abonnement Unibet Coolblue
  maandag 25 mei 2015 @ 20:28:05 #176
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_152955084
't Lijkt me ook best een lastig issue om uit te leggen. Het is nou niet bepaald alledaags. Ik had er echt nog nooit over gehoord voordat ik je topic las.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_152955115
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:28 schreef Isegrim het volgende:
't Lijkt me ook best een lastig issue om uit te leggen. Het is nou niet bepaald alledaags. Ik had er echt nog nooit over gehoord voordat ik je topic las.
Klopt. Lastig. Vervelend. Alles. :r takkezooi
  maandag 25 mei 2015 @ 20:36:35 #178
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_152955422
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:29 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Klopt. Lastig. Vervelend. Alles. :r takkezooi
Zet een linkje naar dit topic op een kaartje en geef het ze. :')

Nee, seriously, is zwaar klote. Mensen kunnen ook raar reageren op zulke dingen. -O-
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_152955675
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2015 20:36 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zet een linkje naar dit topic op een kaartje en geef het ze. :')

Nee, seriously, is zwaar klote. Mensen kunnen ook raar reageren op zulke dingen. -O-
Ja -O-
pi_153004462
Ik ga even m'n hart luchten, want dit is best een harde klap in m'n gezicht -O-

Ik had er niks over gezegd, maar ik had gemaild naar Portugal. Wat mails over en weer, en vandaag zou ik een interview hebben en dan kon ik in principe volgende week vliegen en komen werken. Maar aan de telefoon kreeg ik net te horen dat ze me niet willen. Ze zijn bang dat ik weer naar huis moet, omdat ik iets mankeer. Ja echt, dat was de reden. "We weten dat je extreem gemotiveerd bent, maar we zijn bang dat het misgaat, je mankeert immers wel wat."

Ja, ik mankeer wat. Klopt. Dan maar niet aannemen hè :)
Weer een ambitie/droom om af te schrijven. Fijn.
pi_153004671
Wat een rotnieuws zeg :(
Maar je hoeft die droom/ambitie niet meteen helemaal af te schrijven hè, misschien lukt het in de toekomst nog wel :*
pi_153004675


[ Bericht 100% gewijzigd door Negentiendertig op 27-05-2015 15:05:02 ]
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:01:48 #183
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_153004679
:( En als wij ze nou met z'n allen mailen dat ze een vergissing maken?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_153004714
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:01 schreef Sylvana het volgende:
Wat een rotnieuws zeg :(
Maar je hoeft die droom/ambitie niet meteen helemaal af te schrijven hè, misschien lukt het in de toekomst nog wel :*
Ja, maar wel ergens anders dus, want op deze manier hoeft het van mij überhaupt niet meer daar :')
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:01 schreef Isegrim het volgende:
:( En als wij ze nou met z'n allen mailen dat ze een vergissing maken?
Dat zal wel weinig uitmaken ben ik bang
pi_153004790
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga even m'n hart luchten, want dit is best een harde klap in m'n gezicht -O-

Ik had er niks over gezegd, maar ik had gemaild naar Portugal. Wat mails over en weer, en vandaag zou ik een interview hebben en dan kon ik in principe volgende week vliegen en komen werken. Maar aan de telefoon kreeg ik net te horen dat ze me niet willen. Ze zijn bang dat ik weer naar huis moet, omdat ik iets mankeer. Ja echt, dat was de reden. "We weten dat je extreem gemotiveerd bent, maar we zijn bang dat het misgaat, je mankeert immers wel wat."

Ja, ik mankeer wat. Klopt. Dan maar niet aannemen hè :)
Weer een ambitie/droom om af te schrijven. Fijn.
Enerzijds: kutzooi. Je hebt bepaalde doelen/dromen die je graag wilt nastreven, en je hebt laten zien dat je het kan.
Anderzijds: ik snap hun ook wel. Je zou het idd als een afwijzing kunnen zien, maar ze denken ook aan je. Ze willen dat je herstelt en willen je blijkbaar heel graag.

Ik zou zeggen: richt je op je herstel en probeer het dan nog eens. Ik zou persoonlijk niet verstandig hebben gevonden om volgende week naar Portugal te vliegen.

Knuff :*
pi_153004958
Balen dat je weer teleurgesteld wordt Toto ;(

Maar -en dit wil je vast niet horen- die kans was dik aanwezig, je stelt je doelen zo hoog. Je wond is nog niet stabiel, de vorige keer is het ook misgegaan, dus ergens snap ik de reactie van Portugal wel. Nu krijg je de klap voordat je vertrokken bent, anders had je die misschien weer gekregen als je daar was en weer naar huis had gemoeten.

Waarom meteen buitenland? Hartstikke tof en prima dat je plannen maakt voor de toekomst, maar is er niets in Nederland waarin je je ambitie ook kwijt kunt? Of een opleiding volgen? Want, als je naar Portugal kan, dan zou een opleiding in NL toch ook haalbaar moeten zijn? Dan ben je weer een paar jaar verder, ligt deze ellende hopelijk achter je en ligt de wereld voor je open.

En, mocht het fysiek dan nog niet gaan, dan heb jij wel weer meer mogelijkheden. En wellicht nieuwe interesses ontdekt. Je lijkt je nu zo op het onhaalbare te focussen en dan is de klap elke keer des te harder.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153005049
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:05 schreef Etsu het volgende:

[..]

Enerzijds: kutzooi. Je hebt bepaalde doelen/dromen die je graag wilt nastreven, en je hebt laten zien dat je het kan.
Anderzijds: ik snap hun ook wel. Je zou het idd als een afwijzing kunnen zien, maar ze denken ook aan je. Ze willen dat je herstelt en willen je blijkbaar heel graag.

Ik zou zeggen: richt je op je herstel en probeer het dan nog eens. Ik zou persoonlijk niet verstandig hebben gevonden om volgende week naar Portugal te vliegen.

Knuff :*
Ik heb het uiteraard ruim besproken met chirurgen en wondconsulenten. Zo'n beslissing neem ik niet alleen. Zij zeiden dat het goed was, en dat de wond enkel verder open zou scheuren als er weer een nieuwe cyste zit. De wond is nu bijna volledig dicht, op een heel klein stukje nog na.
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:10 schreef Cat22 het volgende:
Balen dat je weer teleurgesteld wordt Toto ;(

Maar -en dit wil je vast niet horen- die kans was dik aanwezig, je stelt je doelen zo hoog. Je wond is nog niet stabiel, de vorige keer is het ook misgegaan, dus ergens snap ik de reactie van Portugal wel. Nu krijg je de klap voordat je vertrokken bent, anders had je die misschien weer gekregen als je daar was en weer naar huis had gemoeten.

Waarom meteen buitenland? Hartstikke tof en prima dat je plannen maakt voor de toekomst, maar is er niets in Nederland waarin je je ambitie ook kwijt kunt? Of een opleiding volgen? Want, als je naar Portugal kan, dan zou een opleiding in NL toch ook haalbaar moeten zijn? Dan ben je weer een paar jaar verder, ligt deze ellende hopelijk achter je en ligt de wereld voor je open.

En, mocht het fysiek dan nog niet gaan, dan heb jij wel weer meer mogelijkheden. En wellicht nieuwe interesses ontdekt. Je lijkt je nu zo op het onhaalbare te focussen en dan is de klap elke keer des te harder.
Ik stel mijn doelen niet per definitie hoog, ik stel de doelen die ik wil behalen. Ik heb ten eerste het geld niet voor een opleiding, en ten tweede ben ik daar nog lang niet aan toe of klaar voor. Omdat ik de afgelopen 4 jaar al zowat helemaal kwijt ben. Dan wil ik júist gaan genieten van dingen die ik leuk vind, en daar valt het buitenland onder.
pi_153005207
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb het uiteraard ruim besproken met chirurgen en wondconsulenten. Zo'n beslissing neem ik niet alleen. Zij zeiden dat het goed was, en dat de wond enkel verder open zou scheuren als er weer een nieuwe cyste zit. De wond is nu bijna volledig dicht, op een heel klein stukje nog na.

[..]

Ik stel mijn doelen niet per definitie hoog, ik stel de doelen die ik wil behalen. Ik heb ten eerste het geld niet voor een opleiding, en ten tweede ben ik daar nog lang niet aan toe of klaar voor. Omdat ik de afgelopen 4 jaar al zowat helemaal kwijt ben. Dan wil ik júist gaan genieten van dingen die ik leuk vind, en daar valt het buitenland onder.
Je bent 20. Je hoort aan de studie te zitten voor een diploma, want dát is je toekomst. Je kan moeilijk je hele leven callcenterwerk doen, wond of niet. ;)
Als je studeert, krijg je stufi en kan je, desnoods, lenen. De regeling is zo op ingesteld dat zelfs de armsten kunnen studeren (nog wel), maar zo slecht is t allemaal niet.

Kutte is dat stufi wegvalt as september, maar dat probleem heeft iedereen. Ik ook.

Genieten kan later ook. Studeren niet.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2015 13:19:12 ]
  woensdag 27 mei 2015 @ 13:19:24 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153005256
quote:
8s.gif Op maandag 25 mei 2015 15:56 schreef Toto69 het volgende:
Word trouwens wel doodmoe van de buitenwereld zeg. Allemaal oude bekenden/semi-bekenden met dezelfde tekst: "Goh, wat ben jij aangekomen!" "Wat zie je bleekjes"

:')
Dat bedoelt men toch goed?
Zij kunnen zich onmogelijk inleven in jouw situatie en trachten dat wel. Waardeer dat, zou ik denken.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 27 mei 2015 @ 14:02:50 #190
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_153006653
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

...dat de wond enkel verder open zou scheuren als er weer een nieuwe cyste zit. De wond is nu bijna volledig dicht, op een heel klein stukje nog na.
Vervelend van Portugal, maar dit vind ik toch wel erg goed om te lezen. Is er sprake van dat het binnenkort helemaal dicht zou moeten zitten?
  woensdag 27 mei 2015 @ 14:49:12 #191
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_153008159
Jouw kans om naar Portugal of welk land dan ook te gaan, komt zeker nog! :*
Ja, je mankeert iets, maar zo te zien is dit zeker aan de beterende hand... Het komt goed, schrijf je ambitie/droom nu niet direct af.
pi_153008587
quote:
15s.gif Op woensdag 27 mei 2015 12:54 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga even m'n hart luchten, want dit is best een harde klap in m'n gezicht -O-

Ik had er niks over gezegd, maar ik had gemaild naar Portugal. Wat mails over en weer, en vandaag zou ik een interview hebben en dan kon ik in principe volgende week vliegen en komen werken. Maar aan de telefoon kreeg ik net te horen dat ze me niet willen. Ze zijn bang dat ik weer naar huis moet, omdat ik iets mankeer. Ja echt, dat was de reden. "We weten dat je extreem gemotiveerd bent, maar we zijn bang dat het misgaat, je mankeert immers wel wat."

Ja, ik mankeer wat. Klopt. Dan maar niet aannemen hè :)
Weer een ambitie/droom om af te schrijven. Fijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:13 schreef Toto69 het volgende:
De wond is nu bijna volledig dicht, op een heel klein stukje nog na.
Dan probeer je het toch weer als de wond helemaal dicht zit :)
Als je het nu opgeeft gooi je je droom definitief weg.
pi_153009791
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2015 13:18 schreef Etsu het volgende:

[..]

Je bent 20. Je hoort aan de studie te zitten voor een diploma, want dát is je toekomst. Je kan moeilijk je hele leven callcenterwerk doen, wond of niet. ;)
Als je studeert, krijg je stufi en kan je, desnoods, lenen. De regeling is zo op ingesteld dat zelfs de armsten kunnen studeren (nog wel), maar zo slecht is t allemaal niet.

Kutte is dat stufi wegvalt as september, maar dat probleem heeft iedereen. Ik ook.

Genieten kan later ook. Studeren niet.
Dit dus. (Muv die laatste zin, studeren kan ook later, maar dan wordt het wel een stuk lastiger).

Tof dat het goed gaat met de wond Toto! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153025210
Sjonge toot das zonde!
Maar misschien is het niet verkeerd als je je nu op je herstel richt en daar je energie in steekt.
  donderdag 28 mei 2015 @ 07:51:57 #195
274310 agenda
altijd vol!
pi_153030281
Portugal is balen maar een *O* voor de wond. Ik duim dat hij nu verder goed mag genezen.
  donderdag 28 mei 2015 @ 10:22:19 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_153032868
Toto, met het gevaar je tegen het zere been te schoppen:

Het lijkt soms alsof je bevestiging zoekt van de ellende die je voelt - wat invoelbaar is, en waarschijnlijk iedereen hier zou doen, staande in jouw schoenen.

Maar je kunt en mag niet op de afgelopen jaren terugkijken als 'verloren'. Het is zoals het ging en zo krijgt iedereen vroeg of laat zijn portie.

Je hebt nog een heel leven voor je en had al een hartstikke tof leven achter je, met je Portugal-ervaring. Het staat nu even on hold, maar dat is logisch gezien je aandoening. Wees toch blij dat alles nog vóór je ligt. Portugal loopt niet weg en jij bent louter karma- en ervaringspunten aan het sprokkelen.

En dan heb je nog eens top-ouders ook. Ik denk dat je je minder zou moeten verzetten tegen de omstandigheden en moet accepteren dat dit nu gebeurt.
Maar dat is misschien ook lastig als je jong bent in de huidige generatie. Ik zie zo veel ontevredenheid en een hele hoge lat als het om levensvreugde gaat, bij de jongeren van nu. Ongeluk lijkt een ongemak te zijn geworden, terwijl er in feite geen reden is aan te nemen dat je níet aan de beurt bent.

Heel veel sterkte :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_153034601
De wond gaat goed!

Maar.. ik kom thuis.. en m'n moeder:

"Toto... wil je even gaan zitten? Ik heb slecht nieuws voor je"

"Toto, het ziekenhuis belde net voor je"
Ik: Daar kom ik net weg hè

"Ja... toen je 1.5 maand geleden in het ziekenhuis lag, was die vrouw naast je besmet met iets. Je hebt geen keuze, ze gaan je een test opsturen en die moet je doen anders word je sowieso opgenomen... die man aan de telefoon wilde niet zeggen waar het om gaat."

:{
pi_153034607
Ik ben dus blijkbaar mogelijk besmet met...? Zeg het maar.
  donderdag 28 mei 2015 @ 11:37:16 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_153034643
Bel terug. Ze zullen jou persoonlijk toch wel moeten vertellen waar het om gaat!
The love you take is equal to the love you make.
pi_153034779
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:37 schreef Lienekien het volgende:
Bel terug. Ze zullen jou persoonlijk toch wel moeten vertellen waar het om gaat!
Dat wilden ze niet. Morgen krijg ik het pakketje, ik neem aan dat daar info in zit...

Misschien dat er hier iemand is die mij meer kan vertellen. Ik vermoed zelf dat het om MRSA zal gaan, het 'ziekenhuisvirus', ze willen namelijk een sample van de ontlasting hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')