abonnement Unibet Coolblue
pi_145986700
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want die hebben nooit behoeftes die het kunnen winnen?
Jawel, die hoeven alleen niet maar met iedereen naar bed die zich aanbiedt ook al vinden ze die persoon lelijk.
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:25:08 #27
416020 K44S
The bearded man
pi_145987755
Ik moet zeggen, ik sta inmiddels (volgens mij) al 2 jaar droog.
En ja, ik mis het soms wel.... maar het zou mij bij nog meer leeg aan voelen als ik simpel weg seks zou hebben zonder enige mentale connectie (gevoel).

Dus nee, ik ben geen rondneukert...
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:39:31 #28
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145988141
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Want die hebben nooit behoeftes die het kunnen winnen?
"Ik ga naar de verjaardag maar eet geen taart"
later op de avond:
"ach als ik volgende week gezond eet compenseert het weer"
  maandag 27 oktober 2014 @ 10:43:16 #29
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145988220
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:43 schreef Myrr het volgende:

[..]

Jawel, die hoeven alleen niet maar met iedereen naar bed die zich aanbiedt ook al vinden ze die persoon lelijk.
Natuurlijk moet ik het wel een beetje nuanceren. Afschuwelijke gedrochten gaan het sowieso nooit worden, maar ja, nood breekt wet dus twijfelgevalletjes gaan dan ook door.

Het is ook niet zo dat dit elke week ofzo voorkomt. Ik heb ook wel eens een maand of zelfs 2 geen bedpartner gehad maar dan begint het toch echt wel te kriebelen.
Ik heb daar wel eens gesprekken over gehad met FB's, het lijkt er wel op dat meiden hier veel minder moeite mee hebben dan mannen. Maar dat zal voor veel mensen geen verrassing zijn.
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:01:26 #30
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_145988714
Ik weet niet hoe lang ik zonder seks kan, maar als ik vrijgezel zou zijn en de behoefte is er en ik heb een klik met de ander... why not?

[ Bericht 1% gewijzigd door Helsinki op 27-10-2014 11:27:41 ]
pi_145989047
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:01 schreef Helsinki het volgende:
Ik weet niet hoe lang ik zonder seks kan, maar als vrijgezel zou zijn en de behoefte is er en ik heb een klik met de ander... why not?
Ben je nu vrijgezel? *)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 27 oktober 2014 @ 11:28:20 #32
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_145989503
quote:
5s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:13 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ben je nu vrijgezel? *)
Nee.
pi_145990636
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:43 schreef Myrr het volgende:

[..]

Jawel, die hoeven alleen niet maar met iedereen naar bed die zich aanbiedt ook al vinden ze die persoon lelijk.
Dat geldt voor mannen natuurlijk precies het zelfde. Voor heteroseks is nog altijd 1 man en 1 vrouw nodig. Dus gemiddeld genomen hebben mannen even vaak 1 op 1 heteroseks als vrouwen. Dus ik zie niet in waarom mannen eerder genoegen zouden moeten nemen met een lelijke(re) vrouw dan andersom. Behalve als het zo is dat een klein groepje mannen alle vrouwen neukt.
pi_145991214
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 12:08 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Dat geldt voor mannen natuurlijk precies het zelfde. Voor heteroseks is nog altijd 1 man en 1 vrouw nodig. Dus gemiddeld genomen hebben mannen even vaak 1 op 1 heteroseks als vrouwen. Dus ik zie niet in waarom mannen eerder genoegen zouden moeten nemen met een lelijke(re) vrouw dan andersom. Behalve als het zo is dat een klein groepje mannen alle vrouwen neukt.
Nou, het kan ook zijn dat een deel van de (iets minder knappe) vrouwen vaker neuken, terwijl de rest zich onthoudt van seks. En het deel mannen die de écht gewilde vrouwen neuken, zal aanzienlijk kleiner zijn in dat geval.
pi_145992866
Met een behoefte moet je natuurlijk iets doen, daar is het een behoefte voor. Je moet je alleen wel afvragen wat nou eigenlijk je behoefte is. Zo ben ik best wel eens geil, maar dat wil niet zeggen dat ik behoefte heb aan een onverschillige one night stand waar je s ochtends zo snel mogelijk afscheid van neemt. Dan zit je wel eens een tijdje zonder seks, dat is best te doen hoor.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_145992919
quote:
7s.gif Op maandag 27 oktober 2014 11:28 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Nee.
Oh ;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145995485
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 21:42 schreef Liefboefje25 het volgende:
Hoe lang kun je zonder seks? als vrijgezel heb je zo je behoeftes. geef je toe aan de behoefte en zorg je dat je aan je trekken komt of wacht je liever op de juiste man/vrouw? Hoeveel dagen ben je inmiddels seksloos? persoonlijk kies ik voor het laatste al is er weleens een moment van zwakte geweest ;-)
Hoelang ben jij al seksloos, 3 jaar?
pi_145996523
Ik fap gewoon veel als ik vrijgezel ben. Daarentegen is het lang geleden dat ik echt een lange poos vrijgezel was. Tussen mijn ex en huidige vriendin zaten misschien vijf maanden. Kan er dus niet echt over oordelen.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:50:15 #39
54680 Trol
Carpe Diem
pi_146064081
One night standje als vrijgezel moet kunnen. Wel niet eender wie.
pi_146064693
Ik neuk alleen nog maar met meisjes cq vrouwen waarvan ik het idee heb dat ze seksueel gezien op dezelfde golflengte zitten. ONS geloof ik niet in. Als je lekker hebt geneukt moet je het niet bij één keer laten. Als het niks was, was die ene keer er één teveel.
pi_146088678
Het punt met mij en One Night Stands is altijd dat ik die meisjes ontmoet in situaties dat er nooit meer dan een nacht in zit. Bijvoorbeeld ontmoetingen op het strand van Marseille, in een trein in Zwitserland, of in het hostel van Barcelona. Maar nooit bij mij in de straat.
pi_146100785
Ik heb het nog nooit gedaan en niet echt het gevoel alsof ik iets mis.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:25:07 #43
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_146120798
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan echt een eeuwigheid zonder seks eigenlijk
:)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_146121206
Ik was eigenlijk altijd heel strikt met seks, echt alleen binnen de relatie of met personen die potentieel relatie materiaal waren. Nu ben ik vrijgezel en nu ik eenmaal " geproefd" heb is het toch wel heel vervelend als je weer zonder zit ;) Weet nog niet of ik echt iets puur voor de seks zou ondernemen, maar denk er wel eens aan.. heel stiekem :P
pi_146275824
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 18:32 schreef Lushie het volgende:
Ik was eigenlijk altijd heel strikt met seks, echt alleen binnen de relatie of met personen die potentieel relatie materiaal waren. Nu ben ik vrijgezel en nu ik eenmaal " geproefd" heb is het toch wel heel vervelend als je weer zonder zit ;) Weet nog niet of ik echt iets puur voor de seks zou ondernemen, maar denk er wel eens aan.. heel stiekem :P
Herkenbaar. Al heb ik casual seks nooit uitgesloten. Maar eenmaal scharrels te hebben gehad, is het heel makkelijk om casual seks te hebben. De beste seks is overigens als je helemaal gek op iemand bent.
pi_146295722
Mijn puntje is ook dat ik nog maagd ben. Ik was nooit zo handig met de vrouwen op de leeftijd dat iedereen er zo'n beetje mee begon, en toen ik het uitgaansleven had ontdekt vond ik een vrijgezel bestaan wel prima. :9 De 'eerste keer' wil ik echter wel nog als 'speciaal' door laten gaan. Aan de andere kant ben ik 20 en kom je knap stom over als je tegen 'n meid moet zeggen dat je nog maagd bent. Alhoewel, in mijn geval zou dat mijn vriendin zijn.
Op zuipvakantie vorig jaar wel wat opgedaan, en heel de weg naar het hotel spookte de ethische kwestie wel door m'n hoofd: speciaal laten of toegeven aan de leeftijd. Toen maar niet gedaan, al had dat ook andere redenen (met een hoog slapstick gehalte)
't Echte en 't ware!
  dinsdag 4 november 2014 @ 16:57:12 #48
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146296672
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 09:43 schreef Myrr het volgende:

[..]

Jawel, die hoeven alleen niet maar met iedereen naar bed die zich aanbiedt ook al vinden ze die persoon lelijk.
Uhu.. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 4 november 2014 @ 17:03:02 #49
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146296880
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 16:29 schreef Japepk het volgende:
Mijn puntje is ook dat ik nog maagd ben. Ik was nooit zo handig met de vrouwen op de leeftijd dat iedereen er zo'n beetje mee begon, en toen ik het uitgaansleven had ontdekt vond ik een vrijgezel bestaan wel prima. :9 De 'eerste keer' wil ik echter wel nog als 'speciaal' door laten gaan. Aan de andere kant ben ik 20 en kom je knap stom over als je tegen 'n meid moet zeggen dat je nog maagd bent. Alhoewel, in mijn geval zou dat mijn vriendin zijn.
Op zuipvakantie vorig jaar wel wat opgedaan, en heel de weg naar het hotel spookte de ethische kwestie wel door m'n hoofd: speciaal laten of toegeven aan de leeftijd. Toen maar niet gedaan, al had dat ook andere redenen (met een hoog slapstick gehalte)
Snap dat echt nooit he. Doen alsof die eerste keer zo vet speciaal is en shit. Just get it over with. Waarom zou ik allerlei momenten laten schieten in mijn jonge jaren, zodat ik die eerste keer met mijn vriendinnetje op m'n 25e kan naaien? :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_146297597
quote:
1s.gif Op maandag 3 november 2014 23:00 schreef artelligence het volgende:

[..]

De beste seks is overigens als je helemaal gek op iemand bent.
...en dat het wederzijds is.

Als zij zoiets heeft van, mwoah vooruit dan maar, wordt het niet echt een groot feest..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')