abonnement Unibet Coolblue
pi_151446346
quote:
Ik bedank jou vriendelijk.
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:10:58 #77
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_151446523
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Stadions vol zitten met dit soort figuren? Hoe kom je erbij...
Er zijn misschien een paar honderd man die zulke liederen zingen, er zaten 20.000 man in het stadion afgelopen zondag.

Het is niet goed te praten verder maar het wordt altijd zo enorm opgeblazen in de media.
Alsof er daadwerkelijk richting joodse mensen wordt gezongen ook, de racisme-kaart, anti-semitisme... hou toch op. Als de Ajax supporters zichzelf de Flintstones zouden noemen dan waren het anti Fred Flintstone liedjes geweest...
Een paar honderd man die consequent de sfeer bepalen en daarmee dus vaak de sfeer verpesten. Je hebt gelijk dat het een luidruchtige minderheid is, maar dit soort randdebielen hoor je gewoon lekker je stadion te houden. Als club moet je dat soort 'supporters' niet willen.

Ik geloof trouwens ook niet dat het (bewust) anti-semitisch is btw. Volgens mij gelooft alleen Frits Barend dat. Neemt niet weg dat het ongepast, kwetsend, onnodig, en ongewenst is.
pi_151446782
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:45 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ach ja, ze bashen standaard jonge talenten, want het is goedkoop en makkelijk scoren: Als ze falen dan kunnen ze roepen dat ze gelijk hadden, en wanneer ze slagen dan roepen ze geowon dat ze zich goed ontwikkeld hebben.

Willems kon er volgens Derksen eerst ook helemaal niets van. Later begon hij het al te nuanceren dat Willems aanvallend best leuke dingen liet zien soms, maar met te weinig rendement (al spraken de statitistieken dat al tegen, want hij had 1-2 jaar geleden ook al flink wat assists, en hij creëert ruimte voor bijvoorbeeld Depay), en inmiddels heeft Johan ook wel door dat Willems gewoon geweldig kan voetballen.

Verdedigend dan wellicht nog wat zwakjes, maar goed, welke back vond Johan wel ooit een prima verdediger, behalve zichzelf...!? :')

Standaard zeiken ze gewoon vrijwel iedereen af, is het niet op voetballend vermogen, dan is het wel op de houding/maniertjes/whatever.

Het is mij iets te makkelijk, goedkoop en opportunistisch vaak. Ik begrijp wel dat het scoort, en ook dat je niet mee hoeft te gaan in de hypes van de dag wanneer het over jonge spelers gaat, maar je moet ook realistisch zijn in het feit dat je op de leeftijden waar we het nu over hebben gewoon ook te maken hebt met goede en slechte periode's, dus dat je flinke vormdipjes kunt en mag verwachten. Dat is vrij normaal, en dat hoort nu eenmaal bij dat leerproces.
Willems werd dan ook veel te veel gehyped en mocht zelfs mee naar EK toen hij er nog totaal niet klaar voor was. Dat hij het nu goed doet is logisch maar kritiek op hem was zeker terecht. Verder moet je die Derksen ook niet serieus nemen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:32:42 #79
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_151447126
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:19 schreef Donnis het volgende:

[..]

Willems werd dan ook veel te veel gehyped en mocht zelfs mee naar EK toen hij er nog totaal niet klaar voor was. Dat hij het nu goed doet is logisch maar kritiek op hem was zeker terecht. Verder moet je die Derksen ook niet serieus nemen.
Ik heb Derksen nooit serieus genomen, want daarvoor is hij veels te inconsequent, hypocriet, selectief, etc etc.

Willems was goed genoeg om mee te gaan naar het EK wat mij betreft, al had dat ook te maken met relatief weinig goede concurrentie op die positie. Als je sowieso kijkt naar de selectie voor dat EK was dat vrij armoedig natuurlijk. Dat een zeer groot en jong talent als Willems mee mag, vind ik eerlijk gezegd vrij logisch.

Ik vond hem ook niet 'gehyped', maar zoals ik al aangaf, je weet dat hij nog in zijn ontwikkeling zit op zijn 18de. Frank de Boer was ook nog niet geweldig op die leeftijd. Jaap Stam was nog niet eens in beeld bij de clubs op die leeftijd. Etc etc.
pi_151447785
Van Polen, komt die uit Polen of is dat een Nederlander?
standaarddrinker
pi_151449166
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Van Polen, komt die uit Polen of is dat een Nederlander?
Hij schijnt ook regelmatig badkamers te verbouwen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:02:42 #82
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_151449550
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Van Polen, komt die uit Polen of is dat een Nederlander?
Brammetje van Polen komt gewoon uit Harderwijk.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_151451376
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:55 schreef DrDentz het volgende:
Van Polen, komt die uit Polen of is dat een Nederlander?
Klinkt niet bepaald Pools in ieder geval.
pi_151460238
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb Derksen nooit serieus genomen, want daarvoor is hij veels te inconsequent, hypocriet, selectief, etc etc.

Willems was goed genoeg om mee te gaan naar het EK wat mij betreft, al had dat ook te maken met relatief weinig goede concurrentie op die positie. Als je sowieso kijkt naar de selectie voor dat EK was dat vrij armoedig natuurlijk. Dat een zeer groot en jong talent als Willems mee mag, vind ik eerlijk gezegd vrij logisch.

Ik vond hem ook niet 'gehyped', maar zoals ik al aangaf, je weet dat hij nog in zijn ontwikkeling zit op zijn 18de. Frank de Boer was ook nog niet geweldig op die leeftijd. Jaap Stam was nog niet eens in beeld bij de clubs op die leeftijd. Etc etc.
Waarheid. Dat Willems potentie had was altijd wel duidelijk, maar hij was op dat EK ook nog eens basisspeler en dat na een wisselvallig seizoen bij PSV. Er was op dat moment echt wel een andere/betere optie. En dat maakte hem gemakkelijk doelwit van kritiek, eigenlijk is hij er nu pas écht klaar voor.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 april 2015 @ 23:13:48 #85
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151470177
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 april 2015 10:01 schreef Stofje het volgende:

[..]

1. Massaal genoeg om gehoord te worden. "Een paar mensen" zijn dus gewoon een paar honderd mensen.
2. En natuurlijk zijn Ajacieden net zo erg. Iedere club zingt nare liedjes. Maar serieus, FCU is met afstand de ergste. (het was van FC Utrecht ook niet netjes om heel hard "Waar is Ferry nou?" te zingen toen de verongelukte Ferry van Vliet herdacht werd bij NAC - FC Utrecht, tijdens de minuut stilte, met de familie Van Vliet in het zwart op de middenstip).
Als je het filmpje hebt gezien zongen een paar mensen het op de bunnikside. Zal wel dat Utrecht de ergste is, maar volgens mij heeft elke club een aantal gestoorden die dit soort liedjes zingen. In ieder geval van de grote steden in Nederland. Wat doe je eraan, niets.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 7 april 2015 @ 23:15:54 #86
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_151470269
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Stadions vol zitten met dit soort figuren? Hoe kom je erbij...
Er zijn misschien een paar honderd man die zulke liederen zingen, er zaten 20.000 man in het stadion afgelopen zondag.

Het is niet goed te praten verder maar het wordt altijd zo enorm opgeblazen in de media.
Alsof er daadwerkelijk richting joodse mensen wordt gezongen ook, de racisme-kaart, anti-semitisme... hou toch op. Als de Ajax supporters zichzelf de Flintstones zouden noemen dan waren het anti Fred Flintstone liedjes geweest...
Ik zat op de lange zijde en heb dat bepaalde liedje niet eens gehoord. Op het filmpje zie ik ook een 20tal mensen het zingen ofzo. Als die filmpjes niet op youtube waren gekomen, had niemand het erover gehad.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 8 april 2015 @ 13:41:31 #88
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151481783
VI stond weer op de voorpagina in België.

Nederlandse voetbalanalisten lachen Pfaff vierkant uit
http://www.hln.be/hln/nl/(...)f-vierkant-uit.dhtml
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 8 april 2015 @ 13:48:18 #89
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151481951
Dankzij die gratis reclame mag Olivier ook weer 100k kijkertjes op zijn youtube account bijschrijven.


Die jongen gaat de hele wereld over.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151482412
Dat Pfaff niet mondig is weet iedereen en die keeskoppen drijven er dan de spot mee. In zijn tijd was hij gewoon de beste en er is geen enkele Nederlander die zijn talent nog maag benadert. Iemand belachelijk maken is echt een NL specialiteit zeker als ze daardoor hun onkunde kunnen verbergen. Sukkels.
standaarddrinker
  woensdag 8 april 2015 @ 14:07:46 #91
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151482459
Dat Pfaff een beetje zot is en nogal zelfingenomen is toch geen nieuws meer. Maar die van der Gijp, dat is pas een varken. De hele tijd schuttingtaal voor de camera, spelers en trainers afbreken tot op de grond, grof doen, provoceren. Zielig ventje, of zielige rol die ze hem doen spelen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151482496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
Dat Pfaff een beetje zot is en nogal zelfingenomen is toch geen nieuws meer. Maar die van der Gijp, dat is pas een varken. De hele tijd schuttingtaal voor de camera, spelers en trainers afbreken tot op de grond, grof doen, provoceren. Zielig ventje, of zielige rol die ze hem doen spelen?
Allee, René heeft tenminste nog wel wat zelfspot e.
  woensdag 8 april 2015 @ 22:47:43 #93
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_151500624
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Dankzij die gratis reclame mag Olivier ook weer 100k kijkertjes op zijn youtube account bijschrijven.


Die jongen gaat de hele wereld over.
Inmiddels al 120.000 kijkertjes + allemaal boze belgjes die woedend zijn. _O_

Ook de dochter van Jean Marie (Kelly) mengt zich in de discussie _O-

KellyPfaffG twitterde op woensdag 08-04-2015 om 22:39:57 Aan de nl "voetbal"analisten..domme mensen kunnen mijn vader niet beledigen want intelligente mensen doen zo iets niet.#gefrustreerdeEikels reageer retweet
  woensdag 8 april 2015 @ 22:48:54 #94
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_151500665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:47 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Inmiddels al 120.000 kijkertjes + allemaal boze belgjes die woedend zijn. _O_

Ook de dochter van Jean Marie (Kelly) mengt zich in de discussie _O-

KellyPfaffG twitterde op woensdag 08-04-2015 om 22:39:57 Aan de nl "voetbal"analisten..domme mensen kunnen mijn vader niet beledigen want intelligente mensen doen zo iets niet.#gefrustreerdeEikels reageer retweet
_O-

Ik zou haar wel doen trouwens.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_151508768
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:32 schreef Yi-Long het volgende:

Ik heb Derksen nooit serieus genomen, want daarvoor is hij veels te inconsequent, hypocriet, selectief, etc etc.

^O^ Helemaal mee eens en dat onderstreepte hij vorige week weer toen hij die ene man te gast had aan de bar en die heel rustig zijn boek verdedigde en Derksen het wederom niet kon nalaten om hem met persoonlijke hiaten en neerbuigende opmerkingen op zijn plaats te zetten en wat niet lukte omdat de man heel rustig alles wat hij zei pareerde en teniet deed.

Viel mij nog op dat Twitter niet ontplofte over de wijze hoe Derksen zich liet kennen. Bedoel als Mart Smeets zoiets gedaan zou hebben dan was de wereld te klein..
  donderdag 9 april 2015 @ 11:19:10 #96
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151509617
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

^O^ Helemaal mee eens en dat onderstreepte hij vorige week weer toen hij die ene man te gast had aan de bar en die heel rustig zijn boek verdedigde en Derksen het wederom niet kon nalaten om hem met persoonlijke hiaten en neerbuigende opmerkingen op zijn plaats te zetten en wat niet lukte omdat de man heel rustig alles wat hij zei pareerde en teniet deed.

Viel mij nog op dat Twitter niet ontplofte over de wijze hoe Derksen zich liet kennen. Bedoel als Mart Smeets zoiets gedaan zou hebben dan was de wereld te klein..
De wereld is sowieso te klein voor Mart Smeets, aldus Mart Smeets.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151509727
quote:
14s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Viel mij nog op dat Twitter niet ontplofte over de wijze hoe Derksen zich liet kennen. Bedoel als Mart Smeets zoiets gedaan zou hebben dan was de wereld te klein..
De reden dat Twitter niet ontplofte is omdat Johan zich al jaren zo gedraagt en het dus niet opvallend is.

Serieus, de mensen die er ineens van opkijken dat hij selectief en bevooroordeeld is :'). Dat is toch altijd al zo?

Journalistiek gezien zwamt Johan, maar het blijft een toffe peer en een goede tv-persoonlijkheid. Vooral in combinatie met Wilfred, die hem vaak genoeg op zijn plaats zet.
Amen.
pi_151510306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 22:47 schreef Oliver23 het volgende:

[..]

Inmiddels al 120.000 kijkertjes + allemaal boze belgjes die woedend zijn. _O_

Ook de dochter van Jean Marie (Kelly) mengt zich in de discussie _O-

KellyPfaffG twitterde op woensdag 08-04-2015 om 22:39:57 Aan de nl "voetbal"analisten..domme mensen kunnen mijn vader niet beledigen want intelligente mensen doen zo iets niet.#gefrustreerdeEikels reageer retweet
Interessant om die zin te ontleden. :')
Domme mensen kunnen haar vader niet beledigen, want intelligente mensen doen zoiets niet.
pi_151529497

moest even een traantje laten toen ik dit zag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')