abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 23 maart 2015 @ 14:44:59 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_150948849
Een Duits sociaal netwerk voor prostituees en hun klanten is op zoek naar mannen of vrouwen die fulltime bordelen willen testen. De keurmeesters beoordelen niet alleen de service en hygiëne, maar ook de kwaliteit van de seks met zowel individuele prostituees als groepen mensen.



De ideale kandidaat heeft minimaal HBO-niveau en ervaring met bordeelbezoek. Verder moeten testers geen verlegenheid kennen en aantoonbaar gezond zijn. Een goed analytisch vermogen is een must, want de bordeelverkenners moeten de proefseks goed voorbereiden en achteraf nauwkeurig recenseren op de website Kauf Mich.

De testers mogen alleen veilige seks hebben. Bij de functie horen niet alleen afspraakjes met individuele prostituees, maar ook verschillende soorten groepsseks worden beoordeeld. Zowel vrouwen als mannen kunnen op de vacature reageren.

Duits spreken is een must
Sollicitanten moeten Duits spreken en liefst ook Frans, maar het bedrijf vraagt niet dat testers ook in Duitsland wonen. De aangenomen beroepsvrijers gaan samen de nieuwe afdeling Kwaliteit van het Berlijnse bedrijf opbouwen.

De website Kauf Mich is een initiatief van ondernemer Julius Dreyer en zijn twee broers. Het drietal begon de website in 2009 met het doel een markt te creëren voor onafhankelijk werkende prostituees. De site moet benadrukken dat sekswerk niet onder doet voor ander werk.

Solliciteren kan nog tot en met 31 maart.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)eeltesters-m-v.dhtml

Wip eens de grens over zou ik zeggen, mag ook op z'n Frans.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 maart 2015 @ 14:48:08 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_150948958
Nou er zijn vast wel wat Fokkers die zich geroepen voelen :').
UI Made bij VanilleKwark.
pi_150948993
1 april is vroeg dit jaar :+
  Trouwste user 2022 maandag 23 maart 2015 @ 14:52:33 #4
7889 tong80
Spleenheup
pi_150949066
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 14:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
1 april is vroeg dit jaar :+
Zonde van je geld, als je te vroeg komt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')