abonnement Unibet Coolblue
pi_148309787
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

crota bijna gehaald met glitch.

Daarna VoG
En? Was echt te brak haha oeps.

Net even bij Xur langs geweest, lang leve de nightfall, want ik kon een drakenpuf kopen, een starfire protocol voor mn nieuwe warlock (lvl 1 :')) en een exotic shard. Ook die ketel ingeleverd voor nieuwe armpjes op mn titan. Maar totdat ik nieuwe gear heb uit de Crota raid kan ik die niet verder krijgen dan 31,25.

Vanavond wel weer in vorm denk ik.
pi_148310577
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 09:59 schreef Reintji het volgende:

[..]

En? Was echt te brak haha oeps.

Net even bij Xur langs geweest, lang leve de nightfall, want ik kon een drakenpuf kopen, een starfire protocol voor mn nieuwe warlock (lvl 1 :')) en een exotic shard. Ook die ketel ingeleverd voor nieuwe armpjes op mn titan. Maar totdat ik nieuwe gear heb uit de Crota raid kan ik die niet verder krijgen dan 31,25.

Vanavond wel weer in vorm denk ik.
VoG in 1,5 uur gedaan, we hadden een sufferd erbij die niet op de Oracles schoot. Dat was best irritant.

Crota in 4 uur gedaan :') eerste stukken ging snel. Alleen crota was beetje lastig. Wel geglitched.

Maar zeker te doen :D

Voetjes gekregen en 2 wapens, machine gun uit crota en primary void uit VoG
pi_148310959
Nice. Misschien had ik toch maar online moeten komen haha.
pi_148317013
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

VoG in 1,5 uur gedaan, we hadden een sufferd erbij die niet op de Oracles schoot. Dat was best irritant.

Crota in 4 uur gedaan :') eerste stukken ging snel. Alleen crota was beetje lastig. Wel geglitched.

Maar zeker te doen :D

Voetjes gekregen en 2 wapens, machine gun uit crota en primary void uit VoG
Netjes.

Vog ook nog gedaan voor het eerst met de warlock en binnen het uur. Nu eindelijk de warlock ook op 30 en tot 31 uitbreidbaar. Kan nu eindelijk alle karakters lvl 31 maken.
pi_148322285
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 11:22 schreef Reintji het volgende:
Nice. Misschien had ik toch maar online moeten komen haha.
vog hard vanavond half 8?
pi_148336357
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 16:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

vog hard vanavond half 8?
Ah. Hard is hard hoor. Vanaaf niet online
pi_148338879
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:19 schreef Reintji het volgende:

[..]

Ah. Hard is hard hoor. Vanaaf niet online
het ging ook niet goed :')

Snel gestopt :D
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 09:50:51 #283
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148347717
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

het ging ook niet goed :')

Snel gestopt :D
koop nou maar een ps4 en destiny :6
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 09:51:56 #284
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148347731
Wat is een leuke mainhand trouwens ? En waar kan je hem krijgen ? :+

Ik ben wel heel erg van van de auto rifles, maar zijn die op endgame ook nog boeiend ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 05-01-2015 09:59:35 ]
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148348612
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:51 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een leuke mainhand trouwens ? En waar kan je hem krijgen ? :+

Ik ben wel heel erg van van de auto rifles, maar zijn die op endgame ook nog boeiend ?
Endgame?

Ik heb een volledig geupgrade Docter Nope, is mij prima bevallen, heeft perfect balance en third eye perks. Ook in VoG gebruikt. Heb nu een Suros Regime, schiet ook hard en vorige week Unwilling Soul-09 gekregen, voordeel dat die de nieuwe base stats heeft, dus straks over de 300 qua damage, maar mindere perks.
pi_148348686


:7
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 11:02:56 #287
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148349065
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:43 schreef Reintji het volgende:

[..]

Endgame?

Ik heb een volledig geupgrade Docter Nope, is mij prima bevallen, heeft perfect balance en third eye perks. Ook in VoG gebruikt. Heb nu een Suros Regime, schiet ook hard en vorige week Unwilling Soul-09 gekregen, voordeel dat die de nieuwe base stats heeft, dus straks over de 300 qua damage, maar mindere perks.
Al die namen zeggen me niks :@ Maar kan je die gewoon kopen of moet je ze vinden en hopen dat de RNG je lief vind?

Ik heb +- 200uur in de game zitten nu (als het niet meer is) en ik heb in al die tijd wel één hele purp gevonden... die ook nog eens niet voor mn class was :')
Dus ik heb er nu nog steeds... 0...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148349278
Ik heb ze voornamelijk uit strikes gekregen en pakjes bij postmaster na ranken van vendors. Dacht dat ik pech had gehad met drops, maar het kan erger dus :P
pi_148349522
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:02 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Al die namen zeggen me niks :@ Maar kan je die gewoon kopen of moet je ze vinden en hopen dat de RNG je lief vind?

Ik heb +- 200uur in de game zitten nu (als het niet meer is) en ik heb in al die tijd wel één hele purp gevonden... die ook nog eens niet voor mn class was :')
Dus ik heb er nu nog steeds... 0...
Je kan in de toren legendary (paarse) wapens en armor kopen. Hiervoor gebruik je crucible marks of vanguard marks. Crucible marks krijg je in PvP, Vanguard marks door bounties en andere dagelijkse dingen te doen. En zoals Reintji aangeeft, door pakjes bij de postmaster als bijvoorbeeld je Vanguard level +1 gaat. Daarnaast kunnen paarse engrams eigenlijk bijna overal droppen, alleen de kans is heel klein. Veel strikes doen werkt dan denk ik nog het beste.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 11:24:10 #290
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148349641
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:19 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Je kan in de toren legendary (paarse) wapens en armor kopen. Hiervoor gebruik je crucible marks of vanguard marks. Crucible marks krijg je in PvP, Vanguard marks door bounties en andere dagelijkse dingen te doen. En zoals Reintji aangeeft, door pakjes bij de postmaster als bijvoorbeeld je Vanguard level +1 gaat. Daarnaast kunnen paarse engrams eigenlijk bijna overal droppen, alleen de kans is heel klein. Veel strikes doen werkt dan denk ik nog het beste.
Het stomme is, mn vanguard lvl is nog geen lvl 2 :') Dus ik heb allejezus veel van die marks, maar kan niks boeiends kopen :')

Heb nu ook flinkwat motes of light en strange coins gespaard. laten we hopen dan xur iets leuks heeft deze week ...
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148349866
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:24 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Het stomme is, mn vanguard lvl is nog geen lvl 2 :') Dus ik heb allejezus veel van die marks, maar kan niks boeiends kopen :')

Heb nu ook flinkwat motes of light en strange coins gespaard. laten we hopen dan xur iets leuks heeft deze week ...
Bekend probleem, je komt altijd wel iets tekort waardoor je blijft steken. Ik heb nu geloof ik 6 vanguard commendations (tot voor kort fanatiek met drie karakters gespeeld...), maar niet genoeg Vanguard level op het laagste karakter en ook niet genoeg Vanguard marks. Om maar te zwijgen van het continue tekort aan glimmer, shards, etc.

Let op dat je bij Xur meestal je Motes of Light kunt inleveren voor exotic engrams. Ik had er iets van 120 dus heb er van het weekend maar meteen drie gehaald.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 11:37:09 #292
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148350006
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:31 schreef HetAntwoord het volgende:
vanguard commendations
ohja vanguard commendations kom ik nog te kort

hoe kom je daar enigszins aan ? :')

Las net op reddit dit verhaal : http://www.reddit.com/r/D(...)day_and_i_dont_care/

Vond ik ook wel mooi eigenlijk :) Nu speelde ik al geen destiny meer eigenlijk, maar wou door de exp. pack toch eens het nieuwe gebeuren zien.
Jammer dat ik amper de 3e missie kan doen omdat mn gear faalt :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148350955
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ohja vanguard commendations kom ik nog te kort

hoe kom je daar enigszins aan ? :')

Las net op reddit dit verhaal : http://www.reddit.com/r/D(...)day_and_i_dont_care/

Vond ik ook wel mooi eigenlijk :) Nu speelde ik al geen destiny meer eigenlijk, maar wou door de exp. pack toch eens het nieuwe gebeuren zien.
Jammer dat ik amper de 3e missie kan doen omdat mn gear faalt :')
De nieuwe missies van TDB zijn een stuk lastiger, zeker in je eentje. Level 31 is wel aan te raden als je die gaat doen.

Vanguard commendations krijg je door Vanguard reputation te vergaren met bounties, dailies en strikes. Als je genoeg Vanguard reputation bij elkaar hebt, gaat je Vanguard level +1 en krijg je een Vanguard commendation. Volg je het nog? :p
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 12:17:51 #294
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148351233
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

De nieuwe missies van TDB zijn een stuk lastiger, zeker in je eentje. Level 31 is wel aan te raden als je die gaat doen.

Vanguard commendations krijg je door Vanguard reputation te vergaren met bounties, dailies en strikes. Als je genoeg Vanguard reputation bij elkaar hebt, gaat je Vanguard level +1 en krijg je een Vanguard commendation. Volg je het nog? :p
Dan zou ik er nu dus 1 moeten hebben, ik ben lvl 1 (en een half(!) )

Dus als ik lvl 2 wordt dan kan ik 2 van die dingen inleveren met wat gold en meuk voor (uit mn hoofd) de chestpiece ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148351880
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:17 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Dan zou ik er nu dus 1 moeten hebben, ik ben lvl 1 (en een half(!) )

Dus als ik lvl 2 wordt dan kan ik 2 van die dingen inleveren met wat gold en meuk voor (uit mn hoofd) de chestpiece ?
Waarschijnlijk ben je nog voor TDB uitbreiding van 0 naar 1 gegaan, die commendation loop je dus mis helaas. Als je straks van lvl1 naar lvl2 gaat, krijg je dus 1 Vanguard commendation en (dacht ik) een pakketje bij de postmaster met vrij grote kans op een paarse engram.

Als je er straks een chestpiece van wil kopen, zorg dat je alvast genoeg Vanguard Marks hebt, kun je in de inventory van je karakter checken. Geloof dat je dus in totaal 1 commendation + 75 Vangaurd marks nodig hebt.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 12:38:59 #296
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148351985
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:36 schreef HetAntwoord het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ben je nog voor TDB uitbreiding van 0 naar 1 gegaan, die commendation loop je dus mis helaas. Als je straks van lvl1 naar lvl2 gaat, krijg je dus 1 Vanguard commendation en (dacht ik) een pakketje bij de postmaster met vrij grote kans op een paarse engram.

Als je er straks een chestpiece van wil kopen, zorg dat je alvast genoeg Vanguard Marks hebt, kun je in de inventory van je karakter checken. Geloof dat je dus in totaal 1 commendation + 75 Vangaurd marks nodig hebt.
die marks mak ik me geen zorgen om :@ toen ik gister keek waren het er 250+ :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_148352131
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ohja vanguard commendations kom ik nog te kort

hoe kom je daar enigszins aan ? :')

Las net op reddit dit verhaal : http://www.reddit.com/r/D(...)day_and_i_dont_care/

Vond ik ook wel mooi eigenlijk :) Nu speelde ik al geen destiny meer eigenlijk, maar wou door de exp. pack toch eens het nieuwe gebeuren zien.
Jammer dat ik amper de 3e missie kan doen omdat mn gear faalt :')
Je hebt niet voor alle gear een commendation nodig hè. Dus je kunt iig armen en benen kopen, heb je toch twee legendaries om te levelen. Ongebruikte marks is ook zonde, kun je zelfs beter wat kopen en dan dismantlen voor shards/energy. Die kun je dan weer gebruiken om je gear te levelen. Beetje creatief boekhouden zeg maar.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 13:04:48 #298
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_148352744
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:43 schreef Reintji het volgende:

[..]

Je hebt niet voor alle gear een commendation nodig hè. Dus je kunt iig armen en benen kopen, heb je toch twee legendaries om te levelen. Ongebruikte marks is ook zonde, kun je zelfs beter wat kopen en dan dismantlen voor shards/energy. Die kun je dan weer gebruiken om je gear te levelen. Beetje creatief boekhouden zeg maar.
Zal vd week even kijken als ik daadwerkelijk lvl 2 ben geworden. Al mn gear heeft nu 18 light (op mn head met 20 na)

Kan wel wat nieuws gebruiken.
Heb gister zn 3 uur zn nieuwe cave achtige exploit geprobeerd... maar ik had iets van 10blues en wederom geen purp of iets ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 5 januari 2015 @ 13:09:35 #299
353856 Stoepboer
Stoep met boeren.
pi_148352893
Hoppa, m'n eerste legendary item gekocht! :D Ben meteen van 24 naar lvl 25 geschoten :p
Vervelende stoepboer!
  maandag 5 januari 2015 @ 13:39:46 #300
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_148353844
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:51 schreef Jimbo het volgende:
Wat is een leuke mainhand trouwens ? En waar kan je hem krijgen ? :+

Ik ben wel heel erg van van de auto rifles, maar zijn die op endgame ook nog boeiend ?
Ik was, vooral in t begin, ook vd auto rifles, maar ben geswitched naar scout rifles of hand cannons. Vind ik n stuk prettiger qua recoil en damage. Gebruik voornamelijk de Mida Multi-Tool volledig maximized, 331 geloof ik, en the Last Word, 312 nu.

In Crucible gebruik ik wel de auto rifle.
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')