abonnement Unibet Coolblue
  Meest relativerende user 2022 zaterdag 6 december 2014 @ 01:17:42 #26
357044 Budapestenaar
pi_147325455
quote:
14s.gif Op donderdag 4 december 2014 23:10 schreef Tchock het volgende:
Laat haar hem om doen. Dan hoef je je zelf er niet druk over te maken en wordt het nog sexy ook. Anders inderdaad oefenen.
Dit inderdaad. Geeft nog een lekker gevoel ook dat gesjor aan je leuter.
pi_147327448
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 december 2014 16:47 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Mits juist wordt ingenomen...en dat is helaas bij een groot aantal pilgebruikers niet het geval.

En de pil beschermd niet tegen SOA's natuurlijk, je moet er dan ook 100% zeker van zijn dat je partner niet vreemdgaat (of dan iig een condoom gebruikt) en geen SOA heeft.

Pil en condoom is the best way to go ^O^
Hoe kom je erachter of je partner in elk geval wel veilig neukt als hij vreemdgaat?
pi_147362999
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 09:45 schreef Ruif het volgende:

[..]

Hoe kom je erachter of je partner in elk geval wel veilig neukt als hij vreemdgaat?
Niet.
Daarom een condoom en de pil tot het vertrouwen groot genoeg is...maar zekerheid heb je nooit.

Ik heb mijn vriend overigens wel gezegd dat als hij ooit van plan is een ander te neuken om het dan ajb veilig te doen :+
pi_147434101
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 17:02 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Niet.
Daarom een condoom en de pil tot het vertrouwen groot genoeg is...maar zekerheid heb je nooit.

Ik heb mijn vriend overigens wel gezegd dat als hij ooit van plan is een ander te neuken om het dan ajb veilig te doen :+
Als je vriend vreemdgaat, heeft hij zo weinig respect voor je en is hij dusdanig onbetrouwbaar dat hij waarschijnlijk je advies zal negeren, ben ik bang:(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')