de website :9
Ik vind het er wel echt kei poepig uitzien hoor :{w

quote:
Plaatje van Nori die haar kroost inspecteert na de poetsbeurt:
[ link | afbeelding ]

Oh, en misschien nog wel het beste nieuws van de dag; ik ga vanavond gewoon in m'n eigen bed slapen O+ We gaan er om 12 uur en om 3 uur nog even uit om Nori te laten plassen/poepen en te checken dat alles goed gaat, maar oh, wat ga ik lekker slapen straks O+
Je kan me dus serieus opvegen als je geen oog dicht doet omdat "je toch wilt weten hoe het met de pups en Nori gaat" :+
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:28:03 #237
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_152800364
:D Witte zooltjes pigmenteren denk ik nog wel bij toch?
Vriendin van me kwam er twee jaar geleden na een dag of vier pas achter dan een van de pups geen anus had, dat was zo sneu :X
Nu doet iedereen echt het eerst de anuscheck bij alle pups :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:29:33 #238
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_152800408
Wat een voorbeeldige bevalling dit zeg. Na één nacht keutelen begon de bevalling meteen, dat ging ook allemaal behoorlijk soepel verder. Nori vond het eerst niet heel fraai, maar dat is niet zo gek natuurlijk, en nu supermom terwijl haar baby's prachtig groeien en het goed doen.

Dat had je veeeeeeeel slechter kunnen treffen ^O^ ^O^
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:31:39 #239
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_152800478
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Witte zooltjes pigmenteren denk ik nog wel bij toch?
Vriendin van me kwam er twee jaar geleden na een dag of vier pas achter dan een van de pups geen anus had, dat was zo sneu :X
Nu doet iedereen echt het eerst de anuscheck bij alle pups :')
What the fuck? Kunnen die zo lang overleven? En jezus man, arm beest. Dat moet écht niet prettig zijn geweest.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:31:42 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152800480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Witte zooltjes pigmenteren denk ik nog wel bij toch?
Vriendin van me kwam er twee jaar geleden na een dag of vier pas achter dan een van de pups geen anus had, dat was zo sneu :X
Nu doet iedereen echt het eerst de anuscheck bij alle pups :')
Whut? En toen? :o
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_152800523
Gotsamme wat schattig :D
Moeten zij weten
pi_152800836
Och och och wat zijn ze leuk! O+
Maak je ook een foto van een kip met de pupjes, net als van nori met kuikentjes? *;
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_152800847
Oh leuk! Juno de zwarte lab van mijn schoonouders heeft ook bolo pads ziet er zo tof uit.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:47:09 #244
409579 LuDann
All the way
pi_152801072
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Witte zooltjes pigmenteren denk ik nog wel bij toch?
Vriendin van me kwam er twee jaar geleden na een dag of vier pas achter dan een van de pups geen anus had, dat was zo sneu :X
Nu doet iedereen echt het eerst de anuscheck bij alle pups :')
Oh, dat is heel sneu ja. Toen ik nog paraveterinair was hadden we ook een keer zo'n pup in de praktijk (ook een lab toevallig). Was heel sneu maar die is ingeslapen.

Het is geen aandoening die erg opvalt, de pup werd vooral heel dik (want er kon niks uit) en ziek. Vanaf de buitenkant zag je het niet goed maar de anus was feitelijk alleen een kuiltje.
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:51:52 #245
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_152801240
Heb je al kennelnamen, M_I?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 20 mei 2015 @ 20:55:13 #246
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_152801358
Ik ben nog steeds voor sushi.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_152801369
quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:25 schreef Qwea het volgende:

[..]

Doe je ze in zo'n keukenweegschaal? :D Is 470g zwaar/stevig/dik/vet/gezet/fatty/whatever of is dat wel normaal?
Ja, keukenweegschaal met een doorzichtig plastic bakje er op (met een doekje dr in voor t zachte). 470 gram is wel normaal, rond de 400 gram is een heel gemiddeld geboortegewicht voor een labradorpuppy. En dat verdubbelen ze in 1 week, en dan ongeveer rond de tweede week verdubbelen ze weer hun gewicht. Daarna weet ik het niet precies :P Maar meestal zijn ze zo rond de 7 kilo als ze 8 weken zijn.

quote:
[..]

Serieus? Zo snel? :D _O_ Wel grappig dat ze eerst er niet zoveel van moest weten en nu in ene er vol op gaat zeg maar :D
Ja, ik vind het ook opvallend hoe toegewijd ze ineens is, alleen haar schoonmaakvaardigheden kunnen nog wel wat beter. Maar ze heeft zelfs amper tijd en zin om te eten, ze wil voornamelijk bij de pups zijn nu. Vanmiddag moest ik haar zelfs 'dwingen' te eten door Rani vlak voor haar neus te voeren. Toen at ze zelf ook wel, want anders kreeg Rani het :P En vanavond heb ik haar uit de hand gevoerd omdat ze anders niet wilde. Voor de stukken vleesbot die ze nu extra krijgt heeft ze ook maar weinig tijd, ze wordt er heel zenuwachtig van als ik die geef omdat ze er geen tijd/zin in heeft, maar ook niet wil dat Rani of Puck het opeet. Dus probeert ze het te 'begraven' in de werpkist, maar dat wil ook niet... Dus dan pak ik het maar weer af. Hopelijk krijgt ze snel wat meer eetlust, want ik wil eigenlijk wachten tot een week of 4 met het bijvoeren van de pups. Dus Nori moet goed eten en drinken om ze goed te laten groeien.

quote:
[..]

Ik vind het er wel echt kei poepig uitzien hoor :{w
Is ook wel lief O+ Alleen niet wat je verwacht bij een labje. Al zijn witte vlekjes op de borst wel gewoon toegestaan volgens de rasstandaard.

quote:
[..]

Je kan me dus serieus opvegen als je geen oog dicht doet omdat "je toch wilt weten hoe het met de pups en Nori gaat" :+
Mwah, ik gok dat ik zo moe ben dat ik wel in slaap val hoor :+

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:28 schreef oh-oh het volgende:
:D Witte zooltjes pigmenteren denk ik nog wel bij toch?
Vriendin van me kwam er twee jaar geleden na een dag of vier pas achter dan een van de pups geen anus had, dat was zo sneu :X
Nu doet iedereen echt het eerst de anuscheck bij alle pups :')
Weet niet of het nog helemaal weg trekt, witte vlekjes op de zooltjes kunnen wel blijvend zijn. Maar we gaan het zien :)

En van die anus, dat wist ik dat dat kan ja :X Maar nu bedenk ik dus prompt of ik niet ondanks alle poep zoiets net niet over het hoofd heb gezien bij één van de pups :') Maar volgens mij kunnen ze hier allemaal wel poepen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:29 schreef Valerie. het volgende:
Wat een voorbeeldige bevalling dit zeg. Na één nacht keutelen begon de bevalling meteen, dat ging ook allemaal behoorlijk soepel verder. Nori vond het eerst niet heel fraai, maar dat is niet zo gek natuurlijk, en nu supermom terwijl haar baby's prachtig groeien en het goed doen.

Dat had je veeeeeeeel slechter kunnen treffen ^O^ ^O^
Ja, dat had ik zeker :Y Het gaat echt super goed, 8 hele levendige pups die er helemaal goed en gezond (en geheel zelfstandig) uit kwamen, zonder medicatie of andere hulp behalve een beetje schoonwrijven met een doekje... Nori die ondanks haar terughoudendheid en zenuwachtigheid nu toch helemaal haar draai lijkt te hebben gevonden... echt super zoals het nu gaat :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:41 schreef tombolafan het volgende:
Och och och wat zijn ze leuk! O+
Maak je ook een foto van een kip met de pupjes, net als van nori met kuikentjes? *;
:D Misschien als ze iets ouder zijn en op expeditie gaan de weide/wijde wereld in tussen de kippen. Ze moeten daar toch kennis mee maken in het kader van de socialisatie :)

quote:
14s.gif Op woensdag 20 mei 2015 20:51 schreef Qwea het volgende:
Heb je al kennelnamen, M_I?
Nope, nog niet. Ik wacht nog een paar dagen met insturen, voor alle zekerheid. Misschien dat man en ik er morgen even over na kunnen denken als we bijgeslapen zijn :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_152802500
Erg leuk om alles zo te lezen!

Gefeliciteerd met je man én met de pups natuurlijk.
Ik ben misschien niet zo meepraterig, maar ik lees echt alles en sommige stukken zelfs twee keer :+
Erg leuk en interessant! ^O^

(zou heel graag n hond willen, maar dat gaat nu niet.. Dochter heeft steeds huiduitslag en we dachten tot voor kort dat het aan bepaalde voedingsstoffen lag ofzo, maar ze blijkt behoorlijk heftig allergisch te zijn voor honden :X )
compact en kleverig.
pi_152804304
Hier ook even uit de lurk modus, gefeliciteerd!! En wat fijn dat alles zo goed gaat en dat Nori nu ook echt een moedertje aan het worden is *O*
Heel leuk om alles mee te lezen en vooral ook om de pups te zien natuurlijk! *;
  roze donderdag 21 mei 2015 @ 12:35:45 #250
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152818133
Zo lief dit O+
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')