abonnement Unibet Coolblue
pi_150111292
Hou je ons op de hoogte voor wat betreft de verwikkelingen die nog komen gaan?
pi_150111606
Ik denk dat het advies van mevrPuff voor mij het verstandigste is.

Ik krijg hier zoveel slechte reacties dan m'n hoofd bijna uit elkaar klapt.

Wat ik eigenlijk wilde, was in contact komen met andere stellen die iets vergelijkbaar meemaken of hebben meegemaakt en vragen hoe zij hier mee omgegaan zijn.

Dit is mijn laatste reactie, want ik voel me vandaag steeds slechter worden.
Chris, 44 jaar, man, advocaat
  vrijdag 27 februari 2015 @ 14:33:41 #78
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_150111676
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef ChrisvanO het volgende:
Ik denk dat het advies van mevrPuff voor mij het verstandigste is.

Ik krijg hier zoveel slechte reacties dan m'n hoofd bijna uit elkaar klapt.

Wat ik eigenlijk wilde, was in contact komen met andere stellen die iets vergelijkbaar meemaken of hebben meegemaakt en vragen hoe zij hier mee omgegaan zijn.

Dit is mijn laatste reactie, want ik voel me vandaag steeds slechter worden.
Natuurlijk zijn er stellen die zoiets mee hebben gemaakt, maar niemand hier kan jou vertellen wat je moet doen. Waarom voel je je slecht? Dat heeft een reden.

Over het algemeen wordt vreemdgaan nou eenmaal niet als iets goeds gezien. Dat is echt niet alleen op dit forum zo.
pi_150111732
Beste Helsinki,

Dank voor je berichtje, maar ik moet echt stoppen nu. Sorry.
Chris, 44 jaar, man, advocaat
pi_150111924
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef ChrisvanO het volgende:
Ik denk dat het advies van mevrPuff voor mij het verstandigste is.

Ik krijg hier zoveel slechte reacties dan m'n hoofd bijna uit elkaar klapt.

Wat ik eigenlijk wilde, was in contact komen met andere stellen die iets vergelijkbaar meemaken of hebben meegemaakt en vragen hoe zij hier mee omgegaan zijn.

Dit is mijn laatste reactie, want ik voel me vandaag steeds slechter worden.
Door te praten met elkaar, zo ga je daarmee om. Maar dan wel voordat je er lustig op los gaat wippen zonder dat de ander dat weet. Daarmee heb je gewoon een bom onder je relatie gelegd.

Ik denk dat je enige kans is om hieruit te komen met je vrouw is door naar de huisarts te gaan en dan met de billen bloot te gaan bij je vrouw. Ze zal boos zijn, ze zal zo verdrietig zijn, het zal een fikse tijd duren voordat het weer goed is, als het al goed komt. Jij zal moeten laten zien wat je waard bent en je staat ver achter daarmee.
Als jij echt verder wil met je vrouw moet je bereid zijn daarvoor te knokken en vooral jouw verlangens even aan de kant te zetten. Eerst zal er weer balans moeten zijn, daarna kan er evt gepraat worden over of er wat gedaan kan worden met de verschillende verlangens.
Je zal diep moeten buigen.... Therapie voor jou en voor jullie samen zal waarschijnlijk noodzakelijk zijn.

Maar je praat veel over jouw verlangens. Wat zijn haar verlangens eigenlijk, heb je je daar weleens in verdiept?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_150112344
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef ChrisvanO het volgende:
Ik denk dat het advies van mevrPuff voor mij het verstandigste is.

Ik krijg hier zoveel slechte reacties dan m'n hoofd bijna uit elkaar klapt.

Wat ik eigenlijk wilde, was in contact komen met andere stellen die iets vergelijkbaar meemaken of hebben meegemaakt en vragen hoe zij hier mee omgegaan zijn.

Dit is mijn laatste reactie, want ik voel me vandaag steeds slechter worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:35 schreef ChrisvanO het volgende:
Beste Helsinki,

Dank voor je berichtje, maar ik moet echt stoppen nu. Sorry.
Dit wijst toch echt wel op een psychisch probleem en niet een lichamelijke. Jouw verlangens komen dus uit je eigen denken.

Zoek hulp.
pi_150112588
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef ChrisvanO het volgende:
Ik denk dat het advies van mevrPuff voor mij het verstandigste is.
Daarmee doel je op het advies hieronder?
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 13:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

wacht eerst even bezoek huisarts af.
Ja, passief afwachten, verder niets doen om de relatie met jezelf en je vrouw te verbeteren. Die arme vrouw met in haar handjes klappen met zo'n man als jij. :|W
pi_150115557
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 15:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Daarmee doel je op het advies hieronder?

[..]

Ja, passief afwachten, verder niets doen om de relatie met jezelf en je vrouw te verbeteren. Die arme vrouw met in haar handjes klappen met zo'n man als jij. :|W
ik bedoel dat ie elke keer wat anders zegt en dat ie alle kanten op vliegt. overhaaste beslissingen zijn niet goed.
pi_150115599
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 16:40 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

ik bedoel dat ie elke keer wat anders zegt en dat ie alle kanten op vliegt. overhaaste beslissingen zijn niet goed.
Vraag me af of hij dat inziet.
pi_150115771
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2015 14:31 schreef ChrisvanO het volgende:

Ik krijg hier zoveel slechte reacties dan m'n hoofd bijna uit elkaar klapt.

Slechte reacties? Je bedoelt dat iedereen je wijst op wat voor <bleep> je bent tegenover je vrouw? Dat je deze problematiek compleet verkeerd aangepakt hebt? Dat we je vertellen een arts te bezoeken en met je vrouw erover te praten?

Wat had je anders verwacht? Die stellen die je zocht die hetzelfde hebben meegemaakt geven je (als het goed is) exact hetzelfde advies.
pi_150143788
Heb zelfs een goed gesprek gehad met mijn vrouw over ons beider verlangens. Ongelofelijk !!!!!!!!!!!!
Chris, 44 jaar, man, advocaat
pi_150145299
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:13 schreef ChrisvanO het volgende:
Heb zelfs een goed gesprek gehad met mijn vrouw over ons beider verlangens. Ongelofelijk !!!!!!!!!!!!
Fijn voor jou.

Ben je ook eerlijk geweest over dat jij aan die verlangens hebt toegegeven achter haar rug om?
pi_150148422
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:13 schreef ChrisvanO het volgende:
Heb zelfs een goed gesprek gehad met mijn vrouw over ons beider verlangens. Ongelofelijk !!!!!!!!!!!!
En?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150148962
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 14:13 schreef ChrisvanO het volgende:
Heb zelfs een goed gesprek gehad met mijn vrouw over ons beider verlangens. Ongelofelijk !!!!!!!!!!!!
Dus zij wilt ook 2x op een dag?
ADHD-C
pi_150149058
Mijn partner is een hele intelligente vrouw, ze gaf aan dat ze wel aanvoelde dat ik mijn sexverlangens niet alleen bij haar kwijt kon. We hebben echter vooral gesproken over onze verlangen naar elkaar toe en naar andere mensen.

Vanavond hebben we - sinds lange tijd - weer eens een avond met z'n tweetjes. Dan praten we verder.

Echt ik kan het niet geloven dat dit gebeurt !!!!
Chris, 44 jaar, man, advocaat
pi_150149101
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef LazyDave het volgende:

[..]

Dus zij wilt ook 2x op een dag?
Nee, haar behoeftes zijn niet veranderd.
Chris, 44 jaar, man, advocaat
pi_150149980
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 16:10 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Dus wel bij het leven vreemdgaan maar je probleem niet bespreekbaar durven maken? Wat ontzettend laf.
Zegt degene die zelf een getrouwde man neukt.

Beetje raar om hem te veroordelen, niet?

Maar TS, zoek iemand waar je een open relatie mee kan beginnen of net zo'n libido heeft als jij :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 28 februari 2015 @ 18:59:23 #93
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_150152222
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zegt degene die zelf een getrouwde man neukt.

Beetje raar om hem te veroordelen, niet?

Maar TS, zoek iemand waar je een open relatie mee kan beginnen of net zo'n libido heeft als jij :)
Hij ligt in scheiding.
En daarom moet ik vreemdgaan maar goedkeuren?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_150161719
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2015 17:24 schreef ChrisvanO het volgende:
Echt ik kan het niet geloven dat dit gebeurt !!!!
omg ik ook niet meid!!!!!!!! <3
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  zondag 1 maart 2015 @ 18:17:36 #95
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_150184865
En?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_150186643
We hebben gisteren vooral veel gesproken over de grens tussen erotische verlangen, sexavonturen en onze relatie zelf. Mijn vrouw gaf aan dat ze nog niet zoveel moeite zou hebben met een open relatie, waarbij we elkaar de ruimte geven om ook seks met anderen te hebben. Ze ziet wel gevaar. We hebben naar elkaar toe uitgesproken dat onze relatie heel goed en dat we samen door willen.

De vraag is, hoe geef je je open relatie vorm zonder dat seks met andere mensen tot spanning met elkaar leidt.
Chris, 44 jaar, man, advocaat
pi_150186943
We hebben ook gesproken over haar verlangens. Ze geeft aan sexueel duidelijk anders in elkaar te zitten dan ik. Ons sexleven met elkaar hoeft van haar niet te veranderen. Andere aspecten van onze relatie, vindt ze net zo belangrijk, zo niet belangrijker, zoals ze zei.

Als we goede afspraken maken en er is vertrouwen, kan ik - bijv - een avond naar een parenclub, maar zij zal niet meegaan. Dat heeft ze duidelijk gemaakt.

Dat zijn duidelijke gevoelens van haar kant, waar ik respect voor moet hebben, en ook heb !!
Chris, 44 jaar, man, advocaat
pi_150200064
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 19:05 schreef ChrisvanO het volgende:
Als we goede afspraken maken en er is vertrouwen, kan ik - bijv - een avond naar een parenclub, maar zij zal niet meegaan. Dat heeft ze duidelijk gemaakt.

Dat zijn duidelijke gevoelens van haar kant, waar ik respect voor moet hebben, en ook heb !!
Maar heb je haar nu ook eerlijk verteld van je seksuele ontmoetingen met mannen en vrouwen die je hebt gehad voor dit gesprek?

Anders is het vertrouwen alsnog gebaseerd op een leugen.
Blijf dat nog steeds iets vinden waaruit blijkt dat je geen respect voor haar hebt (gehad).
  zondag 1 maart 2015 @ 23:33:47 #99
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_150200141
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2015 18:56 schreef ChrisvanO het volgende:
We hebben gisteren vooral veel gesproken over de grens tussen erotische verlangen, sexavonturen en onze relatie zelf. Mijn vrouw gaf aan dat ze nog niet zoveel moeite zou hebben met een open relatie, waarbij we elkaar de ruimte geven om ook seks met anderen te hebben. Ze ziet wel gevaar. We hebben naar elkaar toe uitgesproken dat onze relatie heel goed en dat we samen door willen.

De vraag is, hoe geef je je open relatie vorm zonder dat seks met andere mensen tot spanning met elkaar leidt.
Daar heb je een goede basis voor nodig en zo te lezen ontbreekt die basis bij jullie.
pi_150267762
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2015 23:31 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Maar heb je haar nu ook eerlijk verteld van je seksuele ontmoetingen met mannen en vrouwen die je hebt gehad voor dit gesprek?

Anders is het vertrouwen alsnog gebaseerd op een leugen.
Blijf dat nog steeds iets vinden waaruit blijkt dat je geen respect voor haar hebt (gehad).
Ik vraag me in dergelijke gevallen altijd af wat nou daadwerkelijk het beste is voor de partner. Eerlijkheid en daarmee een vrijwel zeker einde van de relatie, of een keiharde leugen waar ze nooit achter hoeft te komen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')