abonnement Unibet Coolblue
pi_148518948
Het gebeurt niet vaak dat deze TS een topic aanmaakt in klb maar als ik het doe dan is het vaak terecht. Maar goed dat vind ik.

Normaal ga ik altijd naar de Albert heijn xl. Hier in Delft is dat een strakke georganiseerde winkel waar bijna altijd genoeg voorraad is en er is volop keuze. Plus ze hebben de bonus dat er minder tokkievolk rondloopt. Weet niet waarom en of dat echt zo Is maar zo voelt het wel.

Anyway. Ik was laat, het regende hard en dus ben ik maar naar de nieuwe jumbo gegaan. In een parkeergarage en dan met de lift zo hup de winkel in dus hoef je niet met je tassen door de regen.

Allereerst kom je dan langs de 'service' balie. Daar staat standaard een boze muts die de baas lijkt te zijn of spelen over alle caissière. En ze verkoopt de sigaretten en doet ook nog de post pakketten. Met andere woorden: daarom is ze waarschijnlijk altijd boos want ze heeft het altijd rammend druk. Of ik nu om 10u smorgens 2uur smiddags of half 7 savonds kom met een pakketje ik moet altijd wel een kwartier wachten.

Enfin, verder dan voor de pakketjes kwam ik daar dus nooit dus na een flinke speurtocht door de winkel (omdat het altijd super moeilijk is alles te vinden in een vreemde winkel) stond ik met mijn gevulde boodschappenwagen voor een scan kassa. Er was er maar 1 open en ik dacht : hé kut. Moet ik alsnog lang wachten want er staat 5 man voor me. Wat Is dan het nut van een scan kassa.

En vervolgens werd mijn aandacht langzaam getrokken naar een bord dat boven de rij hing. Bent u de 4e wachtende in de rij en geen kassa vrij? Boodschappen gratis!

Dus ik tel... 1,2,3,4 mensen. Waarvan er 3 aan het wachten waren. Ik Was dus nummer 4! De radertjes begonnen te draaien en net iets te hard bracht ik zonder na te denken uit: uuuhhhhh!?

Vervolgens zie ik de rij omdraaien en naar mij sturen met een mengeling van 'wat Is dit nu weer voor mafklapper' en afgunst omdat ze beseffen (zij wel meteen) dat ik wachtende 4 ben en alles gratis ga krijgen. De caissière kijkt op en je ziet (echt waar) een angstige blik op haar gezicht. Ze kijkt vluchtig om zich heen maar ziet niemand. Ik zie verder ook niemand. Ze zegt alleen niets.

Op dat moment komt er een collega van haar langslopen en voor zij wat zeggen kan zeg ik tegen die man: ik ben de 4e wachtende toch? Krijg ik nu gratis boodschappen? Hij schiet in een angstblik ook al (krijgen ze serieuze problemen ofzo als dat gebeurt?) en ook hij kijkt vluchtig om zich heen.

Dan wijst hij naar de servicebalie en vraagt de caissière van mijn rij: dat Is ook een open scan kassa toch? Ja zegt ze iets te opgelucht. Er stond niemand in de rij. Wel een bord scan kassa er boven, maar geen service desk medewerker. Ik zag dat ze bezig Was met iemands pakketje.

Jij bent open toch? Riep mijn caissière naar de servicedesk. Waarop ze direct het pakket liet voor het Was en zei ja ik ben open!

'helaas' zei de man die me hielp. De rij voor me gniffelde.

Hufters
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:22:00 #2
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_148518988
Heb je een samenvatting?
pi_148519049
Terechte klacht. Ik heb ook zoiets gehad toen we met 2 volle karren boodschappen bij de kassa stonden. 4e in de rij maar geen gratis boodschappen want er was een kassakut onderweg :')
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Eindredactie Games vrijdag 9 januari 2015 @ 19:23:52 #4
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_148519062
Man man man
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_148519064
Goed topic. Terechte klacht.
pi_148519135
Slap excuus inderdaad.
pi_148519165
Ik vind die actie eigenlijk ook kansloos, maar als je hem hebt, houd je hier dan ook gewoon aan.
pi_148519194
Zitten wel meer voorwaarden aan volgens mij.
pi_148519251
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zitten wel meer voorwaarden aan volgens mij.
* uitgezonderd op werkdagen tussen 8:00 en 22:00 uur.
pi_148519303
Is gewoon een trieste actie :'). Evenals het volk dat om gratis boodschappen zeurt.
pi_148519458
Boodschappen wel laten staan toch?
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:32:48 #12
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_148519459
Precies dit had ik ook. Dat mens was eerst niet eens toen ik vierde in een rij was, dus toen ik netjes aan de buurt was gaf ik het aan. Toen weigerde ze, want ik was niet uitvezelt naar die servicemedewerken gaan zoeken, die er plots was, Dus ik zeiken dat ik die kutactie niet bedacht had, dus dat ze dan geen idiote constructies moesten voorzinnen. Ze moeten dat bord dan gewoon weghalen. Het is immers ook een debiel concept.

Daarna kreeg ik gratis boodschappen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_148519499
TS is een paupertje
pi_148519579
Terechte klacht. Dan moeten ze maar niet zo'n actie doen.
pi_148519612
De klant die al geholpen wordt telt niet mee.
pi_148519648
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef Physsic het volgende:
De klant die al geholpen wordt telt niet mee.
Lees eens de OP, mevrouwtje...
pi_148519758
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:36 schreef HPLC het volgende:

[..]

Lees eens de OP, mevrouwtje...
Deed ik, maar ik begreep het verkeerd. :@
pi_148519972
Dus er was nog een kassa open met 0 wachtenden? Nee dan telt het inderdaad niet TS.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:46:22 #19
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_148519982
Denken dat ze gratis spullen gaan weggeven :')
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:47:02 #20
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_148520013
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef DroogDok het volgende:
Dus er was nog een kassa open met 0 wachtenden? Nee dan telt het inderdaad niet TS.
die er niet uitziet als kassa maar als servicedeskmedewerker, waarachter iemand duidelijk ergens mee bezig is en noet met scannen. Nogal onbeleefd om daar dan te gaan staan he.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_148520045
Bij de Jumbo in mijn buurt is bij de servicebalie een zelfscankassa. Bedoelde de medewerker die? Want in de voorwaarden staat dat die apart tellen.

Als de medewerker de gewone scanner bij de servicebalie bedoelde (zonder lopende band), dan vind ik het ook nergens op slaan. In denk namelijk niet dat die boze muts het leuk vindt als je daar met je volgeladen boodschappenkar aankomt rijden.

Terechteklacht dus, volgende keer weer lekker naar de AH.
pi_148520049
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:47 schreef Angst het volgende:

[..]

die er niet uitziet als kassa maar als servicedeskmedewerker, waarachter iemand duidelijk ergens mee bezig is en noet met scannen. Nogal onbeleefd om daar dan te gaan staan he.
Waarom? Het is toch gewoon een kassa?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148520168
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Denken dat ze gratis spullen gaan weggeven :')
Ja, dat doen ze! Ik ben getuige geweest van 2 gratis blikjes energydrink (0,30centperstuk) voor een klein jongetje! 😂
pi_148520291
Jumbo :')

Die 4e gaat je inderdaad zelden lukken, aangezien de servicebalie ook als kassa telt. Bovendien is dat 'gratis' gratis met een sterretje. Het geldt niet voor alcohol en tabak. Je zou volgens opgaaf artikelen die op of over de houdbaarheidsdatum zijn gratis meekrijgen, maar voor de winkel opengaat halen medewerkers die producten al uit het schap om ze weg te gooien. Ook hier geldt dat alleen bedorven zuivel gratis wordt weggegeven.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_148520338
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch gewoon een kassa?
Niet heel duidelijk. Er is geen lopende band en er staat meestal 'servicebalie' boven, ook voor tabak en bloemen enzo. Vaak staat die ook pas voorbij de kassa's.
pi_148520434
Er staat trouwens ook dat de kortewachttijdgarantie niet geldt voor de servicebalie, dus begrijp niet dat die dan andersom wel als kassa telt.
Volgens mij ben je genaaid.
pi_148520549
Ik vraag me af of er ooit wel iemand gratis boodschappen heeft gekregen. Ik heb ook al diverse malen als 4e wachtende in de rij gestaan, maar er lijkt altijd wel en reden om onder die regel uit te komen. Dan zijn als kassa's bezet, dan zijn er weer twee kassa's defect, dan is de zelfscan gewoon beschikbaar.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:04:42 #28
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_148520669
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:48 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Waarom? Het is toch gewoon een kassa?
die gesloten lijkt. Ik had echt zitten rond kijken toen. En toen ik aan de buurt was netjes gevraagd of ik niet vierde in de rij was. Zeg die caissière ja, komt vervolgens de dienstdoende manager zeiken dat ik naar de blijkbaar toch niet gesloten servicebalie had gemoeten.

Enfin, toen werd ik pissig, omdat het dus zo fucking expres onduidelijk is, dat zelfs hun eigen caissières het niet kunnen volgen,
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:05:23 #29
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_148520696
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:00 schreef emil23 het volgende:
Ik vraag me af of er ooit wel iemand gratis boodschappen heeft gekregen. Ik heb ook al diverse malen als 4e wachtende in de rij gestaan, maar er lijkt altijd wel en reden om onder die regel uit te komen. Dan zijn als kassa's bezet, dan zijn er weer twee kassa's defect, dan is de zelfscan gewoon beschikbaar.
ik! Maar ik moet doordrammen zie mijn andere Posts. Ik had niet veel boodschappen overigens.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_148520787
Echt weer zo'n actie van 'kijk ons eens vrijgevig zijn' en dan allerlei haken en ogen aanbrengen als voorwaarden en dan moeilijk doen als het een keer voorkomt. Doe het dan gewoon niet :')
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:11:12 #31
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_148520842
Daarnaast is het voor Fokkers een extra drempel omdat die hun bek moeten opentrekken om gratis boodschappen te krijgen.
pi_148521166
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:09 schreef Kiid het volgende:
Echt weer zo'n actie van 'kijk ons eens vrijgevig zijn' en dan allerlei haken en ogen aanbrengen als voorwaarden en dan moeilijk doen als het een keer voorkomt. Doe het dan gewoon niet :')
Heb al een aantal keer gezien dat mensen hun boodschappen gratis krijgen hoor. Je moet dan wel assertief handelen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_148521171
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Jumbo :')

Die 4e gaat je inderdaad zelden lukken, aangezien de servicebalie ook als kassa telt. Bovendien is dat 'gratis' gratis met een sterretje. Het geldt niet voor alcohol en tabak. Je zou volgens opgaaf artikelen die op of over de houdbaarheidsdatum zijn gratis meekrijgen, maar voor de winkel opengaat halen medewerkers die producten al uit het schap om ze weg te gooien. Ook hier geldt dat alleen bedorven zuivel gratis wordt weggegeven.
Toen ik nog puber was scoorde ik zo gratis pakken drinkmelk, tot de filiaalmanager plots ermee aan kwam dat ik betalende klant moest zijn :( Want ik ging dus gewoon de Jumbo naar binnen opzoek naar gratis zuiveldrink.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:25:42 #34
391721 Druppelss
Ich komme auf Ihr Gesicht
pi_148521291
Bezeikte boel van de Jumbo inderdaad, het telt daarnaast ook niet als alle kassa's bezet zijn en er meer dan 4 mensen staan :') kut winkel.
pi_148521342
beter hou je het bij deze ene keer en open je nooit meer een topic niet gelezen trouwens
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_148522599
Ze hebben trouwens ook altijd kutaanbiedingen. Van ¤1,99 voor ¤1,89. Nounounou wat gewèèèèldig. Daar ga ik geen vijf minuten voor omrijden.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_148522992
Nog nooit meegemaakt dat iemand gratis boodschappen krijgt. Van de mensen die wel moeten betalen krijgen ze dan alleen maar boze blikken :D

Ik heb wel 2x meegemaakt dat ik een artikel gratis kreeg omdat het over de datum was,
of dat er schimmel in zat wat ik niet gezien had tijdens de aanschaf. In het tweede geval ook een groentepakket gratis. Dus wat mij betreft doet jumbo goede zaken verder.
Ich bin Der Kannibale, ich mochte sie esse!
pi_148524615
Heb vorig jaar een maand of twee bij de Jumbo gewerkt en wij hielden ons wel aan de regel. Het is wel de bedoeling dat de caissières het zo veel mogelijk proberen te voorkomen door snel te werken en op tijd kassa's te openen / om te roepen voor extra kassa's, maar mocht dat niet gebeurd zijn werd het eerlijk gratis gegeven. Zo ook een vrouw met een volle boodschappenwagen.
pi_148525622
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:25 schreef Druppelss het volgende:
Bezeikte boel van de Jumbo inderdaad, het telt daarnaast ook niet als alle kassa's bezet zijn en er meer dan 4 mensen staan :') kut winkel.
logisch toch?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 9 januari 2015 @ 22:15:26 #40
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_148525831
Herkenbare klacht dus zelfs. Tssk. Het gaat ook niet eens om de gratis boodschappen nu, maar gewoon principieel Is het te kansloos voor woorden :')
pi_148526782
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:28 schreef HPLC het volgende:

[..]

* uitgezonderd op werkdagen tussen 8:00 en 22:00 uur.
Nee, deze:
quote:
Staat u als 4e wachtende in de rij, dan krijgt u al uw boodschappen gratis. Hierbij geldt:
de klant die aan de kassa staat wordt al geholpen en telt daarom niet mee als wachtende klant; de 4e wachtende is dus feitelijk de 5e klant in de rij
personen die slechts vergezellen bij het boodschappen doen tellen niet mee als wachtende klant
als alle kassa's open zijn, heeft Jumbo alles in het werk gesteld om de wachttijd zo kort mogelijk te laten zijn. De regel geldt daarom alleen als niet alle kassa's open zijn en u niet bij een andere kassa met een kortere rij kunt aansluiten
eventueel defecte kassa's, die ook als zodanig zijn aangegeven, zijn door Jumbo niet inzetbaar en tellen dus niet mee
zodra u meent als 4e wachtende recht te hebben op gratis boodschappen, dient u dat direct bij de caissiere kenbaar te maken. Wacht dus niet tot u zelf wordt geholpen, want achteraf is vaak niet meer vast te stellen of uw melding terecht was
uitsluitend de boodschappen die zich in de winkelwagen of in het winkelmandje bevinden op het moment dat u zich aansluit als 4e wachtende worden gratis verstrekt
ook een 5e, 6e of 7e enz. wachtende die aan bovenstaande voldoet, krijgt zijn of haar boodschappen gratis.
pi_148527053
quote:
Dus ik tel... 1,2,3,4 mensen. Waarvan er 3 aan het wachten waren. Ik Was dus nummer 4
Degene bij de kassa wordt geholpen, dus is geen wachtende :Y
Jammer voor je geitje -O-
  zaterdag 10 januari 2015 @ 05:10:04 #43
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148533817
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:29 schreef luckass het volgende:
Is gewoon een trieste actie :'). Evenals het volk dat om gratis boodschappen zeurt.
Waarom zou je daar geen gebruik van maken? Ze adverteren er zelf mee, dan moet je als klant ook geen schaamte hebben ernaar te wijzen.

Topicstarter moet gewoon even een boos berichtje plaatsen op de facebookpagina van ze en de bon tonen, dan gaan ze de beelden nakijken. Jumbo zit daar echt wel achteraan, maar je moet er zelf ook achteraan zitten.

Gebeurd zo vaak dat ze afpoederen. Ik heb het idee dat de kassamederwerkers op dr donder krijgen als het te vaak gebeurd en ze dus niet op tijd een kassa erbij roepen.

Wel een aardige vraag eigenlijk.. of die servicebalie en de kassa aan de service balie gezien worden als een kassa of twee afzonderlijke. Ze staan loodrecht op elkaar en als er niemand achter de kassa staat..
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 05:13:37 #44
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148533825
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef DroogDok het volgende:
Dus er was nog een kassa open met 0 wachtenden? Nee dan telt het inderdaad niet TS.
Is die kassa open als er kennelijk maar een mederwerker aanwezig is of in geval van meerdere als deze beide de servicebalie bemannen en niet achter de kassa staan?
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 05:15:30 #45
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_148533827
"Vierde in de rij en kan er nog een kassa bij?" is volgens mij de normale versie. "Bent u de 4e wachtende in de rij en geen kassa vrij?" lijkt me wat onwaarschijnlijker
pi_148533828
TS
pi_148533842
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 22:15 schreef Holy_Goat het volgende:
Herkenbare klacht dus zelfs. Tssk. Het gaat ook niet eens om de gratis boodschappen nu, maar gewoon principieel Is het te kansloos voor woorden :')
Ja, maar dat is met al die acties van Jumbo. Ook dat als hetzelfde product ergens anders goedkoper is, dan krijg je het gratis en passen ze de prijs aan.
Dat moet dan wel een soortgelijke winkel zijn, in dezelfde gemeente staan, geen actie zijn, etc, etc.

Ik erger me er ook echt aan dat ik een fles vruchtendrank niet meekrijg in de Jumbo als ik m'n ID in de auto heb laten liggen of met iemand <18 boodschappen ga doen. Dat zit in een glazen fles en hebben die mafkezen bij de alcohol vrije dranken in het schap gezet, terwijl het gewoon naar Dubbelfris smaakt.

En als je dan zegt dat er geen alcohol in zit, dan zegt dat vervelende homootje achter de kassa "ja, nou, mijn kassa zegt van wel".

Dus die haal ik tegenwoordig ook gewoon bij de AH. Principe kwestie. :D

En d
pi_148533843
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:22 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Toen ik nog puber was scoorde ik zo gratis pakken drinkmelk, tot de filiaalmanager plots ermee aan kwam dat ik betalende klant moest zijn :( Want ik ging dus gewoon de Jumbo naar binnen opzoek naar gratis zuiveldrink.
Wat een fucking pauper aziaat ben je toch :') :')
  Forum Admin / PR zaterdag 10 januari 2015 @ 05:28:25 #49
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148533845
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 05:25 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, maar dat is met al die acties van Jumbo. Ook dat als hetzelfde product ergens anders goedkoper is, dan krijg je het gratis en passen ze de prijs aan.
Dat moet dan wel een soortgelijke winkel zijn, in dezelfde gemeente staan, geen actie zijn, etc, etc.

Ik erger me er ook echt aan dat ik een fles vruchtendrank niet meekrijg in de Jumbo als ik m'n ID in de auto heb laten liggen of met iemand <18 boodschappen ga doen. Dat zit in een glazen fles en hebben die mafkezen bij de alcohol vrije dranken in het schap gezet, terwijl het gewoon naar Dubbelfris smaakt.

En als je dan zegt dat er geen alcohol in zit, dan zegt dat vervelende homootje achter de kassa "ja, nou, mijn kassa zegt van wel".

Dus die haal ik tegenwoordig ook gewoon bij de AH. Principe kwestie. :D

En d
De Jumbo is gewoon een dramatische winkelketen. Trouwens kan ik zelf alleen buurtsupers waarderen, omdat ze je daar herkennen, weten wie je bent en eventueel een praatje met je willen maken. Ook ben ik erg gecharmeerd van het feit dat sigaretten daar nog gewoon aan de kassa te verkrijgen zijn in plaats van dat je naar een aparte counter moet. (Bij ons is dit in ieder geval zo)
pi_148534276
Haters gonna hate.

Hallo Jumbo!
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 10 januari 2015 @ 08:41:04 #51
338880 haan33
Studerende Boy
pi_148534361
kut actie inderdaad :')
de medewerkers krijgen alleen op hun flikker denk ik :')
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_148534378
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 05:25 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Wat een fucking pauper aziaat ben je toch :') :')
Wat een fucking sukkel ben jij toch, denken dat ik een Aziaat ben.
pi_148534381
Gewoon je kar met boodschappen daar laten staan dan.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 januari 2015 @ 08:51:57 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148534431
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:00 schreef emil23 het volgende:
Ik vraag me af of er ooit wel iemand gratis boodschappen heeft gekregen. Ik heb ook al diverse malen als 4e wachtende in de rij gestaan, maar er lijkt altijd wel en reden om onder die regel uit te komen. Dan zijn als kassa's bezet, dan zijn er weer twee kassa's defect, dan is de zelfscan gewoon beschikbaar.
ik heb een keer voor ongeveer ¤70 gratis gekregen, maar ze zijn over het algemeen heel alert op de rijen en het op tijd opengooien van een extra kassa.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_148534528
Ik heb wel een keer gratis mentos, en een keer gratis cola gekregen omdat de prijs op de kassa niet klopte met het kaartje in de winkel.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 09:36:41 #56
338880 haan33
Studerende Boy
pi_148534716
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 08:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik heb een keer voor ongeveer ¤70 gratis gekregen, maar ze zijn over het algemeen heel alert op de rijen en het op tijd opengooien van een extra kassa.
ik heb ooit ¤450,- gekregen
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_148534734
Überhaupt in tijden met bezorgservices als Albert nog zelf boodschappen gaan doen :')

Al dat geleur met karretjes, rijen, overladen, tassen. Zonde van mijn tijd.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_148534757
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 08:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

ik heb een keer voor ongeveer ¤70 gratis gekregen, maar ze zijn over het algemeen heel alert op de rijen en het op tijd opengooien van een extra kassa.
Daar hebben ze toch ook van die trainingsdagen voor? :p
  Licht Ontvlambaar zaterdag 10 januari 2015 @ 10:38:26 #59
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_148535452
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:36 schreef haan33 het volgende:

[..]

ik heb ooit ¤450,- gekregen
Dat was vast fantastisch 8-)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:41:43 #60
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148535498
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat was vast fantastisch 8-)
En toch zou het kunnen ook.

Meen tenminste dat het de Jumbo ooit eens had dat je 1000 gulden van ze zou krijgen als je een x-aantal artikelen vond die bij hen duurder waren dan bij andere winkel. Kassa heeft daar ooit nog eens een uitzending van gemaakt geloof ik.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_148535570
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Daar hebben ze toch ook van die trainingsdagen voor? :p
Jumbo bootcamp jwz
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_148535578
wat 'n kut topic weer....manmanman
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:49:23 #63
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148535625
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:46 schreef killerkip69 het volgende:
wat 'n kut topic weer....manmanman
maar wel eentje met een terechte klacht erin.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_148535778
Die actie is er louter en alleen om de caissières achter hun broek aan te zitten en niet zozeer voor de klanten. Een vorm van management om te voorkomen dat medewerkers er de pet naar gooien.
Die zullen er dus ook alles aan doen om niemand die gratis boodschappen te laten krijgen.

Overigens heb ik een keer een medewerker gewezen op rot fruit en toen kreeg ik een volle zak groente. Zomaar. Dat vond ik overdreven, maar ook weer leuk.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  zaterdag 10 januari 2015 @ 11:02:21 #65
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148535808
Als we nu eens met heel fok na de jumbo gingen allemaal tegelijk afrekenen zal ze leren.
Liefde voor God
pi_148536124
Dus er is niks gebeurt is. :')

TS je bent vast moslim
Irene is bae &lt;3
pi_148536921
Terechte klacht.
pi_148537311
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:46 schreef killerkip69 het volgende:
wat 'n kut topic weer....manmanman
Beter kunnen is zelf doen
pi_148537323
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als we nu eens met heel fok na de jumbo gingen allemaal tegelijk afrekenen zal ze leren.
Staat vast iets in de voorwaarden dan mensen die afgesproken lijken te hebben dit te doen uitgesloten worden van de actie
pi_148537448
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 12:26 schreef Holy_Goat het volgende:

[..]

Staat vast iets in de voorwaarden dan mensen die afgesproken lijken te hebben dit te doen uitgesloten worden van de actie
Je moet het ook niet al te opvallend doen ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_148537485
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 11:00 schreef Voxs het volgende:
Die actie is er louter en alleen om de caissières achter hun broek aan te zitten en niet zozeer voor de klanten. Een vorm van management om te voorkomen dat medewerkers er de pet naar gooien.
Die zullen er dus ook alles aan doen om niemand die gratis boodschappen te laten krijgen.

Overigens heb ik een keer een medewerker gewezen op rot fruit en toen kreeg ik een volle zak groente. Zomaar. Dat vond ik overdreven, maar ook weer leuk.
Dat is ook een actie van hun :P
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_148537709
Sowieso is het al heel fout om boodschappen te gaan doen op de drukke momenten. Ik wil gewoon lekker kunnen cruisen met m'n karretje zonder steeds uit te moeten wijken en daarbij wil ik ook niet lastig worden gevallen door al die jengelende kutkinderen.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:05:36 #73
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_148538260
Gewoon die volle boodschappenkar laten staan en weglopen dan. Dat zal ze leren
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_148539059
Jumbo is sowieso een kutwinkel.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:12:17 #75
439045 nadjaaaaS
Beschikt niet over ABN, hihi
pi_148554003
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:21 schreef Holy_Goat het volgende:
Het gebeurt niet vaak dat deze TS een topic aanmaakt in klb maar als ik het doe dan is het vaak terecht. Maar goed dat vind ik.

Normaal ga ik altijd naar de Albert heijn xl. Hier in Delft is dat een strakke georganiseerde winkel waar bijna altijd genoeg voorraad is en er is volop keuze. Plus ze hebben de bonus dat er minder tokkievolk rondloopt. Weet niet waarom en of dat echt zo Is maar zo voelt het wel.

Anyway. Ik was laat, het regende hard en dus ben ik maar naar de nieuwe jumbo gegaan. In een parkeergarage en dan met de lift zo hup de winkel in dus hoef je niet met je tassen door de regen.

Allereerst kom je dan langs de 'service' balie. Daar staat standaard een boze muts die de baas lijkt te zijn of spelen over alle caissière. En ze verkoopt de sigaretten en doet ook nog de post pakketten. Met andere woorden: daarom is ze waarschijnlijk altijd boos want ze heeft het altijd rammend druk. Of ik nu om 10u smorgens 2uur smiddags of half 7 savonds kom met een pakketje ik moet altijd wel een kwartier wachten.

Enfin, verder dan voor de pakketjes kwam ik daar dus nooit dus na een flinke speurtocht door de winkel (omdat het altijd super moeilijk is alles te vinden in een vreemde winkel) stond ik met mijn gevulde boodschappenwagen voor een scan kassa. Er was er maar 1 open en ik dacht : hé kut. Moet ik alsnog lang wachten want er staat 5 man voor me. Wat Is dan het nut van een scan kassa.

En vervolgens werd mijn aandacht langzaam getrokken naar een bord dat boven de rij hing. Bent u de 4e wachtende in de rij en geen kassa vrij? Boodschappen gratis!

Dus ik tel... 1,2,3,4 mensen. Waarvan er 3 aan het wachten waren. Ik Was dus nummer 4! De radertjes begonnen te draaien en net iets te hard bracht ik zonder na te denken uit: uuuhhhhh!?

Vervolgens zie ik de rij omdraaien en naar mij sturen met een mengeling van 'wat Is dit nu weer voor mafklapper' en afgunst omdat ze beseffen (zij wel meteen) dat ik wachtende 4 ben en alles gratis ga krijgen. De caissière kijkt op en je ziet (echt waar) een angstige blik op haar gezicht. Ze kijkt vluchtig om zich heen maar ziet niemand. Ik zie verder ook niemand. Ze zegt alleen niets.

Op dat moment komt er een collega van haar langslopen en voor zij wat zeggen kan zeg ik tegen die man: ik ben de 4e wachtende toch? Krijg ik nu gratis boodschappen? Hij schiet in een angstblik ook al (krijgen ze serieuze problemen ofzo als dat gebeurt?) en ook hij kijkt vluchtig om zich heen.

Dan wijst hij naar de servicebalie en vraagt de caissière van mijn rij: dat Is ook een open scan kassa toch? Ja zegt ze iets te opgelucht. Er stond niemand in de rij. Wel een bord scan kassa er boven, maar geen service desk medewerker. Ik zag dat ze bezig Was met iemands pakketje.

Jij bent open toch? Riep mijn caissière naar de servicedesk. Waarop ze direct het pakket liet voor het Was en zei ja ik ben open!

'helaas' zei de man die me hielp. De rij voor me gniffelde.

Hufters
Wat een jankert ben jij :') ik werk ook bij de Jumbo, en waarschijnlijk ben jij gewoon weer een van die mensen die het toch probeert bij de overvolle kassa ipv bij die waar niemand staat of er geen 3 staan :')

En ik vindt ook echt dat er alleen maar crappies, junks, en arme sloebers komen winkelen bij de jumbo jeetje wat een jankerts zijn jullie toch _O-
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:16:49 #76
439045 nadjaaaaS
Beschikt niet over ABN, hihi
pi_148554156
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef BabeWatcher het volgende:
Jumbo :')

Die 4e gaat je inderdaad zelden lukken, aangezien de servicebalie ook als kassa telt. Bovendien is dat 'gratis' gratis met een sterretje. Het geldt niet voor alcohol en tabak. Je zou volgens opgaaf artikelen die op of over de houdbaarheidsdatum zijn gratis meekrijgen, maar voor de winkel opengaat halen medewerkers die producten al uit het schap om ze weg te gooien. Ook hier geldt dat alleen bedorven zuivel gratis wordt weggegeven.
Helaas service balie telt niet mee als 4e wachtende :')
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:18:15 #77
439045 nadjaaaaS
Beschikt niet over ABN, hihi
pi_148554203
Oja en als je hier echt mee zit moet je met je bonnetje terug gaan, en vragen of ze de video beelden willen kijken
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:41:04 #78
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148554946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef nadjaaaaS het volgende:

[..]

Wat een jankert ben jij :') ik werk ook bij de Jumbo, en waarschijnlijk ben jij gewoon weer een van die mensen die het toch probeert bij de overvolle kassa ipv bij die waar niemand staat of er geen 3 staan :')

En ik vindt ook echt dat er alleen maar crappies, junks, en arme sloebers komen winkelen bij de jumbo jeetje wat een jankerts zijn jullie toch _O-
Kennelijk richt de Jumbo zich dan duidelijk op junks er arme sloebers. Die 7-zekerheden zijn een belangrijk marketingkenmerk van de Jumbo. Dan moet je ook niet zeiken als de mensen ze toepassen.

Overigens heb ik zelf ook genoeg discussies gezien. En gezien jij bij de Jumbo werkt: valt het jou ook niet op dat er bij de Jumbo wel heel erg vaak kassa's defect zijn en bij andere winkels eigenlijk vrijwel nooit? Soms zelfs meerdere tegelijk en dat dat dan net op het moment is dat het druk is, maar er geen kassieres beschikbaar zijn?

Heb je zelf vaak weleens een kapotte kassa gehad toen je erachter zat.

Jumbo.. prima toko. Alleen jammer dat ze gaan huichelen op het moment dat ze gratis boodschappen moeten weggeven. Want dat is het gewoon vaak.. krijg echt het idee dat de kassieres op dr donder krijgen als het inderdaad gratis boodscappen zijn die weggegeven moeten worden.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:51:50 #79
439045 nadjaaaaS
Beschikt niet over ABN, hihi
pi_148555221
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:41 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Kennelijk richt de Jumbo zich dan duidelijk op junks er arme sloebers. Die 7-zekerheden zijn een belangrijk marketingkenmerk van de Jumbo. Dan moet je ook niet zeiken als de mensen ze toepassen.

Overigens heb ik zelf ook genoeg discussies gezien. En gezien jij bij de Jumbo werkt: valt het jou ook niet op dat er bij de Jumbo wel heel erg vaak kassa's defect zijn en bij andere winkels eigenlijk vrijwel nooit? Soms zelfs meerdere tegelijk en dat dat dan net op het moment is dat het druk is, maar er geen kassieres beschikbaar zijn?

Heb je zelf vaak weleens een kapotte kassa gehad toen je erachter zat.

Jumbo.. prima toko. Alleen jammer dat ze gaan huichelen op het moment dat ze gratis boodschappen moeten weggeven. Want dat is het gewoon vaak.. krijg echt het idee dat de kassieres op dr donder krijgen als het inderdaad gratis boodscappen zijn die weggegeven moeten worden.
Dat van kapotte kassa's gebeurt bij mijn jumbo niet, maar ik heb er wel vaak over gehoort dat dat zo zijn. Ik denk wel dat er genoeg kapotte kassa's zijn bij alle Jumbo's gezien ''de winst'' die ze per maand maken.

En ja als er gratis boodschappen weggegeven worden krijg je inderdaad op je kop.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:55:49 #80
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_148555330
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:51 schreef nadjaaaaS het volgende:

[..]

Dat van kapotte kassa's gebeurt bij mijn jumbo niet, maar ik heb er wel vaak over gehoort dat dat zo zijn. Ik denk wel dat er genoeg kapotte kassa's zijn bij alle Jumbo's gezien ''de winst'' die ze per maand maken.

En ja als er gratis boodschappen weggegeven worden krijg je inderdaad op je kop.
Zal dat misschien de reden zijn dat er nogal wat discussie is over wel/niet de 4e in de rij? En dat een kassiere natuurlijk zegt dat dat niet het geval is, of dat ze het niet meer kan controleren?
Of dat er spontaan heel veel kassa's defect zijn. Die bordjes 'defect' liggen standaard al bij de kassa heb ik het idee :D

Zelf ook weleens mn boodschappen gratis gehad trouwens. En de dames van de kassa erop gewezen dat het echt wel tijd werd een kassa extra in te schakelen. Als klant ;)
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  zondag 11 januari 2015 @ 00:03:10 #81
439045 nadjaaaaS
Beschikt niet over ABN, hihi
pi_148555582
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:55 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Zal dat misschien de reden zijn dat er nogal wat discussie is over wel/niet de 4e in de rij? En dat een kassiere natuurlijk zegt dat dat niet het geval is, of dat ze het niet meer kan controleren?
Of dat er spontaan heel veel kassa's defect zijn. Die bordjes 'defect' liggen standaard al bij de kassa heb ik het idee :D

Zelf ook weleens mn boodschappen gratis gehad trouwens. En de dames van de kassa erop gewezen dat het echt wel tijd werd een kassa extra in te schakelen. Als klant ;)
Jumbo is gewoon redelijk goedkoop, en heeft ook niet een heel groot budget. Ik denk niet dat er echt mensen zijn die doen alsof de kassa's defect zijn. En hier hebben we die bordjes dus ook niet liggen..?

En ik snap het van de klant zijn kant maar, als er een hele grote drukte is en de kassiere is bezig met scannen afrekenen en het tellen van hoeveel personen er aan elke kassa zitten is het misschien zo dat je niet zo heel snel als kassiere door hebt dat er een 5e in de rij is. Dus als het voorkomt en we hebben het niet door dan zijn er al heel snel mensen die meteen beginnen te flippen. Ik denk echt dat je als kassiere bij de jumbo veel te vaak met onrespect wordt behandelt.
pi_148558039
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:28 schreef HPLC het volgende:

[..]

* uitgezonderd op werkdagen tussen 8:00 en 22:00 uur.
_O-
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_148558444
Niet met 3 vrienden naar Jumbo gaan en mooi als nummer 4 gratis snacks voor iedereen fixen :')
Go hard or go home!
pi_148558478
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:39 schreef Physsic het volgende:

[..]

Deed ik, maar ik begreep het verkeerd. :@
Hoef je als vrouw heus niet te vermelden hoor.
pi_148558482
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Denken dat ze gratis spullen gaan weggeven :')
Ja hoor, al 3 keer gehad.
  zondag 11 januari 2015 @ 10:12:40 #86
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_148560690
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 00:03 schreef nadjaaaaS het volgende:

[..]

Jumbo is gewoon redelijk goedkoop, en heeft ook niet een heel groot budget. Ik denk niet dat er echt mensen zijn die doen alsof de kassa's defect zijn. En hier hebben we die bordjes dus ook niet liggen..?

En ik snap het van de klant zijn kant maar, als er een hele grote drukte is en de kassiere is bezig met scannen afrekenen en het tellen van hoeveel personen er aan elke kassa zitten is het misschien zo dat je niet zo heel snel als kassiere door hebt dat er een 5e in de rij is. Dus als het voorkomt en we hebben het niet door dan zijn er al heel snel mensen die meteen beginnen te flippen. Ik denk echt dat je als kassiere bij de jumbo veel te vaak met onrespect wordt behandelt.
allemal heel begrijpelijk, maar de klant heeft die actie niet bedacht. Dat heeft de jumbo. Juist omdat zoals jij zelf ook omschrijft een kutactie, is het zo irritant dat er altijd gedaan wordt of je ongelijk hebt.


Ik vind het een idiote actie en dat hij moet worden afgeschaft, daarom ging ik ook zeiken.
Nu ik hoor dat caissières erop worden afgerekend vond ik de actie zo mogelijk nog debieler.
In theorie vind ik iedereen aardig!
&lt;a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank"&gt;check mijn schilderij!&lt;/a&gt;
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')