abonnement Unibet Coolblue
pi_146184791
The Vampire Diaries

http://vampirediaries.wikia.com/wiki/The_Vampire_Diaries_Wiki



Amerikaanse serie (het derde seizoen start op 15 september 2011) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.


Cast:





Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec




Dit is het USA topic. Zodra er in Amerika een uitzending is uitgezonden kunnen we daar over meepraten. Het hoeft pas onder spoilers als het over een uitzending gaat die nog NIET is geweest. Ook trailers van de volgende uitzending wil niet iedereen zien.

Heb je de laatste aflevering nog niet gezien? Blijf dan even weg tot je ook mee kunt praten.

:W
pi_146192363
super aflevering! mede door deze scene hierboven ^^ O+ Damon weer terug _O_
pi_146211443
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_146217105
Sociale media doe je op een P, ook jij Tyler!

Leuke aflevering weer, Damon terug :D
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_146217198
Ik heb 'The Originals' laatst gekeken. Beviel me erg goed maar vraag me af of ik deze dan ook (per definitie) goed zou vinden. Iemand een mening?
  zondag 2 november 2014 @ 16:54:51 #7
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146219198
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb 'The Originals' laatst gekeken. Beviel me erg goed maar vraag me af of ik deze dan ook (per definitie) goed zou vinden. Iemand een mening?
Niet per definitie, maar de Originals is een spin-off van deze serie, dus ze lijken wel ietwat op elkaar. Ik vind TVD iets meer drama, maar ook genoeg actie en leuke plottwists.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
  zondag 2 november 2014 @ 18:26:01 #8
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146222339
Kan het originals gelul weer naar het originals topic.. :{
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146222669
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb 'The Originals' laatst gekeken. Beviel me erg goed maar vraag me af of ik deze dan ook (per definitie) goed zou vinden. Iemand een mening?
Eerste paar seizoenen van tvd zijn ook goed, ik zal gewoon gaan kijken, alleen vanwege Damon al.
pi_146222679
quote:
3s.gif Op zondag 2 november 2014 18:26 schreef Moppert het volgende:
Kan het originals gelul weer naar het originals topic.. :{
Stop eens met huilen joh, is toch gewoon een normale vraag.
pi_146222698
Dank voor de reacties. Zal het vanavond een kans geven.

[ Bericht 49% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2014 18:37:06 ]
pi_146227036
Ik vind dit seizoen al een stuk leuker dan heel seizoen 5. Het heeft iets vernieuwends en interessants.

Ben benieuwd wat het verder nog gaat brengen!
Live your dream x
pi_146232552
Mooi momentje brotherhood van Stefan+Damon <3

Alhoewel; Bonnie :'(
Lol.
  maandag 3 november 2014 @ 11:58:42 #14
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_146248507
OMG, eindelijk de aflevering kunnen kijken.. En YEAH Damon is back *O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben wel benieuwd of dit nu het einde van de verhaallijn is van Bonnie en Kai.
Be happy with the little things in life
pi_146253170
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2014 16:00 schreef LelijKnap het volgende:
Ik heb 'The Originals' laatst gekeken. Beviel me erg goed maar vraag me af of ik deze dan ook (per definitie) goed zou vinden. Iemand een mening?
TVD draait veel meer om liefdesrelaties en vriendschappen, TO bevat meer actie en komt heeft naar mijn mening een wat volwassener jasje.
Ik denk dat het wel leuk voor je is om TVD ook te kijken om wat meer over de achtergrond van iedereen te weten te komen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_146396679
Deze aflevering O+ Ric weer human :o Dan moeten ze maar een bezoekje brengen aan Klaus, dan kan die Elena uncompellen :P
pi_146398671
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 11:54 schreef loezzzje het volgende:
Deze aflevering O+ Ric weer human :o Dan moeten ze maar een bezoekje brengen aan Klaus, dan kan die Elena uncompellen :P
Wtf? Hoe?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 7 november 2014 @ 14:56:48 #18
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146402796
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 13:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wtf? Hoe?
Als ik het me goed herinner was Alaric nu een Original. Alleen Originals kunnen andere vampiers 'compellen'. Nu Alaric weer mens is, is het heel simpel om Klaus of Elijah een bezoekje te brengen.
Uiteraard gaat VD voor de moeilijke variant kiezen en een heel seizoen Elena-Damon om elkaar heen laten draaien.

Het is echt een godszege dat Damon terug is trouwens.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_146406977
Dat meisje tijdens het feest werd toch un-compelled omdat ze in Mystic Falls kwam, misschien helpt dat bij Elena ook als ze even kort een stapje in Mystic Falls zet.
pi_146407027
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:15 schreef Tyron het volgende:
Dat meisje tijdens het feest werd toch un-compelled omdat ze in Mystic Falls kwam, misschien helpt dat bij Elena ook als ze even kort een stapje in Mystic Falls zet.
zou ook een te makkelijke optie zijn. ik denk dat het idd nog wel even gaat duren voordat ze haar herinneringen weer terug krijgt. het zal de schrijvers wel gaan om het feit dat Elena nou weer opnieuw verliefd op hem zal worden ook al heeft hij slechte dingen gedaan. als het maar niet weer 3 seizoenen gaat duren want dan word ik boos :P
pi_146407062
Ondanks dat ik me dood irriteer aan de schrijnende domheid van iedere personage blijf ik maar kijken :').
pi_146409263
Ik heb echt hard op zitten schelden vandaag... PFFFFFF
Be brave. Be kind.
pi_146409368
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Het is echt een godszege dat Damon terug is trouwens.
Inderdaad, Damon is al sinds het begin het meest interessante personage en is nu het verhaal wat minder is echt hard nodig, Enzo is ook een goede toevoeging.
  vrijdag 7 november 2014 @ 19:38:20 #24
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146411652
Waarom is geen enkele ziel op het idee gekomen om Alaric gewoon terug te slepen voorbij de grens.

Als Stefan een bus kan openbreken inclusief kettingen los kan maken en terugkomen. Kunnen 3 vampiers en een heks toch wel even snel Alaric helpen?
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_146412536
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:38 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Waarom is geen enkele ziel op het idee gekomen om Alaric gewoon terug te slepen voorbij de grens.

Als Stefan een bus kan openbreken inclusief kettingen los kan maken en terugkomen. Kunnen 3 vampiers en een heks toch wel even snel Alaric helpen?
Hetzelfde met Elena, waarom zet zij niet even een stap Mystic Falls in zodat ze niet meer compelled is, dat werkte tenminste bij een mens - niet zeker of het bij een vampier werkt maar klinkt logisch aangezien het ALLE magie verbreekt.

Er zijn veel van dat soort simpele dingen in the Vampire Diaries die ze te moeilijk maken zodat ze een 'interessanter' verhaal krijgen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:00:25 #26
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146420147
De daylight rings werken toch ook niet over de grens?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_146420178
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:00 schreef Debsterr het volgende:
De daylight rings werken toch ook niet over de grens?
Klopt.
pi_146430598
Fuck! Ik was zo blij toen Elena zei dat ze haar herinneringen terug wilde en ik hoopte dat dit eindelijk een keer een aflevering zou zijn waar alles snel zou gaan, zonder een heel seizoen om dat gezeik geen te moeten draaien. Maar het zou VD niet zijn als er weer even roet in het eten moest worden gegooid.

Maar wat ik me afvroeg, nu Rick weer mens is en dus alle magic weg is, moet die compulsion dan ook niet automagisch ongedaan zijn geworden zeg maar?

Maargoed, ik hoop dat dit allemaal nodig was om Caroline naar Klaus te kunnen sturen voor hulp, want O+
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_146434913
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 19:38 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Waarom is geen enkele ziel op het idee gekomen om Alaric gewoon terug te slepen voorbij de grens.

Als Stefan een bus kan openbreken inclusief kettingen los kan maken en terugkomen. Kunnen 3 vampiers en een heks toch wel even snel Alaric helpen?
Ric zei dit zelf ook; "you have to get me across the border" maar volgens die trien zou hij dat niet halen. wat natuurlijk onzin is want Stefan, Enzo & Damon hebben het ook gered.
pi_146439627
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 16:55 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ric zei dit zelf ook; "you have to get me across the border" maar volgens die trien zou hij dat niet halen. wat natuurlijk onzin is want Stefan, Enzo & Damon hebben het ook gered.
Sloeg idd nergens op. Nu heeft hij daar best lang gelegen voor hij 'dood' ging, in die tijd had hij makkelijk de grens weer over kunnen komen met wat hulp. Het is niet dat hij 200 meter verderop lag ofzo. En het maakt niet uit hoe gewond hij dan was want dan zou hij vanzelf weer zijn gaan healen.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_146483270
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 19:32 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Sloeg idd nergens op. Nu heeft hij daar best lang gelegen voor hij 'dood' ging, in die tijd had hij makkelijk de grens weer over kunnen komen met wat hulp. Het is niet dat hij 200 meter verderop lag ofzo. En het maakt niet uit hoe gewond hij dan was want dan zou hij vanzelf weer zijn gaan healen.
Ik vond het ook vreemd dat die Ivy in het begin van de aflevering binnen een paar seconden dood was toen hij over de border reed, en bij Ric duurde het echt wel een paar minuten. Logica :')
pi_146527156
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2014 22:54 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik vond het ook vreemd dat die Ivy in het begin van de aflevering binnen een paar seconden dood was toen hij over de border reed, en bij Ric duurde het echt wel een paar minuten. Logica :')
Ivy was echt dood gegaan doordat Enzo haar nek had gebroken. Zodra ze de grens overging brak haar nek opnieuw en was ze dus op slag dood. Alaric was niet op slag dood toen hij vampier werd, daardoor duurde het bij hem langer.

Oh en dat de daylight rings niet meer werken over de border maakt toch ook niet meer uit, zodra ze over de grens gaan zijn ze geen vampier meer, maar gaan ze terug naar het moment dat ze als mens dood gingen.
  dinsdag 11 november 2014 @ 11:36:40 #33
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_146527813
Maar als Alaric gestorven is en geen vampier meer is, dan is de compulsion toch ook weg? Ik zit namelijk ook niet op een verhaallijn te wachten waarin Elena weer tegen haar gevoelens vecht.
Be happy with the little things in life
pi_146528086
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:36 schreef droomvrouwtje het volgende:
Maar als Alaric gestorven is en geen vampier meer is, dan is de compulsion toch ook weg? Ik zit namelijk ook niet op een verhaallijn te wachten waarin Elena weer tegen haar gevoelens vecht.
Dat zou officieel wel zo moeten zijn inderdaad, alleen de makers zullen er wel weer iets anders van gaan maken. :'(
Gewoon normaal doen ja.
pi_146529443
Is dat niet alleen het geval om de compulsion van de persoon zelf. Dus nu het om Alaric gaat dat de compulsion die hij zou hebben ondergaan (hypothetisch dan, want een original..) verdwijnt nu hij dood gaat?

De compulsion die hij Elena heeft aangedaan zal dan gewoon blijven bestaan.
pi_146529905
ik snap er geen zak meer van _O- er zullen idd wel een hoop fouten zitten in hetgeen wat er gebeurd is maar de schrijvers zullen het wel zo weten te draaien dat het interessant blijft.
pi_146530732
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:36 schreef droomvrouwtje het volgende:
Maar als Alaric gestorven is en geen vampier meer is, dan is de compulsion toch ook weg? Ik zit namelijk ook niet op een verhaallijn te wachten waarin Elena weer tegen haar gevoelens vecht.
Ja precies dat is dus wat ik ook bedoelde. Maar dat zal dan nu wel weer niet zo zijn omdat hij nu niet dood is ofzo. Nog steeds raad, want je zou denken dat de vampire powers nu niet meer werken.

Hoe dan ook ben ik bang dat we weer naar een seizoen met elena die niet weet wat ze moet met haar gevoelens moeten zitten kijken.
Hopelijk komt er nog een andere verhaallijn in die spannend is met wat actie.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:15:09 #38
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146530839
Dat werkte toch andersom als de mens doodging en vampier werd was de compulsion weg.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:15:32 #39
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146530852
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:30 schreef Crohnjurist het volgende:
Is dat niet alleen het geval om de compulsion van de persoon zelf. Dus nu het om Alaric gaat dat de compulsion die hij zou hebben ondergaan (hypothetisch dan, want een original..) verdwijnt nu hij dood gaat?

De compulsion die hij Elena heeft aangedaan zal dan gewoon blijven bestaan.
dit dus!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146531295
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 12:46 schreef loezzzje het volgende:
ik snap er geen zak meer van _O- er zullen idd wel een hoop fouten zitten in hetgeen wat er gebeurd is maar de schrijvers zullen het wel zo weten te draaien dat het interessant blijft.
Ik wil het nog wel een keer uitleggen! Misschien zo duidelijker:

Stel: Elena is nog mens en Damon compelled Elena
Situatie 1: Damon gaat dood, dan blijft de compulsion bij Elena nog wel bestaan.
Situatie 2: Elena gaat dood en wordt vampier, dan valt de compulsion bij Elena dus wel weg.
pi_146531868
Misschien heel dom hoor :@ , maar kan iemand anders haar niet gewoon compellen dat ze verliefd is op Damon? Ik weet dat ze de compulsion van Alaric niet zomaar ongedaan kunnen maken, dus ze kunnen niet zeggen dat ze zijn compulsion moet vergeten, maar meer in het kader dat ze haar gewoon compellen van: Hee je bent al heel lang gelukkig samen met Damon?
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 11 november 2014 @ 13:47:47 #42
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_146531926
Dat zou alleen een andere original kunnen doen :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_146537847
Nou, op naar New Orleans dan maar!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_146541412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ik wil het nog wel een keer uitleggen! Misschien zo duidelijker:

Stel: Elena is nog mens en Damon compelled Elena
Situatie 1: Damon gaat dood, dan blijft de compulsion bij Elena nog wel bestaan.
Situatie 2: Elena gaat dood en wordt vampier, dan valt de compulsion bij Elena dus wel weg.
situatie 2 is idd het geval. toen elena dood ging toen vielen alle compulsions weg. situatie 1 zou ik niet durven zeggen. Alaric is niet dood nou, hij is alleen weer mens. dus dat werkt dan misschien weer anders. als hij echt dood zou zijn dan viel het misschien wel weg.

als een andere vampier haar kon compellen dan was het nou idd niet zo'n probleem. maar ik zeg ook nog steeds, road trip naar NOLA! :P
pi_146605076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:41 schreef loezzzje het volgende:

[..]

situatie 2 is idd het geval. toen elena dood ging toen vielen alle compulsions weg. situatie 1 zou ik niet durven zeggen. Alaric is niet dood nou, hij is alleen weer mens. dus dat werkt dan misschien weer anders. als hij echt dood zou zijn dan viel het misschien wel weg.

als een andere vampier haar kon compellen dan was het nou idd niet zo'n probleem. maar ik zeg ook nog steeds, road trip naar NOLA! :P
Nee hoor, ik denk echt dat ook al was Alaric wel doodgegaan, de compulsion bij Elena was blijven bestaan. Door compulsion worden ten slotte haar gedachten en herinneringen aangepast, niet die van Alaric.
pi_146612010
Ik had het idee dat die vrouw bij Alaric wat extra dingen aan het doen was om hem tot leven te krijgen...heks??
pi_146612050
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:55 schreef Koningin het volgende:
Ik had het idee dat die vrouw bij Alaric wat extra dingen aan het doen was om hem tot leven te krijgen...heks??
Het werd in de aflevering sowieso duidelijk dat zij een heks is.
Gewoon normaal doen ja.
pi_146623909
Ik loop een beetje achter.. net ep1 van het nieuwe seizoen gekeken

wat ik ff niet begreep in de klas..

van ALARIC.... elena zat bloed te drinken uit die beker
hoe kon alaric dat ruiken?

Is hij ook vampier? of wat heb ik gemist/vergeten?
pi_146629907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:03 schreef casper019 het volgende:
Ik loop een beetje achter.. net ep1 van het nieuwe seizoen gekeken

wat ik ff niet begreep in de klas..

van ALARIC.... elena zat bloed te drinken uit die beker
hoe kon alaric dat ruiken?

Is hij ook vampier? of wat heb ik gemist/vergeten?
Episode nog een x herkeken,

enige wat ik nog niet snap..

Hoe is alaric vampier geworden?
pi_146634283
Esther heeft hem in S3 al vampier gemaakt, dus dan moet je ff een heel stukje terug ;)
pi_146642058
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 00:28 schreef loezzzje het volgende:
Esther heeft hem in S3 al vampier gemaakt, dus dan moet je ff een heel stukje terug ;)
wow das een heel eind terug, maar wat bedoelde ze dan met ''the original vampire spell''?
pi_146667426
Goh...Zuster in het ziekenhuis en broeder in de "hel" zijn familie. Who would have thought...
pi_146685376
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 12:33 schreef casper019 het volgende:

[..]

wow das een heel eind terug, maar wat bedoelde ze dan met ''the original vampire spell''?
wikipedia legt het vast beter uit dan ik ;)

quote:
Alaric became an Enhanced Original Vampire through Esther's magic so he could kill her children with the last, and indestructible, White Oak Stake, to make the vampire species extinct before his death, his life having been linked to Elena's, leading Rebekah to kill her to stop Alaric. Alaric is now resurrected as his Original Vampire self, while his alter-ego appears to have gone away for good upon his resurrection.
pi_146710999
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:50 schreef MissRelin het volgende:
Goh...Zuster in het ziekenhuis en broeder in de "hel" zijn familie. Who would have thought...
Dat vond ik het enige leuke aan deze aflevering, de rest was echt retesaai. -O-
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_146713962
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 23:50 schreef MissRelin het volgende:
Goh...Zuster in het ziekenhuis en broeder in de "hel" zijn familie. Who would have thought...
Precies wat ik dacht!

Vond Damon op het eind wel aandoenlijk, helemaal blij dat Bonnie nog leeft. Wie had dat gedacht dat Bonnie hem nog eens zou raken :)
pi_146714581
nu alleen nog zn mond over Bonnie open doen na al die 'weken'
pi_146869340
Goede aflevering.
  vrijdag 21 november 2014 @ 15:08:49 #58
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_146870149
Omg ik zit nu terug te kijken maar de tweeling en Jill zijn broer en zussen en kai is hun broer.. Omg het kwartje viel ineens
Be happy with the little things in life
  vrijdag 21 november 2014 @ 16:42:40 #59
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_146872658
Ik was wat kritisch in het begin, maar ik vermaak me echt meer dan prima met de laatste 3/4 afleveringen. Op naar volgende week. Ga er vanuit dat ook Bonnie nog wel terugkeert.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_146885816
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ik was wat kritisch in het begin, maar ik vermaak me echt meer dan prima met de laatste 3/4 afleveringen.
Sinds Damon terug is eigenlijk
pi_146934645
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 16:42 schreef Eekhoorn_ het volgende:
Ik was wat kritisch in het begin, maar ik vermaak me echt meer dan prima met de laatste 3/4 afleveringen. Op naar volgende week. Ga er vanuit dat ook Bonnie nog wel terugkeert.
volgende week komt er niks ;( tis dan Thanksgiving.
pi_146934761
Van retesaai naar best wel erg interessant *O*
Als ze op deze voet verder gaan ben ik blij!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_146948635
Vond het ook wel grappig met die beer :D
Ik ben een Stefan/Elena fan, maar Caroline en Stefan: kom op!! *;
  maandag 24 november 2014 @ 10:42:05 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146948917
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 15:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
Omg ik zit nu terug te kijken maar de tweeling en Jill zijn broer en zussen en kai is hun broer.. Omg het kwartje viel ineens
Ja dat kwartje viel bij mij ook pas nu, terwijl t eerder had kunnen vallen (Gemini coven, twins etc). Het viel echter pas zo laat omdat ik t een beetje een rare twist vind. Ik bedoel, zou je als oudere zus die tweeling niet herkend hebben? Of zag ze ze nu pas voor t eerst? Ze zitten er nota bene op school. En anders wel bij binnenkomst op "Friendsgiving". Ook al zijn ze ouder geworden... kom op... je herkent je bloedeigen broer en zus toch wel lijkt me? :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 24 november 2014 @ 10:58:05 #65
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146949194
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat kwartje viel bij mij ook pas nu, terwijl t eerder had kunnen vallen (Gemini coven, twins etc). Het viel echter pas zo laat omdat ik t een beetje een rare twist vind. Ik bedoel, zou je als oudere zus die tweeling niet herkend hebben? Of zag ze ze nu pas voor t eerst? Ze zitten er nota bene op school. En anders wel bij binnenkomst op "Friendsgiving". Ook al zijn ze ouder geworden... kom op... je herkent je bloedeigen broer en zus toch wel lijkt me? :{
Ze vroeg toch ook aan dat meisje of ze haar kende? Ze waren elkaar denk ik nog niet lang genoeg tegen gekomen eerder en het was wel minstens een jaar of... 12 geleden denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 24 november 2014 @ 11:00:58 #66
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146949248
quote:
17s.gif Op maandag 24 november 2014 10:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ze vroeg toch ook aan dat meisje of ze haar kende? Ze waren elkaar denk ik nog niet lang genoeg tegen gekomen eerder en het was wel minstens een jaar of... 12 geleden denk ik.
O dat eerste heb ik gemist dan denk ik. Ik vond t gewoon een beetje "snel" gaan allemaal als introductie van een plot-point. Het er achter komen dat het familie is... en daarna eigenlijk ook het verder gaan van " O oke, jullie zijn de twins dus. Prima" van iedereen.

Als je je familie weer ziet na 12 jaar lijkt t me toch iets emotioneler dan dat.

Verder is vaart fijn hoor, verveel ik me tenminste niet. Maar ik vond dit is TE afgeraffeld.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 24 november 2014 @ 11:02:13 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146949280
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O dat eerste heb ik gemist dan denk ik. Ik vond t gewoon een beetje "snel" gaan allemaal als introductie van een plot-point. Het er achter komen dat het familie is... en daarna eigenlijk ook het verder gaan van " O oke, jullie zijn de twins dus. Prima" van iedereen.

Als je je familie weer ziet na 12 jaar lijkt t me toch iets emotioneler dan dat.

Verder is vaart fijn hoor, verveel ik me tenminste niet. Maar ik vond dit is TE afgeraffeld.
Dat wel ja, ze gingen wel heel snel van OH NEE IK HERKEN DAT FILMPJE naar allemaal drama. Maar er was idd wel een blik van herkenning bij binnenkomst.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 24 november 2014 @ 11:11:03 #68
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_146949475
Het was toch 20 jaar geleden? Bonnie en Kai zitten toch vast in mei 1994? Na 20 jaar herken je een kind toch niet meer, lijkt mij.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 24 november 2014 @ 11:12:40 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146949511
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:11 schreef She-Wolf het volgende:
Het was toch 20 jaar geleden? Bonnie en Kai zitten toch vast in mei 1994? Na 20 jaar herken je een kind toch niet meer, lijkt mij.
Dat betwijfel ik dus. Ik heb geen broers of zussen, dus ik weet t niet. :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 24 november 2014 @ 11:19:22 #70
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_146949685
Nou ja, een kind van 2 ziet er 20 jaar later toch heel anders uit. Ik zou mijn broer van nu ook niet uit het kind van 2 halen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 24 november 2014 @ 11:49:20 #71
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_146950547
Eindelijk wordt het weer eens boeiend. Het is allemaal zo ver uitgerekt en doorgetrokken dat het totaal niet meer interessant was. Nu eindelijk wel weer. Omdat ik maar half oplette had dus ook echt niet zien aankomen dat Jo en Kai tweeling zou zijn en dat dinges en krullenbol nog leefden. Dacht dat Kai iedereen had afgeslacht :?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 24 november 2014 @ 12:55:02 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146952143
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 11:11 schreef She-Wolf het volgende:
Het was toch 20 jaar geleden? Bonnie en Kai zitten toch vast in mei 1994? Na 20 jaar herken je een kind toch niet meer, lijkt mij.
Dat klopt dan alleen weer niet met hoe oud die kinderen er uit zagen en het feit dat ze nu 22 zouden worden. Want ze zagen eruit als een jaar of 7/8 denk ik.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 24 november 2014 @ 14:08:12 #73
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_146954257
quote:
17s.gif Op maandag 24 november 2014 12:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat klopt dan alleen weer niet met hoe oud die kinderen er uit zagen en het feit dat ze nu 22 zouden worden. Want ze zagen eruit als een jaar of 7/8 denk ik.
Nee toch? Eerder als een jaar of 3/4...
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  maandag 24 november 2014 @ 14:08:38 #74
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_146954271
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 14:08 schreef She-Wolf het volgende:

[..]

Nee toch? Eerder als een jaar of 3/4...
Hmm, dan heb ik dat beeld wellicht verkeerd in mijn hoofd!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 24 november 2014 @ 14:23:04 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146954725
Ik had ze ook ouder geschat, maar da's standaard in hollywood dat de acteur 5x ouder is dan de rol hij speelt.

T gaat me ook niet zo om die details, maar meer hoe t verwerkt was in de aflevering. De impact van het terugvinden van je oudere zus cq je jongere broertje/zusje was echt tussen neus en lippen en drama door verteld/getoond in 2 minuten.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146995537
Dat filmpje vond ik ook wel heel slecht uitgewerkt. 20 jaar geleden is het gebeurd, ze moeten nu nog 22 worden en het filmpje is van voor het familiedrama, dus zou de tweeling op dat filmpje echt 1,5 moeten zijn ofzo.
En inderdaad, je komt je familie weer tegen na een familiedrama van 'eeuwen' geleden, dan reageer je toch wel iets anders zou je denken.

Maargoed, dit alles mocht toch de pret niet drukken want eindelijk komt er weer eens wat actie in de tent! De toevoeging van dit gezin met deze verhaallijn heeft de serie wat mij betreft goed gedaan.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_147010282
ik vond dat ook wat vreemd. ze zijn 22 als ze moeten "mergen". maar zijn vader heeft Kai weggestuurd zodat hij niet kon "mergen" met Jo toch? dus zouden ze allebei toen 22 zijn geweest, omdat het '94 was. wat dus wil zeggen dat Kai en Jo nu 42 zouden moeten zijn. sorry maar dat zou ik ze echt niet geven :P of heb ik het allemaal te verkeerd begrepen? de tweeling is nu 21 volgens mij, dus die zouden dan 1 moeten zijn geweest. het is allemaal heel erg onlogisch :P
pi_147110454
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 00:04 schreef loezzzje het volgende:
ik vond dat ook wat vreemd. ze zijn 22 als ze moeten "mergen". maar zijn vader heeft Kai weggestuurd zodat hij niet kon "mergen" met Jo toch? dus zouden ze allebei toen 22 zijn geweest, omdat het '94 was. wat dus wil zeggen dat Kai en Jo nu 42 zouden moeten zijn. sorry maar dat zou ik ze echt niet geven :P of heb ik het allemaal te verkeerd begrepen? de tweeling is nu 21 volgens mij, dus die zouden dan 1 moeten zijn geweest. het is allemaal heel erg onlogisch :P
Nou dat Kai niet ouder is geworden sinds hij daar zit snap ik wel, hij zit toch in een stand-by wereld. Jo 42 vind ik wel wat overdreven ja. De actrice is trouwens ook net 36 en de acteurs moeten vaker iemand voorstellen die jonger is dan zijzelf dan andersom :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_147110459
Woops, quote ipv edit!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_147158367
dat van Kai zou ik dan ook nog wel begrijpen omdat hij waarschijnlijk niet ouder wordt daar. maar Jo 42, nee die vind ik wat onlogischer :P
pi_147304482
Arme Bonnie, goede aflevering weer. Ze hebben de draad goed opgepakt, dit seizoen is 10x beter dan vorig seizoen.
  vrijdag 5 december 2014 @ 17:27:50 #82
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_147312305
Prima aflevering, vraag me af of dit nu definitef het einde van Bonnie is.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_147330398
^ laten we het hopen. maar denk het niet, ze zullen wel weer iets erop verzinnen.
pi_147330945
Kai heeft zijn ascendant nog toch?
Be brave. Be kind.
pi_147481072
Ik vond het een vrij vage aflevering...beetje ongeloofwaardig (hoe toevallig Tyler in de buurt was, net een uurtje te kort voor Bonnie).
Maar Bonnie zal vast en zeker terug komen, dat denk ik wel.
pi_147517731
Deze aflevering was oké.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:49:20 #87
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147664027
Jemig, ik vind er echt niks meer aan :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147665811
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:18 schreef Esje-lief het volgende:
Kai heeft zijn ascendant nog toch?
Dat lijkt mij inderdaad de oplossing om Bonnie terug te krijgen.

Ik ben die Kai eerlijk gezegd nu al meer dan zat. Hij is voor TVD begrippen denk ik wel de ergste bad guy tot nu toe. Ik hoop dat het niet nog een heel seizoen gaat duren voor hij wordt verslagen, maar ja dat zal op zijn minst wel zo zijn nu hij alle krachten van de travelers heeft opgenomen.
pi_147681274
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:00 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Dat lijkt mij inderdaad de oplossing om Bonnie terug te krijgen.

Ik ben die Kai eerlijk gezegd nu al meer dan zat. Hij is voor TVD begrippen denk ik wel de ergste bad guy tot nu toe. Ik hoop dat het niet nog een heel seizoen gaat duren voor hij wordt verslagen, maar ja dat zal op zijn minst wel zo zijn nu hij alle krachten van de travelers heeft opgenomen.
De ergste? Vergeleken met Klaus is het een doetje.
  woensdag 17 december 2014 @ 20:56:32 #90
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147681949
Klaus O+ :9~
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 17 december 2014 @ 22:36:55 #91
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_147688123
Klaus <3
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_147693276
ik wil ook Klaus terug! ik zou TO zo gaan kijken voor hem, jammer dat het zo saai is. hij mag van mij terug naar TVD O+
pi_147700528
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:41 schreef Tyron het volgende:

[..]

De ergste? Vergeleken met Klaus is het een doetje.
Nou Klaus heeft ook zijn zachte kanten, die heeft Kai nog niet laten zien. En Kai dood echt om t doden, bij Klaus zit er meestal toch wel een betere reden achter ofzo!
  donderdag 18 december 2014 @ 12:22:56 #94
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147702334
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef loezzzje het volgende:
ik wil ook Klaus terug! ik zou TO zo gaan kijken voor hem, jammer dat het zo saai is. hij mag van mij terug naar TVD O+
Ja en dan weer scenes samen met caroline O+ maar goed wishfull thinking
  donderdag 18 december 2014 @ 12:53:29 #95
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_147703083
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:05 schreef loezzzje het volgende:
ik wil ook Klaus terug! ik zou TO zo gaan kijken voor hem, jammer dat het zo saai is. hij mag van mij terug naar TVD O+
Je vindt TO saai? Ik vind daar over het algemeen meer actie en spektakel inzitten. Maargoed ieder zijn ding, ik kijk het gewoon lekker allebei.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_147722380
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:53 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Je vindt TO saai? Ik vind daar over het algemeen meer actie en spektakel inzitten. Maargoed ieder zijn ding, ik kijk het gewoon lekker allebei.
Ja, ik heb het nog een paar afleveringen geprobeerd maar het kon me gewoon echt niet boeien. Ieder zijn ding idd ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 12:22 schreef purebliss het volgende:

[..]

Ja en dan weer scenes samen met caroline O+ maar goed wishfull thinking
Alhoewel ik haar met Stefan ook wel leuk vind gaat mijn voorkeur idd ook uit naar Caroline met Klaus O+
pi_147752065
Ik ben na een poos eruit te zijn geweest (heb heel lang alleen maar Caroline/Stefan scenes gezien op YT tot het weer interessant werd) nu weer begonnen! Ben nu halverwege seizoen 5 met Katherine ;)
pi_148966155
Heb alles ingehaald en ben weer helemaal up-to-date :D Vanavond nieuwe episode na hiatus. Streamen jullie ook wel eens live? Denk dat ik dit weekend maar ga kijken ;)

Can't wait for more Steroline haha
pi_149086102
^ ik kijk bijna altijd live :Y is goed te doen. enige nadeel is dat er om de 5 minuten reclame is.
pi_149097031
Ik denk dat het met Steroline wel goed komt..... :) (Beetje jammer, ik was wel van de Klausoline)
Verder vond ik het een gemiddelde aflevering.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 12:33:15 #101
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_149101235
Ik vind het jammer dat de hele spanning tussen Stefan en Elena weg is.
Zelfs nadat ze voor Damon had gekozen was er af en toe nog wel wat onderlinge spanning, bijvoorbeeld toen Stefan zijn geheugen kwijt was (was dat niet begin seizoen 5?) en er toch nog wel wat enkele momentjes waren tussen die twee.
Dat is daarna gewoon compleet verdwenen en daar baal ik van :P Ik heb nog steeds hoop dat in the end Elena weer met Stefan eindigt, maar ik zie daar helaas weinig van terecht komen nu Stefan en Caroline naar elkaar toe lijken te groeien en Elena toch continu weer bij Damon belandt.

Jammer, door alle bad guys en problemen in de serie heen vond ik juist die schommeling en strijd tussen de Salvatore brothers en Elena altijd wel erg leuk en leek altijd de key van de serie te zijn, maar is nu toch echt volledig verdwenen lijkt het.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 17:28:27 #102
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_149110551
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind het jammer dat de hele spanning tussen Stefan en Elena weg is.
Zelfs nadat ze voor Damon had gekozen was er af en toe nog wel wat onderlinge spanning, bijvoorbeeld toen Stefan zijn geheugen kwijt was (was dat niet begin seizoen 5?) en er toch nog wel wat enkele momentjes waren tussen die twee.
Dat is daarna gewoon compleet verdwenen en daar baal ik van :P Ik heb nog steeds hoop dat in the end Elena weer met Stefan eindigt, maar ik zie daar helaas weinig van terecht komen nu Stefan en Caroline naar elkaar toe lijken te groeien en Elena toch continu weer bij Damon belandt.

Jammer, door alle bad guys en problemen in de serie heen vond ik juist die schommeling en strijd tussen de Salvatore brothers en Elena altijd wel erg leuk en leek altijd de key van de serie te zijn, maar is nu toch echt volledig verdwenen lijkt het.
Haha, ik ben juist blij zoals het nu is.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_149117269
ik ook :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:56:23 #104
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_149125702
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:28 schreef Eekhoorn_ het volgende:

[..]

Haha, ik ben juist blij zoals het nu is.
Jup, de Damon/Elena aanhangers zijn inderdaad zwaar in de meerderheid, wat ik totaal niet vat :P Ik vond juist het begin fantastisch; zij en Stefan samen, en tussendoor die spanning richting Damon. Maar als het er op aan kwam, toch voor Stefan gaan. Dat is nu helemaal weg, snif ;(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_149152363
Haha ik ben ook wel blij dat het weg is! Maar vond de spanning tussen Elena/Stefan (en Stefan/Katherine) in de tussentijd altijd vermakelijk en heel logisch ofzo.

Ik mist de laatste tijd wel storylines voor Aric/Matt&Tyler. Ik snap ook niets van Liv/Tyler tot zover. Het lijkt alsof alle liefdesdrama nu voorop staat i.p.v. spannende storylines te vertellen + een beetje romance.

Ben daarom begonnen met rewatch vanaf Season 1 (ben nu bij het begin van season 2).
Het verhaal werd een stuk mysterieuzer en meer opbouwend verteld; ook qua camerawerk en sfeer in de scènes. En heb het idee dat alle karakters veel meer layers hadden dan nu.
pi_149163966
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:56 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Jup, de Damon/Elena aanhangers zijn inderdaad zwaar in de meerderheid, wat ik totaal niet vat :P Ik vond juist het begin fantastisch; zij en Stefan samen, en tussendoor die spanning richting Damon. Maar als het er op aan kwam, toch voor Stefan gaan. Dat is nu helemaal weg, snif ;(
Ja klopt, vind ik ook niet leuk....uiteindelijk komt ze toch weer terug bij Stefan O-)
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:31:42 #107
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_149165448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:24 schreef MidnightB00m het volgende:
Haha ik ben ook wel blij dat het weg is! Maar vond de spanning tussen Elena/Stefan (en Stefan/Katherine) in de tussentijd altijd vermakelijk en heel logisch ofzo.

Ik mist de laatste tijd wel storylines voor Aric/Matt&Tyler. Ik snap ook niets van Liv/Tyler tot zover. Het lijkt alsof alle liefdesdrama nu voorop staat i.p.v. spannende storylines te vertellen + een beetje romance.

Ben daarom begonnen met rewatch vanaf Season 1 (ben nu bij het begin van season 2).
Het verhaal werd een stuk mysterieuzer en meer opbouwend verteld; ook qua camerawerk en sfeer in de scènes. En heb het idee dat alle karakters veel meer layers hadden dan nu.
Ben ik helemaal met je eens. (Behalve met je eerste zin :P)
En ja ik mis Katherine ook echt heel erg. Dat was zo'n aanvulling voor de serie, de serie is echt gekelderd sinds zij weg is vind ik. Super jammer.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 10:31 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja klopt, vind ik ook niet leuk....uiteindelijk komt ze toch weer terug bij Stefan O-)
Let's hope so! :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_149175711
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:31 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ben ik helemaal met je eens. (Behalve met je eerste zin :P)
En ja ik mis Katherine ook echt heel erg. Dat was zo'n aanvulling voor de serie, de serie is echt gekelderd sinds zij weg is vind ik. Super jammer.

[..]

Let's hope so! :D
Haha :D Maar wie weet komt ze ooit weer terug vanuit hiernamaals ;)

Vanavond nieuwe aflevering! En heb promo pics gezien van 6x14 en word daar wel heel vrolijk van!

Maar TVD is verlengd voor een 7e seizoen. Dus ben echt benieuwd wat we aankomende episodes krijgen en wat voor storylines ze nog gaan verzinnen voor seizoen 7.

Dit is volgens mij de enige serie die ik zo lang heb volgehouden en nog steeds up-to-date ben sinds One Tree Hill (heb ik laatste twee seizoenen nog niet van gezien overigens). En bij Gossip Girl ben ik op een gegeven moment ook afgehaakt, wat een crapfest werd dat!
pi_149185590
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:05 schreef loezzzje het volgende:
^ ik kijk bijna altijd live :Y is goed te doen. enige nadeel is dat er om de 5 minuten reclame is.
Maar dat is toch diep in de nacht hier in NL?
Sorry voor de dubbelpost.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:01:41 #110
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149201788
Nou logisch dat kai won.
Ik vind hem en Jo wel leuk :Y maar ik vind liv echt verschrikkelijk :X
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149213920
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 21:22 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Maar dat is toch diep in de nacht hier in NL?
Sorry voor de dubbelpost.
2 uur 's nachts ja. ik ben toch meestal vrij op vrijdag of ik moet 's avonds werken dus voor mij maakt dat niet zoveel uit.
pi_149218160
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:01 schreef Moppert het volgende:
Nou logisch dat kai won.
Ik vind hem en Jo wel leuk :Y maar ik vind liv echt verschrikkelijk :X
Ik oooooook! Dacht dat ik de enige was. Vind haar & Tyler samen ook helemaal niets.

Ja, ik vond de episode wat gemengd.
Liz scenes waren ontroerend, Damon&Elena vond ik vermakelijk en Kai is echt een geweldige bad-ass:D
Er was een overload aan Stefan & Caroline scenes trouwens. Ik root al voor hun sinds de pilot en aangezien het nu seizoen 6 is, ik niet mag klagen. Maar hij volgt haar wel een beetje als een trouw hondje en ik vond dat Elena er wel terecht een opmerking over plaatste...

Volgende week wordt volgens mij enorm spannend! Hoop dat Bonnie terug komt.

Ah wel tof als je live kan kijken :D Ik probeer wel eens wakker te blijven, maar val dan toch in slaap :P
pi_149221680
ja, ik doe ook wel eens een dutje op de bank en dan de wekker zetten. gek ja :P maar mijn andere series doe ik wel gewoon downloaden hoor, anders wordt het wel een hele gekke boel _O-

Damon & Elena waren O+ Ik moet zo ontzettend om Kai lachen, ook al is hij een enorme eikel :P Stefan is idd een beetje een slaafje, lijkt wel alsof hij wil goedmaken dat hij Caroline zo slecht behandeld heeft door er nu constant voor haar te zijn. Niet zo erg dat Luke dood ging, ik vond hem niet zoveel toevoegen en dat haar was verschrikkelijk :P
pi_149242304
Kai is wel tof ja. Een psychopaat, maar wel een toffe psychopaat :P
Jammer dat Luke dood is, niet dat ik hem zo spannend vond, maar ik had liever Liv zien gaan. Vervelend mens vind ik dat maar en die relatie met Tyler komt ook niet echt lekker geloofwaardig over.

Damon en Elena ben ik blij mee, vooral ook omdat ik zo bang was dat het minimaal een seizoen lang drama zou zijn voor het weer goed zou kunnen komen en dat is gelukkig totaal niet aan de orde geweest.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_149255383
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:31 schreef loezzzje het volgende:
ja, ik doe ook wel eens een dutje op de bank en dan de wekker zetten. gek ja :P maar mijn andere series doe ik wel gewoon downloaden hoor, anders wordt het wel een hele gekke boel _O-

Damon & Elena waren O+ Ik moet zo ontzettend om Kai lachen, ook al is hij een enorme eikel :P Stefan is idd een beetje een slaafje, lijkt wel alsof hij wil goedmaken dat hij Caroline zo slecht behandeld heeft door er nu constant voor haar te zijn. Niet zo erg dat Luke dood ging, ik vond hem niet zoveel toevoegen en dat haar was verschrikkelijk :P
Haha, dat zou wat zijn: elke donderdagavond doorhalen :o
Ja ben het eens met iedereen m.b.t. Kai en Luke. Had ook liever Liv zien gaan :6
  maandag 2 februari 2015 @ 23:34:05 #116
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_149315152
Ik vond het op zich wel een goeie aflevering. Vind de gebeurtenissen rondom Liz heel meeslepend en vertederend/triest.
Maar er zijn toch een paar dingen die ik niet zo goed kan hebben... Ik begrijp dat we allemaal niet zaten te wachten op weer ellenlange zeurderige verhaallijnen tussen Damon en Elena voor zij weer samen zouden komen, maar what the hell :') Ric heeft al haar goeie herinneringen over Damon weggehaald. Ze zag hem als een monster, een slecht persoon. En wat heeft hij nou daadwerkelijk gedaan om dat beeld voor haar te veranderen :') Leek allemaal nogal snel en vanzelf te gaan vond ik.
En is iedereen ineens Bonnie vergeten? Ik begrijp dat er andere zaken zijn, zieke Liz en psycho Kai, maar alsnog vind ik het raar dat er gewoon geen woord meer over haar gerept wordt en het zo lang uitgesteld wordt voordat dat weer komt. (Waarschijnlijk aankomende aflevering?)
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_149382648
Het enigste echte interessante op dit moment is Kai, hij is zo heerlijk gemeen ~O>
pi_149556176
Jongens. Er gaat iets gebeuren waar ik serieus al 6 seizoenen op zit te wachten nu.
De Salvatore mama en kleine Stefan en Damon komen voor in een flashback!
Kan echt niet wachten!

En idd Kai is zowat de enige interessante. Delena is so forced.. Ik vond ze ooit zo mooi, maar idd het gaat echt veel te snel.. Hun scenes doen me niet zo veel meer. Geef mij maar Bamon en Steroline en eh.. Elena met.. geen idee eigenlijk.
Live your dream x
pi_149576695
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 22:40 schreef Somebodyx het volgende:
Jongens. Er gaat iets gebeuren waar ik serieus al 6 seizoenen op zit te wachten nu.
De Salvatore mama en kleine Stefan en Damon komen voor in een flashback!
Kan echt niet wachten!

En idd Kai is zowat de enige interessante. Delena is so forced.. Ik vond ze ooit zo mooi, maar idd het gaat echt veel te snel.. Hun scenes doen me niet zo veel meer. Geef mij maar Bamon en Steroline en eh.. Elena met.. geen idee eigenlijk.
Haha oooeeeeh spoiler alert :D Maar had het ook al stiekem opgezocht hihi, ben ook zo benieuwd naar die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan denk ik wel begrijpen waarom Damon&Elena zo geforceerd lijken nu.
Heb trouwens helemaal zin in de aflevering (voor iedereen die promo van 6x14 nog niet hebben gezien of de preview)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan trouwens a.s. donderdagavond live kijken, weet iemand nog een livestream? Heb het al jaren niet kunnen doen :D

[ Bericht 2% gewijzigd door MidnightB00m op 12-02-2015 00:07:57 ]
pi_149581019
Sorry oeps idd spoiler :o
Live your dream x
pi_149610672
Haha geeft vast niet ;)

Heeft iemand een livestream voor vanavond? *)

Kan echt helemaal niets vinden en wil zooo graag live kijken vanavond :'( w/
pi_149891930
Net laatste episode gezien

maar wat ik niet begreep....

Jeremy gaat met de bus.. maar wat is zijn missie/wat gaat hij doen?
pi_149893604
Hij gaat op vampiers jagen. Hij wil een betere hunter worden.
Be brave. Be kind.
pi_149948989
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 18:22 schreef Esje-lief het volgende:
Hij gaat op vampiers jagen. Hij wil een betere hunter worden.
Vond ik een hele rare twist in de verhaallijn eigenlijk.
pi_149949019
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 11:11 schreef Koningin het volgende:

[..]

Vond ik een hele rare twist in de verhaallijn eigenlijk.
Klopt ook gewoon niet in het verhaal... Lijkt een rare manier van iemand uit de serie schrijven.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 25 februari 2015 @ 14:11:08 #126
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_150029146
Mummy :o
pi_150061215
Gedeeltelijk voorspelbare aflevering (zwangere Jo, terug komen Bonnie)
Gedeeltelijk niet..... Caroline, ben benieuwd hoe dat uit pakt.
pi_150082028
Ik vond de laatste twee episodes echt goed. Nu twee weken hiatus :(
pi_150371489
damon begint soft te worden
pi_150503318
Hm, ik ga het topic nog niet bijlezen, 21 delen :') maar ik heb het toch maar eens geprobeerd nu we Netflix hebben en ik geen moeite hoefde te doen om ze te kijken :') en het is best vermakelijk :o
Ja doei.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 19:32:04 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_150505312
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 22:44 schreef Tyron het volgende:
damon begint soft te worden
Al 3 seizoenen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_150615639
pfft wat een ontzettend saaie episode. Kai was super als altijd maar voor de rest vond ik er niet veel aan. die Sarah zal me een zorg zijn of die leeft of niet dus dat vond ik nou niet echt spannend. en geen DE scenes :( het was duidelijk een filler episode.
pi_150673098
Stefan doet toch hopelijk als of, of kan dat niet??
  zondag 15 maart 2015 @ 21:09:16 #134
361437 Eekhoorn_
Zsasz, Wahahauw
pi_150677353
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 19:35 schreef Koningin het volgende:
Stefan doet toch hopelijk als of, of kan dat niet??
Lijkt het niet echt op eigenlijk. Maar dat lijkt me dus echt retarded, want als je iets makkelijks kunt faken is doen alsof het je niks kan schelen.
Geef het op als een dikke bitch in de sportschool :z
pi_150694568
ik dacht ook in het begin van; als hij slim is dan doet hij alsof. maar aan de promo voor volgende week te zien is het wel echt. maar het kan ook misleidend zijn. het is idd super makkelijk om te faken maarja daar denken de schrijvers waarschijnlijk weer niet aan...
pi_150716224
Ik vond het wel een vette aflevering!! Lekker badass Caroline, Bonnie die niet meer zichzelf is en dan ook nog Stefan die het uitschakelt. Eens het haf niet gehoeven, hij had kunnen doen alsof, maar nu is het ten minste niet zo zoetsappig allemaal! Ik hou er wel van!
pi_150912007
oh god the cure
  zondag 22 maart 2015 @ 18:16:07 #138
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_150919104
Damon O+

Heb de afgelopen 2 weken seizoen 1 tot 5 gekeken.. ben vanaf vrijdag bezig met seizoen 6 en ga vanavond weer verder kijken bij aflevering 9... !
pi_150926480
Ben ik de enige die de moeder van Damon en Stefan niet vertrouwt? Ik geloof er geen zak van dat die andere vamps vrijwillig zelf in slaapstand zijn gegaan ofzo zodat zij wakker kan blijven..
  maandag 23 maart 2015 @ 08:26:09 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_150939181
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:02 schreef hetzusjevan het volgende:
Ben ik de enige die de moeder van Damon en Stefan niet vertrouwt? Ik geloof er geen zak van dat die andere vamps vrijwillig zelf in slaapstand zijn gegaan ofzo zodat zij wakker kan blijven..
Oh ze zijn meteen in 1 aflevring in staat om naar haar wereld te reizen?

Tuurlijk :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_151047225
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:58 schreef Tyron het volgende:
oh god the cure
Ging Katherine niet juist sneller dood doordat ze the cure had genomen? Of haal ik nu dingen door elkaar? Als dat het geval is zou Damon toch juist the cure niet aan Elena willen geven!
pi_151047343
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:16 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Ging Katherine niet juist sneller dood doordat ze the cure had genomen? Of haal ik nu dingen door elkaar? Als dat het geval is zou Damon toch juist the cure niet aan Elena willen geven!
Katherine ging sneller dood omdat de jaren haar aan het inhalen waren, aangezien Elena pas een jaar (oid) vampier is zal bij haar alleen maar een jaar ingehaald worden dus dat valt wel mee.

Ook gebeurde het bij Katherine pas nadat haar bloed uit haar gezogen was door Silas. Dus misschien wanneer dat niet gebeurt, de jaren je helemaal niet inhalen. Maar over dat laatste ben ik niet zeker.
pi_151047375
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:21 schreef Tyron het volgende:

[..]

Katherine ging sneller dood omdat de jaren haar aan het inhalen waren, aangezien Elena pas een jaar (oid) vampier is zal bij haar alleen maar een jaar ingehaald worden dus dat valt wel mee.

Ook gebeurde het bij Katherine pas nadat haar bloed uit haar gezogen was door Silas. Dus misschien wanneer dat niet gebeurt, de jaren je helemaal niet inhalen. Maar over dat laatste ben ik niet zeker.
Oké, op zich wel logische verklaring.

Ze kunnen de cure anders ook altijd nog aan Caroline geven, is ze gelijk weer bij zinnen!
pi_151047714
Beetje vreemd om die cure er weer bij te halen.
Het laatste wat we van Katherine zagen was toch dat ze ergens heen gezogen werd of niet?

Vond de aflevering zowiezo beetje vreemd.....was ineens afgelopen naar mijn idee.
  donderdag 26 maart 2015 @ 11:22:13 #145
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_151050373
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef Koningin het volgende:
Beetje vreemd om die cure er weer bij te halen.
Het laatste wat we van Katherine zagen was toch dat ze ergens heen gezogen werd of niet?

Vond de aflevering zowiezo beetje vreemd.....was ineens afgelopen naar mijn idee.
Zullen ze niet ooit weer iets met Katherine gaan doen? Het feit dat zij ergens naartoe gezogen werd... Waar naartoe? Zal toch een keer duidelijk moeten worden. Maar dat had verder niet zoveel met the cure te maken.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_151052010
volgens mij ging ze gewoon naar de hel ;)
pi_151439959
Grote spoiler over wie de serie gaat verlaten aan het einde van dit seizoen :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_151447225
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 02:45 schreef criminal_mind het volgende:
Grote spoiler over wie de serie gaat verlaten aan het einde van dit seizoen :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan kunnen de makers er maar beter meteen een eind aan breien...
pi_151448347
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_151448816
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:36 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Dan kunnen de makers er maar beter meteen een eind aan breien...
Mwah, Damon is toch al seizoenenlang de meest interessante personage en imo ook de belangrijkste.
pi_151449759
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152104650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, ik ga het topic nog niet bijlezen, 21 delen :') maar ik heb het toch maar eens geprobeerd nu we Netflix hebben en ik geen moeite hoefde te doen om ze te kijken :') en het is best vermakelijk :o
Zo ben ik er ook aan begonnen :')
pi_152107154
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 02:45 schreef criminal_mind het volgende:
Grote spoiler over wie de serie gaat verlaten aan het einde van dit seizoen :'(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:28:16 #154
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152107500
Ik hoop dat ze gewoon dood gaat
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152107969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Ik hoop dat ze gewoon dood gaat
Dat ja :')
pi_152126344
Ja the cure en weg ermee
pi_152145206
Ik had het idee dat die cure niet echt goed werkte...Katherine werd toch heel snel oud enzo?
pi_152145248
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 09:50 schreef Koningin het volgende:
Ik had het idee dat die cure niet echt goed werkte...Katherine werd toch heel snel oud enzo?
ja omdat zij al honderden jaren vampier is, de tijd was haar dus aan het inhalen, al gebeurde dat pas nadat Silas haar had leeggezogen
pi_152147060
Maar Elena is nog jong, dus zoveel ouder zal ze niet worden..

Ik wacht op Jeremy, ben benieuwd wat ze daar voor verhaallijn van gaan maken
pi_152156144
woaahh ik ben zo fan van The vampire dairies !! Echt een super serie, zelf vind ik Damon als personage erg leuk aangezien hij dingen super droog of sarcastisch zegt. ;)
pi_152156351
Derp.
Ja doei.
pi_152158703
misschien gaat Elena Jeremy wel opzoeken, op zijn "art school" :P
pi_152174090
lily }:|
pi_152175697
ik kreeg weer een klein vonkje van hoop op Stefan en Elena na de kleine drama met Damon, Elena en the cure :D maar Kai :|
Lol.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:34:30 #165
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_152175936
Ik ben echt benieuwd hoe dit nou gaat aflopen aangezien Nina dus kapt met TVD :D vond dit wel een toffe ep. Werkt goed toe naar een spannende finale.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 11:35:11 #166
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_152175953
Ik begrijp even niet hoe het de bedoeling was dat Damon ook een mens zou worden, want er is maar een cure toch?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 12:23:39 #167
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152177036
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik begrijp even niet hoe het de bedoeling was dat Damon ook een mens zou worden, want er is maar een cure toch?
Teruggaan naar die wereld waar zn moeder zat, daar is er nog 1.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:02:23 #168
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152183082
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 11:35 schreef monsterd. het volgende:
Ik begrijp even niet hoe het de bedoeling was dat Damon ook een mens zou worden, want er is maar een cure toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 12:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Teruggaan naar die wereld waar zn moeder zat, daar is er nog 1.
Nee, hij zou vervolgens Elena's bloed drinken, waar die Cure dan inzit. Ze zeiden het duidelijk in de episode :) En hebben ze al eens eerder over gehad toen Katherine het in haar bloed had zitten.

Maar zou de tijd dan ook voor hem niet inhalen? Net als Katherine? Hij is toch ook behoorlijk oud
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:43:17 #169
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_152184214
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:02 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

[..]

Nee, hij zou vervolgens Elena's bloed drinken, waar die Cure dan inzit. Ze zeiden het duidelijk in de episode :) En hebben ze al eens eerder over gehad toen Katherine het in haar bloed had zitten.

Maar zou de tijd dan ook voor hem niet inhalen? Net als Katherine? Hij is toch ook behoorlijk oud
Precies wat ik dacht, hoe kan het nou dat Kat zo snel oud werd en dood ging, en dat Damon er weer goed vanaf gaat komen :')
Ach, hij gaat natuurlijk nooit die cure nemen.. Want hij gaat de serie niet uit :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:14:24 #170
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152184946
Nee katrine probeerde toch weer vampier te worden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152186659
Katherine verouderde zo snel omdat Silas de cure uit haar bloed dronk, Als Damon de cure uit Elena's lichaam drinkt hebben ze allebei dat probleem niet omdat Elena nog niet zo lang 'dood' is, en Damon de cure dan in zijn systeem heeft.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:02:45 #172
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_152187499
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 18:32 schreef Gambetta het volgende:
Katherine verouderde zo snel omdat Silas de cure uit haar bloed dronk, Als Damon de cure uit Elena's lichaam drinkt hebben ze allebei dat probleem niet omdat Elena nog niet zo lang 'dood' is, en Damon de cure dan in zijn systeem heeft.
Ah, helder, thanks. Maar alsnog denk ik niet dat hij de cure gaat nemen :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:05:52 #173
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152187602
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:02 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ah, helder, thanks. Maar alsnog denk ik niet dat hij de cure gaat nemen :P
Misschien gebeurd er wel iets met Elena, waardoor ze ook meteen de serie uitvliegt. Dat gevoel krijg ik. Dat ie wel wil, maar toch te laat komt ofsow.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:15:30 #174
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_152187894
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:05 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Misschien gebeurd er wel iets met Elena, waardoor ze ook meteen de serie uitvliegt. Dat gevoel krijg ik. Dat ie wel wil, maar toch te laat komt ofsow.
Ik hoop het. Liever dat, dan dat ze zo afgezaagd zoetsappig de serie uit gaat omdat ze nu een menselijk leven ergens anders wil gaan leiden zonder Damon, Stefan enz.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:52:33 #175
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152195885
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 19:15 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ik hoop het. Liever dat, dan dat ze zo afgezaagd zoetsappig de serie uit gaat omdat ze nu een menselijk leven ergens anders wil gaan leiden zonder Damon, Stefan enz.
Dat Klaus in woede ff terugkomt, haar hart eruit rukt en weer terug naar The Originals gaat _O-

Ok, grapje! :@
pi_152199332
Goed, wat ik hoop is: Elena is dus helemaal verliefd op Damon nu ze haar geheugen terug heeft, Damon blijft vampier, Elena wordt vermoord, Damon wordt fucking mad en stapt weer over naar zijn oude bekende zelf, de emotieloze moordenaar die om niemand een fuck geeft - en gaat proberen zijn wraak te halen. De serie draait nu al twee seizoenen imo om Damon (en terecht, meest interresante personage, en nu Nina Dobrev weggaat, gaat hij de serie nog meer dragen _O_ ).
pi_152397806
Jaa ik denk en hoop dat Damon even lekker zijn humanity uitzet. Vond hem veel leuker zo.
Live your dream x
pi_152404088
Oh. My. God. No.
Lol.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 14:45:06 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152404191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:42 schreef aniihakobyan het volgende:
Oh. My. God. No.
Ja is ze dood ja?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152404342
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja is ze dood ja?
Ik ben meer bezorgd om iemand anders.. :/
Lol.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 15:30:25 #181
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152405470
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 14:49 schreef aniihakobyan het volgende:

[..]

Ik ben meer bezorgd om iemand anders.. :/
Mag toch hopen van niet! ;(
pi_152418026
Red Wedding, ofzo.

Maar iig, ik denk dat ik gelijk ga krijgen.


Promo zegt ook genoeg. We gaan Damon iig weer zien zoals we hem allemaal vanaf het begin zagen :)
pi_152418031
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 22:52 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dat Klaus in woede ff terugkomt, haar hart eruit rukt en weer terug naar The Originals gaat _O-

Ok, grapje! :@
Ja! Alleen moet hij dan wel Caroline meenemen O+

Anyway, ik vind Kai toch zo'n prachtig figuur! Heel dubbel natuurlijk want Jo ;( Maar toch moest ik erg lachen om zijn vrolijke 'Did you miss me?'
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_152418145
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:53 schreef Tyron het volgende:
Red Wedding, ofzo.

Maar iig, ik denk dat ik gelijk ga krijgen.


Promo zegt ook genoeg. We gaan Damon iig weer zien zoals we hem allemaal vanaf het begin zagen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  vrijdag 8 mei 2015 @ 23:34:40 #185
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152419520
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152612805
I have mixed feelings about this...
Lol.
pi_152615416
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 03:56 schreef aniihakobyan het volgende:
I have mixed feelings about this...
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:29:10 #188
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152616664
nou.... dusss...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 11:58:51 #189
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152617621
Typisch TVD zoetsappig einde :P
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:19:18 #190
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_152618175
Mweh..
  vrijdag 15 mei 2015 @ 12:31:25 #191
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152618428
Wel benieuwd hoe het nu verder gaat met lily en haar familie...

Opzich wel potentie naar een nieuwe verhaallijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_152620209
Iedereen maakte zich helemaal druk omdat elena voor 60 jaar gaat slapen..

Hoezo werd er niet meer aandacht besteed aan Alaric?

Hij verloor zijn eerste vrouw door vampirisme, zijn vriendin werd geoffert in een ritueel en nu is zijn verloofde doodgestoken en zijn de tweeling ook dood en hij wou zichzelf ombrengen. :/ niemand condoleerde Alaric of kwam hem steunen.

En hoezo kunnen heksen nu wel opeens vampier zijn? Het was toch altijd al het een of het ander...

Plotholes? :/

Sommige goodbyes waren ook echt 10-15 seconden. Bijvoorbeeld die van Jeremy en van Tyler. Tyler vertrok ook, maar hij kreeg een lullige 'get out of town'

Sigh. Ik vind tvd niet zo leuk meer, maar ik keek al vanaf mijn 12e en ik ben te emotioneel geinvesteerd om te stoppen.
Lol.
  vrijdag 15 mei 2015 @ 17:08:21 #193
236046 NotYou
tigerblood
pi_152625905
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 13:49 schreef aniihakobyan het volgende:

Sigh. Ik vind tvd niet zo leuk meer, maar ik keek al vanaf mijn 12e en ik ben te emotioneel geinvesteerd om te stoppen.
In (serie/massa)moordenaars?
Je suis Charlie Sheen
pi_152627098
Ik ben een tijdje terug gestopt met kijken, maar toch wel benieuwd. Hoe is Nina Dobrev eruit geschreven? :P
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:04:33 #195
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152627620
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:46 schreef Em31 het volgende:
Ik ben een tijdje terug gestopt met kijken, maar toch wel benieuwd. Hoe is Nina Dobrev eruit geschreven? :P
Geen idee hoe ver geleden je bent gestopt? Heb je het gebeuren met Kai nog meegemaakt? Dat hij in die gevangenis dimensie zat enzo? Maar goed: ik stop een korte samenvatting wel ff in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_152628320
Nou, dat was een enorme teleurstelling :D

Kai was op zich een goede villain, maar het plot deze week met hem was gewoon zo slap. Hij sterft zodat hij de cast wat kan afslanken, wordt een vampier (nadat we zes jaar zijn verteld dat je geen vampier en witch tegelijk kunt zijn), wordt gebeten door een weerwolf (wat hij zonder problemen weet te fixen, ondanks dat we al zes jaar zijn verteld dat er maar één genezing mogelijk is), waarna hij zonder problemen wordt gedecapiteerd door Damon (had ie dat niet wat eerder kunnen doen als dat zo makkelijk ging?

Maar daar kan ik nog wel overheen kijken zolang de karakters goed worden geschreven en duidelijk herkenbaar zijn, maar dat zijn ze niet. We krijgen het hele seizoen al een romance tussen Stefan en Caroline door de strot geduwd (dat moet blijkbaar de focus van S7 worden :') ), wat volkomen uit het niets is gekomen en een van de beste platonische vriendschappen van de show heeft vernietigd. Stefan hebben we jarenlang toegewijd aan Elena gezien, maar de CW zal contractueel wel een paar romances eisen van de show, want er zijn wel meer shows op die zender die dat probleem hebben.

Het vertrek van Elena vond ik een enorme anticlimax, de hele aflevering niet één 'normale' scene was niet wat ik had verwacht. Die 'telepathische' scenes waren enkel gedreven door fanservice en werden verder niet verklaard, er wordt niet eens meer de moeite genomen om ze iets anders te laten zijn dan een manier om het plot te vertellen. Het was een soort behoefte om iedereen een passend einde te geven, maar daarvoor was er gewoon niet genoeg ruimte in deze rommelige finale.

Alaric is misschien wel het grootste slachtoffer, ik ben het eens met de poster hierboven die terecht aanstipt dat Alarics vrouw en twee ongeboren kinderen worden vermoord door zijn zwager en het enige dat we van hem te zien krijgen is een droomscene..?

En dan vergeet ik bijna Enzo, die we denk ik wel het meest nutteloze karakter mogen noemen dat de afgelopen jaren op tv te zien was. Wat heeft hij het hele seizoen nou uitgevoerd? Een of ander vaag avontuur met dat nichtje van Stefan en Damon wat de makers uiteindelijk ook maar hebben gedropt toen ze doorkregen dat het nergens op sloeg. Nu is ie blijkbaar onlosmakelijk verbonden met Lily (die lijken wel in een heel ander universum te zijn dan de rest van de serie), nog een karakter dat is geïntroduceerd en vervolgens alleen maar heeft teleurgesteld. Ik had het idee dat elke scene met haar dezelfde was, alleen in een iets andere setting. Dat einde met die vampire/witches was een gruwel, dat zullen blijkbaar wel de antagonisten worden volgend jaar. Niet echt inspirerend.

De hele Damon/Elena romance heeft me nooit echt kunnen interesseren, dus dat kon de finale ook niet redden voor mij, maar dat zou misschien nog wel een lichtpuntje zijn voor fans van die relatie. Het is jammer dat Nina Dobrev vertrekt, ik vond dat ze zeker in het begin duidelijk in haar rol groeide en met name Katherine uitstekend speelde. Die gaan we dus ook niet terugzien helaas.

Al met al dus een teleurstelling, want ik vond de rest van S6 het beste seizoen sinds ze volledig van de rails gingen in S4. Denk dat ik de premiere van S7 nog wel ga kijken, maar van wat ik in interviews met de makers lees zal het daarbij blijven. Jammer, want het is een show die ik al zes jaar kijk, en met name in S2 was het echt genieten _O_
pi_152628707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:04 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Geen idee hoe ver geleden je bent gestopt? Heb je het gebeuren met Kai nog meegemaakt? Dat hij in die gevangenis dimensie zat enzo? Maar goed: ik stop een korte samenvatting wel ff in een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watttt :D hahaha ik heb dat eerste allemaal niet meer meegekregen, maar dit past wel bij de serie ja _O- Nu ga je alleen wel verwachten dat ze ooit wel weer eens terug komt :P
  vrijdag 15 mei 2015 @ 18:48:57 #198
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_152628752
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:32 schreef Gambetta het volgende:
Nou, dat was een enorme teleurstelling :D

Kai was op zich een goede villain, maar het plot deze week met hem was gewoon zo slap. Hij sterft zodat hij de cast wat kan afslanken, wordt een vampier (nadat we zes jaar zijn verteld dat je geen vampier en witch tegelijk kunt zijn), wordt gebeten door een weerwolf (wat hij zonder problemen weet te fixen, ondanks dat we al zes jaar zijn verteld dat er maar één genezing mogelijk is), waarna hij zonder problemen wordt gedecapiteerd door Damon (had ie dat niet wat eerder kunnen doen als dat zo makkelijk ging?

Maar daar kan ik nog wel overheen kijken zolang de karakters goed worden geschreven en duidelijk herkenbaar zijn, maar dat zijn ze niet. We krijgen het hele seizoen al een romance tussen Stefan en Caroline door de strot geduwd (dat moet blijkbaar de focus van S7 worden :') ), wat volkomen uit het niets is gekomen en een van de beste platonische vriendschappen van de show heeft vernietigd. Stefan hebben we jarenlang toegewijd aan Elena gezien, maar de CW zal contractueel wel een paar romances eisen van de show, want er zijn wel meer shows op die zender die dat probleem hebben.

Het vertrek van Elena vond ik een enorme anticlimax, de hele aflevering niet één 'normale' scene was niet wat ik had verwacht. Die 'telepathische' scenes waren enkel gedreven door fanservice en werden verder niet verklaard, er wordt niet eens meer de moeite genomen om ze iets anders te laten zijn dan een manier om het plot te vertellen. Het was een soort behoefte om iedereen een passend einde te geven, maar daarvoor was er gewoon niet genoeg ruimte in deze rommelige finale.

Alaric is misschien wel het grootste slachtoffer, ik ben het eens met de poster hierboven die terecht aanstipt dat Alarics vrouw en twee ongeboren kinderen worden vermoord door zijn zwager en het enige dat we van hem te zien krijgen is een droomscene..?

En dan vergeet ik bijna Enzo, die we denk ik wel het meest nutteloze karakter mogen noemen dat de afgelopen jaren op tv te zien was. Wat heeft hij het hele seizoen nou uitgevoerd? Een of ander vaag avontuur met dat nichtje van Stefan en Damon wat de makers uiteindelijk ook maar hebben gedropt toen ze doorkregen dat het nergens op sloeg. Nu is ie blijkbaar onlosmakelijk verbonden met Lily (die lijken wel in een heel ander universum te zijn dan de rest van de serie), nog een karakter dat is geïntroduceerd en vervolgens alleen maar heeft teleurgesteld. Ik had het idee dat elke scene met haar dezelfde was, alleen in een iets andere setting. Dat einde met die vampire/witches was een gruwel, dat zullen blijkbaar wel de antagonisten worden volgend jaar. Niet echt inspirerend.

De hele Damon/Elena romance heeft me nooit echt kunnen interesseren, dus dat kon de finale ook niet redden voor mij, maar dat zou misschien nog wel een lichtpuntje zijn voor fans van die relatie. Het is jammer dat Nina Dobrev vertrekt, ik vond dat ze zeker in het begin duidelijk in haar rol groeide en met name Katherine uitstekend speelde. Die gaan we dus ook niet terugzien helaas.

Al met al dus een teleurstelling, want ik vond de rest van S6 het beste seizoen sinds ze volledig van de rails gingen in S4. Denk dat ik de premiere van S7 nog wel ga kijken, maar van wat ik in interviews met de makers lees zal het daarbij blijven. Jammer, want het is een show die ik al zes jaar kijk, en met name in S2 was het echt genieten _O_
Dit inderdaad! :{w

En ik begrijp nog altijd niet hoe die er nu uit is gekomen. Of heb ik wat gemist? Want die ascendant was toch kwijt/kapot? Laatste wat je leest is: we gaan es proberen om hier weg te komen. En BOOM hij is er ineens? En dat die vrouw hem haar bloed gegeven heeft....
pi_152628851
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 18:48 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Dit inderdaad! :{w

En ik begrijp nog altijd niet hoe die er nu uit is gekomen. Of heb ik wat gemist? Want die ascendant was toch kwijt/kapot? Laatste wat je leest is: we gaan es proberen om hier weg te komen. En BOOM hij is er ineens? En dat die vrouw hem haar bloed gegeven heeft....
Ja, ook weer zoiets waarbij de schrijvers zichzelf in een hoek hebben geschilderd en vervolgens maar besluiten om de spelregels te veranderen en zo de interne coherentie van hun eigen universum vernietigen. Kai was nodig voor het plot, dus dan komt Kai vrij uit de prison world, en hoe dat dan gebeurt is van ondergeschikt belang.
pi_152629756
Iets met een steen vol met Gemini of Bennett bloed in die prison world waardoor Kai terug kon komen hoorde ik hem tegen Bonnie zeggen..

Ik vond het einde wel prima eigenlijk. Tuurlijk zijn er wat dingetjes afgeraffeld zoals met name Alaric, maar dat kan volgend seizoen nog worden uitgediept. Net als dat ik ergens ook denk dat dit nog niet perse het einde is van Kai. Ik snap wel dat ze meer gefocust waren op Elina, die is er ten slotte niet meer na 6 seizoenen en het draaide wel echt om haar vanaf het begin. En de mogelijkheid dat ze terug komt hebben ze goed opgelost. Ik heb me wel vermaakt en ben evengoed benieuwd naar volgend seizoen, lekker veel Damon please!!
pi_152650265
Kai kon vampier worden omdat hij een (zeldzame) heks is die magie uit andere heksen zuigt, dus niet perse altijd verbonden is met magie.
pi_152654933
Meh ik ga Delena missen.. Ik vind het zo sneu voor Alaric! En ik vond het einde echt kut, ik snapte daar niet echt heel veel van.. Iemand anders wel ? Please let me know ;D
pi_152767344
Ik vraag me af.. hoe kon iedereen opeens in de gedachten komen van Elena? Daar moet je een vampier voor zijn.. dat vond ik best slordig..
Live your dream x
pi_152809964
wat een slechte finale :{w alles voelde zo afgeraffeld en die dans van Damon & Elena op t eind. ik had even het gevoel dat ik naar Dancing with the stars zat te kijken :') nee, seizoen 7 word hem niet meer voor mij. het is mooi geweest. kan nou niet echt uitkijken naar een seizoen zonder Elena.
  donderdag 21 mei 2015 @ 01:04:38 #205
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_152810011
Ik ben juist zo toe aan een seizoen zonder Elena :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  donderdag 21 mei 2015 @ 06:25:15 #206
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_152811623
Oh dit was de finale?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_155718532
In oktober begint het weer, maar... Candice Accola (Caroline) is in verwachting van haar 1e kindje. Benieuwd of en hoe ze dit in de serie gaan verwerken!

pi_155727452
Oh wat een leuke foto zeg.
Ze zal wel voornamelijk van boven haar buik in beeld komen.
pi_156707672
Kick, we zijn weer begonnen :)

Heb ik nou iets gemist of is het gewoon nog onbekend wie zo agressief deed op het einde?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 14:23:40 #210
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_156710540
Als ze in "Amsterdam" zijn _O- Ik dacht eerst ff: wtf een nederlands background nummer? :D
pi_156710589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:25 schreef JoelBaka het volgende:
Kick, we zijn weer begonnen :)

Heb ik nou iets gemist of is het gewoon nog onbekend wie zo agressief deed op het einde?
Stephan zei iets met 'ze is weer in leven' ofzo, geen idee wat precies. Dus ik gok eigenlijk die vriendin van die Alaric die deaud was.
Ja doei.
pi_156715150
Haha Ik vond de episode wel nice :)
Flashforwards waren spannend..

En idd was een beetje verbaasd toen ik beauty and the brains hoorde hahaha. Was gewoon raar xD
Live your dream x
pi_156722780
Goede aflevering.

Hopelijk wordt dit seizoen beter dan de vorige twee, maar ik heb het gevoel van wel.

Damon _O_
pi_156778422
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Als ze in "Amsterdam" zijn _O- Ik dacht eerst ff: wtf een nederlands background nummer? :D
En toch had dat busje wat op Bonnie afreed een NL kenteken! Hebben ze het echt niet hier opgenomen? Dan hebben ze wel heel veel oog voor detail gehad zeg!

Wel goede reclame voor Nielson denk ik zo!

Verder wel weer spannend begin. Wel veel potentie voor het nieuwe seizoen, vooral met die flash forward met 3 jaar. Elena nog niet echt gemist moet ik zeggen >:)
pi_156778533
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:25 schreef JoelBaka het volgende:
Kick, we zijn weer begonnen :)

Heb ik nou iets gemist of is het gewoon nog onbekend wie zo agressief deed op het einde?
Ik snapte het eigenlijk ook niet helemaal. Dacht dat het hun moeder was.
Verder vond ik het niet echt een schokkende aflevering.
Wat was dat 'balletje' wat Alaric heeft en hoe komt hij er aan?
pi_156778931
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:23 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik snapte het eigenlijk ook niet helemaal. Dacht dat het hun moeder was.
Verder vond ik het niet echt een schokkende aflevering.
Wat was dat 'balletje' wat Alaric heeft en hoe komt hij er aan?
Leek wel hetzelfde balletje als waarnaar hun moeder op zoek was en Enzo opdracht toe gaf om te zoeken. Moet denk nog blijken wat het precies is.
pi_156779678
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 12:49 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Leek wel hetzelfde balletje als waarnaar hun moeder op zoek was en Enzo opdracht toe gaf om te zoeken. Moet denk nog blijken wat het precies is.
Ja dat was ook hetzelfde balletje, maar ik ben vergeten waar het eigenlijk vandaan komt en waarom Alaric het heeft :?
pi_156780319
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:36 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ja dat was ook hetzelfde balletje, maar ik ben vergeten waar het eigenlijk vandaan komt en waarom Alaric het heeft :?
Ja ik weet het ook niet. Maar misschien weten we dat ook nog helemaal niet?
pi_156802039
Volgens Lilly was het balletje toch recent gestolen nadat het jarenlang in een museum lag?

Mijn gok is dat het een soort ding is dat doden terughaalt ofzo.. of kan communicere met dode mensen
pi_156805519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 13:51 schreef Pindasoepje het volgende:
Volgens Lilly was het balletje toch recent gestolen nadat het jarenlang in een museum lag?

Mijn gok is dat het een soort ding is dat doden terughaalt ofzo.. of kan communicere met dode mensen
Zou best kunnen ja. Dat Alaric Jo ermee probeert terug te krijgen of contact met haar probeert te krijgen.
pi_156906921
Wie heeft de tweede aflevering gezien?

Was de lijk waar Alaric naar ging kijken Jo? Dat was best shocking dan wat er gebeurde met die steen.. gaf me echt een naar gevoel die scene op de één of andere manier.

De serie wordt echt weer steeds beter!
Live your dream x
pi_156964327
Ik had het idee dat er geen tweede aflevering was...
pi_156964621
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:38 schreef Koningin het volgende:
Ik had het idee dat er geen tweede aflevering was...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156964629
Lang leve de Episoder App O+
Ja doei.
pi_156964636
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 21:12 schreef Somebodyx het volgende:
Wie heeft de tweede aflevering gezien?

Was de lijk waar Alaric naar ging kijken Jo? Dat was best shocking dan wat er gebeurde met die steen.. gaf me echt een naar gevoel die scene op de één of andere manier.

De serie wordt echt weer steeds beter!
Die heks die niet praat is uit de dood gehaald. Hij heeft dat kruis ook. Gokje dat Lily die steen al vaker heeft gebruikt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157045928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 01:04 schreef Moppert het volgende:
Ik ben juist zo toe aan een seizoen zonder Elena :D
ik mis haar ook absoluut niet in dit seizoen, maar 'Elena' is dus vertrokken ? Voorgoed ? En waarom?
  zondag 1 november 2015 @ 17:10:44 #227
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_157249024
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:24 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

ik mis haar ook absoluut niet in dit seizoen, maar 'Elena' is dus vertrokken ? Voorgoed ? En waarom?
het zal me niks verbazen als het komt omdat haar relatie met ian sommerhalder voorbij is en hij binnen twee jaar na de break up getrouwd is met nikki die een goede vriendin van haar was
.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  vrijdag 13 november 2015 @ 14:33:17 #228
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157513222
Wow! Euh.......! Wow.......! Dus.....! Caroline nu zwanger van Alarics babies....? WTF?

:? Moet niet gekker worden! 8)7
pi_157513306
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Wow! Euh.......! Wow.......! Dus.....! Caroline nu zwanger van Alarics babies....? WTF?

:? Moet niet gekker worden! 8)7
Oh nice, zo kan haar zwangerschap in de serie verweven worden.

Maar ik moet nog even kijken.. Wtf.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157513327
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 17:10 schreef madeliefff het volgende:

[..]

het zal me niks verbazen als het komt omdat haar relatie met ian sommerhalder voorbij is en hij binnen twee jaar na de break up getrouwd is met nikki die een goede vriendin van haar was
.
Hij is getrouwd? -O-
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157513449
The Vampire Diaries star Ian Somerhalder and his new wife Nikki Reed are reportedly on the verge of a divorce – already. The couple just got married five months ago, and their close pals were concerned they may have rushed in to things. It turns out their concerns were legitimate, because Ian Somerhalder and Nikki Reed have a very different outlook on their marriage. Ian is eager to start trying to get pregnant and begin a family with Nikki, however the 27 year old actress doesn’t want to give up her career any time soon.
You would think that Ian Somerhalder and Nikki Reed would have discussed whether or not they wanted to have a baby, but they were too busy rushing to get down the aisle and show up Ian’s ex-girlfriend Nina Dobrev. According to an all new report from OK! Magazine, “They’re arguing a lot. Nikki is ambitious and worries about derailing her career if she gets pregnant now.” The insider went on to say that Nikki has been making excuses about starting a family – and started saying that she wanted to “travel and focus on work.”
In a recent interview a reporter asked Ian Somerhalder if he wanted to start having kids and The Vampire Diaries star exclaimed, “Oh hell yes!” Ian is 9 years older than his new bride, and pushing 40 years old – it’s no wonder that he is eager to settle down. But, he and Nikki probably should have discussed their plans for the future before their wedding earlier this year. Ironically, rumor has it that babies were the same thing that caused Ian and Nina Dobrev’s break-up as well.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 13 november 2015 @ 15:38:40 #232
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_157514557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 14:42 schreef Ticootje het volgende:
The Vampire Diaries star Ian Somerhalder and his new wife Nikki Reed are reportedly on the verge of a divorce – already. The couple just got married five months ago, and their close pals were concerned they may have rushed in to things. It turns out their concerns were legitimate, because Ian Somerhalder and Nikki Reed have a very different outlook on their marriage. Ian is eager to start trying to get pregnant and begin a family with Nikki, however the 27 year old actress doesn’t want to give up her career any time soon.
You would think that Ian Somerhalder and Nikki Reed would have discussed whether or not they wanted to have a baby, but they were too busy rushing to get down the aisle and show up Ian’s ex-girlfriend Nina Dobrev. According to an all new report from OK! Magazine, “They’re arguing a lot. Nikki is ambitious and worries about derailing her career if she gets pregnant now.” The insider went on to say that Nikki has been making excuses about starting a family – and started saying that she wanted to “travel and focus on work.”
In a recent interview a reporter asked Ian Somerhalder if he wanted to start having kids and The Vampire Diaries star exclaimed, “Oh hell yes!” Ian is 9 years older than his new bride, and pushing 40 years old – it’s no wonder that he is eager to settle down. But, he and Nikki probably should have discussed their plans for the future before their wedding earlier this year. Ironically, rumor has it that babies were the same thing that caused Ian and Nina Dobrev’s break-up as well.
lol. Als t klopt dan he. Maar als ik die twee bekijk zal t me niks verbazen dat zij hem dumpt. Nina was mss te lief voor hem en k denk deze te pittig maar we zullen zien
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_157514631
Wacht, wat, is 'ie bijna 40? _O- :D
Ja doei.
pi_157515037
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Wacht, wat, is 'ie bijna 40? _O- :D
Ik dacht ook even wtf...
Maar ik zou m gewoon geven hoor, 40 of niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157515112
Oh, 36, dat vind ik geen bijna 40 :')
Ja doei.
pi_157523449
Ach Ian...Dan gaan wij toch baby's maken? O-)
pi_157596693
aflevering gezein, beetje goedkope oplossing voor de zwangerschap.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 november 2015 @ 13:58:44 #238
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157598132
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 12:51 schreef Ticootje het volgende:
aflevering gezein, beetje goedkope oplossing voor de zwangerschap.
Ik snap ook niet het hoe of wat. Waar waren die (bijna volgedragen toch?) kinderen dan? Nam aan dat ze dan gewoon overleden waren bij het overlijden van hun moeder. En nu zijn ze ineens magisch en klein in Caroline's buik! :?
pi_157598147
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:58 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik snap ook niet het hoe of wat. Waar waren die (bijna volgedragen toch?) kinderen dan? Nam aan dat ze dan gewoon overleden waren bij het overlijden van hun moeder. En nu zijn ze ineens magisch en klein in Caroline's buik! :?
Nee, Jo was pas net zwanger. Maar goed, dan nog, het is maanden terug dat Jo dood ging.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 16 november 2015 @ 14:04:34 #240
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157598235
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 13:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee, Jo was pas net zwanger. Maar goed, dan nog, het is maanden terug dat Jo dood ging.
Ah ja, nu ik foto terug zie was ze nog niet vol nee.

Maar idd, waar komen die ineens vandaan. The afterlife bestond niet meer. Want ze kon Jo niet terug krijgen. Maar waar zijn dan die babies vandaan gekomen? Want idd, al maanden terug dat ze dood ging! :?
pi_157598262
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ah ja, nu ik foto terug zie was ze nog niet vol nee.

Maar idd, waar komen die ineens vandaan. The afterlife bestond niet meer. Want ze kon Jo niet terug krijgen. Maar waar zijn dan die babies vandaan gekomen? Want idd, al maanden terug dat ze dood ging! :?
Ben nu vooral benieuwd hoe ze dit gaan rechttrekken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 20 november 2015 @ 16:13:16 #242
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_157694882
Heb het idee dat ze het "hoe is dit in hemelsnaam mogelijk" maar totaal voorbij gaan :D Tjah, je hart klopt, je lichaam werkt, dus waarom ook niet he? _O-

En wat gaan ze snel van "O MY GOD JULIAN O+ " naar "Och hij is toch net als jullie slechte vader , laten we er maar iets aan doen! :{w "
pi_157757586
ik vind het verhaal wat afgeraffeld.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_157761323
Als de babies verborgen waren, hoe kan de eerste beste locatorspell ze dan wel vinden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_158187245
Damon :{
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:12:35 #246
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_158189903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 01:00 schreef Tyron het volgende:
Damon :{
wat heeft ie gedaan? :o
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_158190217
Wat! Wat!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 12 december 2015 @ 10:53:40 #248
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158190233
:|W
pi_158190245
Kut! Ik kan pas vanavond kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:42:06 #250
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158192411
Noesss
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158225770
Noh!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 13 december 2015 @ 22:14:08 #252
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_158226154
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Noh!
vertel? :o Ik kan nog niet kijken
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  zondag 13 december 2015 @ 22:57:03 #253
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_158227590
quote:
1s.gif Op zondag 13 december 2015 22:14 schreef madeliefff het volgende:

[..]

vertel? :o Ik kan nog niet kijken
Je wilt toch niet gespoilerd worden! :D
  dinsdag 15 december 2015 @ 15:33:03 #254
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_158260440
Ik moet zeggen, dit nieuwe seizoen is erg goed! Elena mis ik niet (behalve voor eye-candy), niet TE veel oversappig/overbodig drama (nog steeds wel maar dat hoort nou eenmaal bij deze serie), en zelfs dan is het wel enigzins in de context en als resultaat van het verhaal. Bijna ieder character krijgt nu z'n rol ipv er alleen als accesoire bij te hangen

Deze schrijvers mogen nog wel blijven van mij :) ^O^
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  dinsdag 15 december 2015 @ 17:00:45 #255
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_158262317
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:57 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Je wilt toch niet gespoilerd worden! :D
uitleg mag in spoiler als anderen t niet willen weten :p ik wil t weten
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_158270563
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Noh!
Behoorlijke cliffhanger zo voor de winterstop! Maar verklaart wel dat ze straks over 3 jaar ineens weer verder gaan.
  dinsdag 15 december 2015 @ 22:10:29 #257
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158270974
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 17:00 schreef madeliefff het volgende:

[..]

uitleg mag in spoiler als anderen t niet willen weten :p ik wil t weten
Geen spoilers als het al uitgezonden is.. Dat verpest echt een usa topic.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:01:19 #258
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_159493637
We zijn weer terug! *O*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 15:20:14 #259
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_159494026
Beetje tussen wel leuk en saaie aflevering in, maar het einde was dan wel tof :D
pi_159750070
Damon en Stefan beiden dus lekker bezig.

We hebben in het begin van de serie gezien dat Damon in een kist lag, wachtend op tot Elena wakker wordt. Ik gok zomaar dat Damon gewoon besluit te wachten in plaats van te vechten tegen de waanbeelden.

Oh en ik ben benieuwd wat Stefan en Damon hebben gedaan dat zowel Caroline als Alarc ze niet meer in hun leven willen hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 8 februari 2016 @ 16:42:57 #261
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_159757774
Zo, het devinitieve einde van Elena, of wat dit weer een mindfuck van Damon? :D
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_159757908
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:42 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Zo, het devinitieve einde van Elena, of wat dit weer een mindfuck van Damon? :D
Mindfuck, for real.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_159759515
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 16:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mindfuck, for real.
Dat moet wel, zeker gezien wat hierboven wordt gezegd over dat Damon in het begin naast Elena ligt in een kist, dat was al een vooruitblik naar 3 jaar later.

Man oh man! Wat een aflevering zeg :D
pi_159774144
quote:
1s.gif Op maandag 8 februari 2016 18:03 schreef Crohnjurist het volgende:

[..]

Dat moet wel, zeker gezien wat hierboven wordt gezegd over dat Damon in het begin naast Elena ligt in een kist, dat was al een vooruitblik naar 3 jaar later.

Man oh man! Wat een aflevering zeg :D
Precies.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_160333090
Ik wilde eerst The Originals kijken, toen ik bij de terugblik Stefan voorbij zag komen en dacht wtf?! Toen ging er een lichtje branden en heb ik toch eerst TVD opgezet.. Beetje vreemd hoe ze dat hebben verweven net elkaar. Ik hou daar niet zo van, je bent eigenlijk verplicht beide series te volgen. Gelukkig doe ik dat wel, maar toch!
  zondag 15 mei 2016 @ 14:50:41 #266
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_162216555
Beetje slap seizoen, maar ben wel benieuwd wat er voor monster ze nu hebben verzonnen :D
pi_162234526
Jammer dat Elena niet meer mee doet in seizoen 7, tenminste als ik het goed begrijp?
De blu-ray van Seizoen 6 ben ik nu aan het bekijken.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 13:26:01 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_162267091
Damon en Enzo *O*
Hoppa wat leven erin!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_165232406
Aankomend seizoen is 't laatste TVD seizoen... -O-

Hoewel ik niet meer zo fanatiek ben als eerder, vind ik 't wel jammer. Ga m'n Weekly Dose of Damon wel missen hoor! :D
pi_166121703
Hoe vonden jullie de nieuwe aflevering?
Live your dream x
pi_166132760
Heerlijk!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_166133618
Ik weet 't nog niet! Had het vanmiddag aanstaan en met het 'previously on' stukje, kwam ik er achter dat ik de laatste aflevering van vorig seizoen helemaal niet heb gezien 8)7 Dus eerst die nog even kijken :D
pi_166165527
Ik vond hem wel weer lekker! Fijn dat ze er een einde aan breien. Ik ben benieuwd!
Be brave. Be kind.
  maandag 24 oktober 2016 @ 09:17:19 #274
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_166166140
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 06:27 schreef Esje-lief het volgende:
Ik vond hem wel weer lekker! Fijn dat ze er een einde aan breien. Ik ben benieuwd!
ik hoop dat damon en elena wel weer bij elkaar komen :'(
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_166167322
quote:
1s.gif Op maandag 24 oktober 2016 09:17 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik hoop dat damon en elena wel weer bij elkaar komen :'(
0 kans denk ik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 24 oktober 2016 @ 14:47:55 #276
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_166171625
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 10:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

0 kans denk ik.
beetje triest wel, dan moeten ze maar geen relatie op de set starten. ze zouden er maar een kort stukje aan hoeven wijden op t einde van het seizoen dat ze elkaar in de armen vallen en klaar is kees. kutkees :(
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_168674447
Best fucked up wat er nu is gebeurd.. serieus geen enkel stel heeft nog een toekomst nu in tvd..
Hebben ze wel lekker gedaan in 2 minuten..

Van mij mogen ze Katherine wel weer laten zien. Toen Georgie op dezelfde manier stierf vond ik wel dat ze genoeg hoop gaven dat ze haar op zn minst weer lieten zien..

Ben benieuwd of dat gebeurd..
Live your dream x
  maandag 6 februari 2017 @ 17:56:58 #278
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168715192
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 22:28 schreef Somebodyx het volgende:
Best fucked up wat er nu is gebeurd.. serieus geen enkel stel heeft nog een toekomst nu in tvd..
Hebben ze wel lekker gedaan in 2 minuten..

Van mij mogen ze Katherine wel weer laten zien. Toen Georgie op dezelfde manier stierf vond ik wel dat ze genoeg hoop gaven dat ze haar op zn minst weer lieten zien..

Ben benieuwd of dat gebeurd..
ik herinner me niet eens meer dat elena the cure had ingenomen :D
maar als iemand weer sterfelijk word door dat middel kun je dan niet weer opnieuw vampier worden door vampieren bloed te drinken?

Echt balen van Enzo ook ;(
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_168835175
Maar dit was het? Einde klaar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 februari 2017 @ 05:24:22 #280
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168844930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2017 21:19 schreef Ticootje het volgende:
Maar dit was het? Einde klaar?
hoe bedoel je. De serie loopt nog tot ergens in maart
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_168845147
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 05:24 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hoe bedoel je. De serie loopt nog tot ergens in maart
Ik dacht dat het klaar was. Nog 3 afleveringen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 februari 2017 @ 10:13:21 #282
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168846126
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 07:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik dacht dat het klaar was. Nog 3 afleveringen?
ik heb ffe gekeken, nog vier :)
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_168847283
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 10:13 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik heb ffe gekeken, nog vier :)
Ik heb al gezien dat nina in de laatste ep zit.
<3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 12 februari 2017 @ 14:56:52 #284
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168852511
quote:
1s.gif Op zondag 12 februari 2017 11:19 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb al gezien dat nina in de laatste ep zit.
<3
oehh ik ben benieuwd hoe het eindigt en of damon en elena bij elkaar komen, want ian zat er niet op te wachten om weer met nina te moeten samen werken.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_168855314
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:56 schreef madeliefff het volgende:

[..]

oehh ik ben benieuwd hoe het eindigt en of damon en elena bij elkaar komen, want ian zat er niet op te wachten om weer met nina te moeten samen werken.
Dan hadden ze lekker geen relatie moeten beginnen. Risico van het vak. Gewoon Damon en Elena in een spetterende hete scene please.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168868907
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2017 14:56 schreef madeliefff het volgende:

[..]

oehh ik ben benieuwd hoe het eindigt en of damon en elena bij elkaar komen, want ian zat er niet op te wachten om weer met nina te moeten samen werken.
Waar had je dat gelezen. Volgens mij is dat gewoon onzin. Ook trouwens dat Nina ruzie had met Nikki Reed. Ze hebben een foto geplaatst met zijn drieën op insta dus volgens mij kunnen ze elkaar prima tolereren :')
Live your dream x
pi_168868922
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:56 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ik herinner me niet eens meer dat elena the cure had ingenomen :D
maar als iemand weer sterfelijk word door dat middel kun je dan niet weer opnieuw vampier worden door vampieren bloed te drinken?

Echt balen van Enzo ook ;(
Klopt. Nu kunnen ze Stefan ook niet meer helen met vampierbloed. Zijn lichaam verstoot het nu.
Live your dream x
  maandag 13 februari 2017 @ 09:21:17 #288
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168868925
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:19 schreef Somebodyx het volgende:

[..]

Waar had je dat gelezen. Volgens mij is dat gewoon onzin. Ook trouwens dat Nina ruzie had met Nikki Reed. Ze hebben een foto geplaatst met zijn drieën op insta dus volgens mij kunnen ze elkaar prima tolereren :')
nou ik zag een interview op yt en ian zijn reactie was niet zo positief op de vraag of nina terug komt. Die foto kan natuurlijk express gemaakt zijn om de roddels de kop in te drukken. En hadden ze elkaar niet ge -onvolgt op insta? Maar ik weet t ook niet zeker nee.

[ Bericht 1% gewijzigd door madeliefff op 13-02-2017 09:31:50 ]
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 13 februari 2017 @ 12:40:48 #289
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168872102
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2017 09:21 schreef madeliefff het volgende:

[..]

nou ik zag een interview op yt en ian zijn reactie was niet zo positief op de vraag of nina terug komt. Die foto kan natuurlijk express gemaakt zijn om de roddels de kop in te drukken. En hadden ze elkaar niet ge -onvolgt op insta? Maar ik weet t ook niet zeker nee.
Dit artikel zegt eigenlijk genoeg: http://hellogiggles.com/n(...)&utm_medium=Facebook

Natuurlijk kan zoiets express gedaan zijn, maar wat is daarvan het nut? Nina was toch al weg, dus ze zou echt niet teruggekomen zijn puur om even de roddels de kop in te drukken en om samen te werken met mensen die ze niet mag :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 13 februari 2017 @ 12:56:21 #290
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168872314
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit artikel zegt eigenlijk genoeg: http://hellogiggles.com/n(...)&utm_medium=Facebook

Natuurlijk kan zoiets express gedaan zijn, maar wat is daarvan het nut? Nina was toch al weg, dus ze zou echt niet teruggekomen zijn puur om even de roddels de kop in te drukken en om samen te werken met mensen die ze niet mag :P
je bent naïef om zomaar dat te geloven. ik weet ook niet hoe het zit, dat weet niemand eigenlijk. beroemdheden proberen altijd te voorkomen dat er in de pers negatieve dingen gezegd word over hun dus ja een reden om ons anders te doen geloven hebben ze. Wanneer sterren uit elkaar gaan word er altijd iets gezegd als "dat hun planning t niet toeliet dat ze elkaar genoeg zagen en ze als vrienden uit elkaar gaan" of geloof je dat ook? :D . het kan ook zijn dat ze inmiddels al op goede voet staan en eerst niet. van alles is mogelijk. we weten t niet.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 13 februari 2017 @ 13:06:41 #291
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_168872440
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 12:56 schreef madeliefff het volgende:

[..]

je bent naïef om zomaar dat te geloven. ik weet ook niet hoe het zit, dat weet niemand eigenlijk. beroemdheden proberen altijd te voorkomen dat er in de pers negatieve dingen gezegd word over hun dus ja een reden om ons anders te doen geloven hebben ze. Wanneer sterren uit elkaar gaan word er altijd iets gezegd als "dat hun planning t niet toeliet dat ze elkaar genoeg zagen en ze als vrienden uit elkaar gaan" of geloof je dat ook? :D . het kan ook zijn dat ze inmiddels al op goede voet staan en eerst niet. van alles is mogelijk. we weten t niet.
Ik gaf zelf ook al toe dat het natuurlijk ook expres gedaan kan zijn, dus laat die opmerkingen over naïviteit maar achterwege :). Zeg alleen maar dat het me nogal vreemd in de oren klinkt allemaal. Ik hou me sowieso niet bezig met de persoonlijke levens van acteurs (kwam dat artikel tegen op FB), maar die roddels gaan al jaren. Toen maakte het hun ook niet uit. En ook al zijn het sterren...als je elkaar echt niet mag dan is dat ook niet leuk voor collega's e.d. Nina was al een paar jaar weg, dus als ze elkaar echt niet konden uitstaan was ze echt niet teruggekomen gok ik. De uitleg die alle partijen geven in mijn gelinkte artikel vind ik persoonlijk wel logisch klinken. Media liegen zo vaak en overdrijven zo vaak. En mensen kunnen ook vrienden/kennissen zijn zonder elkaar te liken/volgen op internet natuurlijk :D Niemand weet het inderdaad zeker, behalve hunzelf :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_168923638
iedereen doet zo fucking paniekerig over die fucking cure, maar als dat Elena's bloed is... dan zijn er toch wel een paar doses? :')
Ja doei.
pi_168923741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen doet zo fucking paniekerig over die fucking cure, maar als dat Elena's bloed is... dan zijn er toch wel een paar doses? :')
Ik dacht dit ook dus?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168923795
Hoezee, ik ben niet de enige. Echt, alsof er nog maar ergens 1 vile is van dat spul. Echt. IK SNAP HET NIET.
Ja doei.
pi_168923840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:22 schreef motorbloempje het volgende:
Hoezee, ik ben niet de enige. Echt, alsof er nog maar ergens 1 vile is van dat spul. Echt. IK SNAP HET NIET.
Dat ze gingen rekenen om de cure door te geven ofzo. En dat blijkbaar 1 spuitje elenabloed al voldoende is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_168923899
PRECIES!!!

Als er iets 'ongeloofwaardig' is (binnen de serie dan hè, suspension of disbelief, blabla) dan is het dit hele geëikel wel _O-
Ja doei.
  woensdag 15 februari 2017 @ 22:52:35 #297
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168930350
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 19:26 schreef motorbloempje het volgende:
PRECIES!!!

Als er iets 'ongeloofwaardig' is (binnen de serie dan hè, suspension of disbelief, blabla) dan is het dit hele geëikel wel _O-
ja raar idd. Mss hebben we iets gemist?...dat t op 1 plek in haar lichaam ergens is opgeslagen ofzo?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_168933223
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 22:52 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja raar idd. Mss hebben we iets gemist?...dat t op 1 plek in haar lichaam ergens is opgeslagen ofzo?
Nee echt niet hoor.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 16 februari 2017 @ 09:59:21 #299
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_168934432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 08:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee echt niet hoor.
oke raar dan ja
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_169110539
Haha ik weet nog dat silas heel katherine leeg moest zuigen om de cure in te nemen.
Maar misschien moeten we maar er vanuit gaan dat Bonnie precies the cure eruit heeft gezogen.
Hoe stom dat ook klinkt 😂
Live your dream x
  vrijdag 24 februari 2017 @ 11:40:34 #301
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_169112739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:15 schreef Somebodyx het volgende:
Haha ik weet nog dat silas heel katherine leeg moest zuigen om de cure in te nemen.
Maar misschien moeten we maar er vanuit gaan dat Bonnie precies the cure eruit heeft gezogen.
Hoe stom dat ook klinkt 😂
Ik wil Elena best uitzuigen op een bepaalde plek hoor :9 :9
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')