abonnement Unibet Coolblue
pi_149780532
Ben gisteren tegen zo'n kloothommel aangereden die beter een buskaartje kan kopen dan in de auto stappen.

Kleine situatieschets: ik kom aangereden bij een kruispunt. De auto voor mij blijft heel lang stil staan en dus ga ik er rechts langs. Op het moment dat ik wil oprijden en zelf de bocht omga, rijdt die slak eindelijk ook op en kan ik hem dus niet meer ontwijken.

Nu is het enige probleem dat hij mijn schadepapiertje niet wil invullen. Ik heb daarop aangegeven dat de andere auto uit parkeerstand kwam en dus een bijzondere verrichting deed. Volgens hem haalde ik echter rechts in. Echter, wat kan ik anders als hij zo lang stil bijft staan. Beter leert hij eens auto rijden. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze gast zo snel mogelijk ondertekent.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:33:42 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_149780577
Gedraag je gewoon, dan krijg je ook geen schade door rechts inhalen
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_149780630
Zo'n slak was het niet als je hem niet meer kon ontwijken.
L2B's Mixcloud
pi_149780643
Zo werkt t niet.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_149780677
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:32 schreef Manolo_Rojas het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze gast zo snel mogelijk ondertekent.
Dat kun je niet.

En waarom zou hij jouw mening moeten ondertekenen? Laat hem zelf maar zijn formulier met zijn visie invullen, de rest vechten de verzekeringen wel uit. (En ja, waarschijnlijk in jouw nadeel)
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:36:30 #6
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149780683
Sorry TS, maar jij was helaas fout.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149780713
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo'n slak was het niet als je hem niet meer kon ontwijken.
Ik moest links de bocht om. Die gast was er daardoor al. Vervolgens gaat hij nog eens expres heel langzaam rijden.
pi_149780738
112 bellen want is spoedgeval want als de politie het niet oplost los jij het wel op, en dan neem ik aan dat je wel een honkbalknuppel / mes bij je hebt.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:38:15 #9
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149780743
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Ik moest links de bocht om. Die gast was er daardoor al. Vervolgens gaat hij nog eens expres heel langzaam rijden.
Dus waarom haal je rechts in als je links de bocht om moet? Allereerst maak je een verboden manouvre, tenzij hij zijn noodlichten aan had, daarna maak je de meest onlogische keuze.

En inderdaad altijd de politie bellen, zij leggen het dan vast.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149780753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:37 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Ik moest links de bocht om. Die gast was er daardoor al. Vervolgens gaat hij nog eens expres heel langzaam rijden.
Dat laatste maak je er gewoon van omdat je weet dat je juridisch fout zit.
L2B's Mixcloud
pi_149780756
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Sorry TS, maar jij was helaas fout.
Hij kan niet rijden en dan zit ik fout?
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:39:10 #12
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_149780771
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Hij kan niet rijden en dan zit ik fout?
Jij kan blijkbaar ook niet rijden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:40:40 #13
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149780809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Hij kan niet rijden en dan zit ik fout?
God. Je zal even op iemand moeten wachten. Misschien omdat hij verkeerd schakelt, zijn motor even uitvalt of er iets anders mis gaat. Dat jij dan met je ongeduld even ILLEGAAL rechts gaat inhalen is jouw keuze, dat je dan een botsing veroorzaakt is niets minder dan je verdiende loon. Dat je ongeduldig bent/dat hij misschien niet de beste chauffeur is betekend niet dat jij daarom de regels aan je laars mag lappen en hem de schuld mag geven als JOUW oordeel fout is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:42:21 #14
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149780855
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:38 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Hij kan niet rijden en dan zit ik fout?
Klopt.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_149780861
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:40 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

God. Je zal even op iemand moeten wachten. Misschien omdat hij verkeerd schakelt, zijn motor even uitvalt of er iets anders mis gaat. Dat jij dan met je ongeduld even ILLEGAAL rechts gaat inhalen is jouw keuze, dat je dan een botsing veroorzaakt is niets minder dan je verdiende loon. Dat je ongeduldig bent/dat hij misschien niet de beste chauffeur is betekend niet dat jij daarom de regels aan je laars mag lappen en hem de schuld mag geven als JOUW oordeel fout is.
Als hij onnodig lang blijft stilstaan, dan neemt hij toch geen deel meer in het verkeer. Dus dan maakt hij een bijzondere manouvre als hij weer wegrijdt. Dus hij heeft wel degelijk ongelijk.
pi_149780937
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo'n slak was het niet als je hem niet meer kon ontwijken.
Denk dit...
.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:45:03 #17
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149780951
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Als hij onnodig lang blijft stilstaan, dan neemt hij toch geen deel meer in het verkeer. Dus dan maakt hij een bijzondere manouvre als hij weer wegrijdt. Dus hij heeft wel degelijk ongelijk.
Terug naar het CBR voor jou *O*

Doe me een plezier, gebruik dit argument ook even bij een eventuele rechtsgang !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:48:10 #18
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_149781055
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Als hij onnodig lang blijft stilstaan, dan neemt hij toch geen deel meer in het verkeer. Dus dan maakt hij een bijzondere manouvre als hij weer wegrijdt. Dus hij heeft wel degelijk ongelijk.
_O-
pi_149781086
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Als hij onnodig lang blijft stilstaan, dan neemt hij toch geen deel meer in het verkeer. Dus dan maakt hij een bijzondere manouvre als hij weer wegrijdt. Dus hij heeft wel degelijk ongelijk.
Rijbewijs bij een pakje olvarit gekregen?

zoek eerst maar eens op wat een bestuurder inhoudt, daarna mag je verder met de verkeersregels.
Je snapt ze beiden niet dus dat gaat wel even duren.
No Guts, No Glory
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:50:39 #20
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149781138
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:42 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Als hij onnodig lang blijft stilstaan, dan neemt hij toch geen deel meer in het verkeer. Dus dan maakt hij een bijzondere manouvre als hij weer wegrijdt. Dus hij heeft wel degelijk ongelijk.


Groen ben jij.
Rood is "de foute :')"

Dit is de situatie als ik het goed begreep?

Als hij te lang stil blijft staan dan wacht je. Als iemand op de openbare weg stil staat midden op een doorgaande weg deelt deze persoon per definitie deel in het verkeer. Dat hij voor jou te lang stil staat veranderd daar niets aan. Al had deze persoon een heel stoplicht cyclus gewacht, dan is het nog steeds jou fout.

Even een mogelijke situate: Wat als er iets onder zijn pedaal valt, hij krijgt hem niet omlaag, door dit object. Hij bukt om het te pakken en geeft gas. Plots uit het niets haal jij hem in, VAN RECHTS en gaat naar LINKS. En dan is HIJ fout omdat hij tegen jou aanbotst. Hij hoeft niet in de spiegel te kijken of er iets van rechts komt, want JE MAG NIET RECHTS INHALEN!

Overige vragen van belang:

Was het bij een stoplicht?
Had hij zijn knipperlicht aan?

Ohh nee is niet van belang, want jij haalde rechts in. Doordat jij rechts inhaalde kon hij (die de regels volgde) onmogelijk anticiperen dat iemand met het IQ van een bakje boter eventjes rechts zou inhalen.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149781353
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Groen ben jij.
Rood is "de foute :')"

Dit is de situatie als ik het goed begreep?

Als hij te lang stil blijft staan dan wacht je. Als iemand op de openbare weg stil staat midden op een doorgaande weg deelt deze persoon per definitie deel in het verkeer. Dat hij voor jou te lang stil staat veranderd daar niets aan. Al had deze persoon een heel stoplicht cyclus gewacht, dan is het nog steeds jou fout.

Even een mogelijke situate: Wat als er iets onder zijn pedaal valt, hij krijgt hem niet omlaag, door dit object. Hij bukt om het te pakken en geeft gas. Plots uit het niets haal jij hem in, VAN RECHTS en gaat naar LINKS. En dan is HIJ fout omdat hij tegen jou aanbotst. Hij hoeft niet in de spiegel te kijken of er iets van rechts komt, want JE MAG NIET RECHTS INHALEN!

Overige vragen van belang:

Was het bij een stoplicht?
Had hij zijn knipperlicht aan?

Ohh nee is niet van belang, want jij haalde rechts in. Doordat jij rechts inhaalde kon hij (die de regels volgde) onmogelijk anticiperen dat iemand met het IQ van een bakje boter eventjes rechts zou inhalen.
Dat is best een belediging voor een bakje boter....
  dinsdag 17 februari 2015 @ 23:59:22 #22
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149781414
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:57 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Dat is best een belediging voor een bakje boter....
Sorry. Ik bedoelde boter light :)
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149781554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 23:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Groen ben jij.
Rood is "de foute :')"

Dit is de situatie als ik het goed begreep?

Als hij te lang stil blijft staan dan wacht je. Als iemand op de openbare weg stil staat midden op een doorgaande weg deelt deze persoon per definitie deel in het verkeer. Dat hij voor jou te lang stil staat veranderd daar niets aan. Al had deze persoon een heel stoplicht cyclus gewacht, dan is het nog steeds jou fout.

Even een mogelijke situate: Wat als er iets onder zijn pedaal valt, hij krijgt hem niet omlaag, door dit object. Hij bukt om het te pakken en geeft gas. Plots uit het niets haal jij hem in, VAN RECHTS en gaat naar LINKS. En dan is HIJ fout omdat hij tegen jou aanbotst. Hij hoeft niet in de spiegel te kijken of er iets van rechts komt, want JE MAG NIET RECHTS INHALEN!

Overige vragen van belang:

Was het bij een stoplicht?
Had hij zijn knipperlicht aan?

Ohh nee is niet van belang, want jij haalde rechts in. Doordat jij rechts inhaalde kon hij (die de regels volgde) onmogelijk anticiperen dat iemand met het IQ van een bakje boter eventjes rechts zou inhalen.
Maakt toch niet zoveel uit allemaal. Hij wacht te lang (volgens hem omdat er iemand van rechts kwam, maar daar had hij met gemak voorlangs gekunt -- geeft zijn onkunde aan). Hierdoor neemt hij geen deel meer in het verkeer.
  woensdag 18 februari 2015 @ 00:07:02 #24
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_149781620
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2015 00:04 schreef Manolo_Rojas het volgende:

[..]

Maakt toch niet zoveel uit allemaal. Hij wacht te lang (volgens hem omdat er iemand van rechts kwam, maar daar had hij met gemak voorlangs gekunt -- geeft zijn onkunde aan). Hierdoor neemt hij geen deel meer in het verkeer.
JIJ vindt dat hij te lang wacht. Hij rijdt graag veilig. Jouw slechte oordeel wordt bevestigd door ongeduldig rechts in te halen. Hij neemt nog steeds deel in het verkeer, omdat hij niet rijdt wanneer jij dit zou doen, is hij geen deelnemer?

Ik hoop echt dat je trollt anders ben je echt gewoon te belachelijk voor woorden.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_149781719
Pareltje dit hoor.

Ik hoop voor ts dat hij trollt en niet echt zo dom is
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')