abonnement Unibet Coolblue
pi_151592723
Aparte aflevering. Leuk dat er nu een keer niet echt een bad guy in zat.
Juliette wordt vervelend, met haar gezeur en egotripperij.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 11 april 2015 @ 22:35:08 #52
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151593290
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:21 schreef WheeleE het volgende:
Aparte aflevering. Leuk dat er nu een keer niet echt een bad guy in zat.
Juliette wordt vervelend, met haar gezeur en egotripperij.
Kan ook zijn dat een Hexenbiest een bepaalde karakter heeft. Je ziet bij meerdere Wesens dat ze bepaalde karakters hebben.
Adelinde zeurt en egotript ook altijd... is ook Hexenbiest.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_151594064
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:35 schreef MrStock het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat een Hexenbiest een bepaalde karakter heeft. Je ziet bij meerdere Wesens dat ze bepaalde karakters hebben.
Adelinde zeurt en egotript ook altijd... is ook Hexenbiest.
ik hoop dat het inderdaad zoiets is, want het is wel heel erg on-Juliette zoals ze nu is.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_151643309
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2015 22:53 schreef WheeleE het volgende:

[..]

ik hoop dat het inderdaad zoiets is, want het is wel heel erg on-Juliette zoals ze nu is.
Inderdaad, vindt dat sarcastische niks bij haar character te maken hebben.
Voor de rest had ik ook wel even medelijden met Monroe en zijn trauma. :'(
  zaterdag 18 april 2015 @ 16:24:27 #55
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_151802266
Zo, indianengezever hebben we ook weer gehad }:| Die moeten in elke serie hoe dan ook terug komen met hun zweverig gedoe.
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
  maandag 20 april 2015 @ 18:17:59 #56
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_151865928
Bijzonder ook dat de schoonmaker op de school in het bijna donker de vloer staat te boenen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_151923449
Is het al weekend?

Tot nu toe staat deze serie echt in mijn top 5 terwijl ik normaal helemaal niets net dit genre heb O+
pi_152048567
Oh shit... Juliette VS Adalind...bijna! Nick deed het leuk als blauwhelm. Het rode draad verhaal blijft nog steeds erg spannend.
Juliette eindigt echt als een vengeful bitch,met die trailer :o
Aan de andere kant, waarom hebben ze in al die tijd nog niks gedigitaliseerd of anderszins veiliggesteld van al die boeken?

[ Bericht 53% gewijzigd door WheeleE op 26-04-2015 19:26:39 ]
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_152100729
quote:
1s.gif Op zondag 26 april 2015 19:14 schreef WheeleE het volgende:
Oh shit... Juliette VS Adalind...bijna! Nick deed het leuk als blauwhelm. Het rode draad verhaal blijft nog steeds erg spannend.
Juliette eindigt echt als een vengeful bitch,met die trailer :o
Aan de andere kant, waarom hebben ze in al die tijd nog niks gedigitaliseerd of anderszins veiliggesteld van al die boeken?
In de volgende aflevering blijkt Wu alles ingescand te hebben :+

Was weer een betere aflevering gelukkig. Bijna een catfight, dus die houden we tegoed.

Humor vond ik trouwens ook erg droog hier en daar: "Well, as long as we're digging up the past, we may as well dig up your mother" en continu de reactie "Again!?" op Adalinds zwangere buik _O-
If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
pi_152100802
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 18:15 schreef Jihawti het volgende:

[..]

In de volgende aflevering blijkt Wu alles ingescand te hebben :+

Was weer een betere aflevering gelukkig. Bijna een catfight, dus die houden we tegoed.

Humor vond ik trouwens ook erg droog hier en daar: "Well, as long as we're digging up the past, we may as well dig up your mother" en continu de reactie "Again!?" op Adalinds zwangere buik _O-
Haha, oh ik zie Wu er nog wel voor aan ook! Hij was zo enthousiast met lezen en dingen opzoeken.
Iedereen is een beetje cynischer aan het worden lijkt het, gezien die droge opmerkingen. De reactie van Rosalee was ook wel grappig toen Adalind haar buik liet zien.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_152215835
"How do you feel?"
"Like I just drank my mother." _O-

Toffe aflevering! Adalind is stiekem wel een beetje tof aan het worden.
En blijkbaar toch geen backup van de trailer :N

Alleen dat einde! :o Gelukkig hebben we volgende week nog een aflevering...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_152216179
Volgens mij is Captain Renard Jack the Ripper. Moet wel. Die schoenen. Die visioenen en blackouts.
  zondag 3 mei 2015 @ 00:48:51 #63
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_152223821
Ik begin wel een beetje genoeg van Juliette te krijgen hoor...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_152228061
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:36 schreef AssyriskaFF het volgende:
Volgens mij is Captain Renard Jack the Ripper. Moet wel. Die schoenen. Die visioenen en blackouts.
Oh dat is wel een goeie theorie ja.
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 00:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik begin wel een beetje genoeg van Juliette te krijgen hoor...
Die verhaallijn is in hoog tempo zó geëscaleerd dat het haast niet anders kan dan dat het in de seizoensfinale een andere draai krijgt. Of een verschrikkelijk vette cliffhanger wordt...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zondag 3 mei 2015 @ 11:24:00 #65
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_152229286
Ik kan me niet voorstellen dat Renard Jack is. Aangezien hij hun niet in de buurt van water heeft vermoord en de rest wel allemaal met water te maken heeft gehad.

Over wat er met Juliette gaat gebeuren. Dat drankje is weg dus daar zal niks meer van komen. Dan is het maar de vraag of er nog iets anders is. Hoop in ieder geval niet dat ze uit de serie geschreven word, maar wel weer enigszins normaal word :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_152230009
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 11:24 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Renard Jack is. Aangezien hij hun niet in de buurt van water heeft vermoord en de rest wel allemaal met water te maken heeft gehad.

Over wat er met Juliette gaat gebeuren. Dat drankje is weg dus daar zal niks meer van komen. Dan is het maar de vraag of er nog iets anders is. Hoop in ieder geval niet dat ze uit de serie geschreven word, maar wel weer enigszins normaal word :P
Hoe komt die Jack the Ripper bij die Hexenbiest terecht dan? Is toch ook niet logisch? Ze kunnen die dode Hexenbiest gebruiken voor een nieuw drankje :P.
  zondag 3 mei 2015 @ 13:43:19 #67
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_152231863
Over dat laatste had ik nog niet nagedacht :P
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_152258449
Is het al weekend? Wat een spannende aflevering. Ik had trouwens wel verwacht dat Trubel terug zou komen omdat ze haar noemden in de aflevering maar helaas
pi_152425000
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2015 20:36 schreef AssyriskaFF het volgende:
Volgens mij is Captain Renard Jack the Ripper. Moet wel. Die schoenen. Die visioenen en blackouts.
Lijkt me overduidelijk inderdaad :Y

Edit: Nu ga ik de nieuwste kijken _O_
pi_152425446
Wat een aflevering weer, wel een aantal voorspelbare dingen gebeurt.

Omdat het nog vroeg is, maar even onder een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 9 mei 2015 @ 10:46:32 #71
70651 dyonvbaal
Baldy Nova
pi_152425991
Spannendste aflevering van dit seizoen vond ik :) Vervelend om nou een week te moeten wachten...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_152453145
Sjees wat een aflevering
Wat een hartverscheurend einde ;(
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_152455200
Die stilte was wel mooi gedaan op het einde :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 11 mei 2015 @ 02:37:18 #74
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152480000
Hopelijk gaat Nick nu gewoon achter Juliette aan. Gewoon neerknallen en verder 8-)
  dinsdag 12 mei 2015 @ 14:18:21 #75
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_152523432
Dat einde.. :x
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_152646415
Wat een totale afslachting zeg _O- _O- _O-

Dat zullen wel heel wat nieuwe personages worden volgend seizoen.

Dat ze Juliette ook dood zouden laten gaan had ik niet verwacht.

Meisner _O_ _O_ _O_
  zaterdag 16 mei 2015 @ 14:07:30 #77
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_152649463
Geweldige seizoensfinale. _O_

Bij wie stonden ze aan het einde voor de deur, Nick's huis toch?
Dus met "Get her" wordt dan waarschijnlijk Trubel bedoeld, dit was waarschijnlijk ook de vrouw waar ze mee aan de telefoon zat in de auto.
Welke rol speelt Trubel in dit alles?.

Het zou mij ook niet verbazen als de moeder van Nick ook in de helicopter zit, wie zegt dat het hoofd echt was in de doos.
Misschien wel een actie om Diana veilig te stellen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 16 mei 2015 @ 17:09:59 #78
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_152654053
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 14:07 schreef Curiosity het volgende:
Geweldige seizoensfinale. _O_

Bij wie stonden ze aan het einde voor de deur, Nick's huis toch?
Dus met "Get her" wordt dan waarschijnlijk Trubel bedoeld, dit was waarschijnlijk ook de vrouw waar ze mee aan de telefoon zat in de auto.
Welke rol speelt Trubel in dit alles?.

Het zou mij ook niet verbazen als de moeder van Nick ook in de helicopter zit, wie zegt dat het hoofd echt was in de doos.
Misschien wel een actie om Diana veilig te stellen.
Die vrouw die get her zei, was die (wesen) FBI-agente die achter haar aan zat. Volgens mij had Trubel een collega (eveneens wesen) onthoofd, in het huis van Nick...
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_152655399
Ik had dan wel genoeg van Juliette maar dit... }:| Hopelijk komt ze op wat voor manier dan ook terug. Misschien kwam agent chavez wel voor het lichaam van Juliette in plaats van Trubel :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
  zaterdag 16 mei 2015 @ 18:01:24 #80
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_152655424
Trubel werkte toch samen met de FBI al dan niet onvrijwillig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Curiosity op 16-05-2015 18:28:21 ]
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 16 mei 2015 @ 19:11:15 #81
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_152656957
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 18:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had dan wel genoeg van Juliette maar dit... }:| Hopelijk komt ze op wat voor manier dan ook terug. Misschien kwam agent chavez wel voor het lichaam van Juliette in plaats van Trubel :)
Je kon wel zien dat Juliette een beetje wroeging kreeg, maar net niet genoeg en het was Nick of Juliette.
Misschien overleeft ze het wonderwel omdat ze nu Hexenbiest is, wie weet.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_152661352
Holy crap wat een finale! :o
Opgeruimd staat netjes, letterlijk en figuurlijk. Wu was wéér een tandje cooler deze aflevering, met zn shotgun en 'ik heb m'n badge thuisgelaten' ^O^
Juliette d'r einde had ik niet verwacht. Het leek alsof haar 'oude' zelf een klein beetje de kop op stak aan het begin van de meeting met Nick, op het eind. Ik had haar eigenlijk wel als een soort van nieuwe nemesis zien terugkomen in seizoen 5, maar blijkbaar zit dat er niet meer in.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  zaterdag 16 mei 2015 @ 23:01:59 #83
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_152663821
Mooi dat Juliette dood is en dat ze haar niet op een vage manier laten terugkomen.

_O_
pi_152669603
En toch he...
Ik ben er pas van overtuigd dat Juliette echt dood is als het wordt bevestigd in het nieuwe seizoen. Kogels en pijlen kunnen nét effe een centimeter ernaast zitten. Als ze het echt al gelijk duidelijk hadden willen maken hadden ze nog wel een kort shot van een wegzinkende Juliette laten zien...
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_152671799
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2015 08:49 schreef WheeleE het volgende:
En toch he...
Ik ben er pas van overtuigd dat Juliette echt dood is als het wordt bevestigd in het nieuwe seizoen. Kogels en pijlen kunnen nét effe een centimeter ernaast zitten. Als ze het echt al gelijk duidelijk hadden willen maken hadden ze nog wel een kort shot van een wegzinkende Juliette laten zien...
Maaar dat hebben ze toch gedaan? Daarom ging nick huilen
pi_156068366
We zijn sinds kort aan Grimm begonnen via netflix. Hele gave serie! Ik denk wel dat Juliette dood is.
Weet iemand wanneer het weer begint?
pi_156068955
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 00:53 schreef _Ingrid_ het volgende:
We zijn sinds kort aan Grimm begonnen via netflix. Hele gave serie! Ik denk wel dat Juliette dood is.
Weet iemand wanneer het weer begint?
30 oktober
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_156071737
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 02:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

30 oktober
Mehhh duurt nog zo lang! ;(
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_156072694
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mooi dat Juliette dood is en dat ze haar niet op een vage manier laten terugkomen.

_O_
Irritant wijf inderdaad. Al begint me die vriendin van Monroe ook aardig het strotje uit te hangen met d'r zoetsappige gewauwel.
pi_156084987
Tot en met het laatste seizoen vond ik Juliette wel tof. Met dat hexenbiest gemekker werd ze vervelend, dus ik hoop dat ze óf dood is, óf weer haarzelf is geworden. Hoe dan ook, zin in 30 oktober! *O*
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_156087485
quote:
2s.gif Op maandag 14 september 2015 18:57 schreef WheeleE het volgende:
Tot en met het laatste seizoen vond ik Juliette wel tof. Met dat hexenbiest gemekker werd ze vervelend, dus ik hoop dat ze óf dood is, óf weer haarzelf is geworden. Hoe dan ook, zin in 30 oktober! *O*
Dit. Als onopvallende girlfriend was die actrice ook nog best oke. Als villain is ze dramatisch slecht.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_157017962
Volgende week vrijdag weer _O_

pi_157022092
*O* Zin an!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_157033412
Finally! *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_157033983
Kannie wachten
pi_157233561
Hmm. Ik weet niet zo goed wat ik van de eerste nieuwe aflevering vind. Weinig echte voortgang en veel van hot naar her.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_157237419
Saaie aflevering... Schrok alleen wel in die laatste sec. Ben wel benieuwd naar de (dubbel) rol van die man, ben alleen zn naam kwijt
pi_157308418
Ik vond het verhaal juist veel sneller gaan vergeleken met de andere seizoenen. Daarnaast vond ik dat er meer dan genoeg gebeurde.
  zaterdag 7 november 2015 @ 23:48:41 #99
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_157393008
“Cherish those who seek the truth but beware of those who find it.”

-Voltaire

Mooie quote om de aflevering mee te beginnen.

Ik geloof niet dat Juliette dood is, ze hebben haar meegenomen voor weet ik wat, maar ik denk dat ze best handig kan zijn in de strijd tegen de groepering die nu bezig is, die van de 4 krabbels.
Met wie vecht die vent steeds in die kamer waarvan we alleen de schuif open en dicht zien gaan?.
Truble of Julliete denk ik.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_157398334
Toffe aflevering! Het kán haast niet anders dan dat dat kind een extraatje heeft, toch? :P
Deels Grimm, deels Hexenbiest, dat moet wel spektakel gaan opleveren.

Wat is de verwachting voor de nieuwe partner van Hank? Hij lijkt me wel oprecht, maar ook gezond sceptisch.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')