Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat het in Limburg is.. Limburg is sowieso om depressief van te worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Heerlen word je depressief van, m'n neef woonde daar z'n hele leven die is toch mooi van de flat gesprongen dat is genoeg bewijs!
Ik woon in Venlo en ik leef nog hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat het in Limburg is.. Limburg is sowieso om depressief van te worden.
Nee hoor, elke dag genieten van mijn uitzichtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat het in Limburg is.. Limburg is sowieso om depressief van te worden.
En dan heeft ook nog de SP het daar voor het zeggenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Heerlen word je depressief van, m'n neef woonde daar z'n hele leven die is toch mooi van de flat gesprongen dat is genoeg bewijs!
en landgraaf ????????quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef Varg89 het volgende:
Erg he?
Heerlen, Brunssum, en Kerkrade staan in de top 10 van de armste gemeenten in Nederland. Heerlen staat op nummer 2, Kerkrade op 9, en Brunssum op 8.
Rotterdam staat trouwens op 1 maja wie wil daar nou wonen?![]()
Klacht: De overheid en Joop den Uyl die besloot om de kolenmijnen dicht te gooien waardoor er armoede heerst in Zuid-Oost Limburg.
Bek dicht over Limburg!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Jij Venlo? De stad van Jos van Rey hierquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik woon in Venlo en ik leef nog hoor.
Zo snel mogelijk verhuizen. Alleen terugkomen voor vastelaovend en andere feesten. Verrijking voor je leven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:02 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Bek dicht over Limburg!
[..]
Jij Venlo? De stad van Jos van Rey hier.
En waar kan ik dan het beste neer strijken volgens jou?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk verhuizen. Alleen terugkomen voor vastelaovend en andere feesten. Verrijking voor je leven.
Den Haag, Utrecht, Leiden, zoietsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:09 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
En waar kan ik dan het beste neer strijken volgens jou?
Den Haag zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:
Je moet de juiste wijken uitkiezenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:27 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Den Haag zou ik nog niet dood gevonden willen worden, Leiden
![]()
en Utrecht......naja oud-Utrecht misschien, die huisjes aan het water dat kon me wel bevallen, lekker rustig.
Extra :S?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat doen Limburgers extra zo, dan wil niemand naar hier komen.
Landgraaf is best een rijke gemeente hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |