abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 november 2014 @ 18:51:30 #26
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_147030143
Het is duidelijk, ik vind dat we alle jongens moeten verbieden.
Ze doen meer slecht dan goed, wie is voor van de vrouwen?
  woensdag 26 november 2014 @ 19:26:40 #27
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_147031389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 18:51 schreef wickedmen het volgende:
Het is duidelijk, ik vind dat we alle jongens moeten verbieden.
Ze doen meer slecht dan goed, wie is voor van de vrouwen?
wacht meningen van vrouwen worden weer gehoord? _O_
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  woensdag 26 november 2014 @ 21:35:52 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147036856
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef trancethrust het volgende:
Ik ben er mee eens dat de Nederlandse media zuigt, maar je kan ook gewoon voor de meest waarschijnlijke uitleg gaan ipv. gewoon alles haaks proberen te interpreteren.

(En het percentage valse aangiftingen van verkrachtingen is 2%, bron).
^O^
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147111327
Deed me meteen hier aan denken :')

En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_147152299
quote:
2s.gif Op woensdag 26 november 2014 17:36 schreef trancethrust het volgende:
Ik ben er mee eens dat de Nederlandse media zuigt, maar je kan ook gewoon voor de meest waarschijnlijke uitleg gaan ipv. gewoon alles haaks proberen te interpreteren.

(En het percentage valse aangiftingen van verkrachtingen is 2%, bron).
Wel grappig dat je dat zegt. Seks met een meisje of jongen dat jonger is dan 16 is altijd strafbaar, ook als de "dader" zelf minderjarig is. De aangifte zal dus altijd als terecht worden aangemerkt, zelfs als er op basis van het verhaal best wel veel vraagtekens zijn te plaatsen.

Bijvoorbeeld waarom het meisje pas na een jaar droevig is. Dat lijkt me op zijn zachtst gezegd vreemd. Verder is het ook opmerkelijk dat zoiets na voorlichting gebeurt, terwijl gemiddeld genomen het aantal incidenten afneemt dankzij voorlichting. Meisjes worden door seksuele voorlichting weerbaar en jongens voorzichtiger.

Ik denk dat dit dus gekaderd moet worden in een soort conservatieve hetze tegen het bespreken van dit soort zaken op school. Terwijl het zo hard nodig is. In de UK had men het trieste record van het grootste aantal tienerzwangerschappen per 100.000 inwoners van Europa. Dat is - met name - door investeringen in goede voorlichting flink afgenomen.
pi_147175981
quote:
0s.gif Op zondag 30 november 2014 16:57 schreef jaha het volgende:

[..]

Wel grappig dat je dat zegt. Seks met een meisje of jongen dat jonger is dan 16 is altijd strafbaar, ook als de "dader" zelf minderjarig is.
Vet; allebij de cel in dus, ongeacht of ze nu verkracht is!
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_147327630
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 04:22 schreef Henno het volgende:
Afgelegen ruimte in school, how convenient. Verder nog onafhankelijk bewijs?
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 15:45 schreef wickedmen het volgende:
Wat een slet, dit zomaar verzinnen nadat ze gebruik heeft gemaakt van die jongen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 01:33 schreef MrKrabz het volgende:

[..]

Zou kunnen dat dit idd verzonnen is. Waarom kom je er pas een jaar later mee? Doen meiden vaker om aandacht te krijgen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 00:04 schreef richolio het volgende:
Dat hele verhaal is overduidelijk verdraait door die meid. Zij zal het vast wel gewild hebben en nu zegt ze dat het met tegenzin was om de arme jongen zwart te maken.
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
Terecht. Seks afwijzen, wie denkt die slet wel niet dat ze is
En waarschijnlijk bedoeld de meerderheid het niet eens sarcastisch. Het is wel te merken dat ze FOK niet meer blokkeren in de gesloten inrichtingen. Wel weer ideaal voor de begeleiders om te kijken wie voorlopig nog niet met verlof mag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')