abonnement Unibet Coolblue
pi_148595376


Gedataminede HoW stuff.
  maandag 12 januari 2015 @ 16:47:00 #202
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148609309
quote:
1s.gif Op maandag 12 januari 2015 03:00 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]

Gedataminede HoW stuff.
Mooi tabelletje! Ranken naar level 34/35 begrijp ik met deze DLC. Heb mn main net op 32 zitten.

Vanaf morgen is de CE net een tandje moeilijker, maar ik ben er klaar voor!
pi_148609717
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:47 schreef Visserij het volgende:
Vanaf morgen is de CE net een tandje moeilijker.
Huh?
pi_148616592
Archon Priest met Arc-burn morgen.

VMS told u first.
pi_148619173
Update vandaag:

The Dark Below infused Destiny with new content, along with some new issues that we have sought to correct. With this update, we’re paying special attention to the Crota’s End Raid - along with weapons, arenas, and rewards for other activities. Iron Banner is also being prepared to return.

Activity Rewards
Fixed an issue with Ascendant Materials no longer being a possible reward for Daily gold-tier public events
In addition to other potential rewards, Weekly Nightfall Strikes can now award 9 or more Strange Coins

PVP
Maps
Added to the rotation for Control, Clash, and Iron Banner* playlists:
The Anomaly
Asylum
The Burning Shrine
Iron Banner*
Starts 1AM PST, Tuesday, January 13th
Playlist weapon drops
Level 32 Sniper Rifle
Level 32 Auto Rifle
Gain event standing to earn Legendary gear
Level 32 Hand Cannon
Level 32 Rocket Launcher
Level 32 Gauntlets
Level 31 Chest

Weapons
On the Sniper Rifle, Black Hammer, the Hive Breaker upgrade has been disabled until it is fixed to play nicely with the White Nail upgrade

Raids
Vault of Glass
Exotic weapon drops (though still very infrequent) are now Level 32
Crota’s End
Rewards
Treasure chests now contain Radiant Materials
The existing Pit treasure chest reward has moved to killing Ir Yut, the Deathsinger
Pit Encounter
Pillars of Light no longer launch players into the air when they explode
Bridge Encounter
Players will now be required to cross the bridge in order to complete the bridge encounter
Players will now be required to wait for the bridge to be completed prior to crossing with the sword
Deathsinger Encounter
Fixed a rare case where the Shriekers would not spawn, preventing players from reaching the Deathsinger
The Deathsinger now has a chance to drop Exotic weapons and armor, class pieces, and Radiant materials
Crota Encounter
Two Swordbearers will no longer spawn at the same time at the outset of the encounter
Crota will now recover from his kneeling state after a player quits
Fixed a bug that allowed players to remove the “Presence of Crota” using a Radiance Warlock’s Fireborn ability
Fixed a bug that made the Oversoul appear destroyed to some players in a Fireteam when it was actually still active
pi_148619233
Lvl 32 gear in de Iron Banner! *O*, lvl 32 wapens in VoG *O* en weer 9 strange coins in Nightfall.

Dat wordt weer grinden voor die wolfwanten.
pi_148625792
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 20:50 schreef Reintji het volgende:
Lvl 32 gear in de Iron Banner! *O*, lvl 32 wapens in VoG *O* en weer 9 strange coins in Nightfall.

Dat wordt weer grinden voor die wolfwanten.
moet ik bou echt dat gaan spelen om level 32 te worden :'(
pi_148631538
Neuh, Crota raid gear kan ook ;-)
pi_148631828
Als het je alleen om level 32 te doen is, zou ik zeker geen Iron Banner gaan spelen. Alleen de arm pieces hebben light lvl 36, chest piece gaat maar tot light lvl 33 en is dus niet beter dan andere legendary gear.

Crota patch is wel goed gelukt zie ik. In plaats van de exploderende lamp gebruiken in het eerste stuk, kun je nu zo vanaf dezelfde rots op het hoger geleken stuk springen. :')
pi_148631882
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:44 schreef HetAntwoord het volgende:
Als het je alleen om level 32 te doen is, zou ik zeker geen Iron Banner gaan spelen. Alleen de arm pieces hebben light lvl 36, chest piece gaat maar tot light lvl 33 en is dus niet beter dan andere legendary gear.

Crota patch is wel goed gelukt zie ik. In plaats van de exploderende lamp gebruiken in het eerste stuk, kun je nu zo vanaf dezelfde rots op het hoger geleken stuk springen. :')
Haha geniaal commentaar. tadaaa.

Destiny: NEU SOLO Crotas Ende Raid Thrall Abyss /…:
pi_148631928
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 07:56 schreef wiebel535 het volgende:

[..]

Haha geniaal commentaar. tadaaa.

Destiny: NEU SOLO Crotas Ende Raid Thrall Abyss /…:
Heb jij hem al opnieuw geprobeerd? Ik ga vanavond na de reset toch weer een poging wagen. Je filmpjes hebben me geïnspireerd want ik kan inmiddels solo'en tot en met de shrieker gang. :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 08:45:21 #212
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148632329
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 16:59 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Huh?
Crotas End... moeilijker....

Geniale ava!
pi_148634109
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 19:45 schreef VMSDKR het volgende:
Archon Priest met Arc-burn morgen.

VMS told u first.
Bijna... Sepiks Prime met arc burn, light switch en angry.

Ga toch even wat liefde aan paarse engrams geven: kreeg van het weekend Hard Light (exotic auto rifle) uit een legendary engram! Dat ding schiet zo verrekte hard...maar ik ken niemand die deze gun gebruikt. Iemand een idee hoe deze zich houdt in vergelijking met de Suros Regime?
  dinsdag 13 januari 2015 @ 11:45:09 #214
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148635935
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:32 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Bijna... Sepiks Prime met arc burn, light switch en angry.

Ga toch even wat liefde aan paarse engrams geven: kreeg van het weekend Hard Light (exotic auto rifle) uit een legendary engram! Dat ding schiet zo verrekte hard...maar ik ken niemand die deze gun gebruikt. Iemand een idee hoe deze zich houdt in vergelijking met de Suros Regime?
Suros heeft meer impact en de bottom half perk is inclusief life regen, vandaar dat die vaak de voorkeur krijgt. Vind m er zelf wel vet uitzien, maar heb m niet dus kan m niet testen....

Sepiks Prime is prima te doen!
pi_148638845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 10:32 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Bijna... Sepiks Prime met arc burn, light switch en angry.

Ga toch even wat liefde aan paarse engrams geven: kreeg van het weekend Hard Light (exotic auto rifle) uit een legendary engram! Dat ding schiet zo verrekte hard...maar ik ken niemand die deze gun gebruikt. Iemand een idee hoe deze zich houdt in vergelijking met de Suros Regime?
Kut, bijna.

Ik kreeg Mask of the Third Man van de Nightfall. Ook CE gesolo'd tot aan Crota CP. Heb nog 6 shards nodig voor 32 en moet Crota dus nog doen.

Hard Light is volgens mij best oké maar Regime blijft de beste.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:46:49 #216
435394 Visserij
Niets beweegt vanzelf
pi_148639423
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:25 schreef VMSDKR het volgende:

[..]

Kut, bijna.

Ik kreeg Mask of the Third Man van de Nightfall. Ook CE gesolo'd tot aan Crota CP. Heb nog 6 shards nodig voor 32 en moet Crota dus nog doen.

Hard Light is volgens mij best oké maar Regime blijft de beste.
Que? hoe doe je bridge dan?
pi_148639990
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 13:46 schreef Visserij het volgende:

[..]

Que? hoe doe je bridge dan?
Je bedoelt het tweede gedeelte na de lampen? Je kan de brug in je eentje bouwen door op de cirkel te gaan staan en dan er vlug af te gaan als die totem melding komt. Dat herhaal je dan tot de brug helemaal gebouwd is. Vergt wel wat oefening als ik het zo bekijk. Ik opteerde zelf altijd voor de pussy-way-out en knalde vanaf de overkant vijanden af tot de twee Ogres kwamen, maar dat kan geloof ik niet meer.
pi_148640447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 08:02 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Heb jij hem al opnieuw geprobeerd? Ik ga vanavond na de reset toch weer een poging wagen. Je filmpjes hebben me geïnspireerd want ik kan inmiddels solo'en tot en met de shrieker gang. :D
jazeker. Tot de shrieker gang gaat niet meer. Maar lampen gedeelte solo is een makkie, zie YouTube filmpje. Daarna is t goed gepatched.
pi_148640581
quote:
correctie op mijn vorige bericht: kan dus nog steeds :)
pi_148640876
Alles is eigenlijk nog gewoon hetzelfde, het enige wat ze veranderd hebben is dat op het moment dat er Ogres spawnen er iemand aan de andere kant móet leven. Adds despawnen werkt nog, snipen vanaf de kant waar je spawnt werkt ook nog.

Als er niemand aan de andere kant staat op het moment dat Ogres spawnen gaan die totems branden en gaat iedereen dood.
pi_148641057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:41 schreef VMSDKR het volgende:
Alles is eigenlijk nog gewoon hetzelfde, het enige wat ze veranderd hebben is dat op het moment dat er Ogres spawnen er iemand aan de andere kant móet leven. Adds despawnen werkt nog, snipen vanaf de kant waar je spawnt werkt ook nog.

Als er niemand aan de andere kant staat op het moment dat Ogres spawnen gaan die totems branden en gaat iedereen dood.
Thanks! Met mijn manier kan ik dus het beste op het eind van het gedeelte met de lampen iemand inviten. Krijgt hij/zij meteen de reward en daarna in 5 minuutjes met z'n tweeën de brug voor nog een reward.
pi_148641601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:47 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Thanks! Met mijn manier kan ik dus het beste op het eind van het gedeelte met de lampen iemand inviten. Krijgt hij/zij meteen de reward en daarna in 5 minuutjes met z'n tweeën de brug voor nog een reward.
Precies, ik heb het vanmorgen met 2 anderen gedaan. Je moet gewoon de bridge formen met dat op/af-trucje, swordbearer doden en dan met het zwaard oversteken, gatekeeper doden en adds doden totdat Ogres spawnen en dan die afmaken.

Zolang je maar in leven blijft aan de overkant.
pi_148646725
Ich bin dar vanavond.
pi_148648908
Top. Drukke avond, nightfall, weekly, eris bounties, iron banner. Man, man, man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')