abonnement Unibet Coolblue
pi_148118878
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 22:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat dus, het nadeel van een kwartielenrooster, je krijgt nooit even rust.
Nee, ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar aan het begin van een periode ga ik echt niet gelijk leren. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148118998
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar aan het begin van een periode ga ik echt niet gelijk leren. :')
Wij moeten vaak aan het begin van de periode al aan de slag gaan aangezien we voor alle vakken een tussententamen krijgen (4de of 5de week) en we daarnaast vaak nog huiswerkopdrachten (jawel), practica en projecten hebben.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148119024
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Wij moeten vaak aan het begin van de periode al aan de slag gaan aangezien we voor alle vakken een tussententamen krijgen (4de of 5de week) en we daarnaast vaak nog huiswerkopdrachten (jawel), practica en projecten hebben.
Tussentoetsen? Na het eerste jaar? Serieus? :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148119075
En practica, huiswerk, en projecten tellen niet. Ik heb het over urenlang blokken.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148119099
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

Tussentoetsen? Na het eerste jaar? Serieus? :')
Ja, ze wilden graag een hoger 'studierendement' hebben. Voor mij werkt het eerder averechts dan dat het helpt maar ik wijk nogal af van het gemiddelde.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148119134
quote:
10s.gif Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Rezania het volgende:
En practica, huiswerk, en projecten tellen niet. Ik heb het over urenlang blokken.
Ik blok liever urenlang. Die huiswerkopgaven liggen regelmatig boven het tentamenniveau aangezien we meer tijd hebben om er aan te werken en bij die practica heb je vaak lastige theoretische vragen, gevolgd door een lang verslag. Niet mijn idee van fun.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148119216
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik blok liever urenlang. Die huiswerkopgaven liggen regelmatig boven het tentamenniveau aangezien we meer tijd hebben om er aan te werken.
Ja, dat klinkt wel bekend. :P Doen ze vaak bij ons met werkcollege-opgaven. Betekent wel dat als je die goed kan maken het tentamen een eitje wordt. :)

Maar huiswerk, moet je dat dan ook inleveren?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148119752
Ik ben 90% van mijn studietijd kwijt aan verplicht huiswerk (voor een cijfer dus)
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:09:12 #234
349633 SiIk
Echt zijde
pi_148122196
Als je je huiswerk maakt hoef je toch niet meer urenlang te blokken?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_148124769
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:16 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt wel bekend. :P Doen ze vaak bij ons met werkcollege-opgaven. Betekent wel dat als je die goed kan maken het tentamen een eitje wordt. :)

Maar huiswerk, moet je dat dan ook inleveren?
Voor een cijfer. Het telt typisch voor ongeveer 10% mee.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148124891
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Voor een cijfer. Het telt typisch voor ongeveer 10% mee.
Wtf man. Dat deden ze bij ons ook een keer bij een vak, uiteindelijk amper moeite voor gedaan. Zeker omdat alle huiswerkpunten vervielen voor het hertentamen en je dus gewoon een 10 kon halen. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148124917
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:09 schreef SiIk het volgende:
Als je je huiswerk maakt hoef je toch niet meer urenlang te blokken?
Was het maar waar. Uiteindelijk ben je meer tijd kwijt. Maar ja, ik leer dan ook het beste door uitgewerkte opgaves te bestuderen, daar haal ik typisch meer info en sneller info uit dan uit het lezen van slides of het lezen van een handboek.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148124937
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wtf man. Dat deden ze bij ons ook een keer bij een vak, uiteindelijk amper moeite voor gedaan. Zeker omdat alle huiswerkpunten vervielen voor het hertentamen en je dus gewoon een 10 kon halen. :')
Dat is bij ons helaas niet het geval, de cijfers voor al die tussentijdse zooi blijven staan voor het hertentamen. Je wordt dus genaaid als je teveel steken laat vallen. Maar goed, we hebben dit voor een groot deel te danken aan de 'prestatie'afspraken waarmee een deel van bezuinigingen teniet is gedaan. Het huidige motto is om de student vooral niet op zijn eigen manier te laten studeren maar continue druk op de ketel te houden.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148124991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is bij ons helaas niet het geval, de cijfers voor al die tussentijdse zooi blijven staan voor het hertentamen. Je wordt dus genaaid als je teveel steken laat vallen.
hier ook

Maar krijg ook hw en dat is klik elke week op reviewed.
pi_148125020
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:16 schreef tailfox het volgende:

[..]

hier ook

Maar krijg ook hw en dat is klik elke week op reviewed.
Alleen ga jij naar een school, dat een school zoiets doet is wat meer voor de hand liggend dan dat een universiteit dat doet. :{
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148125034
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen ga jij naar een school, dat een school zoiets doet is wat meer voor de hand liggend dan dat een universiteit dat doet. :{
eigenlijk moet ik dat filmpje kijken.

HBO :')
pi_148125064
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is bij ons helaas niet het geval, de cijfers voor al die tussentijdse zooi blijven staan voor het hertentamen. Je wordt dus genaaid als je teveel steken laat vallen. Maar goed, we hebben dit voor een groot deel te danken aan de 'prestatie'afspraken waarmee een deel van bezuinigingen teniet is gedaan. Het huidige motto is om de student vooral niet op zijn eigen manier te laten studeren maar continue druk op de ketel te houden.
Zuur hoor, klinkt echt heel erg schoolachtig. Maar ja, aan de andere kant, je wil ook geen studenten meer die 7 jaar over een bachelor doen, kost veel te veel geld.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148125132
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:19 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zuur hoor, klinkt echt heel erg schoolachtig. Maar ja, aan de andere kant, je wil ook geen studenten meer die 7 jaar over een bachelor doen, kost veel te veel geld.
7 jaar over een bachelor is wat overdreven maar 7 jaar over een vijfjarige opleiding is binnen de perken. Dat mag ook al niet, in plaats van dat ze de studieduur verlengen (als farmacie een zesde jaar krijgt...) en extra serieuze projecten stimuleren delen ze de ZP uit. Nu ligt in de USA het tempo sowieso lager dan in Europa bij de universiteiten maar als ik het programma vergelijk voor de USA (1 op 1 vakken en SLU's vergelijken) dan valt het direct op dat 5 jaar voor de meeste studenten niet realistisch is.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148125595
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:12 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wtf man. Dat deden ze bij ons ook een keer bij een vak, uiteindelijk amper moeite voor gedaan. Zeker omdat alle huiswerkpunten vervielen voor het hertentamen en je dus gewoon een 10 kon halen. :')
Dat is bij mij bij vrijwel elk vak zo. Voor een cijfer of aftekenen.
Zodat er nog iemand komt denk ik :')
pi_148125676
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is bij mij bij vrijwel elk vak zo. Voor een cijfer of aftekenen.
Zodat er nog iemand komt denk ik :')
Kansloos. Zorg er liever voor dat je studenten voldoende biedt, dan komen ze vanzelf. Je moet niet het falen van je doceervaardigheden of het te weinig tijd besteden aan de lesvoorbereiding verbloemen door studenten te dwingen om te komen. :')
Het maakt weinig uit wat het vak is, elk vak kan op een aangename manier worden gegeven zodat studenten actief het college volgen, vragen stellen en er veel van opsteken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_148125704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Kansloos. Zorg er liever voor dat je studenten voldoende biedt, dan komen ze vanzelf. Je moet niet het falen van je doceervaardigheden verbloemen door studenten te dwingen om te komen. :')
Het helpt mij meestal wel de discipline er wat in te houden, ik loop eigenlijk nooit achter met iets nu.
pi_148142171
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is bij ons helaas niet het geval, de cijfers voor al die tussentijdse zooi blijven staan voor het hertentamen. Je wordt dus genaaid als je teveel steken laat vallen. Maar goed, we hebben dit voor een groot deel te danken aan de 'prestatie'afspraken waarmee een deel van bezuinigingen teniet is gedaan. Het huidige motto is om de student vooral niet op zijn eigen manier te laten studeren maar continue druk op de ketel te houden.
Bij ons precies hetzefde probleem. Bij heel veel vakken telt het huiswerk mee en veel deeltentamens. Ik heb zelfs een vak gehad waar het huiswerk 50% van het eindcijfer bepaalde. :') :') :')
pi_148154626
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_148154738
quote:
gvd

man man man

jezus christus
pi_148154802
je bent nu voor het leven getekend, besef je dat wel bram
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')