Ik verwacht zometeen een heleboel domme reacties van hersenloze mensen of zolderkamer autisten die niet eens een rijbewijs hebben, laat staan het geld om een auto te kopen, maar je weet maar nooit.. Nooit geschoten is immers altijd mis.
Reden van verkoop is dat ik er te veel tijd en aandacht in stop wat ik eigenlijk niet meer heb, ik heb mijn standpunt duidelijk gemaakt en mijzelf en anderen bewezen dat waar een wil is, een weg is..
Ik heb alles zelf gedaan, custom, vanuit scratch, op mijn gevoel en ideeën en wensen opgebouwd.
Ik ken en weet elk onderdeel en schroefje van de auto, historie is daarom ook bekend (tis een Deutsche Post auto geweest ooit). Er is nooit maar dan ook echt letterlijk NOOIT bespaart op kosten. Beter nog: ik heb zelfs met geld gesmeten terwijl het niet nodig was..
Oorspronkelijk was het een 1.6d Deutsche Post wagen, ik heb de motor toen geswapt naar 1.9 TDI en een Mk3 dashboard ingebouwd met Mk5 stoelen.
Vervolgens heb ik hem omgebouwd naar een 2.8 VR6, en 9000km daarna na een 24v V6 uit een Golf 4 welke maar 134.000 had gelopen.
Ook heb ik hem zelf gespoten, onder de motorruimte Goud/bruin mica metallic, auto zelf Zilver/wit metallic parelmoer. Helaas ben ik geen pro spuiter en een partytent is geen spuitcabine, maar er is wel uiterste best aan gedaan.
Helaas is de motorkap wel blauw omdat de vorige motorkap helaas opengeklapt was..
Lang verhaal kort te maken:
Geïnteresseerden kunnen mij benaderen via pb of dm.
Opties:Interieur:Seat Exeo 2010 interieur,
Golf mk4 dashboard,
Golf mk4 achterdeurpanelen,
Seat Exeo stuur,
Elektrische ramen voor,
Twingo dak,
Limoblack getinte achterruiten,
Full fis MFA (boordcomputer) ZEEEER zeldzaam.
Climatronic,
Verlichting bij de voeten,
R32 luchtroosters, verlicht,
MFD navigatiesysteem, gekoppeld aan de MFA op teller,
Cruisecontrol hendel (nog niet werkend),
Accu voorziening in de kofferbak, maar ook onder de kap,
Nieuwe type bekerhouders,
Kofferbak verlichting met waarschuwings lampje in de teller,
Tulp, speaker en + kabel alle 3 apart naar achteren gelegd.
Technisch onderstel:Mk3 GT plus onderstel
Cupra remmen
Custom demperloze uitlaat, met zowel ophangingen voor een mk2 als mk3 uitlaat,
Mk3 vr6 tank,
Mk3 TDI assen,
Schroefset,
VR6 brandstofleidingen,
Motorisch:Bouwjaar 2000 Golf mk4 2.8 V6 motor, motorcode AQP, 204 pk (mini variant vd R32 motor)
Versnellingsbak Mk3 VR6 met nieuwe koppeling van net geen 14.000km oud van sachs,
Mk3 TDI aandrijfassen,
Mk3 vr6 12v kabelboom met mk3 vr6 ecu en v5 gasklephuis. ***
Pipercross luchtfilter
Onder de motorruimte is tot in detail elk kabel weggewerkt of verstopt of gemanteld,
Minpunten:Koets verdient aandacht, geen enkel spatje roest, absoluut NIET rot, maar is wel toe aan een verse laklaag.
Ik ben helaas maar een automonteur en geen spuiter zoals te zien is..
V6 op vr6 ecu en kabelboom is niet echt een perfecte combo helaas. Loopt en start wel, heb er al 5000km mee gereden daily, maar is toch het beste om de kabelboom vd V6 om te leggen, deze krijg je er bij met ecu die al vrijgeschakeld is. Ook mag je voor een meerprijs een mk4 canbus kabelboom overnemen, dan is alles plug en play en heb je Cruisecontrol, stoelverwarming voor&achter, regen sensor en automatisch hoogte regeling vd koplampen.
8 euro belasting per maand en 6,16 euro verzekering. Dat is nog goedkoper dan de brommobiel van je oma..Inruil zeer beperkt, ik ben namelijk opzoek naar een Range Rover Classic.
Geïnteresseerden kunnen mij benaderen via pb of dm
Vraagprijs: 4000 euro. Bieden mag, maar aub wel na waarde...
Een filmpje van TDI naar VR6 project:
Foto's:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please, reageer niet als je niks nuttigs te zeggen hebt.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.