Je schrijfstijl komt overeen . Maar goed, maar kan als eerste of laatste die is het makkelijkst. Voor de rest wijst het zich zelfquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:15 schreef geinigding het volgende:
Denk dat er meer mensen zijn die zo een examen doen
Dat is zakken geblazen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef geinigding het volgende:
Beste allemaal,
Ik heb aanstaande donderdag een praktijk examen bij de innovam voor EAT
Nou ben ik er achter gekomen dat de meeste mensen zakken om koplamp bedrading aansluiten.
kan iemand mij vertellen wat hier de goede volgorde van is.
Ik dacht zelf vanaf de kabel boom beginnen de massa te lokeren en daarna plus gaan meten beginnend met stadslicht, dimlicht daarna groot licht etc.etc
en bij de koplamp unit een weerstands meting doen bij elke pool waar een lampje op of in komt tot aan de draden of stekker punten die er uit komen .
En zo de boel aansluiten.
Klopt dit???
alvast bedankt
Doe eens lief, zenuwen en allesquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:18 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dat is zakken geblazen.
Dat je dat niet eens weet.
Wij gunnen iedereen een automonteur met papieren die zelfstandig een freakin' lampie aan kan sluiten.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:24 schreef geinigding het volgende:
Nog iemand aanwezig die het ander medemens wel iets gunt??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mag je niet een circuit diagram gebruiken en dan bij de juiste connector een pinout erbij pakken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:03 schreef geinigding het volgende:
Beste allemaal,
Ik dacht zelf vanaf de kabel boom beginnen de massa te lokeren en daarna plus gaan meten beginnend met stadslicht, dimlicht daarna groot licht etc.et
Klopt dit???
alvast bedankt
Dat zie je vanzelfquote:Op woensdag 11 maart 2015 21:13 schreef Fer het volgende:
Ben benieuwd hoe jij op de koplamp de aansluiting van het dim en grootlicht uit elkaar gaat houden. Kwa weerstand ontloopt het elkaar weinig.
Dankjewel voor het complimentquote:Op dinsdag 10 maart 2015 23:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je schrijfstijl komt overeen . Maar goed, maar kan als eerste of laatste die is het makkelijkst. Voor de rest wijst het zich zelf
hoe dan? Met 8 draadjes en een multimeter...quote:
De 9 volt batterij tegen zijn tongquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hoe dan? Met 8 draadjes en een multimeter...
alleen de plus, positieve meetpen van de meter op de min en dan de andere meetpen.. ehh.. ergens andersquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:44 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De 9 volt batterij tegen zijn tong
Makiequote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef geinigding het volgende:
Laat maar zitten jongens ben met vlag en wimpel geslaagd voor reparatie 26 van de 27 punten, moest verstuivers inkeren bedrading achterklep repareren en schakelvork vv,
Diagnose was tapsheid en ovalieit meten van de hoofdlagers van de krukas, en storing zoeken in motormanagement systeem.
Draad breuk in de plus naar gaspedaal positie sensor 1.
Als enige van me klas nog zelfs.
Hoe heb je die draadbreuk gevonden en waar ben je begonnen met zoeken?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:17 schreef geinigding het volgende:
Laat maar zitten jongens ben met vlag en wimpel geslaagd voor reparatie 26 van de 27 punten, moest verstuivers inkeren bedrading achterklep repareren en schakelvork vv,
Diagnose was tapsheid en ovalieit meten van de hoofdlagers van de krukas, en storing zoeken in motormanagement systeem.
Draad breuk in de plus naar gaspedaal positie sensor 1.
Als enige van me klas nog zelfs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |