abonnement Unibet Coolblue
pi_31403484
Ik ben gister weer eens naar spinning geweest en doe het al zo'n anderhalf jaar.
Spinning is op zich best een vervanger voor buitenwielrennen. Bij ons in de groep zitten mensen die idd wielrennen of mountainbiken.

Ik zou wel een spinningfiets nemen (dus met vliegwiel) en geen hometrainer. Dit omdat een spinningfiets veel meer toeren aankan dan een gewone hometrainer. Een van de merken die wij op de sportschool hebben is Schwinn. Ik heb geen idee wat de nieuwprijs er voor is! Tweedehands weet ik wel. Bij ons worden ze nu namelijk verkocht voor 275 Euro per stuk.

Ik ken het merk B-Ammoth niet, dus daar kan ik niets over zeggen! Hoop dat ik je enigszins geïnformeerd heb!
pi_31404237
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 10:23 schreef Typmuts het volgende:
Ik ben gister weer eens naar spinning geweest en doe het al zo'n anderhalf jaar.
Spinning is op zich best een vervanger voor buitenwielrennen. Bij ons in de groep zitten mensen die idd wielrennen of mountainbiken.

Ik zou wel een spinningfiets nemen (dus met vliegwiel) en geen hometrainer. Dit omdat een spinningfiets veel meer toeren aankan dan een gewone hometrainer. Een van de merken die wij op de sportschool hebben is Schwinn. Ik heb geen idee wat de nieuwprijs er voor is! Tweedehands weet ik wel. Bij ons worden ze nu namelijk verkocht voor 275 Euro per stuk.

Ik ken het merk B-Ammoth niet, dus daar kan ik niets over zeggen! Hoop dat ik je enigszins geïnformeerd heb!
Okay, het gaat mij erom dat ik zeker weet dat ik op zo'n fiets door kan trainen ind e wintertijd. Zou je misschien ook kunnen aangeven in welke mate het gewicht van het vliegwiel van belang is? 13.5 is namelijk weer goedkoper dan 18 etc.
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_31407602
dat zou ik echt niet weten!! Ik kan het navragen, maar voordat ik antwoord heb, zijn we denk ik een week verder. Misschien weet iemand anders het?
pi_31408941
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 13:09 schreef Typmuts het volgende:
dat zou ik echt niet weten!! Ik kan het navragen, maar voordat ik antwoord heb, zijn we denk ik een week verder. Misschien weet iemand anders het?
Als het hier nou eens wat drukker zou zijn. Ik heb anders ook wel een week hoor
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_31423228
Ben nu 2 1/2 week aan het spinnen op de sportschool. Een keer of vier per week.
En damn! Wat een heerlijk snel resultaat. En het is reteverslavend ook nog, om jezelf het snot voor de ogen te fietsen. :-)
Op donderdagavond is er hier spinning met een live dj. Ook errug cool.
Ja. I'm hooked.
Hardloper.
IG @webkim
pi_31436982
quote:
Op donderdag 13 oktober 2005 22:48 schreef Webkim het volgende:
Ben nu 2 1/2 week aan het spinnen op de sportschool. Een keer of vier per week.
En damn! Wat een heerlijk snel resultaat. En het is reteverslavend ook nog, om jezelf het snot voor de ogen te fietsen. :-)
Op donderdagavond is er hier spinning met een live dj. Ook errug cool.
Ja. I'm hooked.
Wat cool zeg! Welke sportschool is dat?!
(Ik zit bij Theo Meijer in Leusden). En ja, ik ben ook verslaafd. Geweldig!
pi_31444835
quote:
Op vrijdag 14 oktober 2005 14:04 schreef Typmuts het volgende:

[..]

Wat cool zeg! Welke sportschool is dat?!
(Ik zit bij Theo Meijer in Leusden). En ja, ik ben ook verslaafd. Geweldig!
Club Sportive in Den Bosch.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 16 oktober 2005 @ 22:09:55 #158
132861 Spinningfreak
keepon Spinning !!!!
pi_31497556
Hallo ik ben nieuw hier mijn naam is voor het gemak " Spinningfreak" en ik doe al een dik 2 jaar aan Spinning(R) en dat voor kort zo'n 3 keer in de week , maar sorry dat ik het zeg maar Spinning is echt geen vervanger voor wielrennen hoor , misschien een beetje aanvulling maar meer ook niet je moet spinning(R) zien als aerobics op een bike ik wielren zelf ook af en toe en dat is echt geen vergelijking want je gebruikt echt geen spinningtechnieken op je racefiets verder zit je in een andere houding en heb je buiten met weersomstandigheden te maken .. Ik dacht altijd een goede conditie te hebben door spinning(R) maar dat viel vies tegen toen ik op een racefiets stapte ... Spinning(R) is geen vervanger van wielrennen , maar een aanvulling !!!!!
pi_47586421
Even nieuw leven inblazen!!!!

Wil straks voor het eerst gaan Spinnen, ben heel benieuwd hoe het zal gaan. Heb alleen geen speciale zeemsport broek. Hoop dmv spinning toch zo'n 10 kilo te kunnen afvallen, dit icm Bodyshape en letten op mijn voeding.

Wie valt er af van spinning?????
pi_47743352
Van spinning val je niet af hoor dat zijn fabels, je krijgt er wel super conditie van je valt af door vetverbranding en dat doe je maar heel kort bij spinning! Maar combineren is super natuurlijk ik ken bodyshape niet, maar denk dat het op bodypump lijkt? In ieder geval doe je al die drie combinaties ga het je zeker lukken maar die voeding is toch het belangrijkst hoor!

Suc6
pi_47895127
De nieuwe cd voor april staat trouwens weer online op mijn website
pi_53570892
Kent iemand toevallig virtuele spinning www.virtualsport.nl
pi_53599112
Is wel leuk maar kende het niet thnx voor de tip!
pi_53778158
En weer een nieuwe voor oktober, dus check mijn website even voor de nieuwe cd
pi_54719918
En weer een nieuwe cd gelanceerd, mocht je meer info willen over de cd's mailen mag me gerust hoor kijk is op mijn website voor de spinningcd's!!
pi_57156500
Beetje nieuw leven in deze topic .....dacht dat iedereen aan het spinnen was tegenwoordig?

In ieder geval er is weer nieuw cdtje online op me website
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:32:30 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_57169849
Spinning: round&round&round.

denk dat de meeste spinners daar zitten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_57183613
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:32 schreef Adelante het volgende:
Spinning: round&round&round.

denk dat de meeste spinners daar zitten
Dank je wel
pi_73732868
hoi
ik wil ook gaan spinnen maar ik ben wat molig en durf niet ech te gaan om misschien bekeken te worden.
wie geeft er raad
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')