abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_157680284
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
Nah, WTC kon je bijna nergens fijn zitten, dat is op de KZ wel beter. Voordeel van WTC was dan wel weer dat je dicht bij de winkels zat...
Deli33 ¤4,- broodje :{w
Irene is bae <3
pi_157680291
Jiang, contacten allesss.
Omdat peer.
pi_157680319
quote:
13s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:19 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Deli33 ¤4,- broodje :{w
¤ 3,10 vandaag, man. En gratis koffie van Engelsman.
Omdat peer.
pi_157680358
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:20 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

¤ 3,10 vandaag, man. En gratis koffie van Engelsman.
Engelsman :{w :r

Wat voor broodje? Ik pak gewoon die mozzarella nog iets combinatie daar rechtsachter :7

En niet eens contant betalen pfff dan loop ik nog steeds elke dag met die stacks in m'n port
Irene is bae <3
pi_157680418
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:19 schreef Omdatappel het volgende:
Nah, WTC kon je bijna nergens fijn zitten, dat is op de KZ wel beter. Voordeel van WTC was dan wel weer dat je dicht bij de winkels zat...
In het begin (toen zaten er afaik alleen eerstejaars) had ik daar niet echt moeite mee, pas toen er meerdere leerjaren en opleidingen kwamen werd het inderdaad wel wat druk. Maar midden in het centrum van Rotterdam op school zitten was toch wel tof vond ik.

Happy Italy > schoolkantine.

Heeft er hier iemand btw nog les of les gehad van Randhawa van belastingrecht? :D
pi_157680472
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:23 schreef WillGardner het volgende:

[..]

In het begin (toen zaten er afaik alleen eerstejaars) had ik daar niet echt moeite mee, pas toen er meerdere leerjaren en opleidingen kwamen werd het inderdaad wel wat druk. Maar midden in het centrum van Rotterdam op school zitten was toch wel tof vond ik.

Happy Italy > schoolkantine.

Heeft er hier iemand btw nog les of les gehad van Randhawa van belastingrecht? :D
Tof persoon maar kut docent is mijn ervaring.

Leer shit van die man. Doet van alles behalve echt lesgeven.
Irene is bae <3
pi_157680484
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:22 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Engelsman :{w :r

Wat voor broodje? Ik pak gewoon die mozzarella nog iets combinatie daar rechtsachter :7

En niet eens contant betalen pfff dan loop ik nog steeds elke dag met die stacks in m'n port
Zo erg? :P

Ahja, die is ¤ 3,30, geloof ik. Ik had zo'n lang broodje gezond, zeg maar. :') Mja, volgens mij ligt het er ook een beetje aan hoe de kassadame zich voelt, wat betreft hoeveel ze aanslaat...

Pinnen is toch makkelijk, jongeh. :D
Omdat peer.
pi_157680553
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:23 schreef WillGardner het volgende:

[..]

In het begin (toen zaten er afaik alleen eerstejaars) had ik daar niet echt moeite mee, pas toen er meerdere leerjaren en opleidingen kwamen werd het inderdaad wel wat druk. Maar midden in het centrum van Rotterdam op school zitten was toch wel tof vond ik.

Happy Italy > schoolkantine.

Heeft er hier iemand btw nog les of les gehad van Randhawa van belastingrecht? :D
En altijd een gratis locatie om naar het toilet te kunnen als je in R'dam centrum bent, maar verder geen les hebt. :7

Nope, heb hem alleen gehad voor Juridisch Lezen. Dat ging wel goed, geloof ik. Jij wel BLR gehad van hem?
Omdat peer.
pi_157680616
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:25 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Tof persoon maar kut docent is mijn ervaring.

Leer shit van die man. Doet van alles behalve echt lesgeven.
Dat hoorde ik van meerdere mensen inderdaad. :D

Ik had er zelf niet echt problemen mee maar kan me voorstellen dat het niet fijn als je de stof gewoon echt niet snapt maar ik vond hem in de lessen echt een van de tofste leraren.

Is du Burck any better wat dat betreft?
pi_157680657
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:30 schreef WillGardner het volgende:

[..]

Dat hoorde ik van meerdere mensen inderdaad. :D

Ik had er zelf niet echt problemen mee maar kan me voorstellen dat het niet fijn als je de stof gewoon echt niet snapt maar ik vond hem in de lessen echt een van de tofste leraren.

Is du Burck any better wat dat betreft?
Is natuurlijk de beste van allemaal.

quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:26 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Zo erg? :P

Ahja, die is ¤ 3,30, geloof ik. Ik had zo'n lang broodje gezond, zeg maar. :') Mja, volgens mij ligt het er ook een beetje aan hoe de kassadame zich voelt, wat betreft hoeveel ze aanslaat...

Pinnen is toch makkelijk, jongeh. :D
Moet toch af van dit zwart geld
Irene is bae <3
pi_157680726
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:28 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

En altijd een gratis locatie om naar het toilet te kunnen als je in R'dam centrum bent, maar verder geen les hebt. :7

Nope, heb hem alleen gehad voor Juridisch Lezen. Dat ging wel goed, geloof ik. Jij wel BLR gehad van hem?
Ja eerste vak belastingrecht, was volgensmij Inkomenstenbelasting niet-winst. En inderdaad ook juridisch lezen.

Ik heb overigens gehoord dat een relletje in m'n toenmalige klas groter was dan ik destijds dacht. Als ik zeg bitchfight tussen enerzijds een Turks meisje en een Chinees meisje en anderzijds twee andere meisjes, zegt dat jou dan iets? :D
pi_157680795
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:30 schreef WillGardner het volgende:

[..]

Dat hoorde ik van meerdere mensen inderdaad. :D

Ik had er zelf niet echt problemen mee maar kan me voorstellen dat het niet fijn als je de stof gewoon echt niet snapt maar ik vond hem in de lessen echt een van de tofste leraren.

Is du Burck any better wat dat betreft?
Du Burck. _O_ Belastingrecht op Jip-en-Jannekeniveau. Heerlijk.
Omdat peer.
pi_157680828
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:34 schreef WillGardner het volgende:

[..]

Ja eerste vak belastingrecht, was volgensmij Inkomenstenbelasting niet-winst. En inderdaad ook juridisch lezen.

Ik heb overigens gehoord dat een relletje in m'n toenmalige klas groter was dan ik destijds dacht. Als ik zeg bitchfight tussen enerzijds een Turks meisje en een Chinees meisje en anderzijds twee andere meisjes, zegt dat jou dan iets? :D
Nee, zegt mij niets. :o Heb ik iets belangrijks gemist? :D
Omdat peer.
pi_157680901
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:32 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Is natuurlijk de beste van allemaal.

[..]

Moet toch af van dit zwart geld
Nu je stage loopt en dus al een en ander aan praktijkervaring hebt opgedaan: nijg je meer naar de Juridische of economische kant? Ik merk dat ik een van de weinige was die de juridische kant beduidend interessanter vind.

Wie had je voor be/ba btw?

Kailas, alloui of die met dezelfde achternaam als die econoom van rtl? :D
pi_157680963
quote:
11s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:37 schreef Omdatappel het volgende:

[..]

Nee, zegt mij niets. :o Heb ik iets belangrijks gemist? :D
Nee belangrijk niet maar ik kwam laatst iemand tegen van de opleiding die niet in m'n klas zat en toen ik zei in welke klas ik zat vroeg ze gelijk naar die rel en daar een hele tijd over staan praten enzo. :P
pi_157681057
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:39 schreef WillGardner het volgende:

[..]

Nu je stage loopt en dus al een en ander aan praktijkervaring hebt opgedaan: nijg je meer naar de Juridische of economische kant? Ik merk dat ik een van de weinige was die de juridische kant beduidend interessanter vind.

Wie had je voor be/ba btw?

Kailas, alloui of die met dezelfde achternaam als die econoom van rtl? :D
Heb niet echt een voorkeur eigenlijk, maar zou voor economisch gaan. :')

Be/Ba heb ik natuurlijk Dambrink/Bouman :r

Beide vind ik kut eigenlijk. Gewoon op eigen kracht die dingen doen.

Vindt wel als één van de weinige Goverde best goed.
Irene is bae <3
pi_157681170
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:44 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Heb niet echt een voorkeur eigenlijk, maar zou voor economisch gaan. :')

Be/Ba heb ik natuurlijk Dambrink/Bouman :r

Beide vind ik kut eigenlijk. Gewoon op eigen kracht die dingen doen.

Vindt wel als één van de weinige Goverde best goed.
Ja Bouman bedoelde ik inderdaad, maar kwam even niet op de naam!

Ken jij Esma toevallig? Was vorig jaar mijn student-coach of hoe ze dat ook noemen. :P

Zijn er eigenlijk nog veel mensen die na het eerste jaar nog uitvallen? Van de 30 mensen uit m'n oude klas zijn er denk ik maar iets meer dan 10 personen naar het tweede jaar gegaan.
pi_157681353
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:47 schreef WillGardner het volgende:

[..]

Ja Bouman bedoelde ik inderdaad, maar kwam even niet op de naam!

Ken jij Esma toevallig? Was vorig jaar mijn student-coach of hoe ze dat ook noemen. :P

Zijn er eigenlijk nog veel mensen die na het eerste jaar nog uitvallen? Van de 30 mensen uit m'n oude klas zijn er denk ik maar iets meer dan 10 personen naar het tweede jaar gegaan.
Zit bij haar in de klas en uiteraard heb je nog mensen die wegvallen in het tweede jaar. Ethiek is best wel een struikelvak voor velen :7

Zoals je weet of vast wel hebt kunnen bedenken zijn je klasgenootjes niet helemaal spik en span. :D
Irene is bae <3
pi_157681499
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:53 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Zit bij haar in de klas en uiteraard heb je nog mensen die wegvallen in het tweede jaar. Ethiek is best wel een struikelvak voor velen :7

Zoals je weet of vast wel hebt kunnen bedenken zijn je klasgenootjes niet helemaal spik en span. :D
Oh grappig zeg :P, ik vond haar echt super chill.

Maar serieus, zijn er mensen die zakken op ethiek? Dat laatste klopt inderdaad maar op daar nou op de zakken? :P
pi_157681587
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:58 schreef WillGardner het volgende:

[..]

Oh grappig zeg :P, ik vond haar echt super chill.

Maar serieus, zijn er mensen die zakken op ethiek? Dat laatste klopt inderdaad maar op daar nou op de zakken? :P
Gebrek aan ethisch denkvermogen + de standaard taalfouten die ze allemaal maken en je terug kan lezen in alle brieven/verslagen die ze maken.
Irene is bae <3
pi_157681685
quote:
6s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:00 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Gebrek aan ethisch denkvermogen + de standaard taalfouten die ze allemaal maken en je terug kan lezen in de brieven/verslagen die ze maken.
Nu je over ethisch denkvermogen en taalfouten begint vraag ik me eigenlijk wel af hoe sommigen de HUBA-stage hebben doorlopen. :D
pi_157681895
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:03 schreef WillGardner het volgende:

[..]

Nu je over ethisch denkvermogen en taalfouten begint vraag ik me eigenlijk wel af hoe sommigen de HUBA-stage hebben doorlopen. :D
Die mensen komen alleen omdat het een verplichting is dat ze aangifte moeten doen. Anders zou natuurlijk niemand komen, :+

Sommige mensen willen je gewoon geld geven omdat ze horen dat ze geld terugkrijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jiang153 op 19-11-2015 23:30:57 ]
Irene is bae <3
  Miss 200.000.000! dinsdag 12 april 2016 @ 16:39:30 #73
367000 roos94
pi_161376723
Hoe zit het met de klassen eigenlijk? Ik zit nu in het eerste jaar van mijn studie en heb een hele toffe klas. Hoe groot is de kans dat we volgend jaar weer allemaal in één klas komen? Blijft het gewoon hetzelfde of gooien ze alles door elkaar?
pi_161388999
Hangt ervan af, hoe groot is je opleiding? En is er veel uitval na het eerste jaar?
What Would Goku Do
pi_161414050
Ben van plan om komende zomer in Rotterdam te gaan studeren aan deze hoge school en de opleiding Business IT & management. Ben wel toe aan een grote stad wat is Enschede komt mijn keel uit. Iemand tips qua kamerverhuur etc? bedankt alvast!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')