abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 18 maart 2015 @ 15:34:23 #1
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_150776260
Hi allemaal,

Mijn vriendin heeft na de seks vaak enorme jeuk aan haar vagina en wilt dan altijd douchen of in bad zodat het daarna weg is. Ik heb seks zonder condoom met haar, dus mijn sperma komt dan in haar.
Zij beweert dat het komt doordat ik rook, dat mijn sperma dan wordt aangetast, waardoor haar vagina gaat jeuken na de seks.

Zou roken invloed hebben op mijn sperma in die zin dat zij jeuk krijgt daardoor? Dus als ik zeg maar niet rook en dan in haar kom dat ze ineens geen jeuk meer heeft?

Graag serieuze antwoorden, ik ben hier heel erg benieuwd naar
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_150776498
quote:
Het klinkt misschien vreemd en komt ook niet veel voor, maar er bestaat een allergie voor sperma. Na geslachtsgemeenschap kun je last krijgen van lokale zwelling en jeuk, astma of zelfs een anafylactische shock. De allergische reactie treedt op door het contact met bepaalde eiwitten in het zaadvocht.
Heeft iig niks met roken te maken.
pi_150776714
Blaasontsteking of allergie voor sperma of glijmiddel.. het kan allemaal..
http://www.gezondheidsnet(...)allergisch-voor-seks
dag
pi_150777071
Ooit eens gelezen dat sperma een heel andere ph waarde heeft dan de binnekant van een vagina. Het verlaagt zeg maar de zuurgraad, waardoor je eerder schimmels enz kan krijgen maar ook jeuk :P
pi_150777509
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 15:55 schreef ColombianChick het volgende:
Ooit eens gelezen dat sperma een heel andere ph waarde heeft dan de binnekant van een vagina. Het verlaagt zeg maar de zuurgraad, waardoor je eerder schimmels enz kan krijgen maar ook jeuk :P
Een vagina is enigzins zuur en sperma is licht basisch :Y
pi_150777590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 16:09 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Een vagina is enigzins zuur en sperma is licht basisch :Y
heuh goed gelezen dus 😂
pi_150778070
Het is wel een creatieve manier om je partner van het roken af te krijgen ;)

Maar nee, roken zal het probleem niet veroorzaken. Wel kan ze allergisch zijn voor sperma, dat kan jeuk opleveren, zwellingen opleveren, huiduitslag en een branderig gevoel.
Test het eens uit, heb eens wel seks met condoom en kijk of het dan veranderd, ook seks hebben zonder in haar klaar te komen zou dan verschil moeten maken(aangezien het om een bepaald eiwit in sperma gaat).

Het kan ook zijn dat ze een schimmelinfectie heeft of iets in die geest, waardoor het extra geirriteerd is na de seks.
Heeft ze al eerdere partners gehad en daarmee ook zonder condoom seks gehad, had ze het daar ook bij? Zo nee dan is de kans op een allergie niet zo groot, maar zoals gezegd, test het gewoon eens uit.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:19:12 #8
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_150779829
Ze kan ook gewoon slecht op jouw sperma reageren. Het ene zaad is het andere niet. Als ze er last van blijft houden zou ik condooms voorstellen. Of gewoon niet in haar klaarkomen.
  woensdag 18 maart 2015 @ 17:39:18 #9
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_150780530
Bedankt voor alle reacties
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_150788379
Bagger verwijderd.

Zoals al een paar keer aangegeven kan het zijn dat ze allergisch is. Wil je het zeker weten raad ik je aan om contact op te nemen met haar huisarts.
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:52:10 #11
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_150795174
Dit is een veelkomend probleem. Het heeft 9 van de 10 ker te maken met zoals al eerder aangegeven: de zuurtegraad van sperma. Door veranderingen van de pH op de huid kan een huid gaan irriteren.

Ook kan het zijn dat aangezien de vagina een bron is van bacteriën, een verandering in de pH, de verhouding van deze bacteriën kan veranderen en voor reacties kan zorgen.

Het hoeft niet te zijn dat je vriendin allergisch is voor sperma (het is wel mogelijk), maar het is altijd verstandig om even met een nat doekje of wat water het sperma weg te halen.
pi_150795808
Als mijn vrouw wat zuurder is.. of net voor en na de ovulatie jeukt mijn pik ook na de seks vaak.. zal dus wel iets met zuur en basisch te maken hebben. Niet met roken iig
pi_150946317
Het komt niet door het roken.

Het enige wat zo is dat je sperma wel bijvoorbeeld meer bitter kan smaken door roken/drinken/koffie etc. Maar zij heeft een hele andere ph waarde dan jij hebt, dus dat kan alleen al irriteren.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_150955853
Het is geen schimmelinfectie?
Conscience do cost.
  maandag 23 maart 2015 @ 18:24:28 #15
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_150955898
Allergie jonguh
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_151152013
Misschien een keer een vriend van je in haar laten klaarkomen. Als ze daar ook jeuk van krijgt, ligt het niet aan het roken.

En serieus:
Ik heb 1x gehoord dat een meisje hier last van had. Dat zat bij haar in een allergie voor sperma. Vrij makkelijk op te lossen door niet in haar klaar te komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')