Zijn Archers zijn nog lvl 5 en Giants pas lvl 6. Kosten voor de troepen zijn dus nog lager.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:13 schreef blow... het volgende:
[..]
archers zijn 300 per stuk en giants 3500 toch?
ooh niet gezien. Mijn fout.. Wat is eigenlijk het punt van rushen als je troepen nog th8 level zijnquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn Archers zijn nog lvl 5 en Giants pas lvl 6. Kosten voor de troepen zijn dus nog lager.
Dat je dan extra pompen kunt neerzetten.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:27 schreef blow... het volgende:
[..]
ooh niet gezien. Mijn fout.. Wat is eigenlijk het punt van rushen als je troepen nog th8 level zijn
Coc math: 6 level 13 mines geven 3500 per stuk op th9. Dat is 21000 per uur, wat gelijk staat aan 28 nexts. 7 level 13 mines geven 24500 per uur, wat gelijk is aan 24.5 nexts. TEL UIT JE VERLIES.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat je dan extra pompen kunt neerzetten. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Beursaap wil dat toch niet begrijpen. Zijn hersenen zijn niet in staat zulke formules uit te rekenen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:32 schreef blow... het volgende:
[..]
Coc math: 6 level 13 mines geven 3500 per stuk op th9. Dat is 21000 per uur, wat gelijk staat aan 28 nexts. 7 level 13 mines geven 24500 per uur, wat gelijk is aan 24.5 nexts. TEL UIT JE VERLIES.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Beursaap wil dat toch niet begrijpen. Zijn hersenen zijn niet in staat zulke formules uit te rekenen.
dat ik na 8 uur pas aanval is doet er niet toe, het gaat om de lood per aanval.quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik farm beter dan jij. Kosten voor troepen zijn laag waardoor ik minder elixer verlies en tevens is de productietijd van de troepen veel lager waardoor ik per uur meer kan farm dan jij. En ik val niet als een mietje aan met 20 reuzen van lvl 6.
41 Archers = 8.200
20 Giants = 60.000
2 Healers = 20.000
35 Goblins = 3.500
2 Heal spells = 44,000
_____________________+
135.700 Elixer
Dat zijn de kosten die jij maakt om aan te vallen en die je dus van je omzet af moet halen. Dan houd je dus bar weinig over. Helemaal niet "goed" dus.
wat dacht je val die 2 andere pompen die je erbij krijgt? en ik heb nu tenminste 2 inferno's nooit meer last van healing spells, al dat tuig levend grillenquote:Op donderdag 19 maart 2015 21:32 schreef blow... het volgende:
[..]
Coc math: 6 level 13 mines geven 3500 per stuk op th9. Dat is 21000 per uur, wat gelijk staat aan 28 nexts. 7 level 13 mines geven 24500 per uur, wat gelijk is aan 24.5 nexts. TEL UIT JE VERLIES.
pekka's zijn zwaar kut met aanvallen, die autisten gaan hun eigen weg en vaak niet op verdegingswerken af, wizards kosten me teveel elixir en gaan erg snel kapot. ik vind reuzen het fijnst werken met 2 helers erachter.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:36 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Tevens al die noob th rushers heb je geen reet aan in clanwars. Wordt je clan aan veel te hoge tegenstanders gekoppeld.
Daarnaast met 20 reuzen aanvallen . Ga gewoon GoWiPe. O wacht je heb nog maar 1 barrack die pekka's kan maken ( )
mooi dorp man
dat jij te dom bent om free bases te pakken is niet zijn probleemquote:Op donderdag 19 maart 2015 22:51 schreef Beursaap het volgende:
[..]
dat ik na 8 uur pas aanval is doet er niet toe, het gaat om de lood per aanval.
elixir boeit me weinig nu, ik upgrade mn muren ermee als ik een miljoen heb, alleen goud en DE ga ik voor.
volgens mij zijn veel van je aanvallen van slapende bases, pompen die stampvol zitten en je leeg kunt roven, zo kan ik het ook he! verder snap ik niet waarom je geen health spells gebruikt.
de bases die ik in mijn divisie aanval hebben verder een veel beter opgezette defense, jij zit nog tussen eencelligen te switchen die vaak appeltje eitje zijn.
holy fucking shit 3.5k elixer per uur. En 2.4 k de, bijna een aanval.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:53 schreef Beursaap het volgende:
[..]
wat dacht je val die 2 andere pompen die je erbij krijgt? en ik heb nu tenminste 2 inferno's nooit meer last van healing spells, al dat tuig levend grillen
jij snapt gewoon niet hoe je een pekka naar de core stuurt daarnaast kan een pekka een level 40 aq onehitten dus voor een hog of laloon attack is een pekka erg goed.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:58 schreef Beursaap het volgende:
[..]
pekka's zijn zwaar kut met aanvallen, die autisten gaan hun eigen weg en vaak niet op verdegingswerken af, wizards kosten me teveel elixir en gaan erg snel kapot. ik vind reuzen het fijnst werken met 2 helers erachter.
Hij heeft tevens niet eens gelijk. Tussen de laatste vier aanvallen zit slechts een waarbij de pompen en mijnen vol zat.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:01 schreef blow... het volgende:
[..]
dat jij te dom bent om free bases te pakken is niet zijn probleem
die onderste is trouwens een collector base no matter whatquote:Op donderdag 19 maart 2015 17:30 schreef Beursaap het volgende:
[ afbeelding ]
zo slecht ben ik niet hoor
Pekka's moet je dan ook funnelen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 22:58 schreef Beursaap het volgende:
[..]
pekka's zijn zwaar kut met aanvallen, die autisten gaan hun eigen weg en vaak niet op verdegingswerken af, wizards kosten me teveel elixir en gaan erg snel kapot. ik vind reuzen het fijnst werken met 2 helers erachter.
Is het ook. Kijk maar:quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:08 schreef blow... het volgende:
[..]
die onderste is trouwens een collector base no matter what
Reuzen als afleiding gebruiken, archers erachter laten lopen om gebouwen kapot te maken en goblins inzetten zodra weg naar collectors vrij is.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe werken die aanvallen met goblins, arch en reuzen precies?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe werken die aanvallen met goblins, arch en reuzen precies?
drop wat archers op free buildings, drop een giant bij collectors, wacht to hij fire neemt, goblins (3-5 zou de job moeten doen) erachter, alle resources pakken en als je de loot bonus wil of laag bent in trophies zo goedkoop mogelijk de 50% nemen, anders gewoon surrenderen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hoe werken die aanvallen met goblins, arch en reuzen precies?
quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is het ook. Kijk maar:
[ afbeelding ]
En dan commentaar hebben op mij.
Tnx kan dit alleen op bepaalde bases gebruikt worden? Ik gebruik teveel reuzen en verdien te wei kg elixer dus ff een nieuwe aanpakquote:Op donderdag 19 maart 2015 23:23 schreef blow... het volgende:
[..]
drop wat archers op free buildings, drop een giant bij collectors, wacht to hij fire neemt, goblins (3-5 zou de job moeten doen) erachter, alle resources pakken en als je de loot bonus wil of laag bent in trophies zo goedkoop mogelijk de 50% nemen, anders gewoon surrenderen.
deze tactiek alleen op de free bases zegmaar. Je kunt een stuk of 6-8 wallbreakers toevoegen en gobs vervangen door barbs( hou er ongeveer 20, dat wel) en dan met barch de zijbuildings weghalen, giants en wallbreakers naar de core en dan met wat barbs en archers de cleanup doen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 23:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tnx kan dit alleen op bepaalde bases gebruikt worden? Ik gebruik teveel reuzen en verdien te wei kg elixer dus ff een nieuwe aanpak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |