abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 23 januari 2015 @ 14:37:53 #26
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_148978590
Pijpen met condoom is als kauwgom waar de smaak al uren uit is en je hebt inderdaad dat glijmiddel in je mond...

Maar het is inderdaad niet de veiligste manier van seksen...

Het evenwicht tussen oraal/penetratie ligt trouwens best anders bij homo's, daar komt pijpen bij een ONS (veel) vaker voor dan neuken... En ik heb in mij jarenlange carrière eigenlijk nog nooit iemand tegengekomen die om een condoom vroeg bij het pijpen...
pi_148979444
Ik ben overigens gepijpt met condoom, omdat zij erge SOA angst had. Vooruit, haar zaadeisende ogen maakte alles goed. Eigenlijk niet veel verschil gemerkt, ze kon het goed :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_148981498
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 15:05 schreef Godshand het volgende:
Ik ben overigens gepijpt met condoom, omdat zij erge SOA angst had. Vooruit, haar zaadeisende ogen maakte alles goed. Eigenlijk niet veel verschil gemerkt, ze kon het goed :)
Leuk om te horen! Eigenlijk heeft het merendeel van de mensen die gereageerd hebben tot nu toe het tegenovergestelde gezegd
pi_148982351
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 19:25 schreef yats het volgende:

[..]

Het heeft niets met 'netheid' te maken. Ik bedoel meer dat ik iedereen waar ik het bed mee gedeeld heb waarbij er orale seks plaatsvond al langere tijd kende en hun 'verleden' wist.
Doel je dan op na soa test, of gewoon "vertrouwen"?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149003911
One night stand gaan beffen. :') Ben sinterklaas niet.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_149015227
Gepijpt worden met condoom :') Nee dankje, dan ga ik liever iets leukers doen zoals slapen.
Conscience do cost.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:02:05 #32
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_149109834
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 10:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
One night stand gaan beffen. :') Ben sinterklaas niet.
_O-
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_149117622
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 10:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
One night stand gaan beffen. :') Ben sinterklaas niet.
En als je gaat rimmen heb je kans om zwarte piet tegen te komen
pi_149166064
Pijpen met condoom :')

Je gaat toch ook geen mooie nieuwe ultra HD TV kopen om er vervolgens met een vuilniszak omheen naar te kijken?

Of dat je helemaal naar Duitsland rijdt om een lekker Duits biertje te drinken, dan gooi je toch ook geen foto van je schoonmoeder in je bier?
Inter Arma Enim Silent Leges
pi_149166131
quote:
0s.gif Op zondag 18 januari 2015 13:37 schreef Feddd het volgende:
Pijpen met condoom doet bij mij niks, dus dan kan ze zich beter de moeite besparen.
Dit, of zonder of niet. heeft gewoon geen zin, je voelt echt niks.
Neuken dan weer wel met bij een ONS.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')