abonnement Unibet Coolblue
pi_150903024
Matchday, en ik ben er niet bij, want 12.30.
  Forum Admin / PR zondag 22 maart 2015 @ 03:39:31 #277
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_150903085
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 03:28 schreef Intellectueel het volgende:
Matchday, en ik ben er niet bij, want 12.30.
Een beetje fan laat zich niet afschrikken door een wat gunstige tijd

Nepfan :')
pi_150903638
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 03:39 schreef Sked het volgende:
Een beetje fan laat zich niet afschrikken door een wat gunstige tijd

Nepfan :')
Mensen die zichzelf als 'fan' zien. Alsjeblieft zeg. Ga buiten spelen, kleuter.
pi_150905445
Doe even net zo'n wedstrijdje als toen in Rotterdam.
pi_150910664
Meh. Was weer niet spetterend vandaag. We moeten oppassen dat het seizoen niet uitgerommeld wordt en dat dat onze play-offplek kost. Want Twente, Willem II en Groningen komen echt wel dichter bij als we zulke wedstrijden niet winnen.
pi_150913564
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:25 schreef Tchock het volgende:
Meh. Was weer niet spetterend vandaag. We moeten oppassen dat het seizoen niet uitgerommeld wordt en dat dat onze play-offplek kost. Want Twente, Willem II en Groningen komen echt wel dichter bij als we zulke wedstrijden niet winnen.
In de eerste 21 wedstrijden haalde PEC 39 punten; dat zijn gemiddeld 13 punten per 7 wedstrijden. De afgelopen 7 wedstrijden haalde PEC slechts 4 punten. Dat zegt wel iets over het verval. Waarbij je dan moet aantekenen dat ze bepaald niet het zwaarste programma hebben gehad. De wedstrijden tegen PSV, Ajax en Feyenoord komen nog.

Volgende speelronde (4 april) thuis tegen Willem II. Die wedstrijd moet gewoon worden gewonnen, wil PEC nog een serieuze kans maken op play-offs. Maar laten we reëel zijn: als ze zo voetballen als de laatste weken, hebben ze in die play-offs ook niks te zoeken.
pi_150913588
quote:
15s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef Elfletterig het volgende:
Maar laten we reëel zijn: als ze zo voetballen als de laatste weken, hebben ze in die play-offs ook niks te zoeken.
Als je bij de laatste zeven eindigt heb je je plek in de play-offs verdiend. Hoe die verlopen zien we dan wel weer.

Je moet het verval trouwens ook niet té veel overdrijven. Qua punten per wedstrijd is het inderdaad niet best, maar verliezen van Twente, Heerenveen en Vitesse is voor PEC gewoon elk seizoen waarschijnlijker dan van ze winnen. Alleen ADO en GAE zou Zwolle meestal moeten kunnen pakken.

Maar goed, het spel is natuurlijk wel bar slecht de afgelopen weken.
pi_150914342
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:42 schreef Tchock het volgende:

[..]

Als je bij de laatste zeven eindigt heb je je plek in de play-offs verdiend. Hoe die verlopen zien we dan wel weer.

Je moet het verval trouwens ook niet té veel overdrijven. Qua punten per wedstrijd is het inderdaad niet best, maar verliezen van Twente, Heerenveen en Vitesse is voor PEC gewoon elk seizoen waarschijnlijker dan van ze winnen. Alleen ADO en GAE zou Zwolle meestal moeten kunnen pakken.

Maar goed, het spel is natuurlijk wel bar slecht de afgelopen weken.
Het verval is groot, want tegen de ploegen die je nu noemt, is de eerste seizoenshelft ook gevoetbald. En bij de eerste 21 wedstrijden zaten ook duels tegen Feyenoord, Ajax en PSV (3-1 winst, weet je nog?).

De uitslag van vandaag is illustratief voor het verval. Toen: Excelsior - PEC 0-5, nu: PEC - Excelsior 1-1. Om de burger moed te geven voor volgende speelronde: uit bij Willem II won PEC met 0-1.

Resterend programma PEC:
#29: zaterdag 4 april, 18:30 uur: PEC Zwolle - Willem II
#30: vrijdag 10 april, 20:00 uur: PSV - PEC Zwolle
#31: zondag 19 april, 14:30 uur: Heracles Almelo - PEC Zwolle
#32: zondag 26 april, 14:30 uur: PEC Zwolle - Ajax
#33: zondag 10 mei, 14:30 uur: FC Groningen - PEC Zwolle
#34: zondag 17 mei, 14:30 uur: PEC Zwolle - Feyenoord
pi_150914421
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:58 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het verval is groot, want tegen de ploegen die je nu noemt, is de eerste seizoenshelft ook gevoetbald. En bij de eerste 21 wedstrijden zaten ook duels tegen Feyenoord, Ajax en PSV (3-1 winst, weet je nog?).
Dat klopt, maar die waren toen niet veel beter. Twente won in Zwolle, Vitesse verloor volkomen onterecht. Heerenveen 2-2, dat was wel een realistische afspiegeling van de wedstrijd.
pi_150915207
Zo: Groningen bewijst PEC nog even een dienst door gelijk te spelen tegen Twente. Daardoor pakt Twente ook maar 1 punt en loopt het niet in op PEC.
pi_150915236
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
Zo: Groningen bewijst PEC nog even een dienst door gelijk te spelen tegen Twente. Daardoor pakt Twente ook maar 1 punt en loopt het niet in op PEC.
Komt heel goed uit inderdaad *O*
pi_150915279
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:23 schreef Tchock het volgende:

[..]

Komt heel goed uit inderdaad *O*
PEC heeft het de komende weken echt in eigen hand. Het kan zichzelf een gunstige uitgangspositie verschaffen door van de naaste concurrent Willem II te winnen in eigen huis.
pi_150915973
quote:
'De blessure van Thomas kan ernstig zijn', laat Jans weten aan FOX Sports. 'Zijn mediale knieband heeft een tikkie gehad. Het is afwachten hoe erg het is. Het kan heel vervelend zijn, maar het kan ook meevallen.'

De middenvelder zou komende week naar Zuid-Korea afreizen om met Nieuw-Zeeland een interland te spelen. 'Ik hoop dat hij er niet lang uit is, maar die interland gaat hij niet redden. Dat kan gewoon niet', aldus Jans, die niet erg gelukkig was met het gelijkspel tegen Excelsior (1-1).

'Dit zijn duels die je moet winnen. De kansen die wij kregen, werden gekeerd door doelman Allesandro Damen', aldus Jans, die in de laatste zeven competitiewedstrijden maar één keer wist te winnen met PEC. 'Wij moeten ons nu gaan bewijzen dat we top kunnen zijn. We hebben dit jaar mooie dingen laten zien in het IJsseldelta Stadion, maar de laatste tijd helaas niet.'
pi_150918084
Een aanvallend vrij matige pot, dat Excelsior stelde ook weinig voor. Lukoki moet maar op atletiek gaan. Heel beperkte speler buiten zijn snelheid.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 23 maart 2015 @ 16:36:37 #290
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_150952426
https://www.weblogzwolle.(...)ampaign=weblogzwolle

quote:
Lam verlengt contact PEC, vijf spelers vertrekken
maandag 23 maart 2015 16:24

Zwolle - De optie in het contract met Thomas Lam wordt gelicht. Hierdoor staat de nieuwbakken Fins-international tot medio 2016 in Zwolle onder contract. De verdediger speelde dit seizoen reeds 24 wedstrijden in de Eredivisie en driemaal in de KNVB Beker. In deze duels wist Lam zes keer het net te vinden.

De opties in de contracten van Mahmudov, Bjelica, Ferfelis, Pereira en Moro worden niet gelicht. Dit houdt in dat PEC Zwolle komende zomer afscheid neemt van deze vijf spelers.
pi_150952529
Ik had liever gezien dat Mahmudov nog een kans had gekregen. De rest is terecht.
pi_150953695
Mahmudov heeft wat mij betreft echt te weinig krediet gekregen. Hetzelfde geldt voor Bjelica, die heeft pas drie wedstrijden gespeeld waarin hij helemaal niet negatief verraste. Goed dat Lam langer behouden wordt.
pi_150953763
De blessure van Thomas valt mee, trouwens. Is er bij Willem II weer bij.

quote:
PEC Zwolle hoeft Ryan Thomas niet zo lang te missen als gevreesd. De linksbuiten liep zondag in de wedstrijd tegen Excelsior (1-1) al vroeg een knieblessure op.
De Zwollenaren hielden rekening met een langdurige afwezigheid. Maar uit een onderzoek van maandag is gebleken dat er slechts sprake is van kleine schade aan de binnenband van een knie.

Zoals het er nu naar uitziet is de Nieuw-Zeelander gewoon van de partij voor het competitieduel van zaterdag 4 april met achtervolger Willem II.

De twintigjarige aanvaller zou deze week naar Zuid-Korea afreizen met de selectie van Nieuw-Zeeland, maar de vriendschappelijke interland van dinsdag 31 maart komt te vroeg voor Thomas.
Ik weet dat het heel egoïstisch is maar dat Ryan niet helemaal heen en weer hoeft naar Zuid-Korea vind ik ook echt niet erg. Kan me niet voorstellen dat hij daar fitter van wordt.
pi_150953916
En we weten definitief zeker dat Jans niet alsnog naar Feyenoord vertrekt...
Van Bronckhorst nieuwe hoofdtrainer Feyenoord

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2015 17:22:51 ]
pi_150954070
Ik moet PEC toch nog nauwgezetter gaan volgen, denk ik. Ik dacht tot één minuut geleden namelijk dat Thomas Lam gewoon een Nederlander was... :@
pi_150954218
  maandag 23 maart 2015 @ 17:32:17 #297
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_150954267
quote:
Waar gaat Necid heen?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_150954292
Van mij mag PEC best proberen om die Sheraldo Becker nog een seizoen langer in te lijven.
pi_150954294
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waar gaat Necid heen?
Dat is nog niet bekend.
pi_150954309
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Van mij mag PEC best proberen om die Sheraldo Becker nog een seizoen langer in te lijven.
Hahn behouden lijkt me het belangrijkste. Wat een held.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')