abonnement Unibet Coolblue
pi_146524102
Wat voor'n sexspeeltjes raden jullie aan beginners aan? Ik wordt een beetje moe van mijn vingers en de douchkop. (Ookal vindt ik het van mezelf raar dat ik hier aan denk, ben pas 15)
pi_146525877
Een dildo.
Ура для россии
pi_146526735
En nu effe serieus
Via BOL te bestellen voor een zacht prijsje en goed te verstoppen voor je ouders ;). De pocket rocket.
http://www.bol.com/nl/p/l(...)or/9200000011891787/

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_146542590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:57 schreef devlinmr het volgende:
En nu effe serieus
Via BOL te bestellen voor een zacht prijsje en goed te verstoppen voor je ouders ;). De pocket rocket.
http://www.bol.com/nl/p/l(...)or/9200000011891787/

[ afbeelding ]
Bedankt voor de tip! Heb alleen het probleem dat mijn ouders ook inzage hebben op mijn bankgegevens (Omdat ik minderjarig ben) en dan krijg je van die rare vragen.
pi_146542953
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:08 schreef ILoveSunsets het volgende:
Wat voor 'n sexksspeeltjes raden jullie aan beginners aan? Ik wordt een beetje moe van mijn vingers en de douchekop. (Ookal vindt ik het van mezelf raar dat ik hier aan denk, ben pas 15)
Zou 'k niet zo snel doen, denk ik. Kans dat je ouders er achterkomen is best groot, en heel erg gênant.

En ach, je vingers werken toch ook prima? :) Meeste jongens kopen ook geen fleshlight, maar gebruiken ook hun hand. Ben het wel met je eens dat het gaat vervelen. 't Is niet echt een heel rare gedachte, ik ben ook 15 jaar (hoor je de mening van een leeftijdsgenoot ;)).
pi_146543697
quote:
En ach, je vingers werken toch ook prima? :)
Ligt eraan wat je onder prima verstaat, meestal kom ik met mijn vingers niet klaar, al voelt het wel fijn!
pi_146548451
Een kleine buttplug is ook wel handig voor de beginner. Kun je veel plezier van hebben.
pi_146548728
De Lelo Mia is klein en ziet eruit als een lipstick.

Als je niet wilt dat je ouders erachter komen kun je misschien kijken of een vriendin het voor je online wilt kopen of er moet een goede winkel in de buurt zitten.

De Mia is wel een vibrator dus. Geen penetratie, maar trilstimulatie voor de clit.
pi_146551754
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef ILoveSunsets het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Heb alleen het probleem dat mijn ouders ook inzage hebben op mijn bankgegevens (Omdat ik minderjarig ben) en dan krijg je van die rare vragen.
Volgens mij zien ze dan alleen een afschrijving en niet wat je hebt besteld. Pakje kun je bij AH laten bezorgen :)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_146552094
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Volgens mij zien ze dan alleen een afschrijving en niet wat je hebt besteld. Pakje kun je bij AH laten bezorgen :)
Klopt. Maar je ouders worden dan toch benieuwd wat je hebt besteld.
pi_146552262
Is het echt zo erg als je ouders ontdekken dat je als 15 jarige griet een dildo of vibrator koopt? Beetje genant is het wel als ze het ontdekken, maar het is verder toch heel natuurlijk? Verder heb ik mij wel eens laten vertellen dat zo ongeveer elke vrouw wel een vibrator thuis heeft?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:38:56 #12
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_146552839
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef ILoveSunsets het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Heb alleen het probleem dat mijn ouders ook inzage hebben op mijn bankgegevens (Omdat ik minderjarig ben) en dan krijg je van die rare vragen.
Je mag toch wel iets bij Bol.com bestellen? Staat op het bankafschrift echt niet bij wat je besteld hebt hoor.. Afleveren bij een Kiala punt, en je ouders komen er nooit achter....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:39:47 #13
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_146552890
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zo erg als je ouders ontdekken dat je als 15 jarige griet een dildo of vibrator koopt? Beetje genant is het wel als ze het ontdekken, maar het is verder toch heel natuurlijk? Verder heb ik mij wel eens laten vertellen dat zo ongeveer elke vrouw wel een vibrator thuis heeft?
Een gemiddelde ja. Sommige hebben er wel 5 in huis.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_146553341
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:26 schreef netchip het volgende:

[..]

Klopt. Maar je ouders worden dan toch benieuwd wat je hebt besteld.
Gewoon iets voor school... Hoe moeilijk kan t zijn.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_146553446
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Gewoon iets voor school... Hoe moeilijk kan t zijn.
En dan vragen ze waarschijnlijk door. ;)
pi_146553541
Eigenlijk zou ik het gewoon doen en als je ouders er moeilijk over doen, gewoon eerlijk zeggen.

Grote kans dat ma zelfs zegt dat ze zelf ook iets heeft. :')
pi_146557455
Ik heb uit betrouwbare bron dat Etos prima vibo's heeft die hun werk goed doen :)
  woensdag 12 november 2014 @ 10:51:34 #18
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_146565902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 21:50 schreef netchip het volgende:

[..]

En dan vragen ze waarschijnlijk door. ;)
Dan zeg je toch gewoon: Een vibrator voor de masturbatie. Papa & mama durven dan waarschijnlijk van schaamte niks meer te zeggen. De schaamte ligt bij hen.

Als hij thuis rondslingert komen ze er heus wel achter. En anders koop je er ééntje bij de drogist.
pi_146566051
En anders de elektrische tandenborstel is ook multifunctioneel ;)
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_146569278
Gewoon eerlijk over zijn, ze begrijpen het echt wel. Zo erg hoef je je voor een vibrator nu ook weer niet te schamwn hoor. Waarschijnlijk heeft je moeder hem zelf ook.
  woensdag 12 november 2014 @ 12:55:36 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_146569694
Inb4 Fylax
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_146574464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:27 schreef netchip het volgende:

[..]

Zou 'k niet zo snel doen, denk ik. Kans dat je ouders er achterkomen is best groot, en heel erg gênant.

En ach, je vingers werken toch ook prima? :) Meeste jongens kopen ook geen fleshlight, maar gebruiken ook hun hand. Ben het wel met je eens dat het gaat vervelen. 't Is niet echt een heel rare gedachte, ik ben ook 15 jaar (hoor je de mening van een leeftijdsgenoot ;)).
Ik had de fleshlight voor mijn 16e verjaardag gehad. En eerlijk is eerlijk is wel een stuk lekkerder.
pi_146587968
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 18:16 schreef ILoveSunsets het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip! Heb alleen het probleem dat mijn ouders ook inzage hebben op mijn bankgegevens (Omdat ik minderjarig ben) en dan krijg je van die rare vragen.
dan heb je toch een boek of CD besteld, beetje creatief zijn ;)
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_146592010
Inderdaad.. of moed verzamelen en naar de Christine Le duc. Daar gewoon iets kleins en trillends kopen.. maakt niet zoveel uit wat je kiest.
pi_146594839


gwn dildo fiets kopen als je trapt gaat ie op en neer als je gewoon rok aan heb ziet niemand het
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')