abonnement Unibet Coolblue
pi_428767
Koos blijft dus zeggen dat hij donderdag dan naar huis gaat.
Wat denken jullie. Gaat hij ook echt.
Of bind hij in?
Of geeft BB toe?
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:08:14 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_428770
Als hij serieus is hoeft ie niet te wachten tot donderdag, dan kan ie toch ook nu gaan???

Nee dus, hij gaat niet.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  Redactie Frontpage maandag 30 oktober 2000 @ 16:11:06 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_428778
Dat zal Jane niet leuk vinden als Koos gaat. Mij interesseert het verder niet, eerst zien dan geloven.
pi_428781
Lady's.. one more down.. 3 to go

Koos vertrekt 'kwaad' op een georganiseerde manier.

pi_428782
Ik heb moeite met denken
log uit, je bent internetverslaafd.
pi_428789
Ja daar ben ik het mee eens Bad Girl. Dat was ook het eerste wat ik dacht. Ik heb op mijn site ook een polletje gemaakt, en denk dat hij als hij het echt meende en nu al weet dat BB niet gaat toegeven, hij had moeten zeggen öke de mazzel ik pak nu mijn spullen.
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:14:00 #7
6379 rood
uhhhhhh.. NEE!!!
pi_428790
ik hoop dat ze met z,n alle in aktie komen
dat lijkt me wel gaaf
kijken wat BB dan te vertellen heb
ik wou dat ik een vulkaan was, lekker op m'n rug liggen roken...., en iedereen zou zeggen "kijk ze werkt".!!!
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:44:18 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_428887
Die gaat nu nog niet. Maar ik denk in de loop van volgende week. Hij zal het eerst proberen zonder te schrijven. Als dat niet lukt vertrekt hij. Maar goed ook want hij doet niks anders dan hele avonden schrijven en komt zelf dan niet tot de door hem gewenste diepgang.
pi_428903
en komt zelf dan niet tot de door hem gewenste diepgang.

Daar hebben er meer last van !

  maandag 30 oktober 2000 @ 18:44:00 #10
7090 Cobaldus
De eeuwige Gezelligheid
pi_429191
Koos gaat echt niet weg... Ze hebben allemaal een grote muil maar als het erop aankomt, dan beginnen ze te janken, zeuren en dreigen met vertrek.

De 'pen' moet ingeleverd worden...
<quote van de BB-site>Dit is geen voorstel, dit is een bevel</quote van de BB-site>
(Het gedwonden vertrek van Ed was toch ook geen voorstel??)

Hebben ze dan helemaal niks van Ed geleerd?
Hij heeft ze letterlijk voorgekauwd dat BB ze ik aktie wil laten komen door dit soort dingen te doen.

Laat Koos zeggen: "Bekijk het maar met je zooitje, die pen krijgen jullie niet."
(Maar nee. Dit is een spelletje en het is tegen de regels... )

Wie lelijk is, kan niet mooi kijken
  Moderator maandag 30 oktober 2000 @ 18:56:19 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_429224
quote:
Op 30 oktober 2000 16:08 schreef BadGirl het volgende:
Als hij serieus is hoeft ie niet te wachten tot donderdag, dan kan ie toch ook nu gaan???

Nee dus, hij gaat niet.


Daarnet gezien op de streams: Koos komt verontwaardigd uit de dagboekkamer. "Ze vroegen me waarom ik tot donderdag wou wachten! Ik zei: dat doe ik voor jullie hoor, ik dacht da's een betere dag in veband met de live uitzending. Maar anders ga ik woensdag wel. Ik krijg in ieder geval niet de indruk dat ze me graag willen behouden!"

En waarom nie NU weggaan, Koos? Nou, dat is omdat Opa de psycholoog besteld heeft en die komt waarschijnlijk morgen.
(Voor de ongeoefende kijker: als er in het BB (=Back 2 Basic)-huis iemand een scheet dwarzit dan kunnen ze een psycholoog bestellen die ze bij komt staan in deze zware tijden.)

Als de psycho-bitch er niet in slaagt om Koos op andere gedachten te brengen gaat-ie weg, zegt-ie.
Maar reken er maar op dat dat Koos omgeluld wordt. Want Koos wil helemaal niet weg.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_429247
Vraag me toch echt af waarom ze een volle week wachten met de knuppel in het hoenderhok te gooien??
Regel: communicatie is verboden.
Met wie communiceert Koos??
Regel: Back to Basic.
Koos zijn 'pen' is een zelf gefabriceerd schrijfinstrument, gemaakt van materiaal wat BB hem heeft gegeven: een veer.(Denk ik)

Whatever, zo is vroeger toch ook het eerste schrift uitgevonden?

Maar ff helemaal on-topic: ik denk dat als Koos wat gekalmeerd is hij niet weggaat.
Maar dan moet hij wel een andere bezigheid zien te vinden waar hij zichzelf in kwijt kan.

Koos is geweldig

  maandag 30 oktober 2000 @ 21:11:03 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_429643
quote:
Op 30 oktober 2000 16:11 schreef SunChaser het volgende:
Dat zal Jane niet leuk vinden als Koos gaat. Mij interesseert het verder niet, eerst zien dan geloven.
Inderdaad, maar ik zal er ook niet van wakker liggen, Sunnie. Denk ook niet dat hij echt gaat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_429712
Denk dat hij niet weggaat, maar gewoon zijn pennetje terug wil. Als hij die uiteindelijk niet krijgt, zal hij een beetje gaan zitten mokken, maar blijven.

Hoop dat hij wel weggaat, kan er weer een nieuwe acteur in. Doeg Koos.

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_429908
Koos ziet op tegen het graven van een vluchttunnel en vertrekt via de voordeur.
De rest blijft. Bart breekt in. Koos wordt vervangen door een oude nieuwe bewoner: Ed. Hij is nu niet nieuw meer dus denkt een kans te hebben. Zeker nadat bij de eerstvolgende nominatieronde Annet eruit gaat. Daarna is Ed weer aan de beurt. Hij weigert opnieuw (ookal is hij door 100% van de bewoners en kijkers weggestemd). Hij blijft tot het einde na alle bewoners voortijdig weggepest te hebben. Omdat hij niet de volledige tijd in het huis heeft "gezeten", krijgt hij een proportioneel deel van de hoofdprijs.

En we gaan nog niet naar huis ...
  maandag 30 oktober 2000 @ 22:28:59 #16
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_429914
quote:
Op 30 oktober 2000 18:56 schreef Gert het volgende:
En waarom nie NU weggaan, Koos? Nou, dat is omdat Opa de psycholoog besteld heeft en die komt waarschijnlijk morgen.
(Voor de ongeoefende kijker: als er in het BB (=Back 2 Basic)-huis iemand een scheet dwarzit dan kunnen ze een psycholoog bestellen die ze bij komt staan in deze zware tijden.)
LOL Gert

Ik snap die Koos niet, lever toch in die veer en maak gewoon een nieuwe, of pak een stukje houtskool uit de houtoven en rustig verder gaan met schrijven.

Oh ja, Koos, houtskool kun je prima fixeren met haarlak van de dames, veel succes ouwe zeur.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')