abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 februari 2015 @ 09:32:21 #251
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149719269
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Bij mij is die stabiel, alleen je kan hem bij mij wel van links naar rechts bewegen terwijl mijn oude xl vastzit
Dit, maar zo irritant is dat ook weer niet. Tenzij je in de bus ofzo zit.
Mijn nieuwe XL maak trouwens een raar schraap geluid als ik er een gamecard in steek. Hebben jullie dit ook?
Nederlands is mijn goedste vak
pi_149719500
Nee geen last van.
Gaat soepel.
  maandag 16 februari 2015 @ 09:49:55 #253
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149719598
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:44 schreef Oebeda het volgende:
Nee geen last van.
Gaat soepel.
Dan ga ik er wel mee terug naar gamemania :-|
Nederlands is mijn goedste vak
pi_149719621
Hmm...Pokomon OR/AS is 34¤ bij de MediaMarkt...
  maandag 16 februari 2015 @ 09:51:59 #255
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149719630
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hmm...Pokomon OR/AS is 34¤ bij de MediaMarkt...
Nice. Misschien dat ik AS dan nog ga halen. Dan kan ik mijn Eon-ticket overzetten.
Nederlands is mijn goedste vak
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 09:52:46 #256
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149719641
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 08:49 schreef Oebeda het volgende:
Die race is makkelijker. Die deku stopt soms zelfs iets zodat je hem weer bij kan benen.
Nog geen 3 maanden terug speelde ik de originele MM en die race is moeilijker en heb ik het een paar keer moeten spelen voordat het lukte.
Nu op de 3ds is het in 1x gelukt en echt met gemak.
Gewoon je map volgen als je voor de zoveelste keer weer gefaald hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 februari 2015 @ 09:53:37 #257
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149719652
Zijn er hier nog mensen die MH4U spelen?
Nederlands is mijn goedste vak
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 10:02:19 #258
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149719802
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:53 schreef Goedzooi het volgende:
Zijn er hier nog mensen die MH4U spelen?
Leg eens uit wat voor game het is, misschien koop ik hem wel :+
Is het nou een soort pokemon voor volwassenen of is het gewoon een hack and slash grind rpg ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_149720310
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 08:42 schreef Oebeda het volgende:

Gisteren een race gedaan met 1 van die deku's (wie wat en waar zeg ik niet) maar die race is nu zo gemakkelijk vergeleken met originele MM.
Dat gevoel had ik niet, maar dat kan komen omdat ik die race altijd makkelijk vond.
Wel was het zo dat ik met een bepaald iets zelfs voorbij die racer rende...

Ik ben door het spel zelf geracet om te kijken wat er allemaal veranderd was.
En dat zijn best wel wat dingen, ik weet eigenlijk niet of dit afdoet van de magie van het origineel.
Aan de andere kant moet je als oude speler wel wat meer uitdaging.
tegenover de remake van OOT is er wel teveel aangepast.
pi_149721040
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 09:32 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Dit, maar zo irritant is dat ook weer niet. Tenzij je in de bus ofzo zit.
Mijn nieuwe XL maak trouwens een raar schraap geluid als ik er een gamecard in steek. Hebben jullie dit ook?
Ik heb er een rubbertje tussen gezet. Easy fix <3
pi_149721084
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:32 schreef DE_krumpel het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik niet, maar dat kan komen omdat ik die race altijd makkelijk vond.
Wel was het zo dat ik met een bepaald iets zelfs voorbij die racer rende...

Ik ben door het spel zelf geracet om te kijken wat er allemaal veranderd was.
En dat zijn best wel wat dingen, ik weet eigenlijk niet of dit afdoet van de magie van het origineel.
Aan de andere kant moet je als oude speler wel wat meer uitdaging.
tegenover de remake van OOT is er wel teveel aangepast.
Ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.
Ik vond het juist geweldig alles uitzoeken en zelf bedenken waar je nu weer heen moet maar dat word eigenlijk steeds al verteld doormiddel van tips.
Blijft een geweldig spel hoor daar niet van. Ik geniet enorm en de magie is er op zich nog steeds.
En het ziet er prachtig uit! O+

Die race vond ik altijd al verschrikkelijk...hoop gevloekt etc. En het lukte mij nu echt met gemak in 1x.

Maar ieder zijn mening. Het gewoon iets wat mij opvalt nadat ik het origineel eind vorig jaar gespeeld heb voor een groot gedeelte.
Mij komt het allemaal vergeleken met toen stukken makkelijker over. Mss ben ik de enige daarmee :D

Krijg echt de neiging ook nog de witte new 3DS te halen. Vind die ook zo leuk.
pi_149722244
Op naar de derde tempel nu. Wat werkt dit goed op een handheld zeg. Majora's Mask 3D is helemaal toppie.

Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  maandag 16 februari 2015 @ 12:14:26 #263
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_149722345
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 10:02 [b]Op maandag 16 februari 2015 10:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Leg eens uit wat voor game het is, misschien koop ik hem wel :+
Is het nou een soort pokemon voor volwassenen of is het gewoon een hack and slash grind rpg ?
Tot zover dat ik het heb gespeeld (9 uur) is het vooral een hack and slash grind rpg. Maar wel een fantastische hack and slash grind rpg! Je neemt het op tegen allerlei monsters en de bedoeling is om ze te ''looten'' om zo verschillende items te krijgen waarmee je nieuwe wapens en armor mee kunt craften/upgraden. Je bent erg afhankelijk van je skills en je uitrusting want je character kan niet levelen. Dus je hoeft geen exp. te grinden. Je moet echt gaan uitzoeken welke monsters je moet afslachten om bepaalde items te krijgen, heb je bijvoorbeeld botten of huid nodig dan heeft het geen nut om grote muggen ofzo dood te slaan. Verder weet ik er nog niet veel over te vertellen omdat het mijn eerste monster hunter game is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het fantastisch vind en dat ik het gisteren 8 uur lang heb lopen spelen zonder dat het saai werd en alleen maar leuker werd!

Ik hoop dat het ergens op sloeg wat ik net getypt heb want ik ben te lui om het terug te lezen en het te verbeteren.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_149722393
Ik hou van hack & slash en van RPG's maar Monster Hunter heb ik nooit in kunnen komen. Het voelt op 1 of andere manier zo ouderwets aan. Heb de demo van MH4 nog een kans gegeven maar ik denk dat het gewoon mijn ding niet is, kan er totaal niet inkomen.
pi_149722635
Tales of the Abyss is ook leuk voor de 3DS ;)
pi_149722705
Die heb ik en moet ik nog steeds verder spelen :@
pi_149723963
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 08:42 schreef Oebeda het volgende:
Mijne heeft ook iets speling en de vorige ook en die is nog steeds niet stuk.

Vind met MM wel jammer dat je nu veel meer kan opslaan en dat je nu zoveel geholpen word dat het spel eigenlijk gemakkelijk is geworden.
Vooral voor de diegene die het voor het eerst spelen vind ik het de magie een beetje missen van het opzoeken en uitpluizen van dingen.
Voor mij maakt het niks uit want ik ken het toch al maar als ik mij mijn eerste keer MM spelen herinner dan weet ik nog hoe magisch ik het vond en dat je echt je best moest doen.

Gisteren een race gedaan met 1 van die deku's (wie wat en waar zeg ik niet) maar die race is nu zo gemakkelijk vergeleken met originele MM.
Ik had vroeger ook MM maar nooit echt ver in gekomen. Andere Zelda's heb ik wel ook bijna allemaal gespeeld. Toch moet ik zeggen dat ik MM niet echt makkelijk vind nu ik hem wel echt speel. Misschien is het makkelijker voor degene die hem vroeger gespeeld hebben omdat die soort van de routine nog weten, maar ik vind het best puzzelen ondanks het dagboek (wat nieuw is, toch?)

OoT vond ik op de 3ds ook makkelijker dan vroeger maar ook puur omdat ik de dungeons al kende en makkelijker de heartpieces etc wist te vinden.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_149724169
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:24 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook MM maar nooit echt ver in gekomen. Andere Zelda's heb ik wel ook bijna allemaal gespeeld. Toch moet ik zeggen dat ik MM niet echt makkelijk vind nu ik hem wel echt speel. Misschien is het makkelijker voor degene die hem vroeger gespeeld hebben omdat die soort van de routine nog weten, maar ik vind het best puzzelen ondanks het dagboek (wat nieuw is, toch?)

OoT vond ik op de 3ds ook makkelijker dan vroeger maar ook puur omdat ik de dungeons al kende en makkelijker de heartpieces etc wist te vinden.
Het is vooral een beetje puzzelen wanneer een side quest open is. Voor veel side quests moet je de juiste characters spreken, de juiste items hebben en ergens op het juiste moment zijn. Het dagboek zat ook in het origineel maar de 3DS-versie is veel uitgebreider en handiger in gebruik.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
  Moderator maandag 16 februari 2015 @ 13:32:47 #269
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_149724190
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 12:14 schreef Goedzooi het volgende:

[..]

Tot zover dat ik het heb gespeeld (9 uur) is het vooral een hack and slash grind rpg. Maar wel een fantastische hack and slash grind rpg! Je neemt het op tegen allerlei monsters en de bedoeling is om ze te ''looten'' om zo verschillende items te krijgen waarmee je nieuwe wapens en armor mee kunt craften/upgraden. Je bent erg afhankelijk van je skills en je uitrusting want je character kan niet levelen. Dus je hoeft geen exp. te grinden. Je moet echt gaan uitzoeken welke monsters je moet afslachten om bepaalde items te krijgen, heb je bijvoorbeeld botten of huid nodig dan heeft het geen nut om grote muggen ofzo dood te slaan. Verder weet ik er nog niet veel over te vertellen omdat het mijn eerste monster hunter game is, maar ik kan je wel vertellen dat ik het fantastisch vind en dat ik het gisteren 8 uur lang heb lopen spelen zonder dat het saai werd en alleen maar leuker werd!

Ik hoop dat het ergens op sloeg wat ik net getypt heb want ik ben te lui om het terug te lezen en het te verbeteren.
mijn interesse is gewekt. zal eens kijken of ik hem binnenkort voor weinig op marktplaats kan scoren :)
Vind die 40-45eur voor een spel waar ik niet zeker van ben toch nog steeds best veel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_149726550
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2015 13:24 schreef Leer2eK het volgende:

[..]

Ik had vroeger ook MM maar nooit echt ver in gekomen. Andere Zelda's heb ik wel ook bijna allemaal gespeeld. Toch moet ik zeggen dat ik MM niet echt makkelijk vind nu ik hem wel echt speel. Misschien is het makkelijker voor degene die hem vroeger gespeeld hebben omdat die soort van de routine nog weten, maar ik vind het best puzzelen ondanks het dagboek (wat nieuw is, toch?)

OoT vond ik op de 3ds ook makkelijker dan vroeger maar ook puur omdat ik de dungeons al kende en makkelijker de heartpieces etc wist te vinden.
Ik bedoel ook meer dat je allemaal tips van die jongens krijgt voor je notebook terwijl je in de N64 versie vaak ineens zomaar iets ontdekte en later pas de link met elkaar legde.
Nu wordt het doormiddel van de hints makkelijker gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is puur mijn mening hoor en mijn beleving ermee. Vind het ook lastig uit te leggen.

Vanavond ga ik weer verder spelen en ben sinds gisteren door de 1ste dungeon. Ik doe het mooi rustig aan want ik wil er zo lang mogelijk van genieten en alle nieuwe dingen ontdekken :)

Edit: Ik hoop dat het voor mensen die het nu voor het eerst spelen net zo een mooi uitdagend spel is als toen ik het voor het eerst speelde op de N64

[ Bericht 4% gewijzigd door Oebeda op 16-02-2015 14:55:47 ]
  maandag 16 februari 2015 @ 17:29:34 #271
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_149731576
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 14:42 schreef Oebeda het volgende:

[..]

Ik bedoel ook meer dat je allemaal tips van die jongens krijgt voor je notebook terwijl je in de N64 versie vaak ineens zomaar iets ontdekte en later pas de link met elkaar legde.
Nu wordt het doormiddel van de hints makkelijker gemaakt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit is puur mijn mening hoor en mijn beleving ermee. Vind het ook lastig uit te leggen.

Vanavond ga ik weer verder spelen en ben sinds gisteren door de 1ste dungeon. Ik doe het mooi rustig aan want ik wil er zo lang mogelijk van genieten en alle nieuwe dingen ontdekken :)

Edit: Ik hoop dat het voor mensen die het nu voor het eerst spelen net zo een mooi uitdagend spel is als toen ik het voor het eerst speelde op de N64
Awh O+

Ik ben niet zo'n verzamelaar als jij, maar ik vind Zelda spellen ook heel leuk, ik - als iemand die MM nooit heeft gespeeld - ga misschien ook nog deze versie kopen. Hoe is het in vergelijking met de 3ds versies: ALBW en OoT?

Dankje :P
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_149731646
Volgens mij ging mijn potje Zelda MM niet helemaal goed gisteren.

Nadat ik voor het eerst terug de tijd in ging dacht ik dat dik eerst die moon's tear maar moest halen, zodat ik die deku wegkrijg uit die plant en ik dit neit op het laatste moment hoe te doen. Daarna die swamp ingegaan en op een gegeven moment die andere deku van zijn plek gekregen, maar m'n tijd was bijna op dus moest ik terug naar de stad, daar kwam ik erachter dat die deku uit de swamp mijn plant in de stad bezet had en ik kon us niet in de tower komen. Toen maar terug in de tijd gegaan, maar ben alles weer kwijt en mag waarschijnlijk alles weer opnieuw doen xD

Is het trouwens altijd de bedoeling om tegen die skull kid te vechten aan het eind van de derde dag of niet?
  Redactie Games maandag 16 februari 2015 @ 17:39:12 #273
181272 crew  Noppie2000
pi_149731826
Voor de zekerheid in spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games maandag 16 februari 2015 @ 17:41:28 #274
181272 crew  Noppie2000
pi_149731894
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:29 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Awh O+

Ik ben niet zo'n verzamelaar als jij, maar ik vind Zelda spellen ook heel leuk, ik - als iemand die MM nooit heeft gespeeld - ga misschien ook nog deze versie kopen. Hoe is het in vergelijking met de 3ds versies: ALBW en OoT?

Dankje :P
In mijn mening: ALBW > OOT > MM. Ben fan van de topdown Zeldas, en ALBW is voor mij de een ma beste Zelda ooit. Oot moet je gewoon gespeeld hebben en heeft meer body dan MM, vandaar de voorkeur :)
pi_149732243
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2015 17:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Voor de zekerheid in spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aah bedankt ^^ dat scheelt weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')