abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 april 2015 @ 19:04:25 #1
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152048252


Wat is een tattoo?
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor informatie over tattoos, risico's etc. Kun je terecht bij:
BMEzine

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
BME.com
Inked Nation
Bodymod.org
Deviantart.com

Nederlandse Tattooblog met forum:
Tonsoftattoos.com

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop even een tattoo winkel binnen. Tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.

  maandag 27 april 2015 @ 09:56:52 #2
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152064049
Fipo :D

Loop al een tijd met het idee te spelen om dan toch een tattoo te laten zetten. Laatste tijd zijn er dingen in mijn leven gebeurd die dusdanig 'groot' zijn dat ze de rest van mijn leven bij me zullen blijven. En de minuscule beeltenis van een driehoekje past voor mij precies bij de beschrijving van alles. Niet alleen die dingen, maar eigenlijk kan ik voor mezelf met alles beredeneren waarom ik precies dat driehoekje op mijn pols zou willen hebben.

Anyway. Ik ben niet bekend in de wereld der tattoo's. Prijzen doen me niet veel: ik betaal liever ¤200 voor een supermooi resultaat dan ¤50 omdat het goedkoop is. Ben al een behoorlijke tijd bezig met research, waar ik hem zou kunnen en willen laten zetten. Alleen vind ik dat ontzettend lastig.

Ben in een aantal shops geweest, maar daar werd ik niet altijd even vriendelijk behandeld. Het was te amateuristisch, te simplistisch of ze vonden dat ik er niet genoeg over na had gedacht. Dat lijkt mij mijn eigen probleem, maar ach. Shops waarvan ik online super veel positieve recensies lees posten foto's waarvan ik zelf toch echt mijn twijfels heb. Anderen posten hele mooie foto's van de eindresultaten, maar hebben een behoorlijk negatieve beoordeling.

Samenvatting: Hoe kies je een shop uit?

Het is wellicht wat mierenneukerij voor de sleeve bezitters die zich rotlachen om een meisje dat zo moeilijk doet over een driehoek, maar het lijkt me zo kut als de lijnen niet recht zijn :')
pi_152067872
Er zijn vast mensen in je omgeving die een tattoo hebben. Vraag eens waar zij geweest zijn.

En ik deel je mening van liever wat meer betalen.

Ik ben naar de shop bij mij aan de overkant gegaan. Ik Had er goede verhalen over gehoord. Die man is erg aardig en relaxed.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152072013
De shop waar ik nu meestal kom is een shop waar wat vrienden van me ook tattoos hebben laten zetten. Als ik toch naar een andere wil basseer ik de keuze op wat anderen hebben zoals hierboven wordt gezegd, maar ik heb ook een aantal shops geliket op FB, zodat je zo nu en dan foto's langs ziet komen en je kan zien of hun stijl wel of niet wat is voor jou.
Het is goed dat je bij veel shops langs gaat, dat kan ook nooit kwaad. Als iemand je raar behandeld heb je inderdaad ook geen zin om daardoor geprikt te worden.
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img]
[size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]
pi_152072041
Ik heb een tijdje terug hier iets gepost over dat ik misschien een tattoo wil laten plaatsen als ik deze zomervakantie ik thailand zit (nog steeds twijfelend of ik het wel of niet tegen mijn ouders moet vertellen). Maar wat ik me dus afvraag: op welke plek kun je als man het beste een eerste tattoo laten zetten als je niet wil dat hij nog heel ver kan stretchen? Ik ben nu iets dunner dan ik eigenlijk zou willen zijn en ik zou het naar vinden als ik straks een tattoo heb die ineens op een lelijke manier uitrekt.
pi_152072278
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2015 15:07 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik heb een tijdje terug hier iets gepost over dat ik misschien een tattoo wil laten plaatsen als ik deze zomervakantie ik thailand zit (nog steeds twijfelend of ik het wel of niet tegen mijn ouders moet vertellen). Maar wat ik me dus afvraag: op welke plek kun je als man het beste een eerste tattoo laten zetten als je niet wil dat hij nog heel ver kan stretchen? Ik ben nu iets dunner dan ik eigenlijk zou willen zijn en ik zou het naar vinden als ik straks een tattoo heb die ineens op een lelijke manier uitrekt.
Op je voorhoofd denk ik.

Je kan ook wachten tot je al iets bent aangekomen en dan pas je tattoo nemen.
Plaatsen met zoals polsen, handen, schenen(en voorhoofd) worden het minst dikker lijkt mij, en dan dat die ook het minst uitrekken.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_152072378
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2015 15:16 schreef LookAtMe het volgende:

[..]

Op je voorhoofd denk ik.

Je kan ook wachten tot je al iets bent aangekomen en dan pas je tattoo nemen.
Plaatsen met zoals polsen, handen, schenen(en voorhoofd) worden het minst dikker lijkt mij, en dan dat die ook het minst uitrekken.
Ik hoorde dat de zone boven, aan de buitenkant van je borst ook weinig stretcht, of valt dat wel mee?
pi_152072758
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2015 15:07 schreef KapiteinKoala het volgende:
Ik heb een tijdje terug hier iets gepost over dat ik misschien een tattoo wil laten plaatsen als ik deze zomervakantie ik thailand zit (nog steeds twijfelend of ik het wel of niet tegen mijn ouders moet vertellen). Maar wat ik me dus afvraag: op welke plek kun je als man het beste een eerste tattoo laten zetten als je niet wil dat hij nog heel ver kan stretchen? Ik ben nu iets dunner dan ik eigenlijk zou willen zijn en ik zou het naar vinden als ik straks een tattoo heb die ineens op een lelijke manier uitrekt.
Ik weet niet waar in Thailand je gaat zitten, maar ik weet niet of ik je dit aan kan raden. In Bangkok ben ik een paar weken terug langs megaveel paupertenten gelopen en de tatooages van de mensen die ik daar zag zagen er ook niet bijzonder goed uit. Ze zijn in Thailand volgens mij niet goed met kleur, veel Thaise mensen hebben mij en m'n vriend dan ook aangespreken om te vragen waar wij getattooeerd waren aangezien ze jaloers waren op de kwaliteit.

Laat je het wel daar zetten denk er dan aan dat je het aan het einde van je vakantie doet aangezien zon niet goed is voor het helen.
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img]
[size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]
pi_152072948
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 15:37 schreef Pauperskittles het volgende:

[..]

Ik weet niet waar in Thailand je gaat zitten, maar ik weet niet of ik je dit aan kan raden. In Bangkok ben ik een paar weken terug langs megaveel paupertenten gelopen en de tatooages van de mensen die ik daar zag zagen er ook niet bijzonder goed uit. Ze zijn in Thailand volgens mij niet goed met kleur, veel Thaise mensen hebben mij en m'n vriend dan ook aangespreken om te vragen waar wij getattooeerd waren aangezien ze jaloers waren op de kwaliteit.

Laat je het wel daar zetten denk er dan aan dat je het aan het einde van je vakantie doet aangezien zon niet goed is voor het helen.


[ Bericht 11% gewijzigd door KapiteinKoala op 28-04-2015 23:33:38 ]
pi_152072984
Mooi, dan kan je Bangkok vermijden.

Ik heb verder geen idee welke zones wel en niet stretchen en hoeveel je aan wil komen, maar een goede shop kan je dat wel vertellen.
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img]
[size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]
pi_152073149
-

[ Bericht 57% gewijzigd door KapiteinKoala op 27-04-2015 23:59:19 ]
  maandag 27 april 2015 @ 16:14:58 #12
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152073472
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2015 19:03 schreef GimmeGore het volgende:
En Emla is in Nederland dus alleen op doktersvoorschrift te verkrijgen.

Het nadeel van zulke cremes is dat ze vaak de kwaliteit van het werk beinvloeden. Ik heb meerdere ervaringen gelezen (ik ben eens aan het googlen geslagen naar aanleiding van de vraag) waarin staat dat de inkt niet goed pakt. Plus dat je geen opbouw hebt van endorfine, dus op het moment dat het is uitgewerkt zit je alsnog met de pijn en moet je dus eerst weer wachten op dezelfde opbouw van endorfine.

Ik snap wel dat mensen het willen gebruiken, maar uiteindelijk hoort pijn er wel een beetje bij natuurlijk.
Het was bij mij niet om de pijn te verminderen, dat hoeft voor mij niet. Want inderdaad, dat hoort erbij :)

Hij heeft een beetje gebruikt om de huid wat tot rust te brengen. En dat werkt voor hem natuurlijk fijner.

Overigens, bij m'n laatste tattoo bereidde ik me voor op veel jeuk, omdat het veel inkt is. Maar ik heb helemaal geen last van jeuk gehad. Was heel raar...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 27 april 2015 @ 17:02:39 #13
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152074446
Ik kom uit zo'n net milieu dat ik werkelijk niemand ken met een tattoo :@ En de paar mensen die ik via via ken met lichaamsdecoratie hebben echt geen mooie kunstwerkjes, dus ik moet het echt zelf uitzoeken.

Ga morgen in Rotterdam even langs CuteKarin en Tattoo Bob (die ken ik dan wel, is gewoon een begrip) om te kijken of dat me bevalt.
pi_152074716
quote:
14s.gif Op maandag 27 april 2015 17:02 schreef Brannagh het volgende:
Ik kom uit zo'n net milieu dat ik werkelijk niemand ken met een tattoo :@ En de paar mensen die ik via via ken met lichaamsdecoratie hebben echt geen mooie kunstwerkjes, dus ik moet het echt zelf uitzoeken.

Ga morgen in Rotterdam even langs CuteKarin en Tattoo Bob (die ken ik dan wel, is gewoon een begrip) om te kijken of dat me bevalt.
Niet naar Bob. Gewoon niet doen.
  maandag 27 april 2015 @ 17:15:46 #15
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152074739
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2015 17:14 schreef artelligence het volgende:

[..]

Niet naar Bob. Gewoon niet doen.
Waarom niet?

Waar de een super positief over is trekt de ander z'n neus voor op. Ik zie door de bomen het bos niet meer :@
pi_152074999
Gewoon niet naar Bob, als ik het goed heb heeft die vent zelf geeneens tattoos.

Karin is prima. Of anders Inkstitution. Samen met 25 to life zitten die dichtbij elkaar.
pi_152075005
quote:
14s.gif Op maandag 27 april 2015 17:02 schreef Brannagh het volgende:
Ik kom uit zo'n net milieu dat ik werkelijk niemand ken met een tattoo :@ En de paar mensen die ik via via ken met lichaamsdecoratie hebben echt geen mooie kunstwerkjes, dus ik moet het echt zelf uitzoeken.

Ga morgen in Rotterdam even langs CuteKarin en Tattoo Bob (die ken ik dan wel, is gewoon een begrip) om te kijken of dat me bevalt.
Als je toch al richting Rotterdam wil gaan, ik kan Stay Classy in Schiedam aanraden. Als je echt een driehoekje wil kunnen ze dat allemaal wel, maar Adam zet rechte lijnen superstrak en dat vindt ie ook leuk. Die werkt alleen wel alleen in het weekend.
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img]
[size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]
  maandag 27 april 2015 @ 17:27:29 #18
382191 Brannagh
gentstudent42.2
pi_152075029
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 17:26 schreef Pauperskittles het volgende:

[..]

Als je toch al richting Rotterdam wil gaan, ik kan Stay Classy in Schiedam aanraden. Als je echt een driehoekje wil kunnen ze dat allemaal wel, maar Adam zet rechte lijnen superstrak en dat vindt ie ook leuk. Die werkt alleen wel alleen in het weekend.
Kijk gelijk even op de facebook pagina, spreekt me gelijk aan. Zal contact met ze opnemen.

Edit: Adam is iemand die daar werkt? Ik zie daar niks van eigenlijk.

Kreeg van iemand anders de tip dat Teo Tribe loeistrakke lijnen zet. Iemand daar ervaring mee?

Ben als de dood dat hij verneukt wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Brannagh op 27-04-2015 17:34:54 ]
pi_152075834
Nee klopt, ik zal straks ergens een foto posten van wat hij afgelopen weekend bij mij heeft gezet.
http://picresize.com/popu(...)16718710297032_n.jpg

[ Bericht 35% gewijzigd door Pauperskittles op 27-04-2015 18:08:39 ]
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img]
[size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]
  maandag 27 april 2015 @ 20:25:24 #20
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152079570
Je linkje doet het niet (bij mij tenminste)

Ik heb een aftel-app op mijn telefoon gezet voor mijn nieuwe tattoo's. Ok, het is maar 20 dagen, maar toch :')
Gelukkig kregen we in de post van die meereiskaartjes van de NS in de bus, dus kan mijn vriend voor 2 van de 3 sessies mee.
pi_152080432
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 15:19 schreef KapiteinKoala het volgende:

[..]

Ik hoorde dat de zone boven, aan de buitenkant van je borst ook weinig stretcht, of valt dat wel mee?
Een tattoo zal niet ineens heel erg veel vervormen als je wat aankomt.
pi_152082234
Hihi een oud klasgenootje van mij is apprentice bij cute karin :D via haar zie ik ook veel van die teo tribe voorbijkomen, zijn inderdaad superstrakke lijnen (doet veel geometrisch spul). Van wat ik ervan heb gezien idd een aanrader!
pi_152083650
Leuke shop, kende die nog niet.
[img]http://i1018.photobucket.com/albums/af301/sjisje/Cowsig_zps4237a5a6.png[/img]
[size=85][color=#80BFFF]We will not run and we will not hide,.[/color][/size]
pi_152086316
Heeft iemand hier chinese/japans/koreaanse etc/ tekens als tattoo? Of mooie voorbeelden.
Ik ben op zoek naar voobeelden om niet iets te standaards te laten zetten.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_152091207
Karin werkte voor ze voor zichzelf begon bij Inkstitution.

LootAtMe, als je iets niet standaards wil dan zou ik juist geen Chinees/Japans/Koreaans kiezen. Als het iets is wat je wel graag wil, dan moet je "standaard" op de koop toe nemen :).
pi_152113762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 11:22 schreef n0a het volgende:
Karin werkte voor ze voor zichzelf begon bij Inkstitution.

LootAtMe, als je iets niet standaards wil dan zou ik juist geen Chinees/Japans/Koreaans kiezen. Als het iets is wat je wel graag wil, dan moet je "standaard" op de koop toe nemen :).
qua vormgeving moet het denk ik nog wel origineel kunnen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_152114722
Binnenkort weer naar Tim in Hoek van Holland. Hij en Niels maken er altijd een kunstwerk van.
Ben ook net terug uit Thailand, Phuket en daar zaten ook goede tattoo shops tussen.
  donderdag 30 april 2015 @ 15:56:19 #28
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152154218
Zaterdag mag ik weer. Wel spannend, semi-realistisch, watercolour(ish), ik vind het erg spannend!

Toen ik de afspraak maakte had ik niet kunnen vermoeden dat het een halve memorialtattoo zou worden.
Het is een tattoo van twee van m'n katten, maar 1 is heel onverwacht twee weken terug overleden. Dat maakt het toch wel raar opeens...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_152193121


Vandaag gezet door ladi.dada bij Desperado in Eindhoven :-)

[ Bericht 12% gewijzigd door evavandormael op 02-05-2015 18:33:28 ]
pi_152193296
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:39 schreef evavandormael het volgende:
[ [url=

Vandaag gezet door ladi.dada bij Desperados in Eindhoven :-)
Nice :)
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:43:34 #31
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152193308
quote:
0s.gif [b]Op vrijdag 1 mei 2015 21:39 schreef evavandormael het volgende:

Vandaag gezet door ladi.dada bij Desperados in Eindhoven :-)
Ff de extra [ img] een [ /img] weghalen :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 2 mei 2015 @ 21:55:17 #32
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152218570
Resultaat van vandaag; Hij is groter/uitgebreider geworden dan we dachten (freehand(ish) , dan krijg je dat) dus nog niet klaar. Deel 2 komt in juni :)

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 2 mei 2015 @ 23:16:58 #33
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152221134
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:55 schreef Turbomuis het volgende:
Resultaat van vandaag; Hij is groter/uitgebreider geworden dan we dachten (freehand(ish) , dan krijg je dat) dus nog niet klaar. Deel 2 komt in juni :)

[ afbeelding ]
Mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat!

quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:39 schreef evavandormael het volgende:
[ afbeelding ]

Vandaag gezet door ladi.dada bij Desperado in Eindhoven :-)
Mooi Eva!
Resistance is futile.
pi_152246411
Heel mooi Eva. Ik wil er ook nog eentje van ladi.dada
  maandag 4 mei 2015 @ 16:40:00 #35
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152267348
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar zijn er hier mensen met volgetattooeerde voeten? En zo ja, wat voor schoenen/schoeisel hadden jullie aan na de sessies?

Ik twijfel echt heel erg wat voor schoenen ik zal aantrekken omdat ik bang ben dat het nog best gaat zwellen en ik dan thuis niet meer uit mijn schoenen kom hahaha.
pi_152267963
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar zijn er hier mensen met volgetattooeerde voeten? En zo ja, wat voor schoenen/schoeisel hadden jullie aan na de sessies?

Ik twijfel echt heel erg wat voor schoenen ik zal aantrekken omdat ik bang ben dat het nog best gaat zwellen en ik dan thuis niet meer uit mijn schoenen kom hahaha.
Kleine tattoo op mn voet, gewoon sneakers aangehad. Het zijn maar drie hartjes, zwol niet op of iets
  maandag 4 mei 2015 @ 17:20:26 #37
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152268541
Daarom vroeg ik ook om volgetattooeerd, ik denk dat mijn voeten/huid/lijf toch iets anders gaat reageren op een sessie van 3 uur dan op een kleine tattoo
pi_152272226
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar zijn er hier mensen met volgetattooeerde voeten? En zo ja, wat voor schoenen/schoeisel hadden jullie aan na de sessies?

Ik twijfel echt heel erg wat voor schoenen ik zal aantrekken omdat ik bang ben dat het nog best gaat zwellen en ik dan thuis niet meer uit mijn schoenen kom hahaha.
Ik had Mou boots aan (soort van Uggs) en niet zoveel last.. Maar was dan ook zo thuis. ;)
Ik zou sneakers aanraden, die zijn zacht en kun je de veters gewoon een heel stuk loshalen mocht je voet dik zijn.
Sit back, relax.
pi_152274210
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar zijn er hier mensen met volgetattooeerde voeten? En zo ja, wat voor schoenen/schoeisel hadden jullie aan na de sessies?

Ik twijfel echt heel erg wat voor schoenen ik zal aantrekken omdat ik bang ben dat het nog best gaat zwellen en ik dan thuis niet meer uit mijn schoenen kom hahaha.
de wijdste laarzen die ik Had. Mijn voet was helemaal dik en blauw.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 4 mei 2015 @ 20:17:09 #40
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152274320
Ow ja, dat ook nog, ik ben nog 3 uur onderweg naar huis :')
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 00:55:22 #41
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152286061
Dutch ink...een aanrader of moet ik er zo ver mogelijk van uit de buurt blijven?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152286380
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 00:55 schreef Jimbo het volgende:
Dutch ink...een aanrader of moet ik er zo ver mogelijk van uit de buurt blijven?
van de Website uit kan ik het slecht inschatten (zijn al die fotos wel van henzelf? 1 kwam me bekend voor van ergens anders). Wat wil je laten zetten?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 01:29:35 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152286722
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 01:11 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

van de Website uit kan ik het slecht inschatten (zijn al die fotos wel van henzelf? 1 kwam me bekend voor van ergens anders). Wat wil je laten zetten?
Mn vriendin en ik bedachten ons net om Iets te laten zetten. Zij wil een lotus op dr enkel / voet en
ik wil graag op mn borstkas 2 handjes met een rozenkrans.(zit hier al zn 2 jaar naar te kijken) Maar ben op die heel mierenneukerig (zit dan ook altijd in t zicht.)

op mn been wil ik zn oldskool boot met de skyline van Rotterdam. Zag dat classy dit Veel deed dus wil daar morgen eerst even langs, al ben ik heel erg bang dat je bij hun alleen op afspraak zo iets kunt zetten (en gezien ik echt nooit tijd heb leek dutch me relaxer. )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152286821
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 01:29 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Mn vriendin en ik bedachten ons net om Iets te laten zetten. Zij wil een lotus op dr enkel / voet en
ik wil graag op mn borstkas 2 handjes met een rozenkrans.(zit hier al zn 2 jaar naar te kijken) Maar ben op die heel mierenneukerig (zit dan ook altijd in t zicht.)

op mn been wil ik zn oldskool boot met de skyline van Rotterdam. Zag dat classy dit Veel deed dus wil daar morgen eerst even langs, al ben ik heel erg bang dat je bij hun alleen op afspraak zo iets kunt zetten (en gezien ik echt nooit tijd heb leek dutch me relaxer. )
Als je niet de tijd hebt om een afspraak te maken bij een fatsoenlijke tattoerder dan mag je achteraf ook niet klagen.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  Moderator dinsdag 5 mei 2015 @ 01:46:04 #45
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152286999
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 01:34 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Als je niet de tijd hebt om een afspraak te maken bij een fatsoenlijke tattoerder dan mag je achteraf ook niet klagen.
het is eerder de tijd niet hebben om te gaan. Blij als ik weet eens in Nederland ben, en ook dan heb ik constant verplichtingen :(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 5 mei 2015 @ 09:45:55 #46
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_152289435
ik ga eerdaags ook weer een tattoo zetten,
het word deze


simpel dingetje
tekening van picasso van een teckel
nou alleen nog ff bepalen wat de plaats gaat worden
mee bekant vangde gin haas.
pi_152297039
Oeh tattootopic!

Na heel lang twijfelen en wachten tot ik tevreden genoeg ben met mijn lichaam (dit is ook een van de redenen waarom ik een tattoo wil) zijn mijn tattooplannen in een ver stadium gekomen. Paar weken terug langsgaan bij The Ink Society, om gewoon eens te vragen naar de mogelijkheden. Dat werd een kennismakingsgesprek en nu heb ik een eerste schets in de e-mail.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 17:33:34 #48
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152303061
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 09:45 schreef kawa4 het volgende:
ik ga eerdaags ook weer een tattoo zetten,
het word deze
[ afbeelding ]

simpel dingetje
tekening van picasso van een teckel
nou alleen nog ff bepalen wat de plaats gaat worden
Ik vind het juist gaaf omdat het zo simpel is. Het is 1 lijn, maar toch duidelijk een teckel
  Moderator woensdag 6 mei 2015 @ 10:34:33 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152324125
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 17:33 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik vind het juist gaaf omdat het zo simpel is. Het is 1 lijn, maar toch duidelijk een teckel
ohhh, is dat het.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152325425
*O* Ook ik heb mijn datum bij James Nidecker 8-) Een mooi ontwerp van een mandala *;
pi_152326423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:55 schreef Turbomuis het volgende:
Resultaat van vandaag; Hij is groter/uitgebreider geworden dan we dachten (freehand(ish) , dan krijg je dat) dus nog niet klaar. Deel 2 komt in juni :)

[ afbeelding ]
Heb jij die toevallig bij Jules laten zetten? Toen ik bij hem afgelopen zaterdag was zag ik ook iemand met zo'n (soort) tattoo.
  woensdag 6 mei 2015 @ 13:38:03 #52
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152329147
quote:
99s.gif Op woensdag 6 mei 2015 12:06 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Heb jij die toevallig bij Jules laten zetten? Toen ik bij hem afgelopen zaterdag was zag ik ook iemand met zo'n (soort) tattoo.
Yes, dat was ik :)

Wie was jij dan?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_152329884
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 13:38 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Yes, dat was ik :)

Wie was jij dan?
Ah nice nice.
Ik werd niet getatoeëerd maar kwam alleen even langs voor wat informatie. Ik denk dat jij net klaar was maar weet niet 100% zeker. :P
  woensdag 6 mei 2015 @ 15:09:51 #54
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_152332335
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 16:40 schreef GimmeGore het volgende:
Volgens mij had ik het al eens gevraagd, maar zijn er hier mensen met volgetattooeerde voeten? En zo ja, wat voor schoenen/schoeisel hadden jullie aan na de sessies?

Ik twijfel echt heel erg wat voor schoenen ik zal aantrekken omdat ik bang ben dat het nog best gaat zwellen en ik dan thuis niet meer uit mijn schoenen kom hahaha.
Ik heb een vrij groot stuk op mijn voet. Ik had gewoon schoenen aan en zodra ik thuis was blote voeten. Ik zou vooral na afloop ivm helen zo weinig mogelijk schoenen dragen. Ik moet vrijdag voor een tweede sessie omdat hij niet goed geheeld is.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_152332393
Heeft er iemand ervaring met het laten zetten van een tattoo over littekens?
En dan ook over een litteken wat echt 'op' de huid ligt?
pi_152334687
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het laten zetten van een tattoo over littekens?
En dan ook over een litteken wat echt 'op' de huid ligt?
Altijd even navragen bij tattoeist. Ik heb een klein stukje op de rug waar ze overheen is gegaan. Het valt niet op en ging op zich prima (maar pijnlijk; want was daarvoor ook al een gevoelig plekje)
Kan echter niet oordelen over grotere littekens. Dit gaat om een litteken van 1 bij 1cm ongeveer (moedervlek weggesneden waarbij de genezing niet ging zoals ie moest ;) )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_152334746
quote:
2s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:10 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Altijd even navragen bij tattoeist. Ik heb een klein stukje op de rug waar ze overheen is gegaan. Het valt niet op en ging op zich prima (maar pijnlijk; want was daarvoor ook al een gevoelig plekje)
Kan echter niet oordelen over grotere littekens. Dit gaat om een litteken van 1 bij 1cm ongeveer (moedervlek weggesneden waarbij de genezing niet ging zoals ie moest ;) )
Denk dat het inderdaad pijnlijk word, vooral het litteken dat bovenop de huid ligt. Het gaat om zo'n 23 littekens op mijn onderarm, waarvan een paar nog roze.
pi_152335903
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 15:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het laten zetten van een tattoo over littekens?
En dan ook over een litteken wat echt 'op' de huid ligt?
ja!!

Heb paar weken geleden een tattoo over 3 littekens laten zetten waarbij 1 litteken op de huid lag.



Dr bovenste grote is over een op de huid liggende gezet. Je ziet een klein donkerder vlekje. De onderste is over een groot litteken gezet.
onderste litteken was zo'n 5cm





derde litteken zit op mijn schouder.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152336232
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

ja!!

Heb paar weken geleden een tattoo over 3 littekens laten zetten waarbij 1 litteken op de huid lag.


[ afbeelding ]
Dr bovenste grote is over een op de huid liggende gezet. Je ziet een klein donkerder vlekje. De onderste is over een groot litteken gezet.
onderste litteken was zo'n 5cm


[ afbeelding ]

derde litteken zit op mijn schouder.
Ziet er goed uit, moet her persé in kleur? Wil het liefst in zwart en grijstinten denk ik.
pi_152336269
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:49 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, moet her persé in kleur? Wil het liefst in zwart en grijstinten denk ik.
nee hoor. Maar ik wilde juist geen zwart
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152336483
Hier een foto van de littekens:



Eigenlijk voel je ze bijna niet, alleen die grote roze rechtsboven.
Geen probleem dus om hier wat overheen te zetten?
Aan de binnenkant van mijn arm nog 4 kleine littekens maar die storen me niet zo erg.
pi_152336760
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hier een foto van de littekens:

[ afbeelding ]

Eigenlijk voel je ze bijna niet, alleen die grote roze rechtsboven.
Geen probleem dus om hier wat overheen te zetten?
Aan de binnenkant van mijn arm nog 4 kleine littekens maar die storen me niet zo erg.
Denk het niet. Littekens mogen niet vers zijn.. ga even langs een shop en vraag het na.

Het was bij mij wel pijnlijk. Vooral die grotere. Die gaf behoorlijk wat wondvocht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 6 mei 2015 @ 17:15:29 #63
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_152337169
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:17 schreef GimmeGore het volgende:
Ow ja, dat ook nog, ik ben nog 3 uur onderweg naar huis :')
Ik heb mijn hele voeten beide vol, had strakke leren schoenen aan had beide avonden hele avond door gelopen , alles net genezen

Net hoe gevoelig je normaal
Bent , het word wel dik maar die anders als nog aal
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_152337193
Pizzapuntje: wat Vicky al schreef. Eerst alles helemaal laten genezen voor je ook maar 1 afspraak maakt.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_152338807
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 17:16 schreef Ordos20 het volgende:
Pizzapuntje: wat Vicky al schreef. Eerst alles helemaal laten genezen voor je ook maar 1 afspraak maakt.
De laatste zijn nu zo'n 6 maanden oud.
Weet nog niet zeker of ik het laat doen, was eigenlijk niet van plan een tattoo op m'n onderarm te nemen maar een vriendin stelde voor dat ik het liet camoufleren.
pi_152340473
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 18:15 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

De laatste zijn nu zo'n 6 maanden oud.
Weet nog niet zeker of ik het laat doen, was eigenlijk niet van plan een tattoo op m'n onderarm te nemen maar een vriendin stelde voor dat ik het liet camoufleren.
volgens mij moeten ze minstens 1 naar oud zijn.. dat zijn mijn artist iig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152340973
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:05 schreef Vicky het volgende:

[..]

volgens mij moeten ze minstens 1 naar oud zijn.. dat zijn mijn artist iig
Zolang het maar genezen is (en niet rood). Je wil niet op een genezende wond tatoeëren. Ik heb over een twee weken oude tattoo laten werken...... ouch is nog een understatement (afgezien van de genereuze hoeveelheid bloed)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 7 mei 2015 @ 06:25:06 #68
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152357420
Mooie foto's vantattoos die over littekens zijn gezet:http://blog.tattoodo.com/2015/04/tattoos-scars-reclaiming-body/
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_152358402
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 06:25 schreef Turbomuis het volgende:
Mooie foto's vantattoos die over littekens zijn gezet:http://blog.tattoodo.com/2015/04/tattoos-scars-reclaiming-body/
Ziet er inderdaad goed uit. Nu nog even nadenken over of ik het wil of dat ik gewoon met de littekens leer leven, het is toch een deel van mijn leven geweest waar ik zelf voor "gekozen" heb. Als ik nou een litteken van een operatie had was het anders.
  donderdag 7 mei 2015 @ 08:49:20 #70
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152358450
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:46 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ziet er inderdaad goed uit. Nu nog even nadenken over of ik het wil of dat ik gewoon met de littekens leer leven, het is toch een deel van mijn leven geweest waar ik zelf voor "gekozen" heb. Als ik nou een litteken van een operatie had was het anders.
Ik vind die ene van 'be kind to yourself' erg mooi. Juist niet verbergen, want het was toch een deel van je leven (hoe naar ook), maar er wel iets mee doen, en wie weet mensen laten nadenken :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_152359006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 21:55 schreef Turbomuis het volgende:
Resultaat van vandaag; Hij is groter/uitgebreider geworden dan we dachten (freehand(ish) , dan krijg je dat) dus nog niet klaar. Deel 2 komt in juni :)

[ afbeelding ]
Turbo, wat vreselijk tof, je mooie beestjes O+ En zeker nu het nog een extra speciale betekenis heeft...
Ik ben heel erg benieuwd hoe het is als hij af gaat zijn.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 01:22:27 #72
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152392663
quote:
0s.gif Op woensdag 6 mei 2015 16:55 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hier een foto van de littekens:

[ afbeelding ]

Eigenlijk voel je ze bijna niet, alleen die grote roze rechtsboven.
Geen probleem dus om hier wat overheen te zetten?
Aan de binnenkant van mijn arm nog 4 kleine littekens maar die storen me niet zo erg.
Biodermal litteken crème, dagelijks dun laagje. Binnen 6 maanden zijn je littekens veel minder zichtbaar en dat is dan gelijk het moment waarop je kunt gaan tatoeëren aangezien ze dan niet meer veranderen.
Resistance is futile.
pi_152392886
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 01:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Biodermal litteken crème, dagelijks dun laagje. Binnen 6 maanden zijn je littekens veel minder zichtbaar en dat is dan gelijk het moment waarop je kunt gaan tatoeëren aangezien ze dan niet meer veranderen.
Werkt dat spul echt? Ik had het idee dat dat altijd maar onzin was. Toch maar eens proberen dan. Al wil ik altijd meteen na een week resultaat, daar zal het wel aan liggen.
pi_152392909
Pff, even opgezocht en daar kan ik een maand sportschool van betalen haha. Even sparen voor die crème dus.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:32:39 #75
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152397060
quote:
1s.gif Op woensdag 6 mei 2015 19:05 schreef Vicky het volgende:

[..]

volgens mij moeten ze minstens 1 naar oud zijn.. dat zijn mijn artist iig
Ze moeten tot rust gekomen zijn om het zo maar te zeggen. Vaak wordt daar inderdaad een jaar voor aangehouden, maar als jij bijvoorbeeld langzaam geneest om de een of andere reden kan dat langer dan een jaar zijn :)
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:46:52 #76
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152419874
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 01:37 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Werkt dat spul echt? Ik had het idee dat dat altijd maar onzin was. Toch maar eens proberen dan. Al wil ik altijd meteen na een week resultaat, daar zal het wel aan liggen.
Ja, duurt ff maar binnen 3 maanden zijn je littekens wel tot rust gekomen. Die bovenaan zou wat langer kunnen duren.
Resistance is futile.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 16:04:52 #77
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_152432220
Even photoshop op mezelf losgelaten en dit is wat ik zo ongeveer wil laten zetten. Iemand een goede tip voor een artiest die wat met deze stijl kan?



Vind het geen probleem om het land door te reizen ervoor, maar mocht het in de omgeving Rotterdam Den Haag zijn dan zou dat mooi meegenomen zijn.

Iemand ook een idee van wat zoiets zou moeten kosten?
pi_152436026
Wat is jullie ervaring met verse tattoos onder kleding? Ik ga binnenkort wat op mijn bovenbeen laten zetten. Ik snap dat luchten het beste is, maar naar mijn werk ga ik liever niet in bikini of hotpants. :P Kan je een tatoo dan beter wel afdekken (tegen schuren) of juist niet?
pi_152436040
dubbel ipv edit...
pi_152436144
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:30 schreef Fixers het volgende:
Wat is jullie ervaring met verse tattoos onder kleding? Ik ga binnenkort wat op mijn bovenbeen laten zetten. Ik snap dat luchten het beste is, maar naar mijn werk ga ik liever niet in bikini of hotpants. :P Kan je een tatoo dan beter wel afdekken (tegen schuren) of juist niet?
Ik heb een tattoo op m'n pols, en bovenarm. Gewoon wat lossere kleding pakken, geen leggin oid dus!
pi_152437064
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:30 schreef Fixers het volgende:
Wat is jullie ervaring met verse tattoos onder kleding? Ik ga binnenkort wat op mijn bovenbeen laten zetten. Ik snap dat luchten het beste is, maar naar mijn werk ga ik liever niet in bikini of hotpants. :P Kan je een tatoo dan beter wel afdekken (tegen schuren) of juist niet?
Bij de mijne op mijn schouderblad heb ik de eerste 2 dagen wel folie erop gehad tijdens het werk, maar dan niet tegen schuren maar tegen lekken van wondvocht en vastplakken. Schuren vond ik juist best fijn tegen de jeuk ;p
pi_152437110
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:30 schreef Fixers het volgende:
Wat is jullie ervaring met verse tattoos onder kleding? Ik ga binnenkort wat op mijn bovenbeen laten zetten. Ik snap dat luchten het beste is, maar naar mijn werk ga ik liever niet in bikini of hotpants. :P Kan je een tatoo dan beter wel afdekken (tegen schuren) of juist niet?
op mijn voet zo veel mogelijk op blote voeten en op werk op sokken gelopen.

Bij mijn schouder thuis zoveel mogelijk laten luchten. Op werk dun laagje kleding aangedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152483953
Eindelijk de stap gezet en de afspraak gemaakt voor m'n tweede tattoo.
Deze wordt op m'n rechteronderbeen.

Drie afspraken van ieder drie uur. Ben benieuwd.
1 juli is de eerste :D
I'm not arguing; I'm explaining why I'm right
pi_152484598
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 18:30 schreef Fixers het volgende:
Wat is jullie ervaring met verse tattoos onder kleding? Ik ga binnenkort wat op mijn bovenbeen laten zetten. Ik snap dat luchten het beste is, maar naar mijn werk ga ik liever niet in bikini of hotpants. :P Kan je een tatoo dan beter wel afdekken (tegen schuren) of juist niet?
Ik droeg een los shirt aan naar het werk en deed overdag mijn bh open (zit toch achter bureau dus alles bleef wel behoorlijk 'zitten' :P ). Dit om zo min mogelijk 'geschuur' op mijn tattoo te hebben.
Ik heb hem niet afgedekt maar 's morgens en 's avonds ingesmeerd.
's avonds meestal mijn hele bh af en heel heel erg los shirt (lees: shirt van mijn man :P )
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_152559685
Ondertussen maar even bij de apotheek geweest voor litteken creme, krijg nu iets van jacob hooy, vitamine e creme volgens mij, werkte schijnbaar net zo goed als die van biodermal en scheelde 10 euro. Ik geef het 3 kwart jaar, als het dan nog niet verminderd is ga ik even naar de huisarts voor een andere creme (40/50 euro)
pi_152559862
quote:
Artiesten benaderen die jouw idee kunnen schetsen en uitwerken. Dus beetje onderzoek doen naar artiesten en hun werk, keuze maken en ideeën voorleggen. Iedere artiest heeft wel zijn/haar specialisme of eigen stijl. Bezoek eens een conventie of kijk op een Instagram of Facebook voor inspiratie. Succes :)
pi_152560771
Wil trouwens een tattoo van Maria, zit alleen wel te twijfelen of ik hem in kleur wil of in grijs/zwart.
pi_152564014
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 14:52 schreef artelligence het volgende:

[..]

Artiesten benaderen die jouw idee kunnen schetsen en uitwerken. Dus beetje onderzoek doen naar artiesten en hun werk, keuze maken en ideeën voorleggen. Iedere artiest heeft wel zijn/haar specialisme of eigen stijl. Bezoek eens een conventie of kijk op een Instagram of Facebook voor inspiratie. Succes :)
Ik heb toch besloten om alleen voor de tekst te gaan!
Dit is het uiteindelijk geworden, maandag ga ik hem laten zetten bij The Rising Bastards in Nijmegen.
Kan niet wachten :3
pi_152564069
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:02 schreef PRSPCT het volgende:

[..]

Ik heb toch besloten om alleen voor de tekst te gaan!
Dit is het uiteindelijk geworden, maandag ga ik hem laten zetten bij The Rising Bastards in Nijmegen.
Kan niet wachten :3
[ afbeelding ]
Skon lettertype!
pi_152564212
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:03 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Skon lettertype!
Brother Tattoo, te vinden op Dafont :)

Ga hem laten zetten op de binnenkant van m'n linker bovenarm, zie wel wat op tegen de pijn want een collega van me zei dat 'ie bijna de tranen in z'n ogen had (vooral vlakbij z'n oksel) en ik ben nogal lichtgevoelig :o
pi_152564353
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:06 schreef PRSPCT het volgende:

[..]

Brother Tattoo, te vinden op Dafont :)

Ga hem laten zetten op de binnenkant van m'n linker bovenarm, zie wel wat op tegen de pijn want een collega van me zei dat 'ie bijna de tranen in z'n ogen had (vooral vlakbij z'n oksel) en ik ben nogal lichtgevoelig :o
Ach, heb er ook een op de binnenkant van mijn bovenarm en vond de pijn opzich wel meevallen, nou vind ik de pijn van een taptoe sowieso wel prettig. Effe doorbijten, het is het zeker waard.
pi_152564845
Bij mij is de brother tattoo niet zo mooi, de k lijkt een teveel op een h.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 17:26:48 ]
pi_152564949
Wil de tekst be kind to yourself op mijn onderarm.
Nu alleen nog de vraag of ik de tekst horizontaal naast elkaar op mijn arm laat zetten of verticaal met dan:

be kind
to yourself

want aan een stuk verticaal gaat niet passen.
Ook de vraag of ik de zin met een hoofdletter begin en welk lettertype?
pi_152564993
En dan nog de vraag, laat je de tekst naar jou toe wijzen, zodat jij het kan lezen, of laat je hem van je af zetten (als je hem verticaal zet)
pi_152565217








[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2015 17:42:28 ]
pi_152565430
Iedereen van wie ik de mening belangrijk vind geeft een andere mening XD
pi_152565628


Wil het hier overheen dus denk dat verticaal dan beter is.
pi_152565630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iedereen van wie ik de mening belangrijk vind geeft een andere mening XD
Zolang je twijfelt en de mening van andere nodig hebt, NIET aan een tattoo beginnen.
pi_152565669
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:53 schreef ekmef123 het volgende:

[..]

Zolang je twijfelt en de mening van andere nodig hebt, NIET aan een tattoo beginnen.
Haha heb er al 4 ;)

Ik vind namelijk alle 4 de lettertypes wel wat hebben.
pi_152565747
Ik pas
pi_152565767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:46 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iedereen van wie ik de mening belangrijk vind geeft een andere mening XD
Alleen je eigen mening zou moeten tellen in mijn ogen. Om advies vragen prima, misschien komt iemand nog met een goed idee, maar uiteindelijk moet jij er de rest van je leven mee rondlopen.
pi_152565804
Vind de signerica het tofst. Nu alleen nog de vraag of het horizontaal of verticaal moet. Maar kan dat beter aan de artist vragen denk ik.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 17:59:38 #104
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152565822
22 mei een afspraak bij moose in rotterdam O+ O+ O+
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152565838
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:59 schreef Jimbo het volgende:
22 mei een afspraak bij moose in rotterdam O+ O+ O+
Wat voor iets ga je laten zetten?
pi_152565846
Ik wil weer bij Dickie de Wit van Tattoo Arie in Eindhoven, heeft mijn andere tekst ook gezet en een engel op mijn enkel.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 18:01:08 #107
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152565862
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2015 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Even photoshop op mezelf losgelaten en dit is wat ik zo ongeveer wil laten zetten. Iemand een goede tip voor een artiest die wat met deze stijl kan?

[ afbeelding ]

Vind het geen probleem om het land door te reizen ervoor, maar mocht het in de omgeving Rotterdam Den Haag zijn dan zou dat mooi meegenomen zijn.

Iemand ook een idee van wat zoiets zou moeten kosten?
hey lul app die zooi dan gewoon

check dingotattoo even in gouda (vraag naar kara)

die kan dit mooi maken _O_

(mad science in den haag is ook geil O+ )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152566662
Het word de signerica, net de tattooeerder gemaild met de vraag of hij over littekens kan tattoeeren en of wat hij aanraadt, horizontaal of verticaal.
pi_152585980
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 18:29 schreef Pizzapuntje het volgende:
Het word de signerica, net de tattooeerder gemaild met de vraag of hij over littekens kan tattoeeren en of wat hij aanraadt, horizontaal of verticaal.
Over littekens zoals die op de foto zal geen probleem zijn, was bij mij althans niet zo. Ik heb zelf horizontaal met letters naar mij toe, vind verticaal alleen maar een paar woorden over je hele onderarm iets te groot voor zo'n tattoo, maar dat is persoonlijk.
Lettertype moet je ook zelf weten uiteraard, maar is wel een beetje generiek ;) persoonlijk zou ik dan eerder kiezen voor mijn eigen handschrift, als het de betekenis heeft die ik denk dat het heeft. Dat signerica hebben extreem veel mensen volgens mij, en dat zou dan voor mij niet hoeven. Maar ook dat is natuurlijk kwestie van voorkeur, als jij het mooi vindt, vooral doen.
pi_152595469
quote:
0s.gif Op donderdag 14 mei 2015 10:37 schreef Eerin het volgende:

[..]

Over littekens zoals die op de foto zal geen probleem zijn, was bij mij althans niet zo. Ik heb zelf horizontaal met letters naar mij toe, vind verticaal alleen maar een paar woorden over je hele onderarm iets te groot voor zo'n tattoo, maar dat is persoonlijk.
Lettertype moet je ook zelf weten uiteraard, maar is wel een beetje generiek ;) persoonlijk zou ik dan eerder kiezen voor mijn eigen handschrift, als het de betekenis heeft die ik denk dat het heeft. Dat signerica hebben extreem veel mensen volgens mij, en dat zou dan voor mij niet hoeven. Maar ook dat is natuurlijk kwestie van voorkeur, als jij het mooi vindt, vooral doen.
Ik weet het nog niet, ben ook wel benieuwd naar de mening van de tattooeerder over het horizontaal of verticaal. Mij eigen handschrift vind ik niks, die van mijn dierbare om mij heen ook niet echt. het klopt wel inderdaad dat echt extreem veel mensen signerica hebben. Maargoed, heb nog tot de 23e zeker om te bedenken :)
  donderdag 14 mei 2015 @ 17:47:08 #111
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_152596428
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 14 mei 2015 @ 19:03:36 #112
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_152598447
quote:
10s.gif Op donderdag 14 mei 2015 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 14 mei 2015 @ 23:31:42 #113
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152608672
Morgen weer 2 uur, deze keer met Dr. Numb. Ben benieuwd of het helpt!
Resistance is futile.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 10:12:01 #114
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152614865
Eerst voelt het koud, nu begint het te prikken en tintelen:p
Resistance is futile.
pi_152614985
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:12 schreef Seven. het volgende:
Eerst voelt het koud, nu begint het te prikken en tintelen:p
Wat is het? Zalf die je er op smeert voordat je begint met tattooeren?
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:21:27 #116
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152616491
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 10:18 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Wat is het? Zalf die je er op smeert voordat je begint met tattooeren?
1-2 uur van tevoren, verdovende crème. Ik hoop serieus dat het werkt!! :7
Resistance is futile.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:46:25 #117
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152617206
Het werkt! Ik voel vrijwel niks!

*O*
Resistance is futile.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:25:13 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152618300
Het begint uit te werken, we zijn een uur geleden begonnen. Nog een uur van de sessie te gaan.
Resistance is futile.
  roze vrijdag 15 mei 2015 @ 12:46:23 #119
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152618743
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:46 schreef Seven. het volgende:
Het werkt! Ik voel vrijwel niks!

*O*
Nice.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 15 mei 2015 @ 12:46:42 #120
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152618749
Dat had ik met mijn voet tattoo moeten hebben :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator vrijdag 15 mei 2015 @ 14:45:34 #121
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152621657
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 11:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

1-2 uur van tevoren, verdovende crème. Ik hoop serieus dat het werkt!! :7
beter een uur ervoor dus..voor je t weet is t uitgewerkt :p
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152626325
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 12:25 schreef Seven. het volgende:
Het begint uit te werken, we zijn een uur geleden begonnen. Nog een uur van de sessie te gaan.
Ik zie uiteraard graag het resultaat weer :D Ben erg benieuwd! Waar ging je vandaag voor?
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:09:13 #123
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152627728
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik zie uiteraard graag het resultaat weer :D Ben erg benieuwd! Waar ging je vandaag voor?
Weer een stuk van de achtergrond laten doen, zal mijn lief vragen of hij fotootje maakt straks.
Resistance is futile.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:00:08 #124
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152630873
Resistance is futile.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:35:07 #125
429353 roodborst
Eigenlijk oranje
pi_152631959
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je er blij mee?
pi_152632057
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Wow tof!
  vrijdag 15 mei 2015 @ 20:58:03 #127
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152632805
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:35 schreef roodborst het volgende:

[..]

Ben je er blij mee?
Ja maar lange weg te gaan nog. De helft van de achtergrond is nu gedaan, dan nog spaceship, die rookkolom, aliens inkleuren en dan de achtergrond nog watercolour doen. Ik heb het eind resultaat in mijn hoofd, maar weinig mensen die dat ook kunnen. Het enige waar ik niet helemaal blij mee ben is de planeet met de ringen maar in het geheel vind ik het niet meer storend. Maar dat moet nog bijgewerkt worden.
Resistance is futile.
pi_152634689
Tattooeerder mailde net, hij is vanaf de 23e weer in de shop en vroeg of ik dan even langs kon komen zodat hij de littekens in het echt kon zien, en even kon kijken hoe groot de tattoo zou worden zodat hij een prijs kon geven.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 22:28:09 #129
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152636419
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 21:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Tattooeerder mailde net, hij is vanaf de 23e weer in de shop en vroeg of ik dan even langs kon komen zodat hij de littekens in het echt kon zien, en even kon kijken hoe groot de tattoo zou worden zodat hij een prijs kon geven.
^O^
Resistance is futile.
pi_152643626
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Cool! Je hebt voor de zekerheid ook maar even je thuisadres laten zetten zie ik. Altijd handig als je verdwaald bent. :D
  zaterdag 16 mei 2015 @ 09:53:57 #131
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152644257
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 08:46 schreef Fixers het volgende:

[..]

Cool! Je hebt voor de zekerheid ook maar even je thuisadres laten zetten zie ik. Altijd handig als je verdwaald bent. :D
:+

Ik heb me altijd afgevraagd wat dat betekende!

(Alien handschrift heb ik gebaseerd op een handschrift dat ik zag in de miniserie Taken en daar zelf een berg toevoegingen op gemaakt, het loopt door op mijn buik).
Resistance is futile.
pi_152645151
16 juni afspraak bij Darko Oneness in Tilburg. Bij zijn collega Vince. Ik heb er zin in!
pi_152647181
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 09:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

:+

Ik heb me altijd afgevraagd wat dat betekende!

(Alien handschrift heb ik gebaseerd op een handschrift dat ik zag in de miniserie Taken en daar zelf een berg toevoegingen op gemaakt, het loopt door op mijn buik).
Alien handschrift ken ik niet, bedoelde het 'adres' van ons zonnestelsel. Zoals dat op de Pioneer en Voyager sondes staat.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Pioneer_plaque
  zaterdag 16 mei 2015 @ 16:06:32 #134
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152652148
Oh dat bedoelde je! Ja, klopt! De aliens zijn van Moby's clip (die landen in New York maar ze zijn zo klein dat ze totaal genegeerd worden). De blauwe planeet is Neptunus, de roze planeet is een jaar geleden ontdekt, spaceship is Voyager van Star Trek. Zo'n beetje alles dat ik tof vind aan sci-fi en de ruimte.
Resistance is futile.
pi_152659752
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry seven maar dit is echt een clusterfuck. Te veel ideeen en geen goede tattoo gast om het tot een geheel te brengen. Het is goed dat jij er blij mee bent, ik zou dat niet zijn.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_152659883
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:43 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Sorry seven maar dit is echt een clusterfuck. Te veel ideeen en geen goede tattoo gast om het tot een geheel te brengen. Het is goed dat jij er blij mee bent, ik zou dat niet zijn.
Wat is een clusterfuck?
pi_152660072
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_152660231
quote:
Ah oké ;)

het belangrijkste is dat seven er zelf blij mee is.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 21:15:16 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152660812
quote:
9s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 20:43 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Sorry seven maar dit is echt een clusterfuck. Te veel ideeen en geen goede tattoo gast om het tot een geheel te brengen. Het is goed dat jij er blij mee bent, ik zou dat niet zijn.
Zoveel mensen, zoveel meningen :* . Ik denk dat het episch wordt :Y.

[ Bericht 0% gewijzigd door Seven. op 16-05-2015 21:32:25 ]
Resistance is futile.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:22:04 #140
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152662661
Ik denk dat je er pas echt wat over kan zeggen als het af is.

Ow ja, tussen je tenen tattoeeren doet pijn!
pi_152669748
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:22 schreef GimmeGore het volgende:
Ow ja, tussen je tenen tattoeeren doet pijn!
Heb je je doos laten inkleuren dan?
pi_152693986
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Seven. Hoeveel sessies heb je nu gehad ?
  zondag 17 mei 2015 @ 22:24:31 #143
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152696213
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:38 schreef flowersandbutterflies het volgende:

[..]

Hoi Seven. Hoeveel sessies heb je nu gehad ?
Toen ik 16 was, heb ik een Chinees tekentje laten zetten in een kwartiertje.
Toen ik 26 was laten coveren, een uur met die tribal, de grote ster is dus de cover.
Toen ik 28 was laten uitbreiden, nog eens een uur.
Toen ik 30 was ben ik weer verder gegaan en toen besloten om sci fi verzameling te doen.
Eerste sessie was 3 uur geloof ik.
Tweede sessie was 2 uur.
Derde sessie was 2 uur.
Vierde sessie wederom 2 uur.
Resistance is futile.
  zondag 17 mei 2015 @ 23:18:03 #144
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_152698557
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
gvd
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zondag 17 mei 2015 @ 23:20:17 #145
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_152698635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 17:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Haha heb er al 4 ;)

Ik vind namelijk alle 4 de lettertypes wel wat hebben.
onderste
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_152700680
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 20:00 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind t wel steeds completer worden zeg maar :D
Die bovenste punt met die galaxy overgang is wel tof geworden!
Tot waar gaat de achtergrond lopen op je rug? Als dit al de helft is.. wauw ;) wordt je hele rug dan gevuld?
  maandag 18 mei 2015 @ 00:31:58 #147
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152701272
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2015 00:13 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik vind t wel steeds completer worden zeg maar :D
Die bovenste punt met die galaxy overgang is wel tof geworden!
Tot waar gaat de achtergrond lopen op je rug? Als dit al de helft is.. wauw ;) wordt je hele rug dan gevuld?
Alles op mijn rechterschouder en dan naar beneden tot onder dat maantje met die alien moet nog ingekleurd worden. Dan alles links nog en daar waar dat handschrift staat, daar loopt nog een zin door naar mijn buik dus soort van staart. Ik denk nog zeker 6 tot 8 uur werk.
Resistance is futile.
pi_152743310
*) vanavond mag ik!
  dinsdag 19 mei 2015 @ 13:18:17 #149
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_152745836
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2015 22:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Toen ik 16 was, heb ik een Chinees tekentje laten zetten in een kwartiertje.
Toen ik 26 was laten coveren, een uur met die tribal, de grote ster is dus de cover.
Toen ik 28 was laten uitbreiden, nog eens een uur.
Toen ik 30 was ben ik weer verder gegaan en toen besloten om sci fi verzameling te doen.
Eerste sessie was 3 uur geloof ik.
Tweede sessie was 2 uur.
Derde sessie was 2 uur.
Vierde sessie wederom 2 uur.
Waarom zulke korte sessies?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_152762231
Vroeg ik me ook af ? Zou er gek van worden. Heb de laatste X 8 uur gezeten . Wou echt niet tig x terug
pi_152762290
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Cyntiaa het volgende:
*) vanavond mag ik!
foto!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 21:06:55 #152
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152764227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 20:35 schreef flowersandbutterflies het volgende:
Vroeg ik me ook af ? Zou er gek van worden. Heb de laatste X 8 uur gezeten . Wou echt niet tig x terug
8 uur, daar zou ik dus gek van worden. 3 uur is denk ik mijn max qua pijn!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152769273
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

8 uur, daar zou ik dus gek van worden. 3 uur is denk ik mijn max qua pijn!
Hier ook een max van 3 uur. Toen was ik er ook echt ineens helemaal klaar mee.
pi_152769416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 21:55 schreef fluster het volgende:

[..]

Hier ook een max van 3 uur. Toen was ik er ook echt ineens helemaal klaar mee.
had ik ook na rond de 3,5 uur. Toen was ik er echt klaar mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 23:15:36 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152775809
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Waarom zulke korte sessies?
Pijn :+
Resistance is futile.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 23:17:01 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152775888
Ik had er de vorige keer na 45 minuten al tabak van en toen moest ik nog een uur en een kwartier :') .

Met Dr. Numb zou ik overigens uren door kunnen gaan!
Resistance is futile.
  dinsdag 19 mei 2015 @ 23:17:45 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152775920
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 11:39 schreef Cyntiaa het volgende:
*) vanavond mag ik!
Und und und?!!
Resistance is futile.
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:09:01 #158
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152780503
Behalve dat die zalf ook een keer is uitgewerkt en dan knalt de pijn er dubbel zo hard in omdat je lichaam geen endorfine heeft aangemaakt en je huid al redelijk gekweld is.
pi_152780927
Jeej zaterdag naar de shop om te kijken hoe of wat. Hopelijk is het vakantiegeld gestort zodat ik meteen een afspraak kan maken.
  woensdag 20 mei 2015 @ 08:45:48 #160
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152780945
8u?! :o dan ga je toch van je stokje? Ik zou mn tattoeerder ook niet meer vertrouwen na 4u :') tenzij pep, maar liever niet eigk :') :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152781173
Ik zal vanavond even een foto maken ^O^ Het viel me reuze mee, hoe dichterbij mijn onderarm/oksel hoe gevoeliger o|O
pi_152784742


Zit toch nog te twijfelen, vooral tussen 2 en 3. Maargoed zaterdag eerst een horen of het mogelijk is over de littekens maar ga er van uit van wel.
  woensdag 20 mei 2015 @ 11:39:33 #163
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_152784820
2e
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_152787814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:39 schreef Thezappa het volgende:
2e
Denk dat het inderdaad die gaat worden :Y

Zou willen dat het nu al zaterdag was.
pi_152792209
Weet nog niet of ik hier hierbij moet/wil laten passen, deze staat aan de binnenkant van mijn bovenarm, en wil op dezelfde arm dan nu aan de binnenkant van mijn onderarm de tekst be kind to yourself.

pi_152795524
Hoe zit het trouwens met een nieuwe tattoo en sporten? Is dat geen probleem? Dan heb ik het over redelijk intens sporten (lesje spinning, dus behoorlijk wat zweet)
  woensdag 20 mei 2015 @ 22:27:35 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152805200
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 08:09 schreef GimmeGore het volgende:
Behalve dat die zalf ook een keer is uitgewerkt en dan knalt de pijn er dubbel zo hard in omdat je lichaam geen endorfine heeft aangemaakt en je huid al redelijk gekweld is.
Heb ik zelf niet zo ervaren.
Resistance is futile.
  donderdag 21 mei 2015 @ 08:52:59 #168
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_152812690
Iemand hier bekend met tattoo's van Martina Koster?
pi_152815732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:52 schreef Rottdog het volgende:
Iemand hier bekend met tattoo's van Martina Koster?
Nee, maar heb d'r even gegoogeld, tattoos zien er gaaf en netjes uit, zie dat ze ook aardig wat prijzen heeft. Ik zou hier zeker een tattoo durven laten zetten!

Iemand ervaring met Ink Fame in Eindhoven? Ik was er niet zo tevreden over de service, tatoeëerder was erg kortaf en sprak niet zo goed nederlands, ook kwam ik er na 2 weken achter dat hij iets in mijn tattoo was vergeten, toen ik hem daarvoor belde vertelde hij me dat dit bijwerken me 30 euro zou kosten, omdat de tattoo tijdens een actie gezet werd werkte hij het niet gratis bij. :?
pi_152818879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe zit het trouwens met een nieuwe tattoo en sporten? Is dat geen probleem? Dan heb ik het over redelijk intens sporten (lesje spinning, dus behoorlijk wat zweet)
Zweten maakt niet zoveel uit. Ik mocht 2 weken niet sporten; maar dat is omdat ik een contactsport doe (roller derby) en er op mijn rug gebeukt zou kunnen worden. Dat was niet aan te raden...

Het kan alleen wat 'prikken' ;)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_152819278
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee, maar heb d'r even gegoogeld, tattoos zien er gaaf en netjes uit, zie dat ze ook aardig wat prijzen heeft. Ik zou hier zeker een tattoo durven laten zetten!

Iemand ervaring met Ink Fame in Eindhoven? Ik was er niet zo tevreden over de service, tatoeëerder was erg kortaf en sprak niet zo goed nederlands, ook kwam ik er na 2 weken achter dat hij iets in mijn tattoo was vergeten, toen ik hem daarvoor belde vertelde hij me dat dit bijwerken me 30 euro zou kosten, omdat de tattoo tijdens een actie gezet werd werkte hij het niet gratis bij. :?
Ik vind dat persoonlijk niet heel gek; wat was er dan vergeten? En hoe kwam het dat je dat pas na twee weken zag? Bij mij was er een stukje niet goed ingekleurd, maar dat heb ik gelijk laten bijwerken toen ik direct na het zetten alles heb gecheckt.

Mijn tatoeëerder sprak overigens ook slecht Nederlands, maar dat vind ik zelf niet belangrijk. Maar kan me voorstellen dat het onhandig is als je minder goed Engels kan of welke andere taal die persoon dan ook spreekt.
pi_152822957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 13:13 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ik vind dat persoonlijk niet heel gek; wat was er dan vergeten? En hoe kwam het dat je dat pas na twee weken zag? Bij mij was er een stukje niet goed ingekleurd, maar dat heb ik gelijk laten bijwerken toen ik direct na het zetten alles heb gecheckt.

Mijn tatoeëerder sprak overigens ook slecht Nederlands, maar dat vind ik zelf niet belangrijk. Maar kan me voorstellen dat het onhandig is als je minder goed Engels kan of welke andere taal die persoon dan ook spreekt.
Zal zo even een foto posten. Het is maar een heel klein detail, vandaar dat ik er pas later achter kwam. Ben van de andere shop gewend dat je minstens een maand terug mag komen om te laten bijwerken en zelfs als je buiten die tijd komt doen ze vaak niet moeilijk.

Ik weet niet of ie wel goed engels kan, hij was gewoon heel kortaf en behandelde je als een nummertje.
pi_152823019


Slechte kwaliteit foto omdat ik tijdelijk andere telefoon heb. Die twee streepjes aan de rechterkant van zijn mond zitten niet aan de linkerkant.
pi_152823047
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 11:17 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Nee, maar heb d'r even gegoogeld, tattoos zien er gaaf en netjes uit, zie dat ze ook aardig wat prijzen heeft. Ik zou hier zeker een tattoo durven laten zetten!

Iemand ervaring met Ink Fame in Eindhoven? Ik was er niet zo tevreden over de service, tatoeëerder was erg kortaf en sprak niet zo goed nederlands, ook kwam ik er na 2 weken achter dat hij iets in mijn tattoo was vergeten, toen ik hem daarvoor belde vertelde hij me dat dit bijwerken me 30 euro zou kosten, omdat de tattoo tijdens een actie gezet werd werkte hij het niet gratis bij. :?
slechte service. Ik Had "garantie" en mocht na 6w terugkomen voor bijkleuren
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152823102
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:08 schreef Vicky het volgende:

[..]

slechte service. Ik Had "garantie" en mocht na 6w terugkomen voor bijkleuren
Hij zei dat ie het niet bij zou werken gratis omdat het tijdens een actie dag was gezet (5 x 5 voor 25, het dubbele voor 50)
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:17:57 #176
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_152823358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 17:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe zit het trouwens met een nieuwe tattoo en sporten? Is dat geen probleem? Dan heb ik het over redelijk intens sporten (lesje spinning, dus behoorlijk wat zweet)
Ik heb de dag na de eerste gerugbyed. Gewoon effe inpakken met folie als het gaat schuren. Maar je onderarm lijkt me bij spinnen gewoon vrij.
Zweten maakt niet uit. Alleen schuren is niet goed voor het herstel.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:20:42 #177
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_152823446
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:09 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Hij zei dat ie het niet bij zou werken gratis omdat het tijdens een actie dag was gezet (5 x 5 voor 25, het dubbele voor 50)
Knap belachelijk. Ik heb de mijne na ruim 3 maanden bij laten werken. Na 1 maand effe contact opgenomen dat het niet helemaal goed was, maar dat ik nogal druk was of het een probleem was als ik later kwam, geen enkel probleem. En die was ook maar 70 euro....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_152823457
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik heb de dag na de eerste gerugbyed. Gewoon effe inpakken met folie als het gaat schuren. Maar je onderarm lijkt me bij spinnen gewoon vrij.
Zweten maakt niet uit. Alleen schuren is niet goed voor het herstel.
quote:
2s.gif Op donderdag 21 mei 2015 12:58 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Zweten maakt niet zoveel uit. Ik mocht 2 weken niet sporten; maar dat is omdat ik een contactsport doe (roller derby) en er op mijn rug gebeukt zou kunnen worden. Dat was niet aan te raden...

Het kan alleen wat 'prikken' ;)
Top, ga ik gewoon sporten!
pi_152823481
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Knap belachelijk. Ik heb de mijne na ruim 3 maanden bij laten werken. Na 1 maand effe contact opgenomen dat het niet helemaal goed was, maar dat ik nogal druk was of het een probleem was als ik later kwam, geen enkel probleem. En die was ook maar 70 euro....
Had voor deze 50 betaald, maar bijwerken zou me 30 euro kosten, voor die 2 kleine streepjes, want ja , was op actie dag gezet :')
pi_152823624
Mensen hier trouwens ervaring met thuis tatoeëerders?
Zag deze video;

http://www.vice.com/nl/video/thuisprikkers

Zouden jullie dat laten doen? Puur omdat het goedkoper is?
Ik zelf zou dat echt nooit doen.
  donderdag 21 mei 2015 @ 15:27:30 #181
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152823672
Niemand hier
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152823821
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:27 schreef pinquit het volgende:
Niemand hier
Ik hoop het ook niet.

Ken iemand die dat heeft laten doen:

Bovenste is zoals het eruit zou moeten zien, onderste is het resultaat.



pi_152823887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:31 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Ik hoop het ook niet.

Ken iemand die dat heeft laten doen:

Bovenste is zoals het eruit zou moeten zien, onderste is het resultaat.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Knul is 15 trouwens, heeft imo dus nog te weinig inzicht en dergelijke om zo'n keuze te maken, dus hebben zijn ouders notabene een thuis tatoeëerder voor hem uitgezocht.
pi_152824490
Ik had ook garantie en mocht binnen 3 maanden terugkomen, maar ik heb wel volle prijs betaald. Ik kan me voorstellen dat je niet 10 tattoos van 25 euro wil zetten en dat die mensen dan allemaal nog weken gratis bijgewerkt moeten worden. Althans, ik zou het dus niet vreemd vinden als iemand dat soort voorwaarden stelt. Denk ook dat het behandelen als een nummertje dan een beetje voor de hand ligt. Ik snap wel dat het voor jou niet leuk is, maar ik verwacht ook geen tattoo voor 25 euro met een hoop extra service.
  donderdag 21 mei 2015 @ 16:40:44 #185
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_152825685
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mensen hier trouwens ervaring met thuis tatoeëerders?
Zag deze video;

http://www.vice.com/nl/video/thuisprikkers

Zouden jullie dat laten doen? Puur omdat het goedkoper is?
Ik zelf zou dat echt nooit doen.
Vriend van me heeft een sleeve bij iemand thuis laten zetten in meerdere sessies. Erg strak.
Andere kennis bij een ander en die was mwah en dat was zelfs alleen maar tekst.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:06:10 #186
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_152826413
Ik ben langzaam plannen aan het uitwerken voor een tattoo. Nu bevalt de stijl van Jules Blomen mij wel heel erg, en Jay Freestyle ook.
Heeft iemand nog meer tips van artists in dat straatje?
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:12:04 #187
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152826557
Jules blomen <3 dan vind je Daan vd dobbelsteen/dice tattoo ook mooi ws :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 21 mei 2015 @ 17:26:29 #188
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_152826924
Zeker :Y Goeie tip, thanks !
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_152827079
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 15:26 schreef Pizzapuntje het volgende:
Mensen hier trouwens ervaring met thuis tatoeëerders?
Zag deze video;

http://www.vice.com/nl/video/thuisprikkers

Zouden jullie dat laten doen? Puur omdat het goedkoper is?
Ik zelf zou dat echt nooit doen.
Wanneer telt het als thuis tatoeëerder?
It's not too late to change your hikikomori ways!
  roze donderdag 21 mei 2015 @ 17:43:11 #190
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_152827305
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 08:52 schreef Rottdog het volgende:
Iemand hier bekend met tattoo's van Martina Koster?
Nee maar het is wel een hele lieve vrouw _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 21:51:43 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152837259
*O* morgen is het zo ver!!

maaruh, hoe doen ze dat eigenlijk met scheren? doen hun dat voor je of moet ik ff mn eigen been kaal maken ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152838308
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Jimbo het volgende:
*O* morgen is het zo ver!!

maaruh, hoe doen ze dat eigenlijk met scheren? doen hun dat voor je of moet ik ff mn eigen been kaal maken ?
Doen ze voor je ;) maar je kan het zelf ook al vast een stuk doen.
  Moderator donderdag 21 mei 2015 @ 22:12:06 #193
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152838406
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef artelligence het volgende:

[..]

Doen ze voor je ;) maar je kan het zelf ook al vast een stuk doen.
misschien als ik het lief vraag dat ze mn ballen ook kunnen scheren :@ (grapje grolletje geintje dit dat)
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 21 mei 2015 @ 22:34:01 #194
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_152839708
Heb 1 tattoo van een thuisprikker maar echt never nooit weer. Dat lesje heb ik wel geleerd.

Ga dus over 2 wk eens een kijkje nemen bij martina, zou graag een la catrina willen laten zetten. Jammere van de prijzen is wel een wachttijd van anderhalf jaar maar dat overbruggen we wel.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 11:41:09 #195
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152849558
Thuisprikkers staan natuurlijk niet altijd direct voor slechte kwaliteit. Die kunstenaar in de reportage van Vice zet best mooi werk. Maar persoonlijk zou ik niet voor de prijs gaan.
Ik kies sowieso een tattooeerder die het best bij mijn idee past en niet tattooeerder omdat deze goedkoop of dichtbij is.

Dames, ik heb een tattoo op mijn scheenbeen sinds zaterdag, maar ik twijfel of ik mijn been alweer zal scheren. Iemand ervaringen/tips om te delen?
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 13:20:56 #196
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152852296
Als vent zijnde...nooit je poten scheren. Je bent toch geen flikker
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:02:57 #197
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152853721
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:41 schreef GimmeGore het volgende:
Thuisprikkers staan natuurlijk niet altijd direct voor slechte kwaliteit. Die kunstenaar in de reportage van Vice zet best mooi werk. Maar persoonlijk zou ik niet voor de prijs gaan.
Ik kies sowieso een tattooeerder die het best bij mijn idee past en niet tattooeerder omdat deze goedkoop of dichtbij is.

Dames, ik heb een tattoo op mijn scheenbeen sinds zaterdag, maar ik twijfel of ik mijn been alweer zal scheren. Iemand ervaringen/tips om te delen?
Ik zou het niet doen, pas als alle velletjes eraf zijn.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:08:14 #198
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152853925
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 11:41 schreef GimmeGore het volgende:
Thuisprikkers staan natuurlijk niet altijd direct voor slechte kwaliteit. Die kunstenaar in de reportage van Vice zet best mooi werk. Maar persoonlijk zou ik niet voor de prijs gaan.
Ik kies sowieso een tattooeerder die het best bij mijn idee past en niet tattooeerder omdat deze goedkoop of dichtbij is.

Dames, ik heb een tattoo op mijn scheenbeen sinds zaterdag, maar ik twijfel of ik mijn been alweer zal scheren. Iemand ervaringen/tips om te delen?
Jahee, niet eens een foto!? :{
Ik zou niet scheren, maar mijn huid is qua scheren ook niet zo tof. Misschien kan jij t beter hebben :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:09:20 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152853956
Wat ik wel eens heb gehoord: insmeren met talkpoeder en dan droog scheren.
MAar dat zou ik mer verse tattoo echt niet durven uitproberen :D :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 22 mei 2015 @ 14:10:23 #200
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152853979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 21:51 schreef Jimbo het volgende:
*O* morgen is het zo ver!!

maaruh, hoe doen ze dat eigenlijk met scheren? doen hun dat voor je of moet ik ff mn eigen been kaal maken ?
Mijn vriend dacht: ah dat doe ik zelf wel ff, minder ongemakkelijk ofzo! En toen ze de prikkert dat ie dat de volgende keer aan hem moet overlaten :P
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_152854784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2015 11:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]

Zit toch nog te twijfelen, vooral tussen 2 en 3. Maargoed zaterdag eerst een horen of het mogelijk is over de littekens maar ga er van uit van wel.
bij 2 las ik 'for yourself' ipv 'to'...mijn keuze zou derhalve snel gemaakt zijn.
pi_152855062
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:44 schreef Ciscus het volgende:

[..]

bij 2 las ik 'for yourself' ipv 'to'...mijn keuze zou derhalve snel gemaakt zijn.
Ik neem het blaadje mee, misschien dat de tatoeëerder er een mixje van kan maken :9
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:36:52 #203
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152856420
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 14:08 schreef pinquit het volgende:

[..]

Jahee, niet eens een foto!? :{

Ik heb pas 1 sessie gehad, nog 2 te gaan. Volgende week zaterdag wordt 1 voet afgemaakt, 2 weken later de andere.



pi_152856624
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb pas 1 sessie gehad, nog 2 te gaan. Volgende week zaterdag wordt 1 voet afgemaakt, 2 weken later de andere.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Tof hoor, nog nooit gezien. Heeft het ook nog een betekenis of vond je het gewoon mooi?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 15:42:14 #205
56471 pinquit
oh my lama!
pi_152856627
:D gaaf! Auw ;( tenen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:45:11 #206
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152858216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:42 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Tof hoor, nog nooit gezien. Heeft het ook nog een betekenis of vond je het gewoon mooi?
Het heeft geen betekenis, maar ik vond mijn voeten altijd lelijk. Gekke teen hier, rare bult daar, dus nou heb ik ervoor gezorgd dat ik iets anders heb dat mij als eerste opvalt aan mijn voeten.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 18:46:40 #207
119606 habanero
577000 Scoville
pi_152861591
mooi stuk, handpoke of alles machine ?
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 20:50:19 #208
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152865168


^O^ Niet iedereen zal hem even tof vinden maar ik ben er allejezus blij mee
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_152865880
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

^O^ Niet iedereen zal hem even tof vinden maar ik ben er allejezus blij mee
Netjes gezet! Uiteindelijk zelf nog je been geschoren? :9
pi_152866251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 20:50 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]

^O^ Niet iedereen zal hem even tof vinden maar ik ben er allejezus blij mee
Nice :Y
  vrijdag 22 mei 2015 @ 21:57:25 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152867653
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik heb pas 1 sessie gehad, nog 2 te gaan. Volgende week zaterdag wordt 1 voet afgemaakt, 2 weken later de andere.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
^O^ wat gaaf!
Resistance is futile.
  Moderator vrijdag 22 mei 2015 @ 22:31:10 #212
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152868950
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 21:10 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Netjes gezet! Uiteindelijk zelf nog je been geschoren? :9
nee die vent :')

Nog nooit zo weinig haar ergens gehad
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 23 mei 2015 @ 00:22:19 #213
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_152872517
Bedankt allemaal :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 15:42 schreef pinquit het volgende:
:D gaaf! Auw ;( tenen
Op mijn grote teen vond ik nog wel meevallen in vergelijk met dat kleine stukje tussen mijn tenen en dit hoekje. En dat zijn kennelijk ook nog de stukken die vaak niet goed pakken en nog een keer moeten :')



Ja, sorry, hier was het net uit het folie :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:46 schreef habanero het volgende:
mooi stuk, handpoke of alles machine ?
Alles met de machine.
pi_152876910
Daar gaan we *O*

Hopelijk heeft ie vandaag nog tijd om hem te zetten, anders wordt het ergens volgende week.
pi_152876991
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 00:22 schreef GimmeGore het volgende:
Bedankt allemaal :)

[..]

Op mijn grote teen vond ik nog wel meevallen in vergelijk met dat kleine stukje tussen mijn tenen en dit hoekje. En dat zijn kennelijk ook nog de stukken die vaak niet goed pakken en nog een keer moeten :')

[ afbeelding ]

Ja, sorry, hier was het net uit het folie :P

[..]

Alles met de machine.
Au :X :D
pi_152877069
Heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van een tattoo met as?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:06:14 #217
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152877148
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:02 schreef Tamashii het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het laten zetten van een tattoo met as?
Ja. Wat wil je weten :)?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152877173
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:06 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja. Wat wil je weten :)?
Lees meerdere verhalen over dat het al niet risicovrij is. Nu zou de persoon van het as, kanker gehad hebben. Is er dan een groter risico? En het is mijn eerste tattoo... Is er een shop gespecialiceerd ofzo? :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:16:31 #219
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152877312
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lees meerdere verhalen over dat het al niet risicovrij is. Nu zou de persoon van het as, kanker gehad hebben. Is er dan een groter risico? En het is mijn eerste tattoo... Is er een shop gespecialiceerd ofzo? :@
Hmm, risico's hebben ze mij niets over verteld, het is met name symbolish. Ze doen de as in de inkt, maar volgens zakt het door de zwaarte direct naar de bodem van het bakje. Heb een heel kleintje zelf met as en genezen was ook niet anders dan normaal. Ik heb 'm zelf bij Dragon laten zetten in Eindhoven maar weet niet meer welke tattoeerder.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:17:37 #220
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_152877336
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lees meerdere verhalen over dat het al niet risicovrij is. Nu zou de persoon van het as, kanker gehad hebben. Is er dan een groter risico? En het is mijn eerste tattoo... Is er een shop gespecialiceerd ofzo? :@
Als je geen risico wil lopen kun je beter helemaal geen tattoo laten zetten, of dat nou met as is of niet. Je hebt het zelf al over kanker; een mogelijke relatie tussen tattoos en bepaalde soorten huidkanker, waaronder melanomen, en pseudolymfomen werd al beschreven.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_152877357
Thanks thanks! Ik begrijp dat er altijd risico's aanzitten natuurlijk. Maar juist dit, of het dan een veel groter risico is weet ik niet..
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:23:55 #222
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_152877433
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:19 schreef Tamashii het volgende:
Thanks thanks! Ik begrijp dat er altijd risico's aanzitten natuurlijk. Maar juist dit, of het dan een veel groter risico is weet ik niet..
Is waarschijnlijk nooit uitgebreid onderzoek naar gedaan, ik kan zo snel niks vinden in ieder geval. Dus zekerheid over de risico's en veiligheid zul je niet hebben.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_152877512
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lees meerdere verhalen over dat het al niet risicovrij is. Nu zou de persoon van het as, kanker gehad hebben. Is er dan een groter risico? En het is mijn eerste tattoo... Is er een shop gespecialiceerd ofzo? :@
euhm.

Het is as. Die kankercellen zijn een vlekje in het poeder. Daar is niks meer van over
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_152877538
Thanks O+
Dan ga ik het gewoon doen!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 23 mei 2015 @ 11:37:46 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152877732
Dat van de persoon die kanker heeft heb ik ook nooit bij stilgestaan als extra risico. Hooguit misschien als het botkanker was geweest. Mijn opa (van wie ik de as heb laten verwerken) had ook kanker. De tattoo zit er nu al...8 jaar? Zonder problemen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152877789
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 11:37 schreef Debsterr het volgende:
Dat van de persoon die kanker heeft heb ik ook nooit bij stilgestaan als extra risico. Hooguit misschien als het botkanker was geweest. Mijn opa (van wie ik de as heb laten verwerken) had ook kanker. De tattoo zit er nu al...8 jaar? Zonder problemen.
Top! Mooi verhaal en fijn om te horen. Risico's nemen durf ik wel maar dit is toch geruststellend. O+
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_152880038
Dickie zei dat ie de 23e terug zou zijn. Bedoelde ie schijnbaar juni, kom ik daar voor niks haha. Nu maar bij Philip van tattoo arie laten zetten, die schijnt ook goede letters te kunnen doen. Woensdag 18:00 is het zover, kan niet wachten, heerlijk weer wat tattoo pijn.
pi_152880229


2e word het met een iets andere s. Komt horizontaal op mijn onderarm over de littekens. Hij wou ook nog wel even twee streepjes in mijn andere tattoo zetten zodat die compleet is :)
pi_152884196
Wil nu al nog meer haha, wil een maria beeld op de binnenkant van mijn bovenarm maar denk dat die wel wat prijziger word. Dacht dat die tekst ook 120 ongeveer zou kosten maar was maar 70. Weer een meevaller dus :) Woensdag toch maar even vragen wat ongeveer de prijs van een maria beeld is, dan kan ik sparen *O*
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 18:54:52 #230
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152887173
stomme vraag maar;

ik voel niets meer van m'n tattoo, geen jeuk, geen trekkend gevoel, helemaal niks. Ik kan er gewoon aan zitten alsof er nooit iets op mn huid gebeurd is (op mn gladde been na dan _O- alsof ik een wijf aan raak :') )

Maar die van mn vriendin is nu 24 later nogsteeds heel pijnlijk, opgezwollen en er kwam tot vanmiddag nog wondvocht uit... is dit wel normaal dan nog?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 23 mei 2015 @ 19:00:47 #231
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152887288
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:54 schreef Jimbo het volgende:
stomme vraag maar;

ik voel niets meer van m'n tattoo, geen jeuk, geen trekkend gevoel, helemaal niks. Ik kan er gewoon aan zitten alsof er nooit iets op mn huid gebeurd is (op mn gladde been na dan _O- alsof ik een wijf aan raak :') )

Maar die van mn vriendin is nu 24 later nogsteeds heel pijnlijk, opgezwollen en er kwam tot vanmiddag nog wondvocht uit... is dit wel normaal dan nog?
De jeuk komt vaak later pas, na 2/3 dagen. Maarreh, ideaal toch :D? Als het verder niet rood of iets is, dan heb je denk ik gewoon veel geluk.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator zaterdag 23 mei 2015 @ 19:02:26 #232
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_152887334
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

De jeuk komt vaak later pas, na 2/3 dagen. Maarreh, ideaal toch :D? Als het verder niet rood of iets is, dan heb je denk ik gewoon veel geluk.
nja maak me meer zorgen over mn meissie :P
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zaterdag 23 mei 2015 @ 19:03:37 #233
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152887351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nja maak me meer zorgen over mn meissie :P
Ooooh haha sorry, las je vraag verkeerd. Uhm nee dat is niet ongewoon, iedereen reageert verschillend. Als het ook echt jeukt en "ontstoken" aanvoelt dan is het wellicht verstandig een dokter te raadplegen, maar die op m'n bovenbeen is ook wel even een paar dagen gezwollen en geïrriteerd geweest.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152909950
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 19:03 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ooooh haha sorry, las je vraag verkeerd. Uhm nee dat is niet ongewoon, iedereen reageert verschillend. Als het ook echt jeukt en "ontstoken" aanvoelt dan is het wellicht verstandig een dokter te raadplegen, maar die op m'n bovenbeen is ook wel even een paar dagen gezwollen en geïrriteerd geweest.
Daarbij, het verschilt echt van persoon tot persoon hoe zoiets geneest. Bij de een gaat het razendsnel (ik schilfer al binnen een week en binnen twee weken is ie dicht), bij de ander duurt het gewoon heel veel meer langer
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_152921923
Is een tattoo op en plek zonder vet echt veel pijnlijker? En zo ja, alleen op plekken met bot of bv je buik ook?

En als je aders vlak onder de huid liggen, worden die dan niet geraakt? Stomme vraag waarschijnlijk.

Ik wil misschien een tatoeage op m'n voet, maar er liggen en paar aders echt dik op.
  zondag 24 mei 2015 @ 18:22:44 #236
277627 Seven.
We are Borg.
pi_152922092
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Gebruikersna het volgende:
Is een tattoo op en plek zonder vet echt veel pijnlijker? En zo ja, alleen op plekken met bot of bv je buik ook?

En als je aders vlak onder de huid liggen, worden die dan niet geraakt? Stomme vraag waarschijnlijk.

Ik wil misschien een tatoeage op m'n voet, maar er liggen en paar aders echt dik op.
Heb je de OP al gelezen want dat kaartje is behoorlijk betrouwbaar.
Resistance is futile.
pi_152922149
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Gebruikersna het volgende:
Is een tattoo op en plek zonder vet echt veel pijnlijker? En zo ja, alleen op plekken met bot of bv je buik ook?

En als je aders vlak onder de huid liggen, worden die dan niet geraakt? Stomme vraag waarschijnlijk.

Ik wil misschien een tatoeage op m'n voet, maar er liggen en paar aders echt dik op.
tattoo op je voet is heel pijnlijk!
Ik heb er een op mijn voet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_152923422
De afspraak is gemaakt, de eerste sessie staat voor over drie weken in mijn agenda.
  zondag 24 mei 2015 @ 19:32:01 #239
119606 habanero
577000 Scoville
pi_152924184
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je de OP al gelezen want dat kaartje is behoorlijk betrouwbaar.
gelul
pijn verschilt per persoon

niet bang zijn voor aders e.d. zo diep ga je niet met tattooeren.
voet is prima te doen vond ik
en Vicky ging er dood op dus groot verschil

gewoon zorgen dat je goed gegeten hebt en ontspannen door ademen en beleef je avontuur voor dat je het weet staat het er op.
pi_152924497
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 19:32 schreef habanero het volgende:

[..]

gelul
pijn verschilt per persoon

niet bang zijn voor aders e.d. zo diep ga je niet met tattooeren.
voet is prima te doen vond ik
en Vicky ging er dood op dus groot verschil

gewoon zorgen dat je goed gegeten hebt en ontspannen door ademen en beleef je avontuur voor dat je het weet staat het er op.
Ik ging niet dood want ik leef nog..

Maar ik vond het behoorlijk pijnlijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 24 mei 2015 @ 20:15:50 #241
119606 habanero
577000 Scoville
pi_152925601
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 19:40 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik ging niet dood want ik leef nog..

Maar ik vond het behoorlijk pijnlijk.
Dat bedoelde ik ook :)
pi_152926083








Nieuw idee :) Maar ipv de roos dan een duif.
Neem het woensdag mee naar de shop voor een prijsopgave.
pi_152926102
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Gebruikersna het volgende:
Is een tattoo op en plek zonder vet echt veel pijnlijker? En zo ja, alleen op plekken met bot of bv je buik ook?

En als je aders vlak onder de huid liggen, worden die dan niet geraakt? Stomme vraag waarschijnlijk.

Ik wil misschien een tatoeage op m'n voet, maar er liggen en paar aders echt dik op.
Nahh, volgens mij vond ik het wel meevallen, was mijn eerste, trilde wel echt als een gek aan de achterkant van mijn voet dus heel die spier deed de dagen erna zeer, maar kwam door de zenuwen. ;)
  zondag 24 mei 2015 @ 21:46:22 #244
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_152929069
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 10:46 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Daarbij, het verschilt echt van persoon tot persoon hoe zoiets geneest. Bij de een gaat het razendsnel (ik schilfer al binnen een week en binnen twee weken is ie dicht), bij de ander duurt het gewoon heel veel meer langer
Jup, is eigenlijk niks van te zeggen :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_152942962
quote:
2s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heb je de OP al gelezen want dat kaartje is behoorlijk betrouwbaar.
Heb ik gezien ja, maar dat is voor een persoon met een normaal vetpercentage neem ik aan. Ik heb ondergewicht.

Misschien eerst met iets heul kleins beginnen dan om te kijken hoe het voelt :P
pi_152967833
Vandaag ga ik dan voor het eerst onder de inkt! Stiekem toch wel een beetje zenuwachtig :P
pi_152967947
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 09:59 schreef PRSPCT het volgende:
Vandaag ga ik dan voor het eerst onder de inkt! Stiekem toch wel een beetje zenuwachtig :P
Waar op je lichaam? En iets groots of kleins? Succes in ieder geval, gefeliciteerd met je nieuwe verslaving :9
  dinsdag 26 mei 2015 @ 10:12:55 #248
323106 Audreyoot
Goat lady
pi_152968107
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2015 18:17 schreef Gebruikersna het volgende:
Is een tattoo op en plek zonder vet echt veel pijnlijker? En zo ja, alleen op plekken met bot of bv je buik ook?

En als je aders vlak onder de huid liggen, worden die dan niet geraakt? Stomme vraag waarschijnlijk.

Ik wil misschien een tatoeage op m'n voet, maar er liggen en paar aders echt dik op.
Verschilt echt per persoon, mijn voettattoo loopt over de botjes maar ik vond hem niet pijnlijk eerlijk gezegd. Af en toe een stukje waarvan je zo iets hebt 'schiet maar ff op' maar echt goed te doen.
pi_152968437
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 10:05 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Waar op je lichaam? En iets groots of kleins? Succes in ieder geval, gefeliciteerd met je nieuwe verslaving :9
Bedankt! :D
Op de binnenkant van mijn bovenarm, van boven tot onder.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:04:44 #250
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152969199
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 10:29 schreef PRSPCT het volgende:

[..]

Bedankt! :D
Op de binnenkant van mijn bovenarm, van boven tot onder.
Auw :)

Maar wel een hele gave plek voor een tattoo. Ben benieuwd naar de foto's!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_152969591
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 10:29 schreef PRSPCT het volgende:

[..]

Bedankt! :D
Op de binnenkant van mijn bovenarm, van boven tot onder.
Tof, daar komt mijn volgende ook!

Benieuwd naar de foto's en hoe je het vond qua pijn.
  dinsdag 26 mei 2015 @ 11:42:17 #252
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_152970104
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:22 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Tof, daar komt mijn volgende ook!

Benieuwd naar de foto's en hoe je het vond qua pijn.
Ik heb daar ook een tattoo (deel van m'n halve sleeve) en ik vond het behoorlijk pijnlijk. Pijnlijker in ieder geval dan de binnenkant van m'n elleboog. Wel houdbaar op zich, maar ik moest wel op m'n tanden bijten. Geen tranen en niet flauwgevallen tho :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_152971849
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:42 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik heb daar ook een tattoo (deel van m'n halve sleeve) en ik vond het behoorlijk pijnlijk. Pijnlijker in ieder geval dan de binnenkant van m'n elleboog. Wel houdbaar op zich, maar ik moest wel op m'n tanden bijten. Geen tranen en niet flauwgevallen tho :)
Ik heb er nu 4, op voet, pols, binnenkant bovenarm en enkel. En vind tattoo pijn wel fijn, dus denk dat het wel goedkomt :)
pi_152973059
Net even langs de shop geweest voor prijsopgave van Maria tattoo. Word sowieso bovenkant bovenarm ipv binnenkant, omdat ie dan meer ruimte heeft. Zal zo'n 500/600 euro worden. Nog zeker half jaartje sparen dus.
pi_153017217
pi_153017510
quote:
het is wel duidelijk 'to' ipv 'for' ;)
pi_153019197
quote:
14s.gif Op woensdag 27 mei 2015 20:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

het is wel duidelijk 'to' ipv 'for' ;)
Ga de O nog ietsjes bij laten werken denk ik. Iets dichter.

Verder vond ik het jammer dat het zo kort duurde. :'(
pi_153020111


Al lijkt ie hier een beetje scheef
pi_153029575


Deze inmiddels alweer meer dan een jaar geleden laten zetten.. Begint wel weer te kriebelen sjongejonge
pi_153040474
Ik wil ook weer verder met mijn tattooverzameling.
WIl graag mijn half sleeve doortrekken naar mijn rug.
Maar ja, zomer staat voor de deur en de plannen die ik heb zullen ook wel een aardig zakcentje kosten. Toch eerst maar weer eens een keertje mailen en ideetjes gaan uitwisselen.
Every living creature on earth dies alone
pi_153044395
Ik ga 21 juli beginnen aan een 2e full sleeve.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_153051761
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 02:31 schreef BartMcCormick het volgende:
[ afbeelding ]

Deze inmiddels alweer meer dan een jaar geleden laten zetten.. Begint wel weer te kriebelen sjongejonge
Tof hoor!

Ik ga mijn E een beetje laten bijwerken, yessss weer tattoo pijn, love it.

Eerst even laten genezen en dan pas laten bijwerken toch?
  donderdag 28 mei 2015 @ 22:02:22 #263
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_153053273
Zondag eens bij de AMSTERDAM TATTOO CONVENTION kijken :Y
  vrijdag 29 mei 2015 @ 07:59:07 #264
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_153062099
quote:
7s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:55 schreef Aiciu het volgende:
Ik ga 21 juli beginnen aan een 2e full sleeve.
Sterkte met lange mouwen in de zomer. :P
Wat voor stijl/thema wordt het?


Morgen verder aan mijn voeten.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 08:00:53 #265
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153062110
Mooi pizza! Symbolisch ook prachtig zo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153064215
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 08:00 schreef pinquit het volgende:
Mooi pizza! Symbolisch ook prachtig zo
Thanks, helaas lukt het me nog niet helemaal om er naar te leven. Maar doe mijn best en hoop dat het een reminder voor me word op momenten dat ik slechte dingen wil doen.
pi_153064827
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 02:31 schreef BartMcCormick het volgende:
[ afbeelding ]

Deze inmiddels alweer meer dan een jaar geleden laten zetten.. Begint wel weer te kriebelen sjongejonge
Erg gaaf :Y _O_
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  vrijdag 29 mei 2015 @ 11:58:57 #268
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_153067187
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Thanks, helaas lukt het me nog niet helemaal om er naar te leven. Maar doe mijn best en hoop dat het een reminder voor me word op momenten dat ik slechte dingen wil doen.
wat voor slechte dingen dan?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_153074180
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 11:58 schreef Thezappa het volgende:

[..]

wat voor slechte dingen dan?
Automutilatie helaas, binnenkant arm valt nog wel mee qua littekens zoals je kan zien maar bovenkant zit helemaal onder.

Maargoed, laat deze tattoo een goede reminder voor me zijn :)
pi_153074787
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 07:59 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Sterkte met lange mouwen in de zomer. :P
Wat voor stijl/thema wordt het?

Morgen verder aan mijn voeten.
Je merkt niet echt een verschil hoor, ik heb altijd lange mouwen als ik geen zin heb om te smeren.

Het word een schedel met daarbij het panorama van de golf van Napels die met elkaar in verbinding staan.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_153077372
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:55 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Je merkt niet echt een verschil hoor, ik heb altijd lange mouwen als ik geen zin heb om te smeren.

Het word een schedel met daarbij het panorama van de golf van Napels die met elkaar in verbinding staan.
Dat klinkt echt heel tof. Plaats je een pic als ie af is?
  vrijdag 29 mei 2015 @ 17:16:28 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153077639
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Thanks, helaas lukt het me nog niet helemaal om er naar te leven. Maar doe mijn best en hoop dat het een reminder voor me word op momenten dat ik slechte dingen wil doen.
Als je je verse tattoo maar niet aan flarden snijdt :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153077686
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:16 schreef pinquit het volgende:

[..]

Als je je verse tattoo maar niet aan flarden snijdt :*
Nee, dat scheelt al wel, nu zal ik het sowieso niet meer aan de binnenkant van mijn arm doen :)
pi_153081652
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2015 11:04 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Auw :)

Maar wel een hele gave plek voor een tattoo. Ben benieuwd naar de foto's!
Lijkt alsof er een boog in loopt op de foto, maar tekst is gewoon recht :)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 21:44:43 #275
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_153086887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 15:39 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Automutilatie helaas, binnenkant arm valt nog wel mee qua littekens zoals je kan zien maar bovenkant zit helemaal onder.

Maargoed, laat deze tattoo een goede reminder voor me zijn :)
zie het ja,
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_153098118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 17:09 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Dat klinkt echt heel tof. Plaats je een pic als ie af is?
Tuurlijk! Maar wel als ie geheeld is!
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 31 mei 2015 @ 11:54:48 #277
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_153122208




Gisteren sessie 2 gehad. Helaas niet helemaal afgekregen ivm tijdgebrek, dus waarschijnlijk worden het 4 sessies in plaats van 3
  zondag 31 mei 2015 @ 12:32:18 #278
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_153123127
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:54 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gisteren sessie 2 gehad. Helaas niet helemaal afgekregen ivm tijdgebrek, dus waarschijnlijk worden het 4 sessies in plaats van 3
Wauw dit is net als al je andere tattoo's weer geweldig _O_.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_153136497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 17:06 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik ben langzaam plannen aan het uitwerken voor een tattoo. Nu bevalt de stijl van Jules Blomen mij wel heel erg, en Jay Freestyle ook.
Heeft iemand nog meer tips van artists in dat straatje?
Ik heb er 2 van jules. Goede tattoeerder ! En super service. Na 1 jaar heeft hij mijn eerste tattoo nog gratis bijgewerkt. En niet op dat hij niet goed gezet was maar omdat hij nu beter bij mijn 2de tattoo past.
pi_153136953
Mooie tattoo Gimmemore. Apart !
  zondag 31 mei 2015 @ 20:49:13 #281
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_153138786
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 19:49 schreef flowersandbutterflies het volgende:

[..]

Ik heb er 2 van jules. Goede tattoeerder ! En super service. Na 1 jaar heeft hij mijn eerste tattoo nog gratis bijgewerkt. En niet op dat hij niet goed gezet was maar omdat hij nu beter bij mijn 2de tattoo past.
Mooi om te horen! Ik ga hem binnenkort eens een mailtje sturen en kijken of hij zin heeft om aan de slag te gaan met mijn ideeën, en in de tussentijd nog even zelf bedenken waar ik het wil laten zetten op mijn lijf..

Eindelijk een idee, eindelijk een artiest, en dan dát dilemma :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  zondag 31 mei 2015 @ 21:01:27 #282
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_153139326
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2015 20:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Mooi om te horen! Ik ga hem binnenkort eens een mailtje sturen en kijken of hij zin heeft om aan de slag te gaan met mijn ideeën, en in de tussentijd nog even zelf bedenken waar ik het wil laten zetten op mijn lijf..

Eindelijk een idee, eindelijk een artiest, en dan dát dilemma :')
Ik heb er ook twee van Jules, nou ja, anderhalf eigenlijk, de tweede is pas op de helft. Inderdaad een toffe gast, heel aardig, en ontzettend goed. Hij heeft een heel eigen stijl, erg mooi. Hij is ook vrij 'gentile', hij tatoeëerd prettig. Niet pijnloos natuurlijk, maar hij heeft een zachte hand zeg maar :)

Ik zou zeggen, maak 's een tekenafspraak, met vage ideeën kan hij al tekenend en pratend een geweldige tattoo maken :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_153147558
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:01 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik heb er ook twee van Jules, nou ja, anderhalf eigenlijk, de tweede is pas op de helft. Inderdaad een toffe gast, heel aardig, en ontzettend goed. Hij heeft een heel eigen stijl, erg mooi. Hij is ook vrij 'gentile', hij tatoeëerd prettig. Niet pijnloos natuurlijk, maar hij heeft een zachte hand zeg maar :)

Ik zou zeggen, maak 's een tekenafspraak, met vage ideeën kan hij al tekenend en pratend een geweldige tattoo maken :)
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Van een pinup is jules nu bezig met een sleeve bij mij. Nog veel werk te doen maar wel de moeite waard. En hij zet zich graag in maar geeft ook aan als het echt niet lukt. Hij heeft nog veel werk bij mij te doen door juist deze positieve ervaringen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_153180682


Per toeval vond ik dit, een erg aparte en toffe tattoo ... Nu vind ik dit een erg mooie plek, maar volgens mij wel pijnlijk.

En nog meer mooie plaatjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2015 10:41:38 ]
  dinsdag 2 juni 2015 @ 12:15:41 #285
159909 -Peach
Prunus persica
pi_153183087
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 10:39 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]

Per toeval vond ik dit, een erg aparte en toffe tattoo ... Nu vind ik dit een erg mooie plek, maar volgens mij wel pijnlijk.

En nog meer mooie plaatjes:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2e uit de spoiler is erg gaaf!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_153198320
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 06:22 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten. Van een pinup is jules nu bezig met een sleeve bij mij. Nog veel werk te doen maar wel de moeite waard. En hij zet zich graag in maar geeft ook aan als het echt niet lukt. Hij heeft nog veel werk bij mij te doen door juist deze positieve ervaringen
Hemaal waar een echte gentleman.;)
pi_153233016
Zo

de foto is een beetje crappy (want zalf en slecht licht en de binnenkant van mijn elleboog is nog rood en opgezet), maar fase 2,5. Nu nog een sessie voor de achterkant van mijn arm en als het dan met de tijd meezit de achtergrond

Betere foto's met beter licht volgen nog

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 3 juni 2015 @ 23:00:29 #288
302812 Little_Miss_Naughty
naughty by nature
pi_153234033
Wow, erg mooi!!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_153249088


Genezen :)
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:57:27 #290
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_153249104
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[ afbeelding ]

Genezen :)
Tof!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:46:12 #291
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_153250195
Zo snel is het nog niet genezen hoor.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_153252176
Nu met videolinkje (omdat het kan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_153252378
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:19 schreef Ordos20 het volgende:
Nu met videolinkje (omdat het kan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vet!
pi_153252527
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:19 schreef Ordos20 het volgende:
Nu met videolinkje (omdat het kan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_153255309
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 18:19 schreef Ordos20 het volgende:
Nu met videolinkje (omdat het kan)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof zeg!
pi_153255317
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 16:46 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Zo snel is het nog niet genezen hoor.
Bijna genezen dan ;) :9
pi_153255325
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2015 15:57 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Tof!
Thanks!
  maandag 8 juni 2015 @ 00:25:54 #298
277627 Seven.
We are Borg.
pi_153342429
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 11:54 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Gisteren sessie 2 gehad. Helaas niet helemaal afgekregen ivm tijdgebrek, dus waarschijnlijk worden het 4 sessies in plaats van 3
^O^ vet weer, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Resistance is futile.
  maandag 8 juni 2015 @ 00:26:37 #299
277627 Seven.
We are Borg.
pi_153342446
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:39 schreef Ordos20 het volgende:
Zo

de foto is een beetje crappy (want zalf en slecht licht en de binnenkant van mijn elleboog is nog rood en opgezet), maar fase 2,5. Nu nog een sessie voor de achterkant van mijn arm en als het dan met de tijd meezit de achtergrond

Betere foto's met beter licht volgen nog

[ afbeelding ]
Supermooi!
Resistance is futile.
pi_153447704
vanavond op tv:

quote:
De wereld van tatoeages(2015)

11 juni 2015, 20:55 - 21:55 uur
NPO 3

Tattoos zijn al lang niet meer alleen voor excentriekelingen. Documentairemaker Leon Verdonschot dook in de groeiende wereld van de inkt en maakte een film over de schoonheid en troost van tatoeages.

Lijfspreuk is een documentaire over de schoonheid en troost van tatoeages. Acht hoofdpersonen vertellen het verhaal over de aantrekkingskracht van de naald en de inkt. Al snel blijkt dat een tatoeage meer is dan alleen een kunstwerk op het lichaam. Het is vaak een uitdrukking van zingeving en opvattingen.

Pijn en spijt
De hoofdrolspelers leggen uit dat er tijdens het zetten van een tattoo een bijzondere band ontstaat tussen de tatoeëerder en getatoeëerde. Maar niet alleen de positieve kant van tatoeages wordt belicht. Pijn en spijt zijn twee begrippen die snel in de mond worden genomen als iemand een tatoeage laat zetten. Lijfspreuk bewijst dat dit niet geheel onterecht is.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_153448243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 19:19 schreef MissJ het volgende:
vanavond op tv:

[..]

Bedankt voor de tip ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')