abonnement Unibet Coolblue
pi_148602156
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:24 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Enige wat bij mij bekent was was dat we naar GO gaan en R&R weg gaat. Niet dat heel plaza wordt vervangen.
GO gaat volgende week in. Ben benieuwd hoeveel problemen het gaat geven :+
Ik had het vrij zeker ergens gelezen of gehoord en aangezien ik dit topic al een tijdje niet meer volg zal het wel via plaza zijn geweest. Maar misschien hoorde ik het van een TL of ASM, dat zou nog kunnen.
pi_148604251
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:50 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ziek melden terwijl je niet ziek bent?? Lijkt me niet helemaal de juiste gang van zaken, denk je wel?
Succes met het zoeken naar een baantje bij AH via dit topic, dat wordt nu wel erg lastig denk ik............
lekker selectief quoten :D

Ik zeg dat ik het nog nooit gedaan heb, en zou ook niet in zo'n situatie komen (goed geordende agenda enzo), MAAR als het echt moet voor bv een examen wat de beste jongen aangeeft te hebben, is het in mijn ogen 'beter'/socialer om de dag van te voren alvast aan te geven dat je je niet lekker voelt en niet weet of je het gaat redden. Dan kunnen ze zich er in ieder geval op voorbereiden ipv dat je at random gewoon niet komt opdagen...

Ik zeg toch niks geks of wel?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 14:05:53 ]
  maandag 12 januari 2015 @ 14:09:19 #178
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_148604394
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:05 schreef bamibij het volgende:
Ik zeg toch niks geks of wel?
Je liegt aantoonbaar, en denkt dat dat geen gevolgen heeft voor je arbeidsrelatie. Nee hoor, daar is niets geks aan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_148604476
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:05 schreef bamibij het volgende:

[..]

lekker selectief quoten :D

Ik zeg dat ik het nog nooit gedaan heb, en zou ook niet in zo'n situatie komen (goed geordende agenda enzo), MAAR als het echt moet voor bv een examen wat de beste jongen aangeeft te hebben, is het in mijn ogen 'beter'/socialer om de dag van te voren alvast aan te geven dat je je niet lekker voelt en niet weet of je het gaat redden. Dan kunnen ze zich er in ieder geval op voorbereiden ipv dat je at random gewoon niet komt opdagen...

Ik zeg toch niks geks of wel?
Je zegt zeker wel wat raars. Wat jij aangeeft is fraude, immers krijgt de medewerker die 'ziek' is, ziekte-uren betaalt. Bovendien is het simpelweg een leugen. De beste man zou gewoon eerlijk moeten zijn.
pi_148604538
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 14:11 schreef SausDip het volgende:

[..]

Je zegt zeker wel wat raars. Wat jij aangeeft is fraude, immers krijgt de medewerker die 'ziek' is, ziekte-uren betaalt.
Hmm ok, aan die ziekte-uren had ik niet gedacht.

Overigens was m'n eerste tip die ik gaf open en eerlijk met je asm/tl het erover hebben en een oplossing zoeken (bv later/eerder op de dag alsnog komen vullen)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2015 14:13:15 ]
pi_148606753
quote:
Ik denk overigens dat het huidige profiel met de introductie van Go achterhaald is.
pi_148607272
Het schijnt inderdaad dat je in GO 5 minuten kan inplannen, en ook dat ze het uur pauze op lange dagen willen inkorten naar een halfuur. Vind ik wel een vooruitgang. Kan niemand meer zeiken om de vijf minuten die ze langer werken, maar niet betaald kunnen krijgen.
pi_148608680
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 15:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik denk overigens dat het huidige profiel met de introductie van Go achterhaald is.
Sowieso met dat uur pauze al.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 20:44:03 #184
186611 Haags
pi_148653924
Klopt van die half uur pauze. Vind het eigenlijk wel beter :)
Zonder wrijving geen glans
pi_148674224
Heeft er iemand toevallig een goed geautomatiseerd Excel spreadsheet om je uren in bij te houden?
Een van m'n voornemens dit jaar is om m'n administratie op orde te krijgen maar ben zelf echt een ramp met Excel :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Capstie op 14-01-2015 14:24:45 ]
pi_148691687
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:11 schreef Capstie het volgende:
Heeft er iemand toevallig een goed geautomatiseerd Excel spreadsheet om je uren in bij te houden?
Een van m'n voornemens dit jaar is om m'n administratie op orde te krijgen maar ben zelf echt een ramp met Excel :')
Ik heb er eentje maar die berekend geen avondtoeslagen. Alleen de zondagen pakt die mee.

EN pauzes moet je nog handmatig invoeren :P
pi_148693411
Appietijden app kan dat toch ook
pi_148711922
Weet iemand waar ik mijn jaaropgaves opnieuw aan kan vragen? Ben die brief kwijt ...
Beetje zonde want ik heb bij AH wel drie jaar gewerkt.
pi_148718295
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 15:09 schreef bjanaan het volgende:
Weet iemand waar ik mijn jaaropgaves opnieuw aan kan vragen? Ben die brief kwijt ...
Beetje zonde want ik heb bij AH wel drie jaar gewerkt.
https://mijn-loonstrook.nl/#login
pi_148718627
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 22:38 schreef UncleSam het volgende:
Appietijden app kan dat toch ook
Oh wauw, waarom heb ik die nog nooit eerder gezien :')
Weet je toevallig ook hoe ik mijn werktijden automatisch in de agenda laat zetten? Hij maakt op Android wel een aparte groep aan in de agenda maar zet er voor de rest niks in
pi_148719074
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 11:10 schreef bigbass het volgende:

[..]

Als ik meer zou werken zou ik er achteraan gaan, maar ik word keihard aan mijn 8 uur per week gehouden, dus de mensen die er last van hebben mogen er over gaan klagen. Was vooral benieuwd of het iets was van mijn filiaal of dat ze overal gek zijn geworden....
Nee, bij mijn filiaal helaas ook. Heb een contract van 12 uur en ben 2x in de week verantwoordelijk voor nachtopening. Ik was altijd erg gemotiveerd en zette graag een extra stap om de winkel er mooi uit te laten zien. In de praktijk kwam ik ook bijna altijd uit op meer dan 12 uur, waardoor ik toeslagen op nachturen ontvang. Sinds dit jaar is het grote paniek. De stumpers die er aantoonbaar een teringzooi van maken (en die er 1 jaar werkt, ik werk er bijna 9 jaar) krijgen de toeslaguren (incl. zondag) toegewezen, Ik heb aangegeven dat ik dit onrechtvaardig vind. Nu willen ze mij ook in geen geval extra uren geven, omdat ze dan toeslagen moeten betalen. De TL wijst naar de SM en de SM wijst naar de OM. Hypocriet gedoe.

Ik wil nog even afwachten wat ze van plan zijn met de nieuwe CAO, aangezien er een uitspraak is geweest dat het discrimineren op aantal contracturen m.b.t. toeslagen niet geoorloofd is. Anders geef ik ze de vinger en stop ik met nachtopening. Dan mogen ze uitvogelen hoe ze mijn contracturen in gaan plannen. Ik ben er helemaal klaar mee. Ik doe momenteel m'n werk maar absoluut geen stap extra. Zodra de klok de tijd aangeeft dat ik vrij ben, ben ik ook weg. Ongeacht hoe de boel eruit ziet.

Ik vind het jammer dat het zo moet, maar als ze te beroerd zijn om mij toeslagen uit te betalen wanneer ik op onchristelijke tijden m'n nest uit kom (i.c.m. een studie) kunnen ze van mij het heen en weer krijgen.
pi_148719093
Kan iemand mij de kto scores p13 dm-en?
pi_148719294
quote:
Ja ben daar nog nooit voor geregisteeerd hoe kom ik aan mijn inlog gegevens?
  User die overal opduikt 2022 donderdag 15 januari 2015 @ 18:27:04 #194
186611 Haags
pi_148719813
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:04 schreef marsipilamie het volgende:
Kan iemand mij de kto scores p13 dm-en?
Vraag je SM ;)
Zonder wrijving geen glans
pi_148720624
kan ook :) maar ik vind het vooral leuk om de scores ook te zien zien van mijn vorige filialen en filialen in de buurt. Was maar een vraagje hoor Krijg morgen in Pg de resultaten wel te horen. :)
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:40:29 #196
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_148722980
quote:
1s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:11 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Ja ben daar nog nooit voor geregisteeerd hoe kom ik aan mijn inlog gegevens?
Bij uitdiensttreding heb je daarvoor inloggegevens gehad van Genpact (ontvangen per post).

Ben je die kwijt dan zul je contact moeten opnemen met de Genpact Ahold Servicedesk. Telefoonnummer heb ik niet voor je, maar die kun je opvragen bij de SM van je filiaal.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 15 januari 2015 @ 19:41:21 #197
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_148723015
quote:
12s.gif Op donderdag 15 januari 2015 18:47 schreef marsipilamie het volgende:
kan ook :) maar ik vind het vooral leuk om de scores ook te zien zien van mijn vorige filialen en filialen in de buurt. Was maar een vraagje hoor Krijg morgen in Pg de resultaten wel te horen. :)
Je hebt ze in je mail.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_148728274
quote:
14s.gif Op donderdag 15 januari 2015 19:41 schreef Schuimpjes het volgende:
Je hebt ze in je mail.
thx
pi_148755923
quote:
14s.gif Op maandag 12 januari 2015 00:18 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ahold gaat steeds meer werken met Google Apps dus daar zul je wel wat mee kunnen ja. Geen idee of het zo is, maar het lijkt erop dat de Fit en Fun pagina in Google Sites is gemaakt. De mailfunctie werkt echter niet voor je omdat je geen TL/(A)SM bent.
Gelukt vanuit de winkel, maar vooral omdat ze het inloggen met je plaza login gefixt hebben blijkbaar. Jammer dat de website van Fit & Fun vervolgens leeg en outdated is :P
pi_148759974
Heuj, een link naar GO op Plaza die naar een dode pagina leidt, wat een verassing :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')