abonnement Unibet Coolblue
pi_153349826
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 10:19 schreef Altron het volgende:

[..]

Is wel een toffe mount in HotS ^O^
Ja maar geen 1 gaat boven Billie :9 O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153349869
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 09:17 schreef icemotion het volgende:

[..]

Nog niet, wel een paar potjes kunnen spelen afgelopen weekend en ik zit nu op player-level 9. Eerste 2 heroes gekocht met gold; Muradin en Malfurion.
Nice :9
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153351139
Ik heb Kael'Thas gehaald want ik had zin in nog een caster maar ik vind hem tot noch toe iets underwhelming. De damage is hoog, maar als ik dat bijvoorbeeld vergelijk met Jaina die iedereen ook nog eens alles automatisch slowed is de damage toch ongeveer gelijk. Z'n enige "escape" is een vrij matige stun die relatief makkelijk te missen is. Als die op cooldown staat en een illidan begint op je in te hakken ben je voor de rest eigenlijk compleet afhankelijk van je team om daar iets aan te doen, anders lig je in een paar klappen. Blink/flash op een vroeger level zou helpen, maar die krijg je helaas pas op level 20 en is, mede door de logheid van Kael, eigenlijk verplicht om te nemen.

Nog even wat meer spelen om tot de echte conclusie te komen want ik ben uiteraard nog niet helemaal warm, maar dit is m'n eerste impressie :P
Conscience do cost.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:26:37 #104
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153351249
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb Kael'Thas gehaald want ik had zin in nog een caster maar ik vind hem tot noch toe iets underwhelming. De damage is hoog, maar als ik dat bijvoorbeeld vergelijk met Jaina die iedereen ook nog eens alles automatisch slowed is de damage toch ongeveer gelijk. Z'n enige "escape" is een vrij matige stun die relatief makkelijk te missen is. Als die op cooldown staat en een illidan begint op je in te hakken ben je voor de rest eigenlijk compleet afhankelijk van je team om daar iets aan te doen, anders lig je in een paar klappen. Blink/flash op een vroeger level zou helpen, maar die krijg je helaas pas op level 20 en is, mede door de logheid van Kael, eigenlijk verplicht om te nemen.

Nog even wat meer spelen om tot de echte conclusie te komen want ik ben uiteraard nog niet helemaal warm, maar dit is m'n eerste impressie :P
Idem, kwam er zojuist pas achter dat je altijd die D ability aan moet hebben :')

was echt teleurgesteld van het weekend, en maar afvragen waarom soms die flamestrike ring groter werd dan normaal :P

Net een potje samen tegen de AI gedaan, en heb ik toch wel even in mijn eentje de complete bovenste lane doorbroken.

Hij heeft wel veel te weinig mana waardoor je niet altijd stun->flamestrike->andere vuurding->pheonix kunt doen :D
pi_153351848
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:26 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Idem, kwam er zojuist pas achter dat je altijd die D ability aan moet hebben :')
Ja, dat moet :P Of nouja, de juiste D-empower op het juiste moment.
quote:
Net een potje samen tegen de AI gedaan, en heb ik toch wel even in mijn eentje de complete bovenste lane doorbroken.
Ja, tegen AI kan je 5v1 nog winnen natuurlijk :P
quote:
Hij heeft wel veel te weinig mana waardoor je niet altijd stun->flamestrike->andere vuurding->pheonix kunt doen :D
Tip wat betreft dit: Die eerste talent die je kan kiezen die je extra mana regen neemt per healing orb die je oppakt is zo goed als verplicht voor Kael, anders kan je later in de game nauwelijks in lane blijven.
Conscience do cost.
  maandag 8 juni 2015 @ 13:52:39 #106
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153352111
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja, dat moet :P Of nouja, de juiste D-empower op het juiste moment.

[..]

Ja, tegen AI kan je 5v1 nog winnen natuurlijk :P

[..]

Tip wat betreft dit: Die eerste talent die je kan kiezen die je extra mana regen neemt per healing orb die je oppakt is zo goed als verplicht voor Kael, anders kan je later in de game nauwelijks in lane blijven.
Hehe ja ik ben een hearthstone speler, heroes doe ik af en toe erbij. Vandaar dat ik wel blij was dat we wonnen tegen de AI.

Van het weekend verloren we gewoon, en ja dat kwam door mij omdat ik die D nog niet ontdekt had :P Wat wel achterlijk is want deze hero zat ook bijna 100% in DotA, het was vroeger een van mijn favorieten.
pi_153352232
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 13:22 schreef ems. het volgende:
Ik heb Kael'Thas gehaald want ik had zin in nog een caster maar ik vind hem tot noch toe iets underwhelming. De damage is hoog, maar als ik dat bijvoorbeeld vergelijk met Jaina die iedereen ook nog eens alles automatisch slowed is de damage toch ongeveer gelijk. Z'n enige "escape" is een vrij matige stun die relatief makkelijk te missen is. Als die op cooldown staat en een illidan begint op je in te hakken ben je voor de rest eigenlijk compleet afhankelijk van je team om daar iets aan te doen, anders lig je in een paar klappen. Blink/flash op een vroeger level zou helpen, maar die krijg je helaas pas op level 20 en is, mede door de logheid van Kael, eigenlijk verplicht om te nemen.

Nog even wat meer spelen om tot de echte conclusie te komen want ik ben uiteraard nog niet helemaal warm, maar dit is m'n eerste impressie :P
Had ik in het begin ook en een losing streak van mijn 10 eerste games met hem. :') Nu ik hem wat beter onder de knie heb vind ik hem echt geweldig en ben steevast eerste als het op hero damage aankomt. Na level 16, als je de talent neemt dat je flame strike ook living bomb applied doe je echt extreem veel damage, mits je je living vomb damage hebt geupgrade.

Ter illustratie:

http://gfycat.com/GlumTediousAppaloosa

[ Bericht 3% gewijzigd door Cikx op 08-06-2015 14:28:20 ]
  maandag 8 juni 2015 @ 13:58:38 #108
217478 Altron
pew pew
pi_153352293
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 12:27 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Ja maar geen 1 gaat boven Billie :9 O+
Nee da's waar _O-

Maar dan wel de wonder billie uiteraard :P
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 8 juni 2015 @ 14:00:05 #109
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153352338
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 8 juni 2015 @ 14:07:53 #110
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_153352553
Heb ook maar eens HotS geprobeerd. Gave maps, maar eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik het veel ga spelen. Goed, ik heb dan ook een tijdje LoL gespeeld en waarschijnlijk ben ik MOBA's gewoon een beetje beu. Plus mijn laptop is inmiddels 4 jaar oud, waardoor ik in drukke gevechten vaak last heb van screen lag, dus dat helpt ook niet echt :+. Settings staan tevens op zijn allerlaagst.

Inmiddels ben ik wel level 3 en heb ik tot nu toe alleen nog Valla gekocht, bevalt opzich prima. Ik mis alleen nog wel een beetje de CC (stuns, rooting, slows, etc.).

Vraagje: Welke ranged hero heeft veel dps en CC? Dat was namelijk mijn favoriete speelstijl in LoL :P. Aan de LoL kenners: Denk maar aan Lux, jinx, enzo.
pi_153353179
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Heb ook maar eens HotS geprobeerd. Gave maps, maar eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik het veel ga spelen. Goed, ik heb dan ook een tijdje LoL gespeeld en waarschijnlijk ben ik MOBA's gewoon een beetje beu. Plus mijn laptop is inmiddels 4 jaar oud, waardoor ik in drukke gevechten vaak last heb van screen lag, dus dat helpt ook niet echt :+. Settings staan tevens op zijn allerlaagst.

Inmiddels ben ik wel level 3 en heb ik tot nu toe alleen nog Valla gekocht, bevalt opzich prima. Ik mis alleen nog wel een beetje de CC (stuns, rooting, slows, etc.).

Vraagje: Welke ranged hero heeft veel dps en CC? Dat was namelijk mijn favoriete speelstijl in LoL :P. Aan de LoL kenners: Denk maar aan Lux, jinx, enzo.
Jaina, ze is heel squishy maar heel hoge dps en al haar spells slowen. Falstad is misschien ook wel een goeie. Sylvanas is ook goed, maar haar enige CC is haar ultimate (Wailing Arrow) die je kunt laten ontploffen om tegenstanders te silencen.
  maandag 8 juni 2015 @ 14:38:00 #112
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153353352
Zagara heeft ook wel een leuke cc.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_153353878
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:38 schreef Perrin het volgende:
Zagara heeft ook wel een leuke cc.
Oja Zagara! Ook nog echt een lane-bully en is heel handig voor vision met haar creep.
  Moderator maandag 8 juni 2015 @ 15:09:35 #114
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_153354188
quote:
9s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:00 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
_O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_153366321
quote:
9s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:00 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153366366
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:07 schreef Schroevendraaier het volgende:
Heb ook maar eens HotS geprobeerd. Gave maps, maar eerlijk gezegd weet ik nog niet of ik het veel ga spelen. Goed, ik heb dan ook een tijdje LoL gespeeld en waarschijnlijk ben ik MOBA's gewoon een beetje beu. Plus mijn laptop is inmiddels 4 jaar oud, waardoor ik in drukke gevechten vaak last heb van screen lag, dus dat helpt ook niet echt :+. Settings staan tevens op zijn allerlaagst.

Inmiddels ben ik wel level 3 en heb ik tot nu toe alleen nog Valla gekocht, bevalt opzich prima. Ik mis alleen nog wel een beetje de CC (stuns, rooting, slows, etc.).

Vraagje: Welke ranged hero heeft veel dps en CC? Dat was namelijk mijn favoriete speelstijl in LoL :P. Aan de LoL kenners: Denk maar aan Lux, jinx, enzo.
Lux O+
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153366385
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 14:31 schreef Cikx het volgende:

[..]

Jaina, ze is heel squishy maar heel hoge dps en al haar spells slowen. Falstad is misschien ook wel een goeie. Sylvanas is ook goed, maar haar enige CC is haar ultimate (Wailing Arrow) die je kunt laten ontploffen om tegenstanders te silencen.
Nova?
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_153371720
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 22:07 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Nova?
Inderdaad veel damage vooral tegen squishies, maar op haar slow na heeft ze ook niet echt CC. :)
  dinsdag 9 juni 2015 @ 18:38:01 #119
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_153388107
Bedankt voor de suggesties allemaal :)! Ik zal ze eens proberen via de try-mode (wat ik echt een super functie vind).

Al moet ik eerst nog al dat screen lag fixen, dit is onspeelbaar zo, zelfs nog bij een resolutie van 1024x768 :'). Driver is tevens gewoon up-to-date, power-safe staat uit en alle settings staan op z'n laagst. Dat terwijl mijn laptop specs nog op het minimum ligt van wat Blizzard aanbeveelt. Ik zal denk ik maar eens verder zoeken wat ik nog kan doen, anders gg dan maar :+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 19:23:46 #120
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_153389448
Heb je zoiets al geprobeerd (al je processorcores uit de 'parked' stand halen)?

http://www.reddit.com/r/G(...)r_anyone_having_fps/

of op youtube:

HotS is best processor-intensief.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 11 juni 2015 @ 15:38:52 #121
289385 Schroevendraaier
Er zit een schroefje los
pi_153441875
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 19:23 schreef Perrin het volgende:
Heb je zoiets al geprobeerd (al je processorcores uit de 'parked' stand halen)?

http://www.reddit.com/r/G(...)r_anyone_having_fps/

of op youtube:

HotS is best processor-intensief.
Bij de eerste optie merk ik haast geen verschil helaas.
De tweede optie maakt het inderdaad iets beter, al is nog altijd wel wat screen lag. Kost ook vrij veel handelingen om het weer uit te zetten voor als ik bijvoorbeeld ergens wil studeren.

Maar het lijkt inderdaad dat de parked cores de grootste oorzaak zijn.
Bedankt voor je tips :)
pi_153472706
Hoe selecteer jeje mount? K heb die Warlords of draenor wolf gekregen.
  vrijdag 12 juni 2015 @ 15:49:39 #123
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_153473024
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juni 2015 15:39 schreef topdeck het volgende:
Hoe selecteer jeje mount? K heb die Warlords of draenor wolf gekregen.
in de play screen waar je je hero kiest enz, staat er links onderin een aantal keuze tabs voor je skins etc. Daar kun je ook een mount kiezen.
pi_153529413
Waarom is er nog geen chat-channel :o

Iedereen ff in-game /join Fok doen!
pi_153546885
quote:
14s.gif Op zondag 14 juni 2015 20:33 schreef TwyLight het volgende:
Waarom is er nog geen chat-channel :o

Iedereen ff in-game /join Fok doen!
Wat? _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')