abonnement Unibet Coolblue
pi_150898004
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

operatie heeft niet geholpen, arts heeft verkeerd weefsel laten zitten. Ben net weer geopereerd en heb een vacuumtherapie. Tevens de laatste hoop. Erg veel pijn in het kort. Sorry zit mobiel
Sjongejonge, het houdt ook niet op zeg. Hopelijk komt alles weer redelijk goed eindelijk na deze laatste operatie.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:22:47 #227
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_150898059
Knuffeltijd! O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_150898177
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:21 schreef Geralt het volgende:

[..]

Sjongejonge, het houdt ook niet op zeg. Hopelijk komt alles weer redelijk goed eindelijk na deze laatste operatie.

:)
Ik hoop met je mee. sorry voor het leeswerk
pi_150898191
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:22 schreef Maraca het volgende:
Knuffeltijd! O+
kom maar O+
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:40:18 #230
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_150898671
Toto, kan het een optie zijn dat niet alles per se misloopt, door onkunde van andere mensen, maar dat je gewoon dikke pech hebt met je kwaal? En dat die dusdanig gecompliceerd is, en dat iedereen zoekt naar mogelijkheden om jou zou goed mogelijk te helpen? Maar dat dat niet altijd lukt?

Ik snap jouw wanhoop wel, maar je hoeft niet altijd naar anderen te wijzen als het mis gaat. Je hebt pech, je hebt een buitengewone wond, je hebt geen ouders die al eerder assertief waren en je bent zelf te jong om op je strepen te gaan staan.

Maar realiseer je wel dat lichamelijke pech gewoon bestaat. En dat niemand per definitie gevrijwaard is van ziekte en ellende.

Ik maak me hier vast niet populair mee. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:42:57 #231
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_150898762
Wat heeft pech hebben met zijn kwaal te maken met het feit dat ze hem onnodig zonder pijnstilling laten lijden?

(Ja, ik kom even binnenvallen als onbekende, daar maak ik me vast weer niet populair mee :'))

Sterkte nog, Toto. ;(
Koel en donker bewaren
pi_150898827
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Toto, kan het een optie zijn dat niet alles per se misloopt, door onkunde van andere mensen, maar dat je gewoon dikke pech hebt met je kwaal? En dat die dusdanig gecompliceerd is, en dat iedereen zoekt naar mogelijkheden om jou zou goed mogelijk te helpen? Maar dat dat niet altijd lukt?

Ik snap jouw wanhoop wel, maar je hoeft niet altijd naar anderen te wijzen als het mis gaat. Je hebt pech, je hebt een buitengewone wond, je hebt geen ouders die al eerder assertief waren en je bent zelf te jong om op je strepen te gaan staan.

Maar realiseer je wel dat lichamelijke pech gewoon bestaat. En dat niemand per definitie gevrijwaard is van ziekte en ellende.

Ik maak me hier vast niet populair mee. :)
Ik weet dat pech een grote factor is. Een aantal zaken zijn fout gegaan, maar niet alles en dat zeg ik ook zeker niet. Mijn huidige arts heeft in december sinusweefsel over het hoofd gezien. Kan gebeuren. Fouten zijn menselijk. De slechte nazorg in almelo in 2012 mocht niet gebeuren. Daar ben en blijf ik wel kwaad om. Op mijn huidige chirurg ben ik niet boos. Misschien komen dingen soms anders over hier, maar ik ben ook nog maar een jochie van 19 dat probeert zo goed mogelijk alles te handlen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2015 23:45:04 ]
pi_150898867
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:42 schreef Guanabana het volgende:
Wat heeft pech hebben met zijn kwaal te maken met het feit dat ze hem onnodig zonder pijnstilling laten lijden?

(Ja, ik kom even binnenvallen als onbekende, daar maak ik me vast weer niet populair mee :'))

Sterkte nog, Toto. ;(
Thanks. an sich heeft ze wel een punt dat niet alles door fouten komt. Maar na dik 3jaar ben ik ook gewoon gefrustreerd.
  zondag 22 maart 2015 @ 07:03:57 #234
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_150903715
ik begrijp niet waarom een SEH geen morfine kan toedienen...
pi_150903774
Ik zou toch voor optie 2 gaan Toto. Zielig doen of grote bek hebben om die morfine te krijgen. Ik zeg niet dat dat gaat lukken maar jij weet ook dat je op zo'n manier vaak verder komt. Je heb al genoeg geleden.
pi_150904116
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 07:03 schreef scrub_nurse het volgende:
ik begrijp niet waarom een SEH geen morfine kan toedienen...
Ik ook niet -O- krijgenx ze morgen wel te horen. Heb 2 uur geslapen vannacht van alle pijn, dwars door de pijnstilling heen. Zo erg was het niet voor gisteren
pi_150904126
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 07:41 schreef easy-t het volgende:
Ik zou toch voor optie 2 gaan Toto. Zielig doen of grote bek hebben om die morfine te krijgen. Ik zeg niet dat dat gaat lukken maar jij weet ook dat je op zo'n manier vaak verder komt. Je heb al genoeg geleden.
Ik wil sowieso morfine voordat ik uberhaupt wat laat doen
pi_150904229
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:42 schreef Guanabana het volgende:
Wat heeft pech hebben met zijn kwaal te maken met het feit dat ze hem onnodig zonder pijnstilling laten lijden?
niks, maar dat wordt ook niet bedoeld door Dude - het gaat om het hele traject
  zondag 22 maart 2015 @ 09:30:59 #239
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_150904504
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks. an sich heeft ze wel een punt dat niet alles door fouten komt. Maar na dik 3jaar ben ik ook gewoon gefrustreerd.
Nou zeg, ik zou zelf superdesuper gefrustreerd zijn na 3 jaar ellende :( , wie zijn fout dan ook of niemand zijn fout.

En zonder pijnstilling :o Gewoon vriendelijk en beslist morfine vragen :Y en geen ander antwoord als "ja" accepteren.

:*
Rayen 2½ jaar!
pi_150904520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:42 schreef Guanabana het volgende:
Wat heeft pech hebben met zijn kwaal te maken met het feit dat ze hem onnodig zonder pijnstilling laten lijden?

(Ja, ik kom even binnenvallen als onbekende, daar maak ik me vast weer niet populair mee :'))

Sterkte nog, Toto. ;(
Toto, leg eens uit hoe het met je pijnstilling zit. Niet voor mij, maar voor dit topic.
pi_150904531
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:30 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou zeg, ik zou zelf superdesuper gefrustreerd zijn na 3 jaar ellende :( , wie zijn fout dan ook of niemand zijn fout.

En zonder pijnstilling :o Gewoon vriendelijk en beslist morfine vragen :Y en geen ander antwoord als "ja" accepteren.

:*
:*
pi_150904538
quote:
3s.gif Op zondag 22 maart 2015 09:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Toto, leg eens uit hoe het met je pijnstilling zit. Niet voor mij, maar voor dit topic.
Ik kan geen tabletten slikken maar dat weet men hier. Zetpillen en morfine kan ik wel tegen.
pi_150905992
Als ik me morgen nog zo voel nemen ze maar op. Bloedserieus. Dit is te gek voor woorden :r
  zondag 22 maart 2015 @ 11:48:17 #244
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_150906319
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Toto69 het volgende:
Als ik me morgen nog zo voel nemen ze maar op. Bloedserieus. Dit is te gek voor woorden :r
;(
Het houdt niet op...... Die zetpillen helpen dus niet? Is er geen enkele mogelijkheid om tóch die morfinepleisters te krijgen? Zij kunnen wel leuk zeggen dat het te heftig is, maar jij verrekt verdomme van de pijn.
pi_150906352
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:48 schreef Voszje het volgende:

[..]

;(
Het houdt niet op...... Die zetpillen helpen dus niet? Is er geen enkele mogelijkheid om tóch die morfinepleisters te krijgen? Zij kunnen wel leuk zeggen dat het te heftig is, maar jij verrekt verdomme van de pijn.
Ze helpen wel een beetje, maar niet voldoende. Ga er vandaag gewoon zes nemen (maximaal aantal dat je op een dag mag), hopelijk helpt dat een beetje. En ik ga morgen nogmaals vragen wat er voor alternatieven zijn. Er zijn toch verdorie wel meer mensen die geen tabletten kunnen slikken :? kan me echt niet voorstellen dat ik uniek in mijn soort ben daarin.
pi_150906425
Voordat je aan morfinepleisters begint moeten daar treden aan vooraf gaan. Van geen pijnstilling naar te veel pijnstilling is ronduit gevaarlijk.

Ondanks het pijnlijke gebied moet er dus gewoon 4x per dag een zetpil paracetamol in. Als er een drol uit kan, kan er ook een zetpil van een halve cm in. Daarnaast morgen ibuprofen 600mg oploszakjes vragen. Zou me serieus verbazen als het daarmee niet een heel stuk beter zou gaan.

Maar dan moet het wel gebeuren.
pi_150906439
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Voordat je aan morfinepleisters begint moeten daar treden aan vooraf gaan. Van geen pijnstilling naar te veel pijnstilling is ronduit gevaarlijk.

Ondanks het pijnlijke gebied moet er dus gewoon 4x per dag een zetpil paracetamol in. Als er een drol uit kan, kan er ook een zetpil van een halve cm in. Daarnaast morgen ibuprofen 600mg oploszakjes vragen. Zou me serieus verbazen als het daarmee niet een heel stuk beter zou gaan.

Maar dan moet het wel gebeuren.
4x per dag? Ik mag er sowieso 6 op een dag toch? Van 1000 mg geloof ik
pi_150906465
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ze helpen wel een beetje, maar niet voldoende. Ga er vandaag gewoon zes nemen (maximaal aantal dat je op een dag mag), hopelijk helpt dat een beetje. En ik ga morgen nogmaals vragen wat er voor alternatieven zijn. Er zijn toch verdorie wel meer mensen die geen tabletten kunnen slikken :? kan me echt niet voorstellen dat ik uniek in mijn soort ben daarin.
Nee, je bent gewoon niet consequent genoeg. Hoeveel mg zijn ze? Neem je ze op vaste tijden in?

Paracetamol is in 1000 mg zetpillen verkrijgbaar. Hoef je er maar 1 in te brengen. 4x daags. Zijn op recept te krijgen.

Morgen voor laten schrijven. Samen met de ibu.
pi_150906490
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:55 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, je bent gewoon niet consequent genoeg. Hoeveel mg zijn ze? Neem je ze op vaste tijden in?

Paracetamol is in 1000 mg zetpillen verkrijgbaar. Hoef je er maar 1 in te brengen. 4x daags. Zijn op recept te krijgen.

Morgen voor laten schrijven. Samen met de ibu.
Vanochtend één gehad, vanmiddag weer één nemen en vanavond voor het slapen gaan nog twee.
Ik zie net dat dit paracetamol zetpillen van 500 mg zijn. Vandaar dat ik er ook 6 per dag mag, denk ik.

En ja, ik zal morgen een briefje meenemen met alle zaken erop, dus ook die zakjes.
  zondag 22 maart 2015 @ 11:57:42 #250
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_150906494
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:49 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ze helpen wel een beetje, maar niet voldoende. Ga er vandaag gewoon zes nemen (maximaal aantal dat je op een dag mag), hopelijk helpt dat een beetje. En ik ga morgen nogmaals vragen wat er voor alternatieven zijn. Er zijn toch verdorie wel meer mensen die geen tabletten kunnen slikken :? kan me echt niet voorstellen dat ik uniek in mijn soort ben daarin.
Ken er genoeg om me heen die ook geen tabletten kunnen slikken, lijkt me enorm vervelend. Maar het is van de gekken dat je zoveel pijn hebt.

Ik snap inderdaad ook dat je niet van geen pijnstilling naar ineens veel pijnstilling kan. Maar die ibuprofen oploszakjes waar clumsy_clown het over heeft, is dat geen idee? Dan hoef je alleen maar een beetje te drinken. c_/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')