abonnement Unibet Coolblue
pi_152270799
Een link met IS lijkt voor de hand liggend? Of in ieder geval een sympathisant gezien, je weet wel, zij emotioneel worden van strips.

Verder lijkt het me dat NOS wel degelijk mag speculeren. Hebben ze bij alles gezegd dat feiten zijn of is dit weer wishful thinking over de boze NOS?

[ Bericht 17% gewijzigd door ems. op 04-05-2015 18:58:10 ]
Conscience do cost.
  maandag 4 mei 2015 @ 18:56:24 #102
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152270976
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:24 schreef Izzy73 het volgende:
Zeer vreemde berichtgeving weer zeg over het incident in Dallas.
Er is geschoten in de voorstad van Dallas. :? En er is geschoten op de bijeenkomst. :?
En er is geschoten na de bijeenkomst. :? De daders zijn onderweg neergeschoten in de auto door de politie. :?
De namen van daders zijn nog niet bekend gemaakt maar er is wel al een opmerking over een link met IS.
Lekkere objectieve berichtgeving zeg, dat de NOS zich gewoon aan de feiten houdt.
Ik vind dit amateur journalistiek. :{
Als je niks weet behalve dat er geschoten is, op een bijeenkomst over mohammed cartoons kan makkelijk deze link gelegd worden.
En dat er een schoten wisseling heeft plaats gevonden is het nieuws de rest is vooralsnog gewoon niet duidelijk.

Je mag het amateur journalistiek vinden maar in feite is er gewoon simpel weg niet meer bekend, men gooit alleen wat men tot dusver weet op tafel, meer niet!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 4 mei 2015 @ 19:06:18 #103
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152271293
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Als je niks weet behalve dat er geschoten is, op een bijeenkomst over mohammed cartoons kan makkelijk deze link gelegd worden.
En dat er een schoten wisseling heeft plaats gevonden is het nieuws de rest is vooralsnog gewoon niet duidelijk.

Je mag het amateur journalistiek vinden maar in feite is er gewoon simpel weg niet meer bekend, men gooit alleen wat men tot dusver weet op tafel, meer niet!
Vreemd dat je het prima vindt dat de NOS maar wat op tafel gooit. En mag suggereren dat het met IS te maken heeft. Terwijl je users hier telkens verwijt dat ze met keiharde feiten moeten komen omdat je het anders niet serieus kan nemen. Je verwacht dus betere journalistiek van users op FOK dan het NOS journaal?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152271309
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 18:24 schreef Izzy73 het volgende:
Zeer vreemde berichtgeving weer zeg over het incident in Dallas.
Er is geschoten in de voorstad van Dallas. :? En er is geschoten op de bijeenkomst. :?
En er is geschoten na de bijeenkomst. :? De daders zijn onderweg neergeschoten in de auto door de politie. :?
De namen van daders zijn nog niet bekend gemaakt maar er is wel al een opmerking over een link met IS.
Lekkere objectieve berichtgeving zeg, dat de NOS zich gewoon aan de feiten houdt.
Ik vind dit amateur journalistiek. :{
De kort interview met de Amerikaanse vrouw vond ik ook niet erg overtuigend.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 4 mei 2015 @ 19:09:33 #105
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152271415
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

De kort interview met de Amerikaanse vrouw vond ik ook niet erg overtuigend.
Ik heb tot nu toe alleen het journaal gezien en wat er op teletekst staat.
Dat interview heb ik gemist. Zit nu even naar een verklaring van de politie te luisteren. :)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152271755
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:06 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Vreemd dat je het prima vindt dat de NOS maar wat op tafel gooit. En mag suggereren dat het met IS te maken heeft.
Gerichte speculatie is heel wat anders dan "maar wat op tafel gooien". Ze hebben niet alle feiten maar dat er wéér ophef is om cartoons en dat daarbij 2 doden vallen lijkt me ook zonder alle ins en outs nieuwswaardig. Dat er een link met IS wordt gelegd lijkt me ook niet vreemd gezien het vooralsnog allemaal sympathisanten betrof die iets dergelijks deden.

Als er na een voetbalwedstrijd vechtpartijen ontstaan in de stad waar die voetbalwedstrijd plaatsvond is het toch ook niet onlogisch om te insinueren dat het waarschijnlijk hooligans waren?

Zolang NOS nergens beweert dat ze zeker zijn van iets zie ik niet in hoe je hierover kan struikelen.
quote:
Terwijl je users hier telkens verwijt dat ze met keiharde feiten moeten komen omdat je het anders niet serieus kan nemen.
Onlogische vergelijking. Als er hier stellig wordt beweert dat 9/11 een inside job is dan moet je ook feiten ophoesten ja. NOS heeft in deze niets voorgedaan als feit.
quote:
Je verwacht dus betere journalistiek van users op FOK dan het NOS journaal?
Een medium dat berichtgeving doet lijkt me niet te vergelijken met een medium om discussies te hebben. BNW staat nogal los van journalistiek.
Conscience do cost.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:24:49 #107
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152271967
Haha wel opvallend, de verklaring van de politie is dat er 2 mannen met protective gear waren en assault rifles.
En een agent met een dienstpistool heeft ze uitgeschakeld.

Ik herinner me nog Charlie Hebdo, toen de 2 terroristen uitstapten en op de politiewagen gingen schieten, dat iedereen het normaal vond dat die agent er vandoor ging zonder te proberen ze tegen te houden waarna er een enorme klopjacht ontstond met 85.000 agenten.
En hier maakt 1 agent met zijn dienstpistool 2 zwaar bewapende terroristen onschadelijk.
Daar kunnen die Fransen nog wat van leren.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152272126
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:24 schreef Izzy73 het volgende:
Haha wel opvallend, de verklaring van de politie is dat er 2 mannen met protective gear waren en assault rifles.
En een agent met een dienstpistool heeft ze uitgeschakeld.

Ik herinner me nog Charlie Hebdo, toen de 2 terroristen uitstapten en op de politiewagen gingen schieten, dat iedereen het normaal vond dat die agent er vandoor ging zonder te proberen ze tegen te houden waarna er een enorme klopjacht ontstond met 85.000 agenten.
En hier maakt 1 agent met zijn dienstpistool 2 zwaar bewapende terroristen onschadelijk.
Daar kunnen die Fransen nog wat van leren.
Hehe.. past wel precies in de stereotypering van de dappere amerikaan vs de laffe vluchtende fransman ;)
  maandag 4 mei 2015 @ 19:29:21 #109
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152272155
Het is poppenkast, genoeg partijen die hier zijn voordeel mee doen incl onze Geert. Die foto van hem met dat swat-team spreekt boekdelen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 4 mei 2015 @ 19:31:18 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152272236
Het hele leven is een grote hoax.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator maandag 4 mei 2015 @ 19:40:23 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_152272520
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:24 schreef Izzy73 het volgende:
Haha wel opvallend, de verklaring van de politie is dat er 2 mannen met protective gear waren en assault rifles.
En een agent met een dienstpistool heeft ze uitgeschakeld.

Ik herinner me nog Charlie Hebdo, toen de 2 terroristen uitstapten en op de politiewagen gingen schieten, dat iedereen het normaal vond dat die agent er vandoor ging zonder te proberen ze tegen te houden waarna er een enorme klopjacht ontstond met 85.000 agenten.
En hier maakt 1 agent met zijn dienstpistool 2 zwaar bewapende terroristen onschadelijk.
Daar kunnen die Fransen nog wat van leren.
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is poppenkast, genoeg partijen die hier zijn voordeel mee doen incl onze Geert. Die foto van hem met dat swat-team spreekt boekdelen.
Here we go again.
pi_152272794
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is poppenkast, genoeg partijen die hier zijn voordeel mee doen incl onze Geert. Die foto van hem met dat swat-team spreekt boekdelen.
Wat dacht je van de BNW'ers die eindelijk weer eens heerlijk dingen een poppenkast kunnen noemen. 8-) Spreekt boekdelen!
Conscience do cost.
  maandag 4 mei 2015 @ 21:16:09 #113
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152277417
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 11:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Vanwaar deze reactie?
Ik heb namelijk nergens vermeld dat mensen niks kunnen doen.

Wel heb ik in bepaalde woord keuze vermeld dat de mensen zelf niets doen, maar wel hard schreeuwen dat we bedrogen worden
De reactie lijkt mij goed passen bij waar je het over had, niet dan? Trek het je niet zo persoonlijk aan.....

Trouwens mag ik uit je bericht opmaken dat je vind dat anderen (je vriend bv) hard schreeuwen maar niks doen maar dat geld niet voor jezelf?
Feyenoord!
  maandag 4 mei 2015 @ 23:55:07 #114
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152284286
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 12:22 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik had laatst een gesprek met iemand die ook van mening is dat de mens aan het ondersneeuwen is door het bedrijfsleven.
Hij was wel van mening dat het aan de mens zelf ligt, dat klopt zei ik.
Maar toen ik zei: ik zie jou anders ook niet opstaan en demonstreren...Wist hij dasr ook green reactie op terug te geven.

We vinden allemaal dat we worden besodemieterd, maar doen er geen drol aan.
Van de 'leugens' over cern tot en met politiek en ons eigen spaarvarkentje, tis een emmer die niet meer te maken is, voor elk gat dat we dichten komt er een nieuwe.
Oftewel, wie koopt die nieuwe emmer?
.. het systeem is op alle fronten meer dan verrot. Totaal verkankerd door extreme hebzucht, narcisme. Alles loopt nu spaak en staat op exploderen.

NWO is nu dermate hard zaken aan het invoeren, doorvoeren en doordramme dat de gewone man wakker aan het worden is. Het wordt godsamme tijd ook.

Nu nog de cyclische redundantie wetenschappers met hun trieste nonsens peerreview geneuzel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_152286461
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 19:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Het is poppenkast, genoeg partijen die hier zijn voordeel mee doen incl onze Geert. Die foto van hem met dat swat-team spreekt boekdelen.
Volgens dit waren ze allemaal God Bless America aan 't zingen (at 1:40)
http://www.wfaa.com/video(...)vacuations/26854167/

How heart-warming.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:07:10 #116
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152328130
quote:
Ultra-Secrecy Surrounds Barack Obama’s New Global Economic Treaty
Barack Obama is secretly negotiating a global economic treaty which would destroy thousands of American businesses and millions of good paying American jobs. In other words, it would be the final nail in the coffin for America’s economic infrastructure. Obama knows that if the American people actually knew what was in this treaty that they would be screaming mad, so the negotiations are being done in secret. The only people that are allowed to look at the treaty are members of Congress, and even they are being banned from saying anything to the public. American workers are about to be brutally stabbed in the back, and thanks to all of this secrecy and paranoia they won’t even see it coming.

The name of this new treaty is “the Trans-Pacific Partnership”, and it is being touted as perhaps the most important trade agreement in history. But very few people in this country are talking about it, because none of us are allowed to see it. An article that was just released by Politico detailed the extreme secrecy that is surrounding this trade agreement…

If you want to hear the details of the Trans-Pacific Partnership trade deal the Obama administration is hoping to pass, you’ve got to be a member of Congress, and you’ve got to go to classified briefings and leave your staff and cellphone at the door.

If you’re a member who wants to read the text, you’ve got to go to a room in the basement of the Capitol Visitor Center and be handed it one section at a time, watched over as you read, and forced to hand over any notes you make before leaving.

And no matter what, you can’t discuss the details of what you’ve read.

This treaty is going to affect the lives of every man, woman and child living in this nation, and yet it is deemed so “important” that none of us can know what is in it?
[..]
If the EU, China and India did eventually join the treaty, that would essentially make it a trade agreement for the entire planet.
bron
Fuhrerkeizer Obama heeft ook weer wat nieuws op het program staan. Vernietiging van de middle class.
Hebben we net TTIP lichtjes kunnen afzwakken, wordt dit weer over ons uitgevouwen.

En er wordt wéér een stap gemaakt voor hyperfascisme.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 14:26:01 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_152330850
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Fuhrerkeizer Obama heeft ook weer wat nieuws op het program staan. Vernietiging van de middle class.
Hebben we net TTIP lichtjes kunnen afzwakken, wordt dit weer over ons uitgevouwen.

En er wordt wéér een stap gemaakt voor hyperfascisme.
Je gaat weer lekker. Führer en fascisme in één post.
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:18:18 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_152332673
quote:
Stapje voor stapje op weg naar het einde
Hoe zorg je er voor dat er geen maatschappelijke onrust optreedt of mensen in heftige opstand komen? Voer de gecentraliseerde macht stapje voor stapje in! Zo geleidelijk dat niemand merkt dat hun vrijheid, soevereiniteit en zelfbeschikking hen ontnomen is geworden. Men raakt gewend aan het abnormale en beschouwt dat vervolgens als ‘normaal’.
[..]
Der Lügenmeister
De manier waarop onze elite die geleidelijke transformatie richting een ondemocratisch gecentraliseerd instituut bereikt is ook zéér vernuftig: met hele kleine stapjes, met desinformatie, met hele en halve leugentjes, en door zich te verzekeren van de steun van de media. En het ergste is, de huidige voorzitter van de Europese Commissie – Jean Claude Juncker – bestond het zelfs om dit ook en plein public toe te geven. We herinneren ons allemaal nog diens uitspraak over de werkwijze van de Europese Unie:

‘Wir beschließen etwas, stellen das dann in den Raum und warten einige Zeit ab, was passiert”, verrät der Premier des kleinen Luxemburg über die Tricks, zu denen er die Staats- und Regierungschefs der EU in der Europapolitik ermuntert. “Wenn es dann kein großes Geschrei gibt und keine Aufstände, weil die meisten gar nicht begreifen, was da beschlossen wurde, dann machen wir weiter – Schritt für Schritt, bis es kein Zurück mehr gibt’. (Der Spiegel, 27 december 1999).

Vertaling: ‘We beslissen iets. We brengen dat dan in en wachten enige tijd om te zien of er wat gebeurt. Volgt er geen misbaar, breekt er geen opstand uit – de meesten begrijpen toch niet wat er is beslist – dan gaan we weer wat verder. Stapje voor stapje, totdat er geen terugkeer meer mogelijk is’.

En breekt er wel misbaar uit of wordt het lastig om een bepaald besluit door te drukken, dan vindt Juncker het doodnormaal dat er gelogen wordt:

‘I am for secret, dark debates. When the going gets tough you have to lie’. (Telegraph, 2011).

Juncker is dus voorstander van geheim overleg en als het erom gaat spannen moet er gelogen worden. Het leverde hem de weinig flatteuze bijnaam ‘der Lügenmeister’ op. En gelogen werd en wordt er volop.
[..]
Minder bekend is, dat diezelfde Juncker later had toegegeven dat de Nederlandse regering bewust niet was uitgenodigd voor de G-20 vergadering in verband met een cruciale steunoperatie voor Griekenland in november 2011, omdat men vreesde dat Nederland zich te kritisch zou opstellen. Nadat dit bekend was geworden hoorden we overigens geen enkele kritische vraag vanuit de media daarover. En wat mogelijk nog erger is: ook geen enkele officiële reactie van de zijde van de toenmalige Nederlandse regering. Curieus.
[..]
Verbazing
Ik verbaas me er ook over dat vrijwel niemand hier boos over wordt. Misschien dat je van de doorsnee burger ook niet kan verwachten dat hij begrijpt wat er zich daadwerkelijk afspeelt in Brussel en Frankfurt – dixit Juncker – maar van onze academici en intellectuelen zou je wél een weerwoord mogen verwachten tegen deze afbraak van democratische beginselen. Maar ook die lijken wel ingekapseld in de communis opinio: Europa müss sein.
[..]
Het gaat mij er hier nu niet eens zozeer om wie er gelijk of ongelijk hebben. In deze column wil ik mijn verbazing uitspreken over het feit dat zelfs onze intellectuele elite – op een enkeling na – niet in de gaten lijkt te hebben wat zich voor onze ogen voltrekt: een verschuiving naar een centralistische Europese machtsstructuur, waar wezenlijke vragen nauwelijks een onderwerp vormen voor een serieus debat en waarin de democratie grotendeels buitenspel gezet is geworden.
bron
Kortom stap voor stap naar hyperfascisme in het derde Rijk Europa. Al worden de stappen meer hinkstapsprong dan een tiptoe.

Dat academici/wetenschappers niet reageren is omdat dat de meest narrowminded cyclische redundandisten zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 15:22:15 #119
249559 crew  Lavenderr
pi_152332805
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kortom stap voor stap naar hyperfascisme in het derde Rijk Europa. Al worden de stappen meer hinkstapsprong dan een tiptoe.

Dat academici/wetenschappers niet reageren is omdat dat de meest narrowminded cyclische redundandisten zijn.
En nog maar een keer.
  woensdag 6 mei 2015 @ 16:21:03 #120
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152335092
quote:
13s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nog maar een keer.
En wat vond je van het artikel zelf?
Feyenoord!
  woensdag 6 mei 2015 @ 16:27:19 #121
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152335318
Ze struikelen dan wel regelmatig met die hinkstapsprong. 10 jaar geleden zaten we ook al tegen een wereldwijde turbogenocide aan te schuren. Lijkzakken in treinen, die treinen met boeien in de wagons, hele FEMA kampen overal en de derde wereld oorlog stond op uitbarsten, wie was toen ook alweer de grote gemaakte boeman? Iran? Irak? Of toch stiekem ook al Rusland? Geen idee meer.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 6 mei 2015 @ 16:35:13 #122
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152335627
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Fuhrerkeizer Obama heeft ook weer wat nieuws op het program staan. Vernietiging van de middle class.
Hebben we net TTIP lichtjes kunnen afzwakken, wordt dit weer over ons uitgevouwen.

En er wordt wéér een stap gemaakt voor hyperfascisme.
Hier een 'normale' bron voor dat verhaal ja.

Best fucking creepy.

http://www.politico.com/s(...)tics-say-117581.html

quote:
f you want to hear the details of the Trans-Pacific Partnership trade deal the Obama administration is hoping to pass, you’ve got to be a member of Congress, and you’ve got to go to classified briefings and leave your staff and cellphone at the door.

If you’re a member who wants to read the text, you’ve got to go to a room in the basement of the Capitol Visitor Center and be handed it one section at a time, watched over as you read, and forced to hand over any notes you make before leaving.

And no matter what, you can’t discuss the details of what you’ve read.

“It’s like being in kindergarten,” said Rep. Rosa DeLauro (D-Conn.), who’s become the leader of the opposition to President Barack Obama’s trade agenda. “You give back the toys at the end.”

For those out to sink Obama’s free trade push, highlighting the lack of public information is becoming central to their opposition strategy: The White House isn’t even telling Congress what it’s asking for, they say, or what it’s already promised foreign governments.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 6 mei 2015 @ 17:22:05 #123
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_152337344
quote:
9s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:27 schreef jogy het volgende:
Ze struikelen dan wel regelmatig met die hinkstapsprong. 10 jaar geleden zaten we ook al tegen een wereldwijde turbogenocide aan te schuren. Lijkzakken in treinen, die treinen met boeien in de wagons, hele FEMA kampen overal en de derde wereld oorlog stond op uitbarsten, wie was toen ook alweer de grote gemaakte boeman? Iran? Irak? Of toch stiekem ook al Rusland? Geen idee meer.
Ja maar ondertussen word er van bovenaf wel steeds meer druk gelegd om die kant op te gaan. Meer controle, minder zeggenschap, minder rechten, steeds meer armoede etc etc. Maar gelukkig komt er ook steeds meer druk van beneden door mensen die bewuster worden. Dus ik hen een rotsvast vertrouwen op een goede afloop maar het zal nog wel een stuk moeilijker worden de komende tijd.
Feyenoord!
  woensdag 6 mei 2015 @ 17:28:39 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152337538
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja maar ondertussen word er van bovenaf wel steeds meer druk gelegd om die kant op te gaan. Meer controle, minder zeggenschap, minder rechten, steeds meer armoede etc etc. Maar gelukkig komt er ook steeds meer druk van beneden door mensen die bewuster worden. Dus ik hen een rotsvast vertrouwen op een goede afloop maar het zal nog wel een stuk moeilijker worden de komende tijd.
maar die tweestrijd is ook al decennia aan de gang en door het vrijgeven van de informatiesnelwegen (interwebs) maakt het de communicatie alleen maar sneller, ook verwarder maar het zij zo. Het moment dat we als volk echt permanent totaal en finaal het bokje zijn is wanneer 'ze' (whoever the hell they are) gewoon 'mankracht' kunnen bouwen in de vorm van robotica of nog erger totaal gehoorzame klonen of zo. Op het moment is het volgens mij nog steeds een paar honderd miljoen tegen één dus een keer goed en gericht rellen en klaar is klara.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_152338824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:22 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Ja maar ondertussen word er van bovenaf wel steeds meer druk gelegd om die kant op te gaan. Meer controle,
Waar is meer controle? Vergeleken met de jaren 90 is er meer controle op het internet maar daarbuiten valt het eigenlijk wel mee. Een inwoner uit het voormalige oostblok zou zeker niet beweren dat er nu meer controle is.

quote:
minder zeggenschap,
Waar hebben we nu minder zeggenschap in dan pak hem beet 30 jaar geleden?

quote:
minder rechten,
Oh en welke rechten zijn ons dan afgenomen?

quote:
steeds meer armoede etc etc.
Armoede wereldwijd gezien is sinds de jaren 90 gehalveerd, sinds de bankencrisis zijn er hier wel meer arme mensen vergeleken met het gemiddelde hier maar wereldwijd gezien gaat het nog steeds beter dan enkele decennia geleden.

quote:
Maar gelukkig komt er ook steeds meer druk van beneden door mensen die bewuster worden. Dus ik hen een rotsvast vertrouwen op een goede afloop maar het zal nog wel een stuk moeilijker worden de komende tijd.
Ik ben helemaal voor meer vrijheid, minder tot geen overheid en vooral minder corporatisme (al houd dat ook op met een zeer kleine overheid of geen) maar daar zijn goede argumenten voor vind ik, jouw voorbeelden kloppen niet met de realiteit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')