abonnement Unibet Coolblue
pi_149106797
13 is een prima leeftijd ^O^
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:38:08 #27
426085 Typfaut
Life is Romanticism
pi_149109045
Ik denk dat dat voor iedereen anders is.
Succes is niet het einde, falen is niet fataal het is de moed om door te gaan die telt.
pi_149117765
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:07 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Geen idee? Ik had het achteraf liever met iemand anders gedaan, ergens anders, op een andere manier, één of twee jaar later. Ik was gewoon nog lang niet zo zelfverzekerd als ik dacht op mijn 17e en dat maakte het een beetje een gemengde ervaring. Niet dat ik er spijt van heb, maar als ik mocht kiezen, had ik het anders gedaan. ;)
Gevoelsmatig heb je volkomen gelijk, maar ik denk dat voor vrijwel alle mensen geld dat je gewoon altijd je kop een keer stoot aan de liefde. Je kunt jezelf denk ik niet verwijten dat je liever wat langer gewacht had: dan had je namelijk net zo goed geen ervaring en had je dus ook domme keuzes gemaakt. Uiteindelijk wordt je seksueel volwassen door ervaring en niet door het lezen van boekjes hoe het moet en ook niet door "vanzelf" ouder te worden.

De perfecte leeftijd voor een ontmaagding bestaat dan ook naar mijn mening niet. Wat wel bestaat is een ontmaagding die onprettig is. Hoe jonger je bent hoe groter die kans is, omdat je (zeker als meisje) niet weerbaar genoeg bent om je grens aan te geven.
pi_149118480
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef jaha het volgende:

[..]

Gevoelsmatig heb je volkomen gelijk, maar ik denk dat voor vrijwel alle mensen geld dat je gewoon altijd je kop een keer stoot aan de liefde. Je kunt jezelf denk ik niet verwijten dat je liever wat langer gewacht had: dan had je namelijk net zo goed geen ervaring en had je dus ook domme keuzes gemaakt. Uiteindelijk wordt je seksueel volwassen door ervaring en niet door het lezen van boekjes hoe het moet en ook niet door "vanzelf" ouder te worden.

De perfecte leeftijd voor een ontmaagding bestaat dan ook naar mijn mening niet. Wat wel bestaat is een ontmaagding die onprettig is. Hoe jonger je bent hoe groter die kans is, omdat je (zeker als meisje) niet weerbaar genoeg bent om je grens aan te geven.
Ik verwijt mezelf ook niets. :) En dat ik achteraf liever even gewacht had, heeft niets te maken met liefde of ervaring, meer met eigenwaarde en zelfvertrouwen.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:41:52 #30
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149129724
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 21:09 schreef jaha het volgende:

[..]

Gevoelsmatig heb je volkomen gelijk, maar ik denk dat voor vrijwel alle mensen geld dat je gewoon altijd je kop een keer stoot aan de liefde. Je kunt jezelf denk ik niet verwijten dat je liever wat langer gewacht had: dan had je namelijk net zo goed geen ervaring en had je dus ook domme keuzes gemaakt. Uiteindelijk wordt je seksueel volwassen door ervaring en niet door het lezen van boekjes hoe het moet en ook niet door "vanzelf" ouder te worden.

Sterker nog, dat stoten van de kop is een paar jaar later vaak best wel goed geweest voor het volwassen worden (althans dat is mijn ervaring en als ik zo in R&P meelees ook die van meerdere).
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149130043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 01:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Alleen vrouwen zeggen dit op een of andere manier. Waarom?
Niet waar hoor. Ik was 13 en had er ook liever mee gewacht.
  woensdag 28 januari 2015 @ 11:08:14 #32
365231 Fera
Fire & Blood
pi_149132636
Ik was 14. No regrets. Eigenlijk zou ik aanraden om op je gevoel af te gaan en de eerste keer te delen met iemand die lief voor je is.

Mijn vriendje van toen was ook maagd en we hadden al een tijdje een relatie, zover dat zo mag heten op die leeftijd. :) Dat is voor mij belangrijker dan de leeftijd.

Al zal ik waarschijnlijk toch anders piepen als ik ooit kinderen krijg. Dan zou ik toch minimaal 16 willen aanhouden, denk ik. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_149138055
18-20 jaar ofzo.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 januari 2015 @ 16:06:36 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149141360
Ik was 16. Mooie leeftijd.

Mijn dochter zal als maagd sterven.
pi_149142425
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:38 schreef pinkcookie het volgende:
Heei iedereen❤️wat vinden jullie de perfecte leeftijd om ontmaagd te worden????alvast bedankt voor het reageren❤️
Al ontmaagd ts?
pi_149142573
Het lijkt mij niet logisch dat er een perfecte leeftijd is. De een is er sneller klaar voor dan de ander. Ik was zelf 17 en dat was voor mij eigenlijk te vroeg. Het deed veel pijn en dat zou ik niemand anders wensen. Dus nee. Wacht ermee tot je er echt klaar voor bent, tot het goed voelt, tot het geen pijn meer doet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_149151705
Er is natuurlijk wel wat vreemds aan de hand. Mensen die een hogere opleiding doen zijn vaak later met hun eerste sexuele ervaring (en overigens ook later met verkering, trouwen en kinderen krijgen), terwijl ze wel eerder geestelijk rijp zijn voor seks omdat ze beter in staat zijn om de gevolgen van hun handelen te overzien. Juist mensen met een tamelijk problematische jeugd vinden zichzelf al snel oud genoeg om seks te hebben en dan gaat het soms erg fout: tienermoeders, jeugdprostitutie etc.

Wellicht is het een soort menselijke natuur: als je een kutjeugd heb wil je op je 16e onbewust zelf kinderen maken om te bewijzen dat jij het beter kan. Wat helaas nooit zo is...
pi_149159711
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:38 schreef pinkcookie het volgende:
Heei iedereen❤️wat vinden jullie de perfecte leeftijd om ontmaagd te worden????alvast bedankt voor het reageren❤️
dat kan vanaf je 13 tot je 23e
houd er wel rekening dat het gelijk een soort van indicator is voor je IQ.
hoe lager hoe dommer hoe dichter bij de 23 hoe slimmer je bent.
pi_149165523
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:31 schreef hoechst het volgende:

[..]

dat kan vanaf je 13 tot je 23e
houd er wel rekening dat het gelijk een soort van indicator is voor je IQ.
hoe lager hoe dommer hoe dichter bij de 23 hoe slimmer je bent.
Dan ben jij dus voor je 13e ontmaagd? ;(
pi_149166369
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 00:31 schreef hoechst het volgende:

[..]

dat kan vanaf je 13 tot je 23e
houd er wel rekening dat het gelijk een soort van indicator is voor je IQ.
hoe lager hoe dommer hoe dichter bij de 23 hoe slimmer je bent.
Klopt, vanaf je 23e groei je dicht.
pi_149166745
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:34 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dan ben jij dus voor je 13e ontmaagd? ;(
12e
pi_149167322
Ik kan wel inschatten op welke leeftijd de mensen die zich beledigd voelen zijn ontmaagd ^^
pi_149167616
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:37 schreef hoechst het volgende:
Ik kan wel inschatten op welke leeftijd de mensen die zich beledigd voelen zijn ontmaagd ^^
Ik denk dat je daar de plank nog aardig misslaat.
pi_149171982
quote:
7s.gif Op donderdag 29 januari 2015 12:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar de plank nog aardig misslaat.
voeg het woord bij de daad dan.....
pi_149175233
Ik was zelf 17. Maar daarna gingen ook alle remmen los!
pi_149175816
nooit! seks is vies!...
maar als het dan toch moet 17 :)
lets get lost, i know the way.
pi_149392287
20. Volgens mij was ik niet op tijd :P
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_149400159
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 19:46 schreef Chai het volgende:
en dat je niet als baby/kleuter al seks wilde hebben. :r
Dit. Ken er genoeg die ontmaagd zijn omdat ze het gehad wilden hebben zodat ze 'erbij hoorden'. :r
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 11:52:34 #49
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149415709
quote:
13s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef Missblackhairhighheels het volgende:

[..]

Dit. Ken er genoeg die ontmaagd zijn omdat ze het gehad wilden hebben zodat ze 'erbij hoorden'. :r
Als man kan ik het me goed indenken, bij vrouwen mindervaak lijkt het me toch.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149416231
14 / 15 jaar was ikzelf. Veel te jong vind ik. Maar ook geen spijt van. Het is lekker, geniet ervan en zolang je het maar veilig doet :'D
lvwaas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')