abonnement Unibet Coolblue
pi_154222683
Ik vind de hypoallergene van d'r tuinen heel fijn. Hebben nog heel veel andere ook en niet zo duur. Had eerst hele dure maar deze bevalt eigenlijk net zo goed al niet beter.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_154227457
Hey :) Eventjes een domme vraag: maar hoe kun je ontdekken wat je staat in de wereld van make-up. Zelf heb ik me nog nooit opgemaakt, maar het lijkt me voor gelegenheden wel eens leuk om ermee te experimenteren. Alleen de tutorials zijn nogal... omslachtig
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_154227538
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey :) Eventjes een domme vraag: maar hoe kun je ontdekken wat je staat in de wereld van make-up. Zelf heb ik me nog nooit opgemaakt, maar het lijkt me voor gelegenheden wel eens leuk om ermee te experimenteren. Alleen de tutorials zijn nogal... omslachtig
L'Oréal heeft een geinige app :P en ik zou simpel beginnen: (foundation) Kohl en mascara en het verschil is al heel groot. Van niets naar veel is waarschijnlijk te resoluut en dat voelt gek :P
pi_154227562
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey :) Eventjes een domme vraag: maar hoe kun je ontdekken wat je staat in de wereld van make-up. Zelf heb ik me nog nooit opgemaakt, maar het lijkt me voor gelegenheden wel eens leuk om ermee te experimenteren. Alleen de tutorials zijn nogal... omslachtig
L'Oreal heeft een app uitgebracht waarmee je virtueel make-up op jezelf kunt doen en kijken hoe het staat. Make Up Genie heet het volgens mij. Met de voorcamera scant de app je gezicht zodat ie weet waar je ogen, neus en mond enz zijn. Daarna kun je losgaan op de producten. Best geinig. :)
pi_154227585
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:19 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

L'Oréal heeft een geinige app :P en ik zou simpel beginnen: (foundation) Kohl en mascara en het verschil is al heel groot. Van niets naar veel is waarschijnlijk te resoluut en dat voelt gek :P
Ah, je bent me net voor.
pi_154228072
Nice! Dat ga ik eens proberen :)
Misschien is mijn gezicht er ook te raar voor (tenminste, dat denk ik altijd), maar het proberen waard!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 10 juli 2015 @ 20:06:18 #282
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_154230157
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nice! Dat ga ik eens proberen :)
Misschien is mijn gezicht er ook te raar voor (tenminste, dat denk ik altijd), maar het proberen waard!
Veel dingen zien er ook vreemd uit omdat je het niet gewend bent ;)
Is hetzelfde met kleding. Als je een aansuitend ailhouette gewend bent is het vreemd als je opeens een loszittend "scandinavisch" silhouette aantrekt. Betekent niet dat het niet uit ziet en zeker niet voor anderen, je bent het alleen niet zelf gewend.
吴 曼 迪
pi_154230304
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:06 schreef megamandy het volgende:

[..]

Veel dingen zien er ook vreemd uit omdat je het niet gewend bent ;)
Is hetzelfde met kleding. Als je een aansuitend ailhouette gewend bent is het vreemd als je opeens een loszittend "scandinavisch" silhouette aantrekt. Betekent niet dat het niet uit ziet en zeker niet voor anderen, je bent het alleen niet zelf gewend.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_154230550
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey :) Eventjes een domme vraag: maar hoe kun je ontdekken wat je staat in de wereld van make-up. Zelf heb ik me nog nooit opgemaakt, maar het lijkt me voor gelegenheden wel eens leuk om ermee te experimenteren. Alleen de tutorials zijn nogal... omslachtig
1: Ontdek je gezicht, kijk naar wat voor een huidtype je hebt.. puistjes of niet, vettig of droog, veel textuur of niet misschien donkere kringen. Vanuit daar kun je een foundation en/of concealer kiezen die goed zijn voor jouw behoeften

2: Kijk wat voor een vorm gezicht je hebt, welke dingen je aan je gezicht wilt benadrukken door make up. En de vorm van je ogen is ook heel belangrijk. Een make up tutorial werkt niet voor iedereen precies zoals de persoon het doet. Je moet dingen kunnen aanpassen op jouw oogtype of dingen zoeken die specifiek voor jouw oogtype geschikt zijn. Wat in het begin misschien wat moeilijker is maar door te oefenen merk jij hoe je eyeliner op jouw oog moet doen en waar jij oogschaduw moet plaatsen op jouw oog zodat het mooi uit ziet.
En zelfde geld voor vorm van je gezicht als jij anderen ziet contouren en jij wilt dat ook maar je hebt al hoge jukbeenderen dan hoef jij niet zo intens je jukbeenderen te contouren als anderen maar misschien wil jij je voorhoofd of kaaklijn meer contouren. Dat klinkt misschien een beetje moeilijk maar je moet maar denken dat contouren dingen naar achteren brengt dus kleiner laat lijken en highlighten dingen naar voren brengt dus hoger/voller laat lijken.

3: Ben je een ''warm'' of ''koel'' persoon. Dit is vooral heel belangrijk bij foundation en concealer.. er zijn foundations die rozige ondertoon hebben dus meer rozeachtig neigen te zijn en er zijn foundations en concealers die warm zijn dus meer gelig zijn. En er is ook nog een categorie dus ''neutraal'' is dus beetje van beiden. Voor dit adviseer ik je wel om bij de douglas ofzo je te laten matchen zodat je kan zien voor watr voor een soort kleurtjes je kan gaan. En je kan overigens ook kijken naar de aders bij je polsen zijn ze groenig dan heb je meer kans om warm te zijn en zijn ze blauwig dan heb je meer kans om koel te zijn. Maar dat is niet echt een ''foolproof'' manier om te ontdekken dus daarom het beste laten adviseren.

Zelfde geldt voor oogschaduws en lipstick, als je weet of je warm of koel bent dan weet je ook sneller wat voor een kleuren jou complimenteren doormiddel van op het kleurenwiel te kijken of op te zoeken op youtube ofzo natuurlijk. En het is natuurlijk ook een kwestie van uit proberen ga gewoon eens in de winkel kijken en proberen op je arm of je het mooi vind. Make up is echt spelen want iedereen vind iets anders mooi bij zichzelf en heeft een voorkeur.

Naja ik heb echt veel getypt en misschien wel te veel maar ik hoop dat je hier wat aan hebt. En ik heb ook vast kei veel typfouten gemaak maarja screw that.
pi_154230634
En qua tutorials waar je echt veel van leert raad ik je Wayne Goss aan. Hij gaat diep in op onderwerpen i.p.v alleen over de look te praten. Hier kun je ook ontdekken wat goed voor jou kan werken

oogshape:


gezichtsvorm:


en hij heeft nog meer filmpjes die leerzaam zijn. Succes!
pi_154231523
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:19 schreef Crip het volgende:

[..]

Voor dit adviseer ik je wel om bij de douglas ofzo je te laten matchen zodat je kan zien voor watr voor een soort kleurtjes je kan gaan. En je kan overigens ook kijken naar de aders bij je polsen zijn ze groenig dan heb je meer kans om warm te zijn en zijn ze blauwig dan heb je meer kans om koel te zijn. Maar dat is niet echt een ''foolproof'' manier om te ontdekken dus daarom het beste laten adviseren.


Toen ik een echte "make-up noob" was, liep ik een Douglas binnen om kennis te maken met foundation. Aan een werknemer gevraagd of ie een goed dekkende foundation wist en die ook geschikt was voor mijn huidskleur. Hij pakt een van Sisley en testte het uit op mijn gezicht. Het resultaat was prachtig dus had ik het al snel gekocht. Kwam ik thuis en keek ik in de spiegel om te kijken hoe het eruit zag in ander licht, was het te roze. Ik baalde ervan omdat ik uit enthousiasme de bon weggooide en het spul hartstikke duur was. :') Sindsdien nooit meer om advies gevraagd in zulke winkels.
pi_154231870
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 20:52 schreef Knitted het volgende:

[..]

Toen ik een echte "make-up noob" was, liep ik een Douglas binnen om kennis te maken met foundation. Aan een werknemer gevraagd of ie een goed dekkende foundation wist en die ook geschikt was voor mijn huidskleur. Hij pakt een van Sisley en testte het uit op mijn gezicht. Het resultaat was prachtig dus had ik het al snel gekocht. Kwam ik thuis en keek ik in de spiegel om te kijken hoe het eruit zag in ander licht, was het te roze. Ik baalde ervan omdat ik uit enthousiasme de bon weggooide en het spul hartstikke duur was. :') Sindsdien nooit meer om advies gevraagd in zulke winkels.
Daarom ook even buiten de winkel lopen om te zien hoe je huid eruit ziet in daglicht. Het is tricky met winkels door de belichting binnen en het ligt ook eraan hoe de foundation oxideert op je gezicht ( heeft te maken met de warmte etc van je gezicht). Gewoon laten aanbrengen en om een tester vragen is het beste. Dan weet je ook meteen hoe de foundation op je huid volhoud etc. :)
pi_154232062
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:04 schreef Crip het volgende:

[..]

Daarom ook even buiten de winkel lopen om te zien hoe je huid eruit ziet in daglicht. Het is tricky met winkels door de belichting binnen en het ligt ook eraan hoe de foundation oxideert op je gezicht ( heeft te maken met de warmte etc van je gezicht). Gewoon laten aanbrengen en om een tester vragen is het beste. Dan weet je ook meteen hoe de foundation op je huid volhoud etc. :)
Als ik dat toen had geweten...
pi_154232096
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:11 schreef Knitted het volgende:

[..]

Als ik dat toen had geweten...
Ach ja! Die fout heb ik ook gemaakt en hebben we allemaal wel gemaakt denk ik. Make up missers zijn er om van te leren ^^!
pi_154232187
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2015 21:12 schreef Crip het volgende:

[..]

Ach ja! Die fout heb ik ook gemaakt en hebben we allemaal wel gemaakt denk ik. Make up missers zijn er om van te leren ^^!
Yesss! Ik weet nog dat ik een fase zat waarin ik mijn hele ooglid met zwarte eyeliner inkleurde. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juli 2015 @ 13:51:28 #291
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154437426
Hoi! Ik heb altijd foundation van Bobbi Brown, maar zit nu wat krapper qua geld. Ik overweeg nu een keertje L'oreal Paris True Match foundation te nemen; heeft iemand hier ervaring mee?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? zaterdag 18 juli 2015 @ 13:58:14 #292
70532 loveli
N
pi_154437535
Geen ervaring mee, maar alle L'Oréal is 10 euro bij ici paris.
crap in = crap out
  zaterdag 18 juli 2015 @ 13:58:55 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_154437546
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik heb altijd foundation van Bobbi Brown, maar zit nu wat krapper qua geld. Ik overweeg nu een keertje L'oreal Paris True Match foundation te nemen; heeft iemand hier ervaring mee?
ik vind er teveel glans/shimmer in zitten. Niet natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juli 2015 @ 14:05:45 #294
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154437653
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef loveli het volgende:
Geen ervaring mee, maar alle L'Oréal is 10 euro bij ici paris.
Oh, vandaar dat 'ie op was in de stad :D. Heb 'm wel bij de Kruidvat even snel getest, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juli 2015 @ 14:06:04 #295
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154437657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:

[..]

ik vind er teveel glans/shimmer in zitten. Niet natuurlijk
Dat kan je evt. afpoederen toch?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_154437884
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:58 schreef Molo het volgende:

[..]

ik vind er teveel glans/shimmer in zitten. Niet natuurlijk
Ik denk dat je de Loreal true Match Lumi bedoelt want de originele True Match heeft helemaal geen glitter of iets dergelijks erin.
pi_154437905
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 13:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Ik heb altijd foundation van Bobbi Brown, maar zit nu wat krapper qua geld. Ik overweeg nu een keertje L'oreal Paris True Match foundation te nemen; heeft iemand hier ervaring mee?
True Match is een fijne foundation. Als je een droge huid hebt zoals ik is het wel een aanrader om goed te moisturizen anders blijft hij nog wel eens in de droge plekjes zitten
pi_154437922
Oh en ik heb heel veel goeds gehoord over de Loreal Infallibal 24 hour foundation in de matte versie.

Das ook misschien iets om naar te kijken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juli 2015 @ 14:24:46 #299
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154437947
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik denk dat je de Loreal true Match Lumi bedoelt want de originele True Match heeft helemaal geen glitter of iets dergelijks erin.
Ik meende inderdaad ook dat er weini
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:20 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik denk dat je de Loreal true Match Lumi bedoelt want de originele True Match heeft helemaal geen glitter of iets dergelijks erin.
Ik meende inderdaad ook dat er weinig glim inzat, maar dacht dat ik me had vergist, :+.
W.b. droge huid; dat had ik inderdaad gelezen; dat je goed moet moisturizen. Dat zal ik dus sowieso doen.

Ik zit atm gewoon krap qua geld en dan is 45 euro voor een foundation even iets waar ik op moet besparen, maar wil wel een beetje kwaliteit zegmaar.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juli 2015 @ 14:24:56 #300
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_154437951
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2015 14:22 schreef Crip het volgende:
Oh en ik heb heel veel goeds gehoord over de Loreal Infallibal 24 hour foundation in de matte versie.

Das ook misschien iets om naar te kijken
Zal ik doen, thanks!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')