abonnement Unibet Coolblue
pi_151496651
Vandaag zijn er 4 testen afgenomen om te kijken wat voor mannen/vrouwen het zwaarste weegt als het gaat om een seksueel partner.
Hieruit zijn de volgende resultaten uitgekomen:









Conclusie:

Zoals wellicht verwacht hechten vrouwen het meeste waarde aan een man met veel zelfvertrouwen. Hoewel dit het zwaarst meeweegt zijn er ook veel vrouwen die een knap gezicht ook als belangrijk beschouwen. De andere opties zijn het minst gekozen en dus minder relevant als het gaat om aantrekkelijkheid voor vrouwen.

Bij de mannen is er een verassend effect uitgekomen.Hoewel we konden verwachtten dat een mooi gezicht hoog bovenaan kwam te staan zien we dat een sexy/vrouwelijke lichaamstaal ongeveer net zo belangrijk wordt gevonden als een 'lekker lichaam'.

Zover we kunnen meten zijn de meeste mannen/vrouwen ook bewust van wat het andere geslacht wilt.

Totslot kunnen hieruit concluderen dat er nog hoop is voor de (nu) 30% mannen/vrouwen uit het hieronder volgend onderzoek:



(uitslagen zijn live en kunnen nog veranderen, maar waarschijnlijk niet significant'

[ Bericht 2% gewijzigd door vraagjeoverlenen op 08-04-2015 21:31:05 ]
pi_151497470
Vaker doen dit :D
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
pi_151580363
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 21:22 schreef vraagjeoverlenen het volgende:
Vandaag zijn er 4 testen afgenomen om te kijken wat voor mannen/vrouwen het zwaarste weegt als het gaat om een seksueel partner.
Hieruit zijn de volgende resultaten uitgekomen:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Bij de mannen is er een verassend effect uitgekomen.Hoewel we konden verwachtten dat een mooi gezicht hoog bovenaan kwam te staan zien we dat een sexy/vrouwelijke lichaamstaal ongeveer net zo belangrijk wordt gevonden als een 'lekker lichaam'.
Hoe kom je tot deze conclusie? Ik vind het juist opvallend dat ''mooie billen'' dus op nummer 2 staat. Terwijl veel mannen en vrouwen toch vaak denken dat mooie borsten, uitstraling of sexy lichaamstaal belangrijker is
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_151587480
Waarom staat -veel zelfvertrouwen- niet als 'attribuut' wat voor een vrouw gekozen kan worden?
  maandag 13 april 2015 @ 08:58:46 #5
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_151636370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 20:36 schreef Sekhmet het volgende:
Waarom staat -veel zelfvertrouwen- niet als 'attribuut' wat voor een vrouw gekozen kan worden?
Omdat uit onderzoek bleek dat in tegenstelling tot bij mannen, vrouwen met veel en weinig zelfvertrouwen net zo vaak een relatie hebben als niet.

Nee ik heb geen idee, ik heb de poll niet gemaakt :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_151722160
Goed rapport man. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2015 20:57:33 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')