abonnement Unibet Coolblue
pi_147071692
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
Soms verbaas ik me hoe gemakkelijk mensen zomaar hier en daar neuken. Alsof het normaal is. Ik kan het niet helpen, maar vaak heb ik dan medelijden met de uiteindelijke partner. Omdat hij/zij een relatie heeft/getrouwd is met iemand waar zovelen al is geweest. (ik voel me al vies bij de gedachte)
Wat is veel? :)
pi_147071729
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 11:27 schreef K44S het volgende:
"Hoeveel flippo's heb jij?"

Stuk of 3 ... erg bijzondere flippo's.

"Zo weinig? Ik heb er een stuk of 20..."(al dan niet zo goed of mooi.)
_O_
pi_147073178
Ik herken de klacht van TS wel ergens. Je kunt tegenwoordig geen gesprek meer voeren in de kroeg en het gaat wel over seks. Vaak gepaard met zogenaamd grappige zinnen, maar ik zie er en de grap niet van in, en het maakt mensen boos en gefrustreerd. Ook meiden doen er aan mee trouwens: "Nou die (naam) heeft al een tijdje geen goede beurt meer gehad, en daarom loopt ze er als een verlepte stoeptegel bij". En dat meisje staat er dan notabene naast. :')
pi_147082912
Ach lekker laten lullen. Gaat er toch om wat je zelf belangrijk vindt? Waarschijnlijk lullen ze zelf ook uit hun nek als ik je zo hoor over die vrienden.
pi_147083930
Ja, dat is heel belangrijk. :Y
pi_147091637
Misschien dat de helft van wat ze zeggen waar is..
pi_147091832
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 22:57 schreef jaha het volgende:
Ook meiden doen er aan mee trouwens: "Nou die (naam) heeft al een tijdje geen goede beurt meer gehad, en daarom loopt ze er als een verlepte stoeptegel bij". En dat meisje staat er dan notabene naast. :')
Wtf??? :D :') :D :D wow
pi_147123899
Ze verzinnen het vast en zeker hoor ;)
  zaterdag 29 november 2014 @ 22:23:28 #34
433565 JagerJanssen
Schoap an't drieten
pi_147132076
Beter 3 mooie meiden in het jaar dan 10 lelijke mormels in de maand.
Ik wil niet opscheppen maar ik doe het toch maar even.
pi_147140078
t'is disrespect als paar vrienden je in de vriendengroep openlijk zo lopen te fucken met 'heb je (nog) geneukt nee zeker?', ik had er op een gegeven moment ook erg last van, hield gelijk op toen ik de vraag de opvolgende keer beantwoordde met 'ja, ik heb je ex geneukt', kans deed zich voor en alsjeblieft dan, maar niet aan te raden het zo te doen want een mes in mn rug verwacht ik altijd nog wel ervoor
  zondag 30 november 2014 @ 12:00:06 #36
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_147142916
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 04:19 schreef Aristai het volgende:
t'is disrespect als paar vrienden je in de vriendengroep openlijk zo lopen te fucken met 'heb je (nog) geneukt nee zeker?', ik had er op een gegeven moment ook erg last van, hield gelijk op toen ik de vraag de opvolgende keer beantwoordde met 'ja, ik heb je ex geneukt', kans deed zich voor en alsjeblieft dan, maar niet aan te raden het zo te doen want een mes in mn rug verwacht ik altijd nog wel ervoor
Wat zeg je?
  zondag 30 november 2014 @ 12:15:45 #37
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_147143180
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 04:19 schreef Aristai het volgende:
t'is disrespect als paar vrienden je in de vriendengroep openlijk zo lopen te fucken met 'heb je (nog) geneukt nee zeker?', ik had er op een gegeven moment ook erg last van, hield gelijk op toen ik de vraag de opvolgende keer beantwoordde met 'ja, ik heb je ex geneukt', kans deed zich voor en alsjeblieft dan, maar niet aan te raden het zo te doen want een mes in mn rug verwacht ik altijd nog wel ervoor
Thug life deze man.
pi_147143761
Ik snap het wel, het schijnt dat wanneer je te lang niet hebt geneukt, je je pik moet inleveren bij het gemeente huis en hem niet meer terug krijgt, dan gaat hij naar iemand die hem wel gebruikt
pi_147154614
Valt me ook op dat je eigenlijk nooit alleen kunt zoenen met een chick. Haar hand daalt 9 van de 10 keer binnen 20 seconden al af naar je pik.

Op zich geen problemen mee natuurlijk, maar het zegt wel iets over de mentaliteit mbt. seks tegenwoordig.
pi_147154813
Voor jouw vrienden is dat blijkbaar belangrijk ja.
Conscience do cost.
pi_147155385
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 12:58 schreef Dikkekletser het volgende:
Is het serieus zo belangrijk om zo vaak en met de eerste de beste seks te hebben?
Nee
  zondag 30 november 2014 @ 18:32:07 #42
8369 speknek
Another day another slay
pi_147155502
Nee, het enige belangrijke is van hoeveel van hen de moeders je geneukt hebt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_147157916
2 mannen
pi_147157960
Tegelijk
pi_147175283
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Het is goed voor je ego als je weet dat je aantrekkelijk bent en goed in de markt ligt.
Idd, daar doen ze het voor, om hun ego op te krieken. Daarmee geef je ook aan wat je maar nodig hebt om dat ego op pijl te hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
Als jij gewoon goed contact hebt met dames en geen maagd bent oid dan heb je niets om je zorgen om te maken.
En waarom zou het wel een probleem moeten zijn mocht hij nog maagd zijn?

quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Frag_adder het volgende:
.. zorgen dat je in je tienerjaren voor je settled een paar verschillende vrouwen gehad hebt, is wel een hele practische les voor de toekomst.
Ook bij deze zou ik niet weten waarom dat nodig is. Alsof het een vereiste is om naar de toekomst te gaan, dat ge al enkele mannen/vrouwen geneukt hebt :(.
pi_147175317
quote:
0s.gif Op donderdag 27 november 2014 09:33 schreef Hexxenbiest het volgende:
Ik kan het niet helpen, maar vaak heb ik dan medelijden met de uiteindelijke partner. Omdat hij/zij een relatie heeft/getrouwd is met iemand waar zovelen al is geweest. (ik voel me al vies bij de gedachte)
Maar de meeste die zo neuken, komen altijd af met het feit dat het voor hun tijd was dus wat is dan het probleem? Ze kende haar partner toen nog niet. Maar ja, is dikke zever want het toont mooi aan wat je er voor over hebt of nood aan had om u goed te voelen.
Het minder leuke is dat, diegene die niet zo neukt, meestal met de shit zit van gevoelens terwijl de andere gewoon heeft liggen neuken en totaal andere waardes geeft aan seks.
  maandag 1 december 2014 @ 08:58:41 #47
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147175408
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:45 schreef conso888 het volgende:
Ook bij deze zou ik niet weten waarom dat nodig is. Alsof het een vereiste is om naar de toekomst te gaan, dat ge al enkele mannen/vrouwen
Heel simpel. Bij bijna elke relatie om mij heen waarbij iemand de eerste van de ander is komt de "ik vraag mij af hoe het met een ander is" vroeg of laat, altijd om de hoek kijken. Het begint klein maar groeit uit tot een groot probleem. Gewoon zorgen dat je beide wat geproeft hebt van wat er zoal is. Dit geld voor seks maar ook voor relaties zelf. Als je weet hoe relaties met verschillende vrouwen zijn is het veel gemakkelijker voor jezelf te weten wat je wel en niet wilt en ook hoe je in een relatie moet zijn. Dan is het niet constant de 'het zal wel zo horen'.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:45 schreef conso888 het volgende:
quote: Op donderdag 27 november 2014 07:54 schreef Frag_adder het volgende:Als jij gewoon goed contact hebt met dames en geen maagd bent oid dan heb je niets om je zorgen om te maken.En waarom zou het wel een probleem moeten zijn mocht hij nog maagd zijn?
Probleem, nou ja je gaat er niet dood van. Maar als je als enige in de vriendengroep maagd zou zijn zou ik mij toch twee keer achter mijn oren krabben.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_147175696
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
Heel simpel. Bij bijna elke relatie om mij heen waarbij iemand de eerste van de ander is komt de "ik vraag mij af hoe het met een ander is" vroeg of laat, altijd om de hoek kijken. Het begint klein maar groeit uit tot een groot probleem. Gewoon zorgen dat je beide wat geproeft hebt van wat er zoal is.
Wel, maar dit vind ik nu zeer raar eigenlijk. Waarom moet dat een probleem zijn? Zeker voor diegene die zogezegd seks en liefde kunnen loskoppelen van elkaar (enkel en alleen) als ze single zijn. Als dat zo is, wat is er dan zo erg dat hun partner seks heeft met iemand anders? Omdat hun ego, dat ze opgebouwd hebben door rond te neuken, plots een deuk zou krijgen? Waarom kan zo een situatie niet een moment zijn om net door te gaan en samen die weg te betreden? Het is alsof je zo veel mogelijk moet gedaan hebben in je jeugd, om dan te kunnen settelen en dan uiteindelijk stil te vallen? En dan komen er kids en gaat het nog veel slechter. Maar dan moet je wel de gedachte bij u houden dat die partner het wel makkelijk kon vroeger met gelijk wie...

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
Dit geld voor seks maar ook voor relaties zelf. Als je weet hoe relaties met verschillende vrouwen zijn is het veel gemakkelijker voor jezelf te weten wat je wel en niet wilt en ook hoe je in een relatie moet zijn. Dan is het niet constant de 'het zal wel zo horen'.
Dat is maar te zien hoe je in het leven staat natuurlijk. Ervaring is leuk, maar als je alleen maar leert uit ervaring en nooit stilstaat bij jezelf, dan gaat ge die weg wel op natuurlijk. Ik moet geen ervaring hebben om te weten of ik iets leuk vind of niet. Door gewoon stil te staan bij mezelf, kan ik al veel weten.

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:58 schreef Frag_adder het volgende:
Probleem, nou ja je gaat er niet dood van. Maar als je als enige in de vriendengroep maagd zou zijn zou ik mij toch twee keer achter mijn oren krabben.
Dat is heel veel druk leggen bij iets dat er eigenlijk niet hoeft te zijn. Bedoel, als die persoon kiest om niet zomaar met iemand naar bed te gaan, te meer om zijn/haar ego op te krieken, dan is dat zo. Dan is dat een bewuste keuze en dat vind ik belangrijker dan iemand die gewoon maar volgt wat de vriendjes zeggen om erbij te horen.
  maandag 1 december 2014 @ 09:35:10 #49
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147175902
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:21 schreef conso888 het volgende:
quote: Op maandag 1 december 2014 08:58 schreef Frag_adder het volgende: Dit geld voor seks maar ook voor relaties zelf. Als je weet hoe relaties met verschillende vrouwen zijn is het veel gemakkelijker voor jezelf te weten wat je wel en niet wilt en ook hoe je in een relatie moet zijn. Dan is het niet constant de 'het zal wel zo horen'.Dat is maar te zien hoe je in het leven staat natuurlijk. Ervaring is leuk, maar als je alleen maar leert uit ervaring en nooit stilstaat bij jezelf, dan gaat ge die weg wel op natuurlijk. Ik moet geen ervaring hebben om te weten of ik iets leuk vind of niet. Door gewoon stil te staan bij mezelf, kan ik al veel weten.
Ik quote even alleen deze, bij de andere hebben we gewoon zo overduidelijk een verschillende houding dat er toch verder niets uit gaat komen.

Jij stelt eigenlijk: Je hoeft iets niet te doen om te weten hoe het is, je kan er gewoon over nadenken. Dit geld voor een aantal zaken. Maar voor het merendeel vraag ik het mij af. Weet je of je iets lekker vind zonder dat je het ooit geproefd hebt? Weet je of je een film goed of juist slecht vindt zonder dat je deze ooit gezien hebt maar er alleen over nadenkt? En zeg nou heel eerlijk, als je kijkt naar hoe je als tiener tegen seks aan keek en verwachtte hoe dat zou zijn en dat vergelijkt met je ontmaagding, dat was voor mij al een wereld van verschil. Vind jij van niet dan?

quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 09:21 schreef conso888 het volgende:
quote: Op maandag 1 december 2014 08:58 schreef Frag_adder het volgende:Probleem, nou ja je gaat er niet dood van. Maar als je als enige in de vriendengroep maagd zou zijn zou ik mij toch twee keer achter mijn oren krabben.Dat is heel veel druk leggen bij iets dat er eigenlijk niet hoeft te zijn. Bedoel, als die persoon kiest om niet zomaar met iemand naar bed te gaan, te meer om zijn/haar ego op te krieken, dan is dat zo. Dan is dat een bewuste keuze en dat vind ik belangrijker dan iemand die gewoon maar volgt wat de vriendjes zeggen om erbij te horen.
Ik kon het toch niet laten. Als ik zo iets lees denk ik vaak "dit praat je jezelf aan ter zelfbescherming". Niets mis mee overigens.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_147175954
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2014 08:48 schreef conso888 het volgende:

[..]

Maar de meeste die zo neuken, komen altijd af met het feit dat het voor hun tijd was dus wat is dan het probleem? Ze kende haar partner toen nog niet. Maar ja, is dikke zever want het toont mooi aan wat je er voor over hebt of nood aan had om u goed te voelen.
Het minder leuke is dat, diegene die niet zo neukt, meestal met de shit zit van gevoelens terwijl de andere gewoon heeft liggen neuken en totaal andere waardes geeft aan seks.
Of totaal geen waarde geeft aan haar lichaam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')