abonnement Unibet Coolblue
pi_147429100
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja,dat was leuk om even te zien i.c.m.datzelfde truukje wat hij ook bij Ajax deed.

V.w.b. de uitzending ben ik weggezapt toen die Wim Kieft weer begon te wouwelen (en gelukkig! door vd Gijp werd gecorrigeerd) en zijn gezever over Dennis Bergkamp en die een "momentum" voetballer noemde.

Die alcoholist en coke snuiver mag niet eens de veters van Bergkamp strikken, met zijn betaalde (aanschuiven bij VI) snabbel dankzij RTL en met name Johan Derksen en zijn leugens waardoor hij ooit al zijn geld en geluk vergooide. :r
Ik ben bij deze ook geen fan meer van Wim Kieft.
pi_147429459
quote:
8s.gif Op dinsdag 9 december 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja,dat was leuk om even te zien i.c.m.datzelfde truukje wat hij ook bij Ajax deed.

V.w.b. de uitzending ben ik weggezapt toen die Wim Kieft weer begon te wouwelen (en gelukkig! door vd Gijp werd gecorrigeerd) en zijn gezever over Dennis Bergkamp en die een "momentum" voetballer noemde.

Die alcoholist en coke snuiver mag niet eens de veters van Bergkamp strikken, met zijn betaalde (aanschuiven bij VI) snabbel dankzij RTL en met name Johan Derksen en zijn leugens waardoor hij ooit al zijn geld en geluk vergooide. :r
Hardop gelachen
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:19:06 #78
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_147432294
Wim Kieft is mijn favoriet.
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:38:03 #79
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_147432956
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Aanklager start onderzoek naar uitspraken Brandts

Na SC Heerenveen-coach Dwight Lodeweges moet ook FC Dordrecht-trainer Ernie Brandts zich bij de aanklager betaald voetbal verantwoorden voor zijn uitspraken na afloop van het thuisduel met PSV (1-3) van afgelopen zaterdag. Er is een vooronderzoek gestart naar Brandts, die tot woensdag 12.00 uur de tijd heeft te reageren.

Brandts hekelde het optreden van scheidsrechter Dennis Higler, die volgens de oud-international met twee maten mat. 'Op televisie bij Voetbal International hebben ze het altijd over die Higler. Nu snap ik wel waarom. Hij was erg slecht', foeterde Brandts tegenover FOX Sports. 'Hij floot bij ons wel voor hands van Funso Ojo, maar in dezelfde situatie bij PSV niet. Dit kan echt niet zo.'

Lodeweges overkwam onlangs al hetzelfde toen hij na de 4-1 nederlaag tegen Ajax de integriteit van arbiter Kevin Blom in twijfel trok. Net als Brandts onderwierp de aanklager betaald voetbal hem aan een vooronderzoek omdat negatieve uitspraken jegens het scheidsrechterskorps in strijd zijn met de Gedragscode Officials Betaald Voetbal. Lodeweges kwam er vanaf met een waarschuwing.

http://www.vi.nl/nieuws/a(...)&utm_campaign=nieuws

Arme Ernie :{
En terecht. Dat eeuwige verongelijkte gezeik altijd van die trainers en voetballers.
Concentreer je lekker op je team Ernie, kan nog wel wat verbetert worden hier en daar. Scheidsrechters heb je toch geen invloed op.
#FreeHat
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:38:38 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147438063
Hansie Hansie nu bij rtl 4 late night :D *O* *O*
pi_147438803
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

En terecht. Dat eeuwige verongelijkte gezeik altijd van die trainers en voetballers.
Concentreer je lekker op je team Ernie, kan nog wel wat verbetert worden hier en daar. Scheidsrechters heb je toch geen invloed op.
Hij heeft gewoon gelijk.. :w Al;s je daar niet tegen kan moet je geen scheidsrechter worden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_147442537
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hansie Hansie nu bij rtl 4 late night :D *O* *O*
Die Hansie zit wel op zenders he! Sbs 6, FOX sports, Rtl 7, Rtl 4

Dat wordt zoeken mensen!
pi_147443414
Hahaha, een "momentum" voetballer. Die plaatsen we in hetzelfde rijtje als de muggenstifter! Maar ik laat het gaan hoor.
pi_147443416
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hahaha, een "momentum" voetballer. Die plaatsen we in hetzelfde rijtje als de muggenstifter! Maar ik laat het gaan hoor.
ga slapen
(she/her)
pi_147443425
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 02:45 schreef Fylax het volgende:

[..]

ga slapen
Sorry Fylax, ik heb net gekeken naar zo'n film over zo'n Hobbit (maar ik zeg niet hoe die heet).
pi_147443436
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 02:46 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Sorry Fylax, ik heb net gekeken naar zo'n film over zo'n Hobbit (maar ik zeg niet hoe die heet).
the hobbit
(she/her)
pi_147443438
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 02:47 schreef Fylax het volgende:

[..]

the hobbit
Wow, heb jij die ook gezien? :o
pi_147443439
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 02:47 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wow, heb jij die ook gezien? :o
was je naar premiere?
zo ja
kom grtd
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_147444219
Hans Kraay jr. is maar wat blij dat SBS de rechten van de Champions League heeft weten binnen te halen. Het is voor het eerst in de geschiedenis dat het Europese miljoenenbal niet door de publieke omroep wordt uitgezonden. Onlangs werd duidelijk dat de NOS geen bod had uitgebracht op de rechten voor 2015 - 2018.

Kraay jr. is ‘gigantisch blij’, zo verzekert de televisiepresentator annex analist aanOmroep Gelderland. "We zijn de kwalificatiewedstrijden van het Nederlands elftal met pijn in het hart kwijtgeraakt. Dit is het mooiste dat we ooit hebben binnen kunnen halen. Barcelona, Real Madrid, Robin van Persie, Wesley Sneijder, Louis van Gaal... Hij dacht dat hij van me af was, maar Louis: ‘ik kom er weer aan’."

Kraay jr. weet nog niet wat voor rol hij zal krijgen. Ook al is hij 54 jaar, toch heeft de oud-voetballer nog dromen. "Ik zou wel graag analyticus zijn. Dat doe ik vaker en bevalt me erg goed. Maar ik vlieg ook met even veel plezier naar Real Madrid-Manchester United. Dat is ook geen straf natuurlijk. Het is een enorme uitdaging voor SBS, want de NOS heeft de Champions League al die jaren natuurlijk prima gedaan. Dat niveau moeten wij ook zien te halen.'

Hoeveel SBS en Sanoma voor de uitzendrechten hebben betaald is niet bekend. RTL bood ook mee. De NOS maakte eerder bekend niet op de uitzendrechten te bieden vanwege de bezuinigingen.


Heerlijk straks weet interviews met Hansie.
pi_147445992
Die SBS-baas van Hansie gaf duidelijk aan dat hij aan Wilfried of Jack zat te denken als presentator.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport woensdag 10 december 2014 @ 10:19:04 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_147446074
Hij deed ook Humberto een bod. Die zit gewoon wat namen op te gooien zodat er lekker op gespeculeerd kan worden.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_147446216
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Die komt niet meer aan tafel zolang die gluiperd van een Genee er zit
Dat was toch Gijp die 'm ronduit zat uit te lachen toen hij dat boekje over 'metsfiksing' een paar keer kwam promoten?
Wie dit leest is gek
pi_147446429
quote:
99s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:25 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Dat was toch Gijp die 'm ronduit zat uit te lachen toen hij dat boekje over 'metsfiksing' een paar keer kwam promoten?
Volgens mij heeft het te maken met dat hele Veenstra gebeuren toen Wilfred opeens de journalist ging uithangen
pi_147447700
Hansie sws nummer 1 gast samen met bossie _O_
pi_147448190
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:25 schreef Oliver23 het volgende:
Hansie bij RTL Late Night gisteren

http://sigaarsnor.blogspo(...)hampions-league.html
Haha, geeft gewoon een privé-videootje. Ouwe viespeuk! Lekker man!
  woensdag 10 december 2014 @ 11:55:26 #98
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147448237
quote:
Iemand moet een Zjenee bulderlach compilatie maken, mijn favoriet is als hij zich afvraagt of inbrekers bij Johan die "geweldige'" cd collectie zouden meenemen. Iemand nog een linkje van dat fragment?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_147448329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:55 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Iemand moet een Zjenee bulderlach compilatie maken, mijn favoriet is als hij zich afvraagt of inbrekers bij Johan die "geweldige'" cd collectie zouden meenemen. Iemand nog een linkje van dat fragment?
Geen grap, hier zat ik dus ook laatst aan te denken!

Er zijn best wel veel fragmenten daarvan. Ik noem bijvoorbeeld een Hotel Abrona, de grap bij doordekken over het hacken, 10 kilo afvallen en in oranje, Heracles Heracles, de EU

[ Bericht 0% gewijzigd door Heubach op 10-12-2014 12:09:17 ]
  woensdag 10 december 2014 @ 12:04:36 #100
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_147448438
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:59 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Geen grap, hier zat ik dus ook laatst aan te denken!

Er zijn best wel veel fragmenten daarvan. Ik noem bijvoorbeeld een Hotel Abrona, de grap bij doordekken over het hacken, 10 kilo afvallen en in oranje, Heracles Heracles
Nou ze weten het hotel te vinden HAHAHAHAHA!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')