abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 november 2014 @ 22:10:16 #26
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146273467
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:03 schreef Leandra het volgende:
Als slechthorend er al onder valt dan wordt de grens wel heel dun.... is een brilletje ook al een beperking?
Een bril van mij is geen beperking. En wat is de grens qua dB verlies? Ben je met 50 dB verlies (binair) slechthorend genoeg om "beperkt" te zjin? Ik heb meer dan 50 dB ernstig slechthorend, maar ik heb een coochlair implantaat aan mijn linker oor, die ik in 2009 gekregen heb. En mijn andere beperkingen vallen best mee. Maar ik kan heel goed mee omgaan.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:10:43 #27
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_146273491
Mensen met een lichte beperking zijn toch gewoon functionerend genoeg om huis-tuin-en-keukenseks te hebben. Waarom zou men daar een tv programma over maken oid?
  maandag 3 november 2014 @ 22:12:00 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146273565
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Een bril van mij is geen beperking. En wat is de grens qua dB verlies? Ben je met 50 dB verlies (binair) slechthorend genoeg om "beperkt" te zjin? Ik heb meer dan 50 dB ernstig slechthorend, maar ik heb een coochlair implantaat aan mijn linker oor, die ik in 2009 gekregen heb. En mijn andere beperkingen vallen best mee. Maar ik kan heel goed mee omgaan.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag.... misschien is dat deel van je communicatie wel een van je grootste problemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 november 2014 @ 22:13:01 #29
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146273628
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Eens. Men zegt dat voor goede seks communicatie belangrijk is, waarom zou dat als één van de participanten een handicap heeft meteen anders zijn? De vraag lijkt ook te veronderstellen dat seks hebben met iemand die een handicap heeft per definitie ingewikkeld(er) is. Dat is natuurlijk nog maar helemaal de vraag. Persoonlijk geloof ik er niks van. Wat wel lastiger is, is een (seks)date scoren. Niet vanwege de seks, maar omdat je dan je eigen beperking(en) tegenkomt.
Logisch, dat is voor vele mensen met een beperking heel lastig om een date te scoren zowel via de site of via eigen vriendenkring. Maar het is ook belangrijk om te weten wat iemand met een beperking wil om zijn doelen te bereiken. Echter is het ook geval dat die doelgroep makkelijk wordt misbruikt door iemand die geen respect wil tonen of geld van hun wil hebben.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:13:30 #30
433981 ukendoorgaan
U ken doorgaan...
pi_146273657
De enige problemen die ik zou kunnen bedenken mbt. seks en beperkingen zijn het volgende. Of iemand heeft een dusdanige lichamelijke beperking (verlamming bijv.) dat seks fysiek bijna onmogelijk is. Of iemand heeft een dusdanige verstandelijke beperking dat ''consensus'' een grijs gebied wordt. En dat idee vind ik nogal verontrustend.
  maandag 3 november 2014 @ 22:14:42 #31
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_146273712
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Logisch, dat is voor vele mensen met een beperking heel lastig om een date te scoren zowel via de site of via eigen vriendenkring. Maar het is ook belangrijk om te weten wat iemand met een beperking wil om zijn doelen te bereiken. Echter is het ook geval dat die doelgroep makkelijk wordt misbruikt door iemand die geen respect wil tonen of geld van hun wil hebben.
De doelgroep die daar gebruik van maakt heeft meestal een bewindvoerder waardoor ze geen geld kunnen uitgeven zonder toestemming van de bewindvoerder ;)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 3 november 2014 @ 22:14:57 #32
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146273722
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.... misschien is dat deel van je communicatie wel een van je grootste problemen.
Ik heb wel goede communicatie. Mijn antwoord op jouw vraag is dat ik een bril draag als beperking, ja dat klopt. Ik heb aan linkeroor een luie oog vanaf mijn geboorte.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:16:15 #33
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_146273797
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik heb wel goede communicatie. Mijn antwoord op jouw vraag is dat ik een bril draag als beperking, ja dat klopt. Ik heb aan linkeroor een luie oog vanaf mijn geboorte.
Je moet je wereldbeeld een beetje bijstellen :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  maandag 3 november 2014 @ 22:16:19 #34
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146273804
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:14 schreef Klonk het volgende:

[..]

De doelgroep die daar gebruik van maakt heeft meestal een bewindvoerder waardoor ze geen geld kunnen uitgeven zonder toestemming van de bewindvoerder ;)
Ja klopt, maar waarom gaan ze dan gebruik van maken, het is toch heel naïef dat ze doen. Ze hebben toch geen besef dat het heel gevaarlijk kan zijn.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:16:58 #35
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146273840
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef ukendoorgaan het volgende:
De enige problemen die ik zou kunnen bedenken mbt. seks en beperkingen zijn het volgende. Of iemand heeft een dusdanige lichamelijke beperking (verlamming bijv.) dat seks fysiek bijna onmogelijk is. Of iemand heeft een dusdanige verstandelijke beperking dat ''consensus'' een grijs gebied wordt. En dat idee vind ik nogal verontrustend.
Mensen met een verstandelijk beperking hebben ook recht op liefde en seks!
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:22:44 #36
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_146274116
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:16 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja klopt, maar waarom gaan ze dan gebruik van maken, het is toch heel naïef dat ze doen. Ze hebben toch geen besef dat het heel gevaarlijk kan zijn.
Omdat sex iets natuurlijk is waar iedereen kan van en mag genieten.
En het is niet gevaarlijk :')

Verder kan om er niets anders van maken dan dat je een rare obsessie hebt....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_146274188
Kunnen we dit topic niet verbaggeren aub. Zelf ben ik ook benieuwd naar het onderwerp "sex met beperkingen" en waar men dan tegenaan loopt.
pi_146274241
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef ukendoorgaan het volgende:
De enige problemen die ik zou kunnen bedenken mbt. seks en beperkingen zijn het volgende. Of iemand heeft een dusdanige lichamelijke beperking (verlamming bijv.) dat seks fysiek bijna onmogelijk is. Of iemand heeft een dusdanige verstandelijke beperking dat ''consensus'' een grijs gebied wordt. En dat idee vind ik nogal verontrustend.
Dit.
  maandag 3 november 2014 @ 22:25:48 #39
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146274242
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 22:22 schreef Klonk het volgende:

[..]

Omdat sex iets natuurlijk is waar iedereen kan van en mag genieten.
En het is niet gevaarlijk :')

Verder kan om er niets anders van maken dan dat je een rare obsessie hebt....
Hmm, ik heb echt geen rare obsessie. Wat je over seks hebt klopt ook. Maar het is iets anders dan alleen mijn eigen beperkingen, want ik ben nog heel lang niet meer de ware tegengekomen zodat ik geen liefdesgeluk had gevonden. Ik ben zelf ook lekker single. Maar echter heb ik misschien ook te weinig contacten in het verleden gehad, zodat ik te snel van het praatje afkwam wat mij niet meer interesseerde.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_146274287
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:25 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hmm, ik heb echt geen rare obsessie. Wat je over seks hebt klopt ook. Maar het is iets anders dan alleen mijn eigen beperkingen, want ik ben nog heel lang niet meer de ware tegengekomen zodat ik geen liefdesgeluk had gevonden. Ik ben zelf ook lekker single. Maar echter heb ik misschien ook te weinig contacten in het verleden gehad, zodat ik te snel van het praatje afkwam wat mij niet meer interesseerde.
Ik zou zeggen: zoek een vrouw met een lichamelijk en/of verstandelijke beperking en ga lekker neuken. Doe je haar en jezelf een plezier mee als ik je mag geloven.
pi_146274294
Lopen hier nu niet wat discussies door elkaar? Je schrijft ergens dat mensen zonder beperking vaak niet weten hoe zij met personen met een handicap om moeten gaan. So what?! Je meent toch niet serieus dat je het prettig vindt dat derden een training volgen om met jou om te kunnen gaan? Dat is nogeens disrespectvol!

quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:13 schreef Ven1972 het volgende:
Maar het is ook belangrijk om te weten wat iemand met een beperking wil om zijn doelen te bereiken. Echter is het ook geval dat die doelgroep makkelijk wordt misbruikt door iemand die geen respect wil tonen of geld van hun wil hebben.
Ik heb geen idee wat je met die eerste zin bedoelt. Als het doel een bepaalde seksuele handeling is, dan is de oplossing toch exact dezelfde als bij anderen? Communicatie.
In je tweede zin komt het woord respect voor. Dat is in iedere relatie (seksueel of niet) belangrijk. Maar heb jij dan de indruk dat mensen in hun algemeenheid geen respect hebben voor personen met een handicap? Zo ja, waaruit blijkt dat? Ben je weleens afgewezen door een vrouw vanwege je handicap?
In je tweede zin heb je het ook over geld. In dit topic staat al dat er prostituees die zich toegelegd hebben op dienstverlening aan personen met een handicap. Wist je trouwens dat prostitutie in Frankrijk illegaal is, maar dat dit de enige categorie is die men recentelijk nog heeft overwogen om (weer) te legaliseren? Maar als jouw beperking geen handicap voor je is, dan staat het je toch vrij om willekeurig welke prostituee te bezoeken? Of is het probleem eigenlijk dat je de indruk hebt dat jij, vanwege je handicap, meer dan anderen op een prostituee bent aangewezen, omdat het op andere manieren (bijv. iemand in de kroeg versieren?), gewoon niet lukt (al dan niet vanwege je handicap)?

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 03-11-2014 22:34:06 (d/t-foutje verbeterd) ]
  maandag 3 november 2014 @ 22:34:47 #42
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146274627
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:27 schreef Groepfunder het volgende:
Lopen hier nu niet wat discussies door elkaar? Je schrijft ergens dat mensen zonder beperking vaak niet weten hoe zij met personen met een handicap om moeten gaan. So what?! Je meent toch niet serieus dat je het prettig vindt dat derden een training volgen om met jou om te kunnen gaan? Dat is nogeens disrespectvol!

[..]

Ik heb geen idee wat je met die eerste zin bedoeld. Als het doel een bepaalde seksuele handeling is, dan is de oplossing toch exact dezelfde als bij anderen? Communicatie.
In je tweede zin komt het woord respect voor. Dat is in iedere relatie (seksueel of niet) belangrijk. Maar heb jij dan de indruk dat mensen in hun algemeenheid geen respect hebben voor personen met een handicap? Zo ja, waaruit blijkt dat? Ben je weleens afgewezen door een vrouw vanwege je handicap?
In je tweede zin heb je het ook over geld. In dit topic staat al dat er prostituees die zich toegelegd hebben op dienstverlening aan personen met een handicap. Wist je trouwens dat prostitutie in Frankrijk illegaal is, maar dat dit de enige categorie is die men recentelijk nog heeft overwogen om (weer) te legaliseren? Maar als jouw beperking geen handicap voor je is, dan staat het je toch vrij om willekeurig welke prostituee te bezoeken? Of is het probleem eigenlijk dat je de indruk hebt dat jij, vanwege je handicap, meer dan anderen op een prostituee bent aangewezen, omdat het op andere manieren (bijv. iemand in de kroeg versieren?), gewoon niet lukt (al dan niet vanwege je handicap)?
Ik heb nooit indruk gehad dat mensen geen respect voor mij hadden. Ik ben nog nooit afgewezen door een vrouw om mijn handicap, maar om andere redenen dat ze al bezet zijn of geen verdere behoefte aan hadden. Ik kan vrij makkelijk verplaatsen met een scootermobiel in mijn eigen woonplaats, waar geen seksclub te vinden is. Maar ook op andere manier heb ik ooit met een vrouw een gezellige gesprek gehad, maar gaf vaak geen vervolg aan om elkaar verder te leren kennen. Ik zou best een vrouw kunnen versieren ja, dat kan altijd. Maar ik ben ook vrij in om een prostituee te bezoeken, echter vond mijn familie echt geen goede idee, want ze vonden dat te gevaarlijk voor mij omdat ze mij kunnen chanteren of vinden dat ik een hoerenloper ben. Het klinkt ook zo dat heel gek om zoiets te horen in mijn eigen oren.

Ik geloof echt dat voor mij nog steeds mogelijk is dat ik een vrouw kan versieren in een kroeg of in een andere openbare gelegenheid.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:36:10 #43
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146274685
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 22:26 schreef artelligence het volgende:
Ik zou zeggen: zoek een vrouw met een lichamelijk en/of verstandelijke beperking en ga lekker neuken. Doe je haar en jezelf een plezier mee als ik je mag geloven.
Ik zou het liefst niet met een vrouw met verstandelijke beperking neuken hoor, maar echt liefst wil ik met een vrouw met een heel lichte beperking... als ze toch maar lief is!
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:48:47 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146275291
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:36 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik zou het liefst niet met een vrouw met verstandelijke beperking neuken hoor, maar echt liefst wil ik met een vrouw met een heel lichte beperking... als ze toch maar lief is!
Je kunt dus net als een hoop mensen zonder beperking geen partner vinden.
Hoe komt het dat het volgens jou aan je beperking ligt, terwijl mensen zonder beperking soms ook moeite hebben iemand te vinden?

En als het je alleen om de seks gaat kun je gewoon naar de hoeren gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146275564
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:34 schreef Ven1972 het volgende:
Ik zou best een vrouw kunnen versieren ja, dat kan altijd. Maar ik ben ook vrij in om een prostituee te bezoeken, echter vond mijn familie echt geen goede idee, want ze vonden dat te gevaarlijk voor mij omdat ze mij kunnen chanteren of vinden dat ik een hoerenloper ben. Het klinkt ook zo dat heel gek om zoiets te horen in mijn eigen oren.
Zit hier niet de kern van het probleem? Volgens mij zou je het liefst een liefdevolle relatie met iemand aangaan. Op de een of andere manier is het daar al járen niet van gekomen. Tegelijkertijd verlang je naar intiem contact met iemand. Dat laatste zou een prostituee kunnen bieden. Maar zoals het voor vrouwen sociaal niet geaccepteerd is om in de seksindustrie te werken, zo is het voor mannen ook niet bon ton om een prostituee te bezoeken. Jouw familie ziet je waarschijnlijk graag gelukkig. Ze gunnen jou wat je het liefste wilt en ze hebben zo te lezen wat moeite met prostitutie. Jij moet kiezen wat voor jou goed voelt. Er zijn waarschijnlijk goede en minder goede prostituees, zoals er goede en minder goede docenten, bakkers en hoveniers zijn. Het risico op chantage lijkt mij beperkt, zeker als je gewoon een regulier privéhuis bezoekt. Die vrouwen blijven immers ook graag anoniem. En mocht je wel het gevoel van intimiteit willen, maar zonder het predikaat 'hoerenloper' van je familie te krijgen, dan zou je natuurlijk ook een body-to-body-massage kunnen overwegen.
  maandag 3 november 2014 @ 22:56:58 #46
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146275640
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 22:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je kunt dus net als een hoop mensen zonder beperking geen partner vinden.
Hoe komt het dat het volgens jou aan je beperking ligt, terwijl mensen zonder beperking soms ook moeite hebben iemand te vinden?

En als het je alleen om de seks gaat kun je gewoon naar de hoeren gaan.
Ik denk dat het ook ligt aan mijn slechthorendheid dat we soms elkaar moeilijk elkaar kunnen begrijpen, maar ook denk ik dat veel vrouwen gewoon eventjes naar mij kijken en daarna niet meer, is niet erg. Op gegeven moment ben ik dan ook in de kroeg meestal met mijn vriendenkring, waar door ik dat weinig aandacht besteed aan vrouwen. En in ieder geval let ik wel op als de vrouwen naar mij kijken en kijk ik even terug naar haar, vaak blijft het bij knipoogjes en wat leuks tegen haar te zeggen. In de kroegen draaien vaak harde muziek waar ik het gesprek moeilijk kan volgen. Het ligt niet aan mijn lichamelijk beperking.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 22:59:45 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146275777
Je kunt prima schrijven en als er maar eenmaal contact is kun je op zoveel manieren communiceren.

Een whatsappje van meer dan 4 woorden zonder spelfouten is ook wat waard.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 november 2014 @ 23:00:38 #48
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146275828
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:55 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Zit hier niet de kern van het probleem? Volgens mij zou je het liefst een liefdevolle relatie met iemand aangaan. Op de een of andere manier is het daar al járen niet van gekomen. Tegelijkertijd verlang je naar intiem contact met iemand. Dat laatste zou een prostituee kunnen bieden. Maar zoals het voor vrouwen sociaal niet geaccepteerd is om in de seksindustrie te werken, zo is het voor mannen ook niet bon ton om een prostituee te bezoeken. Jouw familie ziet je waarschijnlijk graag gelukkig. Ze gunnen jou wat je het liefste wilt en ze hebben zo te lezen wat moeite met prostitutie. Jij moet kiezen wat voor jou goed voelt. Er zijn waarschijnlijk goede en minder goede prostituees, zoals er goede en minder goede docenten, bakkers en hoveniers zijn. Het risico op chantage lijkt mij beperkt, zeker als je gewoon een regulier privéhuis bezoekt. Die vrouwen blijven immers ook graag anoniem. En mocht je wel het gevoel van intimiteit willen, maar zonder het predikaat 'hoerenloper' van je familie te krijgen, dan zou je natuurlijk ook een body-to-body-massage kunnen overwegen.
Goeie tip van je. Maar je bedoelt namelijk seksclubs in omgeving van mijn eigen woonplaats, ja er is wel een. Maar die clubs bezoeken is wel erg duur, echter mag ik van mijn vader niet zomaar geld uit geven, want hij houdt toezicht op mijn financiële zaken. Ik zal er over nadenken.
Humor, serieus en vrolijk!
  maandag 3 november 2014 @ 23:01:35 #49
432997 Ven1972
Man met humor
pi_146275879
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 22:59 schreef Leandra het volgende:
Je kunt prima schrijven en als er maar eenmaal contact is kun je op zoveel manieren communiceren.

Een whatsappje van meer dan 4 woorden zonder spelfouten is ook wat waard.
Slim van je. Dat zou ik ook wel eens willen doen. Dan heb je meer kans op een date, denk ik.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_146276337
Body-to-boddy-massage wordt niet (alleen) in seksclubs aangeboden. Ik kan mij voorstellen dat het een moeilijk onderwerp is om met je vader te bespreken, maar de behoefte aan intimiteit (of seks) is iets natuurlijks. Denk goed na wat jij zou willen, en ga dan - als dat nodig is om jouw doel te bereiken - het gesprek met hem aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')