abonnement Unibet Coolblue
pi_153035075
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 11:33 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar het pubiek van Asking Alexandria..ik gok op meijes, blauw of paars haar, en zwaar emo.
:9~ :9~
  donderdag 28 mei 2015 @ 12:02:08 #77
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153035253
Heb me vorig jaar reuze vermaakt tijdens Into the Grave, stond een schattig emo meisje van 15 ofzo, blauw haar, Peircing the Veil (ofzos soort band) shirt aan, met Pa en Ma ernaast, en toen begon Vader(Poosle death metal) te spelen. Per seconde ging ze ellendiger kijken, zo van 'Wie verlost me van deze takkeherrie...'.
Ik vindt Death Metal na twee nummers ook wat eentonig, dus was blij met wat extra entertainment, ik ben nu eenmaal een slecht mens })
Dacht nog van, kom op zoon, actie, ze is jouw leeftijd, en ze wil duidelijk graag ergens anders zijn, maar hij wilde niet, hij heeft al een vriendin, en is van het trouwe soort. En bovendien moesten we Megadeth nog zien.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:23:08 #78
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_153043620
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 12:02 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Heb me vorig jaar reuze vermaakt tijdens Into the Grave, stond een schattig emo meisje van 15 ofzo, blauw haar, Peircing the Veil (ofzos soort band) shirt aan, met Pa en Ma ernaast, en toen begon Vader(Poosle death metal) te spelen. Per seconde ging ze ellendiger kijken, zo van 'Wie verlost me van deze takkeherrie...'.
Ik vindt Death Metal na twee nummers ook wat eentonig, dus was blij met wat extra entertainment, ik ben nu eenmaal een slecht mens })
Dacht nog van, kom op zoon, actie, ze is jouw leeftijd, en ze wil duidelijk graag ergens anders zijn, maar hij wilde niet, hij heeft al een vriendin, en is van het trouwe soort. En bovendien moesten we Megadeth nog zien.
apart verhaal
  donderdag 28 mei 2015 @ 16:29:32 #79
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_153043776
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2015 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
Vind die zondag en vrijdag erg gaaf, zaterdag wel duidelijk wat minder imho
De vrijdag is voor mij eigenlijk de minste dag. Afgezien van Kiss, In Flames, H.E.A.T. en Evergrey niet echt iets boeiends. Vrijdag dus een prima dag om het festival terrein te verkennen. :) Zaterdag en zondag zit m'n schema helemaal vol.
  vrijdag 29 mei 2015 @ 09:05:31 #80
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153062896
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2015 16:23 schreef AgeEll het volgende:

[..]

apart verhaal
Ik hoor dat jij geen kinderen hebt :+
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 09:56:49 #81
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_153063932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 09:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik hoor dat jij geen kinderen hebt :+
nog 20 weken idd. Maar dat wordt dan een paarse emo want het wordt een meisje :P
  vrijdag 29 mei 2015 @ 09:59:53 #82
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153063995
Lol...als het maar een goede metalsmaak ontwikkeld later, dat is het belangrijkste. Liever geen emo natuurlijk, maar altijd beter dan K3 of Bieber. Mijn dochter van 8 heeft graag dat ik Megadeth aanzet in de auto, en huppelt door de huiskamer bij Slipknot, dus die loopt tot nu toe goed op schema :+
Je moet je verantwoording als ouder tenslotte wel serieus nemen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 29 mei 2015 @ 11:31:17 #83
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_153066251
Dat gaat wel goedkomen idd. Jong beginnen :)
pi_153212859
Zondag erbij :7
pi_153213673
Zaterdag erbij :7
  woensdag 10 juni 2015 @ 22:13:17 #86
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_153424774
Zin in! :D

De graspop app is trouwens ook weer helemaal up en running.
  maandag 15 juni 2015 @ 09:18:57 #87
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153541876
Alle drie dagen daar. En eerst op donderdag Kiss in de Zigodome. Multi-metal weekendje dus.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  maandag 15 juni 2015 @ 12:53:57 #88
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_153546383
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 09:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Alle drie dagen daar. En eerst op donderdag Kiss in de Zigodome. Multi-metal weekendje dus.
Je weet dat Kiss vrijdag ook op Graspop staat he? :P
  maandag 15 juni 2015 @ 13:45:27 #89
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153547696
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 12:53 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Je weet dat Kiss vrijdag ook op Graspop staat he? :P
Ja, maar dat viel me pas op toen ik de kaarten voor de Ziggodome binnen had :7
Geeft niet, ga donderdag met mevrouw Fabulous de indoor versie van een Kiss concert zien, en dan met Fab. jr. Kiss in de buitenlucht zien, Ik heb een mooi leven...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_153547887
Van donderdagmiddag tot maandag aanwezig _O_ Voor de volle ervaring ga ik.

Kijk het meeste uit naar Septicflesh, Ne Obliviscaris, Cavalera Conspiracy en Sigh.

Ben vooral benieuwd naar het publiek dat aanwezig is, mijn maatjes en ik zijn echt het compleet het tegenovergestelde van metalheads, buiten dat we de muziek erg waarderen, zitten we in compleet andere subculturen. Ik heb zelf bijvoorbeeld een Hip-Hop achtergrond _O- Dus benieuwd hoe ik dat vol ga houden. Paar weken terug bij Dir en Grey namelijk ergerde ik me wel behoorlijk aan het aanwezige publiek, maar dat zal op een festival veel minder het geval zijn neem ik aan. :D

Op de zaterdag ga ik trouwens de hele mainstage compleet vermijden. Slipknot, Godsmack, Korn, FFDP, verschrikkelijk. :')
Ben ook niet blij met dat enorme aanbod aan Metalcore, had ik liever nog een band als Meshuggah, Deftones of Fear Factory gehad. Mja, wordt sowieso een mooi weekend.
  maandag 15 juni 2015 @ 13:55:56 #91
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_153547932
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:54 schreef Kerftminister het volgende:
Van donderdagmiddag tot maandag aanwezig _O_ Voor de volle ervaring ga ik.

Kijk het meeste uit naar Septicflesh, Ne Obliviscaris, Cavalera Conspiracy en Sigh.

Ben vooral benieuwd naar het publiek dat aanwezig is, mijn maatjes en ik zijn echt het compleet het tegenovergestelde van metalheads, buiten dat we de muziek erg waarderen, zitten we in compleet andere subculturen. Ik heb zelf bijvoorbeeld een Hip-Hop achtergrond _O- Dus benieuwd hoe ik dat vol ga houden. Paar weken terug bij Dir en Grey namelijk ergerde ik me wel behoorlijk aan het aanwezige publiek, maar dat zal op een festival veel minder het geval zijn neem ik aan. :D
wat is er om je te irriteren. Biertje van een afstand kijken en genieten. Of dichtbji en duwen en trekken en genieten. Allebei leuk om te doen, ligt er aan wie er speelt.
pi_153547970
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:55 schreef AgeEll het volgende:

[..]

wat is er om je te irriteren. Biertje van een afstand kijken en genieten. Of dichtbji en duwen en trekken en genieten. Allebei leuk om te doen, ligt er aan wie er speelt.
Ik irriteer me ook niet zo snel hoor, maar bij dat concert waren er echt van die zware alternatievelingen die dachten dat ze weer terug waren op de kleuterschool. _O- Denk ook dat het op Graspop demografisch heel anders zal zijn.
  maandag 15 juni 2015 @ 14:10:18 #93
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_153548267
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2015 13:54 schreef Kerftminister het volgende:
Van donderdagmiddag tot maandag aanwezig _O_ Voor de volle ervaring ga ik.

Kijk het meeste uit naar Septicflesh, Ne Obliviscaris, Cavalera Conspiracy en Sigh.

Ben vooral benieuwd naar het publiek dat aanwezig is, mijn maatjes en ik zijn echt het compleet het tegenovergestelde van metalheads, buiten dat we de muziek erg waarderen, zitten we in compleet andere subculturen. Ik heb zelf bijvoorbeeld een Hip-Hop achtergrond _O- Dus benieuwd hoe ik dat vol ga houden. Paar weken terug bij Dir en Grey namelijk ergerde ik me wel behoorlijk aan het aanwezige publiek, maar dat zal op een festival veel minder het geval zijn neem ik aan. :D

Op de zaterdag ga ik trouwens de hele mainstage compleet vermijden. Slipknot, Godsmack, Korn, FFDP, verschrikkelijk. :')
Ben ook niet blij met dat enorme aanbod aan Metalcore, had ik liever nog een band als Meshuggah, Deftones of Fear Factory gehad. Mja, wordt sowieso een mooi weekend.
Aan de bands die je graag wilt zien snap ik de hip-hop achtergrond idd.

Godsmack en FFDP zijn fantastisch mooie bands met lekker veel energie! Ga ik zeker van genieten.

Meeste zin heb ik toch in Kiss, Scorpions, In Flames, Amorphis en H.E.A.T. :)
  maandag 15 juni 2015 @ 14:14:37 #94
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153548380
Ik ga grotendeels bij de main stages wonen, alleen ik wil Cradle of Filth eigelijk live zien. Gelukkig spelen dan de Scorpions, en die kan ik best missen. Alleen de tent zal dan wel al afgeladen zijn, dus dat wordt genieten van een afstandje...
Trouwens, vraagje aan de veteranen, volgens de site valt er ook prima echt eten te kopen, ipv alleen fastfood. Wat zijn de ervaringen er mee? Ik heb weinig zin in drie dagen hamburgers, dat is 1 dag leuk.
En ik las iets van pendelbussen naar Dessel, is daar een beetje goed te kanen als je even uit het festival weg wil?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_153548409
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:10 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Aan de bands die je graag wilt zien snap ik de hip-hop achtergrond idd.

Godsmack en FFDP zijn fantastisch mooie bands met lekker veel energie! Ga ik zeker van genieten.

Meeste zin heb ik toch in Kiss, Scorpions, In Flames, Amorphis en H.E.A.T. :)
Ja zijn de wat meer alternatieve bands he. :P

Nee maar wordt een mooi feestje. Alcest, Shining, Dragonforce, The Ocean, Orphaned Land wil ik trouwens ook kosten wat het kost niet missen. Equilibrium valt helaas samen met iets, dus dat moet ik wel missen.
  maandag 15 juni 2015 @ 14:18:19 #96
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_153548452
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:14 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik ga grotendeels bij de main stages wonen, alleen ik wil Cradle of Filth eigelijk live zien. Gelukkig spelen dan de Scorpions, en die kan ik best missen. Alleen de tent zal dan wel al afgeladen zijn, dus dat wordt genieten van een afstandje...
Trouwens, vraagje aan de veteranen, volgens de site valt er ook prima echt eten te kopen, ipv alleen fastfood. Wat zijn de ervaringen er mee? Ik heb weinig zin in drie dagen hamburgers, dat is 1 dag leuk.
En ik las iets van pendelbussen naar Dessel, is daar een beetje goed te kanen als je even uit het festival weg wil?
Ik gok dat het grote merendeel van de mensen toch voor de Scorpions gaat. Dat is dit jaar een vrij exclusieve band die niet op veel andere festivals staat en waar veel mensen speciaal een kaartje voor hebben gekocht.

Ik dacht zelfs nog bij het zien van het schema: "Wat sneu voor Cradle, die zullen wel voor een half lege tent moeten spelen." :P Maar het zijn natuurlijk wel twee totaal verschillende stijlen, dus misschien heb ik het mis.
  maandag 15 juni 2015 @ 14:19:20 #97
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_153548479
quote:
99s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:15 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ja zijn de wat meer alternatieve bands he. :P

Nee maar wordt een mooi feestje. Alcest, Shining, Dragonforce, The Ocean, Orphaned Land wil ik trouwens ook kosten wat het kost niet missen. Equilibrium valt helaas samen met iets, dus dat moet ik wel missen.
Equilibrium valt samen met Sceptiflesh.

The Ocean, Orphaned Land en Equilibrium staan ook in mijn must-see list :D
  maandag 15 juni 2015 @ 14:22:36 #98
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_153548540
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:18 schreef NaturalScience het volgende:
Ik dacht zelfs nog bij het zien van het schema: "Wat sneu voor Cradle, die zullen wel voor een half lege tent moeten spelen." :P Maar het zijn natuurlijk wel twee totaal verschillende stijlen, dus misschien heb ik het mis.
Heel benieuwd naar, in hoeverre mensen inderdaad podium hoppen...ik denk dat de meeste mensen die naar bijvoorbeeld Septicflesh gaan, weinig met acts als de Scorpions ed hebben. Of Asking Alexandria, om maar iets te noemen. Zou het leuk vinden als dat wel gebeurde, kunnen we als metal fans laten zien dat we ruimdenkender zijn dan veel andere genres O-)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_153549082
Ben ik trouwens de enige bij wie die grote bands echt mn reet kunnen roesten? Zou wel leuk zijn om ze te zien, maar als het teveel moeite kost maakt het me ook echt niet uit dat ik ze niet kan zien.

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:19 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Equilibrium valt samen met Sceptiflesh.

The Ocean, Orphaned Land en Equilibrium staan ook in mijn must-see list :D
Ja Septicflesh is echt mijn no. 1 prioriteit. Ging afgelopen december mezelf introduceren tot Death Metal en dat is veruit mn favoriete band in het genre geworden. :D

quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 14:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Heel benieuwd naar, in hoeverre mensen inderdaad podium hoppen...ik denk dat de meeste mensen die naar bijvoorbeeld Septicflesh gaan, weinig met acts als de Scorpions ed hebben. Of Asking Alexandria, om maar iets te noemen. Zou het leuk vinden als dat wel gebeurde, kunnen we als metal fans laten zien dat we ruimdenkender zijn dan veel andere genres O-)
Zou wel leuk zijn ja, zie mezelf niet echt als Metalhead, pak normaal ook concerten van allerlei genres mee, ben zelf echt iemand die inderdaad spontaan gaat podiumhoppen. Heb een paar keer dat ik maar 10 min heb om van het ene naar het andere te gaan. :D
  maandag 15 juni 2015 @ 17:50:57 #100
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_153553493
Faith No More en Priest wil ik wel zien. Slipnknot en Korn uit semi-nostalgische overwegingen. Kiss, Scorpions, Motorhead, Slash en co interesseren me niet echt.

Mijn must-sees zijn Septicflesh (die hierhoven ook al vermeld werden), Primordial, My Dying Bride, Ne Obliviscaris en Vallenfyre.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')