abonnement Unibet Coolblue
pi_150193837
Hoi,

Ik heb me wel eens afgevraagd of uit een one night stand/sexdate een serieuzere of duurzame relatie kan voortkomen. Ik zou denken van wel, al is het een beetje de wereld op z'n kop (eerst de sex, dan de relatie :p). Heeft iemand zoiets al meegemaakt?
  zondag 1 maart 2015 @ 21:28:57 #2
67670 Skv
Cynist.
pi_150193886
Natuurlijk.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_150193989
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:28 schreef 321wim het volgende:
Hoi,

Ik heb me wel eens afgevraagd of uit een one night stand/sexdate een serieuzere of duurzame relatie kan voortkomen. Ik zou denken van wel, al is het een beetje de wereld op z'n kop (eerst de sex, dan de relatie :p). Heeft iemand zoiets al meegemaakt?
Ja en nee. Mijn huidige vriend, toentertijd ex, was degene met wie ik contact opzocht toen ik 'moody' was. Eenmaal voor mijn deur begonnen we te zoenen en van het een kwam het ander. Hij is vrij snel opnieuw verliefd op mij geworden.

Na een aantal maanden gedate te hebben zijn we weer bij elkaar gekomen. :)
pi_150194235
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:28 schreef 321wim het volgende:
Al is het een beetje de wereld op z'n kop (eerst de sex, dan de relatie :p).
Het is toch heel normaal eerst seks te hebben en dan een relatie te beginnen?
pi_150195340
Jep.
Wat begon als gewoon sex is inmiddels happy family.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_150195601
Hier ook eerst de seks daarna pas de relatie. Kan prima en komt volgens mij best vaak voor.
  zondag 1 maart 2015 @ 23:15:46 #7
437076 Dispuutstrutje
Feut van mezelf
pi_150199330
Jep hier ook. nu happy een relatie wat begon als een uit de hand gelopen ONS.
pi_150206899
Wat goed is komt snel. Seks is natuurlijk het verschil tussen een relatie en een vriendschap/kennis. Of je neukt met elkaar, of je gaat met elkaar om met de bedoeling met elkaar te gaan neuken. Hoe snel het van de bedoeling om met elkaar te neuken overgaat in het met elkaar neuken is niet zo relevant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 2 maart 2015 @ 10:49:28 #9
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_150207618
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:28 schreef 321wim het volgende:
Hoi,

Ik heb me wel eens afgevraagd of uit een one night stand/sexdate een serieuzere of duurzame relatie kan voortkomen. Ik zou denken van wel, al is het een beetje de wereld op z'n kop (eerst de sex, dan de relatie :p). Heeft iemand zoiets al meegemaakt?
Jazeker, je koopt toch ook geen auto zonder een proefrit te hebben gemaakt?

Seks is voor mij ontzettend belangrijk in een relatie, dus ik wil wel zekerheid over de vraag of ze een aardappelzak is of open-minded. Dus wat mij betreft begint een relatie altijd als one-night stand.
pi_150207651
ja ik!

nu alweer 12 jaar samen
pi_150211936
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:56 schreef Ticootje het volgende:
Jep.
Wat begon als gewoon sex is inmiddels happy family.
Je was na de 1 night meteen zwanger?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 2 maart 2015 @ 13:25:38 #12
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_150212302
quote:
5s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je was na de 1 night meteen zwanger?
Bijna wel ja..
In elk geval wel zwanger maar geen relatie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_150285257
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 13:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bijna wel ja..
In elk geval wel zwanger maar geen relatie.
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_150289335
Hier ook een ONS die nu al ruim 20 jaar duurt;)
pi_150291592
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:28 schreef 321wim het volgende:
Hoi,

Ik heb me wel eens afgevraagd of uit een one night stand/sexdate een serieuzere of duurzame relatie kan voortkomen. Ik zou denken van wel, al is het een beetje de wereld op z'n kop (eerst de sex, dan de relatie :p). Heeft iemand zoiets al meegemaakt?
Vaak zat meegemaakt. Naar mijn ervaring zegt het alleen over de personen dat ze beide van seks houden en eerlijk daarvoor uitkomen, of dat ze zich niet konden bedwingen ondanks andere intenties.
pi_150373147
One night stand, nu getrouwd en er komt geen kindje aan.

Dus ja, maar volgens mij vrij gangbaar hier :p
pi_150374313
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 21:28 schreef 321wim het volgende:
Hoi,

Ik heb me wel eens afgevraagd of uit een one night stand/sexdate een serieuzere of duurzame relatie kan voortkomen. Ik zou denken van wel, al is het een beetje de wereld op z'n kop (eerst de sex, dan de relatie :p). Heeft iemand zoiets al meegemaakt?
Ik vind dat eerlijk gezegd een opmerkelijke vraag. Het is volgens mij zelfs zo dat de eerste 10 seconden van een ontmoeting bepalend zijn of er sprake is van wederzijdse aantrekkingskracht. Als je seks met elkaar hebt vind je elkaar al aantrekkelijk genoeg :P
pi_150469287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 23:54 schreef jaha het volgende:

[..]

Ik vind dat eerlijk gezegd een opmerkelijke vraag. Het is volgens mij zelfs zo dat de eerste 10 seconden van een ontmoeting bepalend zijn of er sprake is van wederzijdse aantrekkingskracht. Als je seks met elkaar hebt vind je elkaar al aantrekkelijk genoeg :P
die ervaring heb ik eigenlijk ook; je leert elkaar kennen en er ontstaat direct een enorme hoeveel aantrekkingskracht en seksuele spanning. iedere minuut dat je bij elkaar bent neemt de twijfel af en de spanning toe, totdat je eigenlijk bijna geen keuze meer hebt :P vervolgens een paar dagen flink veel plezier en dan denk je; ja een relatie zou toch zeker niet misstaan in dit plaatje. die volgorde is voor mij ieder geval een stuk praktischer vergeleken een situatie waarbij je elkaar eerst maanden analyseert om te oordelen of het ooit mogelijk is dat er een klik gaat ontstaan.
..///
pi_150561150
Waarom niet?
Er zijn ook mensen die met een hoer trouwen.
pi_150571435
One night stand werd relatie van vier jaar. En huidige vriend begon ook als One timer. Hij verveelde me niet dus mocht wel blijven :P
pi_150573003
Ik kan geen enkele reden bedenken waarom dat niet zou kunnen. Beetje vreemde vraag.
Conscience do cost.
pi_150836094
Hier aan dergelijke dates wel goede vriendinnen over gehouden, waarvan sommigen ook af en toe nog voor sex. Nog geen relatie.
Maar toch liever eerst sex en daarna eventueel een relatie dan eerst een relatie om er vervolgens achter te komen dat je seksueel totaal niet bij elkaar past.
pi_150837844
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 10:16 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat goed is komt snel. Seks is natuurlijk het verschil tussen een relatie en een vriendschap/kennis. Of je neukt met elkaar, of je gaat met elkaar om met de bedoeling met elkaar te gaan neuken. Hoe snel het van de bedoeling om met elkaar te neuken overgaat in het met elkaar neuken is niet zo relevant.
Je hebt ook nog friends with benefits
pi_150929042
is een goeie manier .
ken het wel , heb vriendinne gehad in me vriendeclub waarmee het zo is gelopen .
Eerst vrienden , dan een 1 night , dan vaker afspreken voor gewone leuke dingen die ook weer op sex uitliepen en uiteindelijk een relatie .
pi_151287807
In tegenstelling tot wat de media en dergelijke suggereren is de snelste weg naar een emotionele connectie en/of relatie gewoon zsm sex te hebben. Mijn huidige vriendin en ik hadden ook gewoon sex op de 1e date en nu bijna een jaar samen en nog steeds gezellig ;-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')