abonnement Unibet Coolblue
pi_145398620
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kloon van NieuweNier / Roadtrip?
Ik?
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:20:25 #52
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_145403071
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Nee, ik vind het heerlijk. Maar ik beweeg dan ook het liefst zo weinig mogelijk.
In rolstoel komen zou voor mij alles behalve een straf zijn, heel de dag lekker niks hoeven doen behalve op je luie reet zitten.
Totdat je een fijne decubitus plek op je stuit krijgt, die zo diep is dat je je vuist er in kwijt kan.
Man man man, heb een paar uur geleden zo'n wond schoongemaakt, de geur van rottend vlees zit nu nog in m'n neus.
pi_145440986
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 18:20 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Totdat je een fijne decubitus plek op je stuit krijgt, die zo diep is dat je je vuist er in kwijt kan.
Man man man, heb een paar uur geleden zo'n wond schoongemaakt, de geur van rottend vlees zit nu nog in m'n neus.
Nooit van gehoord maar ziet er nasty uit. En hoezo moet jij zo'n wond schoonmaken?
Ik krijg zo steeds minder zin om in een rolstoel te komen.
pindazakje
  zondag 12 oktober 2014 @ 11:39:37 #54
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_145450631
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 oktober 2014 22:49 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Nooit van gehoord maar ziet er nasty uit. En hoezo moet jij zo'n wond schoonmaken?
Ik krijg zo steeds minder zin om in een rolstoel te komen.
Tja werk hè ;)
pi_145454713
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 11:39 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Tja werk hè ;)
Gadverdamme wat voor werk doe je dan?
pindazakje
pi_145455921
quote:
9s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:49 schreef David_Brent het volgende:
:W Zijn er hier mensen die net als TS 8 uur per dag achter hun PC zitten te werken (en FOK!ken B-) ) maar eigenlijk zoiets hebben van "Prffff ik word er kotsmisselijk van. het werk is geestdodend, saai en ik vind er totaal geen uitdaging in?"
Zelf loop ik hier de laatste tijd mee rond :{ Behoorlijk kut want ik ben niet echt gemotiveerd meer, een bore-out las ik ergens op internet.
Misschien een carrièreswitch als optie al weet ik dan niet exact wat ik dan wel wil. Mijn ideale baan zou een combi zijn van kantoorwerk en niet-zittend werk (50/50 zittend achter de PC/"in het veld"/onderweg) .
Vooral omdat ik verwacht nog 40 jaar :o te moeten werken tot m'n 70e leek mij dit een goed moment om na te denken over de toekomst. 40 uur per week op m'n luie reet verveelt snel (en is verre van gezond) :{
Nu de vraag: Wie herkent dit? En wat te doen?
Ervaringen zijn welkom! :)
Ja dit is een kloon :)
"Werken" achter een pc :')
  zondag 12 oktober 2014 @ 20:57:55 #57
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_145469172
quote:
9s.gif Op zondag 12 oktober 2014 14:25 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Gadverdamme wat voor werk doe je dan?
Ik verzorg mensen die de hele dag in een rolstoel zitten.
Misschien kom ik je wel een keer wassen als je droom is uitgekomen :)
pi_145469640
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2014 20:57 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Ik verzorg mensen die de hele dag in een rolstoel zitten.
Misschien kom ik je wel een keer wassen als je droom is uitgekomen :)
Je mag me alleen wassen als je een sexy dame bent. :9
pindazakje
pi_145471631
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:35 schreef dynamen het volgende:
Ruil eens een maand of 3 met de schoonmaakster. Zij achter jou bureau tijdens kantoor uren en jij na kantoor uren haar zooi opruimen. Ow wat zul jij weer genieten van jou baan als die 3 maanden voorbij zijn.
...en dan blijkt die schoonmaakster veel beter in dat kantoorwerk te zijn dan TS en dan is 't hele probleem opgelost. ^O^
Hallon!
  zondag 12 oktober 2014 @ 21:47:10 #60
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_145472327
quote:
17s.gif Op zondag 12 oktober 2014 21:05 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je mag me alleen wassen als je een sexy dame bent. :9
Dan zal je een vies stinkend mannetje in een rolstoel worden ;)
pi_145473335
Ik studeer maar krijg hoogstwaarschijnlijk een kantoorbaan later. Hopen dat het mij niet gaat vervelen.
Misschien carrièreswitch naar vertegenwoordiger/accountmanager?
pi_145512946
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:47 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Ja? Heb je er moeite mee dat er mensen zijn die er iets van maken?
Nee ik heb er moeite mee als mensen hippe terminologie gebruiken.

Of heb jij ook geen 40 uur mentaliteit en ben je je carriere verder aan het ontwikkelen door een agile cursus te volgen in de avonduren en als pmo'er koffie aan het halen bent.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_145513551
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2014 22:03 schreef TheMechanic het volgende:
Ik studeer maar krijg hoogstwaarschijnlijk een kantoorbaan later. Hopen dat het mij niet gaat vervelen.
Misschien carrièreswitch naar vertegenwoordiger/accountmanager?
Geen idee, wat studeer je dan? en waarom........... weet je uberhaubt wel welke mogelijkheden je hebt, als je nu al over een switch nadenkt?
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_145515540
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:35 schreef mergbot het volgende:
Geen idee, wat studeer je dan? en waarom........... weet je uberhaubt wel welke mogelijkheden je hebt, als je nu al over een switch nadenkt?
Ik denk nog niet over een switch. Op een kantoor werken lijkt mij juist leuk, maar de mogelijkheid dat het ooit zal gaan tegenvallen is er natuurlijk altijd.
Ik studeer Human Resource Management. Grote kans dat ik in een kantoorsetting terecht kom.
pi_145516284
stationcar, carriere, kantoor, consultancy, netwerken, vertegenwoordiger

godverdomme ik word al depressief als ik dit topic lees
pi_145522210
wel herkenbaar... Al houd ik sowieso niet van een 40 uur werkweek :X
just give a second thought
what if we don't get caught...
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 12:09:32 #67
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_145526041
Herkenbaar...

En daar gaat het bedrijf in mee (gelukkig?) Volgende week een gesprek met ons Career Development Centre om te kijken wat ik kan, wat wil en wat ik daarvoor nodig heb. Ben benieuwd !
pi_145611604
Waarom wil iedereen altijd het 'meeste uit zichzelf halen' qua carriere?

Lekker een stressvolle baan kiezen met meer dan 40 uur waarbij je wellicht een paar honderd meer bruto per maand meeneemt, maar je wel de tyfus werkt en nog altijd loonslaaf bent?

TS, probeer je geestdodende werk eens 32 uur per week uit te voeren, dat scheelt al een hele hoop.

Een kantoorbaan is toch heerlijk, lekker op de automatisch piloot en 8 uur per dag zitten, afgewisseld met enige buitendienst.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_145611997
quote:
10s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Waarom wil iedereen altijd het 'meeste uit zichzelf halen' qua carriere?

Lekker een stressvolle baan kiezen met meer dan 40 uur waarbij je wellicht een paar honderd meer bruto per maand meeneemt, maar je wel de tyfus werkt en nog altijd loonslaaf bent?

TS, probeer je geestdodende werk eens 32 uur per week uit te voeren, dat scheelt al een hele hoop.

Een kantoorbaan is toch heerlijk, lekker op de automatisch piloot en 8 uur per dag zitten, afgewisseld met enige buitendienst.
Wat voor soort baan heb jij? ik ben ook wel een beetje aan het rondkijken wat ik tot men 70e wil blijven doen
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
  donderdag 16 oktober 2014 @ 19:33:47 #70
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_145612622
quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef cracktor het volgende:
Als je eens beschrijft wat je doet op je huidige baan, richting waar je heen wilt enzo..
Mij lijkt het heerlijk, elke maand loon, lekker op je computer dingen doen en surfen. En om 5 uur laat je je pen vallen en in je leasebak weer naar huis. Mooi leven!

Ik zou zelfstandig worden, of in je carriere of als bedrijf. Gewoon doen wat je leuk vind en kijken hoe je daarmee in een vraag kan voorzien. Werken op projectbasis kan motiverender werken, en anders omdat je gewoon geld moet hebben dat houd je ook wel wakker.

In jouw geval zou ik er tijdens je werk gewoon een 2e baan op na houden als je toch kan fokken kan je ook een website onderhouden.

Is de koffie wel te zuipen daar?
Het is ook een heerlijk leventje.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_145612833
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:19 schreef mergbot het volgende:

[..]

Wat voor soort baan heb jij? ik ben ook wel een beetje aan het rondkijken wat ik tot men 70e wil blijven doen
Ik ben zelf ook kantoorslaaf, voor 32 uur per week.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_145613082
quote:
3s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 19:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook kantoorslaaf, voor 32 uur per week.
Hm ok.........
Ik ben kantoorslaaf voor 50+ uur per week, een beetje wat je schetst.
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_145614158
Is het niet het bekende 'ik ben 30 en is dit het nou' syndroom? Word ik hier gelukkig van? Wil ik hier oud mee worden?

Ga eens vrijwilligerswerk doen, uiteenlopend, om andere takken van sport uit te proberen. Wie weet vind je zo wat je echt leuk vindt of kom je er juist achter dat je het heel goed hebt.

Ik werk 24 uur op kantoor en zo'n 20 tot 30 in de week als ZZP'er niet op kantoor. :) Heerlijk.
pi_145705312
fiscaal kan het ook lucratief zijn om naast je kantoorbaan (part time) een verliesgevende eenmanszaak (zzp) te runnen.
Oftewel je kan er een relatief dure hobby naast gaan runnen die misschien ooit nog wat gaat opleveren ook!
En ik heb het hier niet over belasting ontduiken, frauderen of iets anders ilegaals.
pi_145721945
Kom bij de Ns !
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 20 oktober 2014 @ 02:43:24 #76
321876 Cherna
Fuck the System
pi_145722666
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 01:29 schreef Geerd het volgende:
Kom bij de Ns !
Waarom niet. Prima werkgever. En je maakt nog wel eens wat mee.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_145723035
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 02:43 schreef Cherna het volgende:

[..]

Waarom niet. Prima werkgever. En je maakt nog wel eens wat mee.
Daarom zeg ik het ook, ik werk er zelf :P
Geen dag het zelfde!
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 20 oktober 2014 @ 09:42:27 #78
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_145725006
Wel een herkenbaarheid in dit topic!

quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef cracktor het volgende:
Als je eens beschrijft wat je doet op je huidige baan, richting waar je heen wilt enzo..
Mij lijkt het heerlijk, elke maand loon, lekker op je computer dingen doen en surfen. En om 5 uur laat je je pen vallen en in je leasebak weer naar huis. Mooi leven!
Wat ik zelf ervaar is dat het eerste deel zeker waar is :P In mijn baan wordt er echter ook verwacht dat je zo nu en dan avonddienst heb en een pieper hebt + storingsmail in de gaten houdt, Bij problemen moet je dan wel aan de bak. Kan ook in het weekend zijn. En hetgeen er tegenover staat is niets bijzonders :{ Dus pen laten vallen en terug in de leasebak is er niet altijd bij. Maar dat probeer ik altijd wel want ik werk hoofdzakelijk voor m'n salaris en niet omdat ik het werk zo leuk vindt. Vrij is vrij w/
quote:
Is de koffie wel te zuipen daar?
Zeer belangrijk inderdaad c_/
quote:
0s.gif Op donderdag 16 oktober 2014 20:12 schreef exode het volgende:
Is het niet het bekende 'ik ben 30 en is dit het nou' syndroom? Word ik hier gelukkig van? Wil ik hier oud mee worden?
Jup denk het wel. ZIt er zelf ook wel een beetje mee in m'n maag want echt boeiend vind ik m'n werk nu ook weer niet :')
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:46:20 #79
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_145728096
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 09:42 schreef RedFever007 het volgende:
Wel een herkenbaarheid in dit topic!

[..]

Wat ik zelf ervaar is dat het eerste deel zeker waar is :P In mijn baan wordt er echter ook verwacht dat je zo nu en dan avonddienst heb en een pieper hebt + storingsmail in de gaten houdt, Bij problemen moet je dan wel aan de bak. Kan ook in het weekend zijn. En hetgeen er tegenover staat is niets bijzonders :{ Dus pen laten vallen en terug in de leasebak is er niet altijd bij. Maar dat probeer ik altijd wel want ik werk hoofdzakelijk voor m'n salaris en niet omdat ik het werk zo leuk vindt. Vrij is vrij w/

[..]

Zeer belangrijk inderdaad c_/

[..]

Jup denk het wel. ZIt er zelf ook wel een beetje mee in m'n maag want echt boeiend vind ik m'n werk nu ook weer niet :')
Klinkt precies als ik. Werk is werk, maar bij mijn werk wordt er ook verwacht dat je regelmatig iets buiten werktijd doet en ben je toch verantwoordelijk voor het kunnen laten werken van het bedrijf waar je werkt. Ook moet je altijd maar rekening houden met bepaalde tijden waarop je bereikbaar bent, waardoor je dus niet kunt denken "ik begin vandaag een uurtje later" of "ik werk nu nog even door, dan kan ik morgen eerder naar huis". Maar dat ik nu vrolijk word van het vooruitzicht dit nog een 40 jaar te moeten doen, nou niet bepaald :{

En koffie :r
Don't let my username fool you...
pi_172217980
Hele grote kick!!
Dit was het best passende topic wat ik kon vinden...ik zit met eenzelfde probleem als de TS.

Saaie kantoorbaan (applicatiebeheer) en ik heb weinig mensen om me heen, er gebeurt weinig, geen actie. Ik mis de drukte om me heen van mensen. Ben al eens van de ene instelling naar de andere gegaan, misschien dat dat zou helpen, maar helaas.
Daarbij breng ik mijn kinderen naar de opvang terwijl ik iets doe waar ik geen voldoening en nieuwe energie uit kan halen. Ik wil iets compleet anders!! (Het liefst bleef ik fulltime thuis, maar dat kan alleen als ik de Loterij win).
En ik weet dat ik iets anders wil, maar ben ook een twijfelaar. Durf ik dat wel aan?

Iemand hier nog meer ervaring mee?? Misschien dat de TS nog iets te vertellen heeft?
pi_172220176
nee ik herken niet dat je nog 40 jaar moet werken
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_172220361
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_172220469
Beter word je machinist. ✌
  donderdag 6 juli 2017 @ 17:32:43 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172220590
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 16:10 schreef Koningin het volgende:
Hele grote kick!!
Dit was het best passende topic wat ik kon vinden...ik zit met eenzelfde probleem als de TS.

Saaie kantoorbaan (applicatiebeheer) en ik heb weinig mensen om me heen, er gebeurt weinig, geen actie. Ik mis de drukte om me heen van mensen. Ben al eens van de ene instelling naar de andere gegaan, misschien dat dat zou helpen, maar helaas.
Daarbij breng ik mijn kinderen naar de opvang terwijl ik iets doe waar ik geen voldoening en nieuwe energie uit kan halen. Ik wil iets compleet anders!! (Het liefst bleef ik fulltime thuis, maar dat kan alleen als ik de Loterij win).
En ik weet dat ik iets anders wil, maar ben ook een twijfelaar. Durf ik dat wel aan?

Iemand hier nog meer ervaring mee?? Misschien dat de TS nog iets te vertellen heeft?
Hi! Check! :Y

Ik hoop over een jaar of 3 een overstap te kunnen maken, dan zijn de kindjes groot genoeg, maar voor nu... Doorbijten en buffelen. :{

(Daar heb je geen reet aan hoor, maar ik herken het wel enorm!)
***
  donderdag 6 juli 2017 @ 19:55:58 #85
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_172223967
Nou TS, ik heb geen zin om het hele topic tot zover door te lezen, en heb het alleen bij de openingspost gehouden.
Ten eerste zit je hier op FOK! al helemaal verkeerd met zo'n post. Bij de autistische meerderheid hier is elke baan waarbij je niet full time achter de computer zit minderwaardig.
Ten tweede: ? Tsja, meer weet ik ook niet.
pi_172226562
quote:
9s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:49 schreef David_Brent het volgende:
:W Zijn er hier mensen die net als TS 8 uur per dag achter hun PC zitten te werken (en FOK!ken B-) ) maar eigenlijk zoiets hebben van "Prffff ik word er kotsmisselijk van. het werk is geestdodend, saai en ik vind er totaal geen uitdaging in?"

Zelf loop ik hier de laatste tijd mee rond :{ Behoorlijk kut want ik ben niet echt gemotiveerd meer, een bore-out las ik ergens op internet.

Misschien een carrièreswitch als optie al weet ik dan niet exact wat ik dan wel wil. Mijn ideale baan zou een combi zijn van kantoorwerk en niet-zittend werk (50/50 zittend achter de PC/"in het veld"/onderweg) .

Vooral omdat ik verwacht nog 40 jaar :o te moeten werken tot m'n 70e leek mij dit een goed moment om na te denken over de toekomst. 40 uur per week op m'n luie reet verveelt snel (en is verre van gezond) :{

Nu de vraag: Wie herkent dit? En wat te doen?
Ervaringen zijn welkom! :)

Ja dit is een kloon :)
Ik ben net begonnen als vastgoedmanager buitendienst en het is echt geweldig. Ik zit hiervoor ook heel veel op kantoor en ik vind deze uitdaging en afwisseling geweldig. Wel ben ik ongeveer 12 uur per week op kantoor, de ultieme sweet spot wat mij betreft.

Ik zou nu echt niet anders willen, al was ik vanmorgen wel om 8 uur van huis weg en pas 9 uur thuis, dus met een gezin is het niet aan te raden.
x
pi_172233804
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 17:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hi! Check! :Y

Ik hoop over een jaar of 3 een overstap te kunnen maken, dan zijn de kindjes groot genoeg, maar voor nu... Doorbijten en buffelen. :{

(Daar heb je geen reet aan hoor, maar ik herken het wel enorm!)
Welke overstap wil je gaan maken?
  vrijdag 7 juli 2017 @ 07:49:34 #88
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172234319
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 05:35 schreef Koningin het volgende:

[..]

Welke overstap wil je gaan maken?
Naar de uitvaartbranche, die blijft trekken. Even wachten tot de kinderen oud genoeg zijn om onverwachts even alleen thuis te blijven tot papa thuis is etc. :Y
***
pi_172314477
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 07:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Naar de uitvaartbranche, die blijft trekken. Even wachten tot de kinderen oud genoeg zijn om onverwachts even alleen thuis te blijven tot papa thuis is etc. :Y
Uitvaartbranche is hier ook nog steeds herkenbaar om naar over te stappen, maar nu helaas nog niet mogelijk.
  maandag 10 juli 2017 @ 12:19:16 #90
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172315138
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 07:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Naar de uitvaartbranche, die blijft trekken. Even wachten tot de kinderen oud genoeg zijn om onverwachts even alleen thuis te blijven tot papa thuis is etc. :Y
Een vriendin van mij wil ook al jaren de uitvaartbranche in, ze is zelfs zo ver gegaan dat ze een aantal vrienden op sleeptouw heeft genomen naar een uitvaartmuseum en ons heeft gepolst _O-. Ik vind het een droevig maar (als de uitvaart goed gaat) een voldoenend beroep denk ik.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 10 juli 2017 @ 12:23:57 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172315230
Ik heb 10 jaar geleden de opleiding gedaan en wil het nog steeds heel erg graag, er kwamen alleen kinderen tussendoor en dat is vrijwel niet te combineren.

Ik denk inderdaad dat het een beroep is dat veel voldoening kan geven en ik ben een echte doener en regelaar, dus dat past wel.

Nu organiseer ik een groot internationaal congress, veelal via de mail met dan een paar keer per jaar real life contact, ik snak derhalve naar persoonlijk contact, korte lijnen en vooral korte deadlines, in plaats van 2-3 jaar per keer aan een project te werken.
***
  maandag 10 juli 2017 @ 12:37:56 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_172315489
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:23 schreef Brighteyes het volgende:
deadlines
;(. ( Sorry :@ ), verder wel eens met je post.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 10 juli 2017 @ 14:42:05 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172318420
Whehehe
***
pi_172319329
Ik doe nu ook veel te veel via de mail en op afstand.
Ik wil graag mensen om mij heen!
  maandag 10 juli 2017 @ 15:34:41 #95
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_172319631
Ik heb ook een kantoorbaan en verveel mij soms ook. Nu na 11 jaar dezelfde job.
Dat weet mijn leidinggevende ook, en samen zijn wij aan het kijken waar ik dingen kan oppakken om zo weer uitdaging te krijgen. Heb ik dat gevoel niet over pak weg een jaar... :W
Maar dat weten zij dan weer niet. *)
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 21:30:43 #96
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172373745
Herken het wel. Soms gewoon eens van baan switchen wil wel helpen :)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:49:16 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172374411
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:30 schreef Renesite het volgende:
Herken het wel. Soms gewoon eens van baan switchen wil wel helpen :)
Zonder het topic te willen kapen kan ik wel zeggen dat 'soms gewoon' niet zo eenvoudig is na 19 jaar bij dezelfde organisatie. Iets met gouden kooitjes enzo. ;)
En dat ik dus al 19 jaar werk doe wat heel specifiek is voor deze functie bij deze organisatie en ik dus geen flauw idee heb hoe ik dat naar iets anders kan vertalen.

Elk verzoek tot het doen van een opleiding wordt stelselmatig genegeerd. ;) En ja, dat zou ik ook prima zelf kunnen betalen als ik het zo belangrijk vind. Maar ja... je kent het he... financieel heb ik andere prioriteiten (gehad). :') En zo hou je jezelf ook vast ergens op een plek. :@
***
  Moderator woensdag 12 juli 2017 @ 21:52:11 #98
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_172374523
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 21:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zonder het topic te willen kapen kan ik wel zeggen dat 'soms gewoon' niet zo eenvoudig is na 19 jaar bij dezelfde organisatie. Iets met gouden kooitjes enzo. ;)
En dat ik dus al 19 jaar werk doe wat heel specifiek is voor deze functie bij deze organisatie en ik dus geen flauw idee heb hoe ik dat naar iets anders kan vertalen.

Elk verzoek tot het doen van een opleiding wordt stelselmatig genegeerd. ;) En ja, dat zou ik ook prima zelf kunnen betalen als ik het zo belangrijk vind. Maar ja... je kent het he... financieel heb ik andere prioriteiten (gehad). :') En zo hou je jezelf ook vast ergens op een plek. :@
Mee eens mee eens... Daarom nu zoekende net voor mijn 30e waarbij parter vast en voldoende inkomen heeft zodat een potje gebroken kan worden. Maar de angst dat je een baan daarna kwijtraakt is eentje die je wel eens moet nemen om niet stik ongelukkig te blijven.

(voordeel is dat ik vanuit een zilveren kooitje nog een gouden kooitje moet vinden)
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 12 juli 2017 @ 21:53:40 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172374583
Helemaal met je eens. Maar goed, ook dan komt dus de vraag om de hoek 'wat wil ik dan gaan doen' Dat is dus voor mij heel graag die uitvaart, maar daar moet ik echt nog een jaar of 3 mee wachten tot mijn kinderen ietsje ouder zijn. En dus blijf ik denk ik toch maar hangen. :@
***
pi_172378536
BI consultant, mix van oeverloos lullen, rapportages opstellen, databases uitspitten en af en toe een vuist tot aan de elleboog bij het MT in de reet stoppen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')