Gelijk in het begin van 't spel een consultant met een groep jonge doctertjes in een lokaal dumpen en je hebt er genoeg
quote:Klinkt goed
Op woensdag 30 oktober 2002 19:57 schreef Num het volgende:
Inderdaad dat is je opslossing voor je chirurgenprobleem!Gelijk in het begin van 't spel een consultant met een groep jonge doctertjes in een lokaal dumpen en je hebt er genoeg
* heaven7 gaat het gelijk ff uitproberen
quote:Dat is alleen maar iemand die voor de klas mag/kan staan, en hoe je dat kunt zien heb ik al verteld
Op woensdag 30 oktober 2002 21:38 schreef Cici het volgende:
Volgens mij ben ik blind ofzo, maar hoe zie je nu wie een consultance is.
Is dat nu gewoon een chirurg, psychiater of een researcher?
Je gaat over dat balkje heen waar dat autootje ed instaan en dat moet het erbij staan, maar je kan ook dokter voor dokter in dat klaslokaal zetten en kijken welke voor de klas gaat staan en welke er gaat zitten om te leren, net zo makkelijk eigenlijk.
Maar goed, ik prop alle dokters wel in dat lokaaltje en dan zie ik het wel.
Thnx voor jullie geduld
Oh en nog een tip: Laat bij het begin bij je GP's (altijd min. 2 bouwen) en je General Diag en Cardio, ruimte over en bouw je Clinics en Operatie unit een stukje verderop. Bouw dan later je X-Ray en Scanner naast je GP's, je patienten moeten nadat ze gescand of geX-rayd altijd weer terug naar een GP namelijk. Anders moeten ze weer het halve gebouw doorlopen...
Als je doktertjes lang in een lokaal laat zitten bij een consultant met een bepaalde skill (chirurg, onderzoeker of die andere) dan leren ze die skill. Ook als je doktertjes les geeft door een consultant zonder skill, dan worden ze vanzelf consultant, en kunnen ze dus weer les gaan geven in hun eigen skill.
Als je dus een junior surgeon hebt, en je stouwt hem lang genoeg in een leslokaal, dan wordt ie vanzelf consultant surgeon, en kan ie dus les in surgery gaan geven.
Als een dokter consultant is geworden verlaat ie automatisch het leslokaal, want een consultant kan niet verder leren
weet iemand toevallig wat die insurance dingen ermee te maken hebben bij financial advisor?
quote:Ik begrijp niet wat je bedoeld?
Op vrijdag 1 november 2002 21:59 schreef Quintony het volgende:
Heb het spel ook maar weer eens uit de kast gevist...weet iemand toevallig wat die insurance dingen ermee te maken hebben bij financial advisor?
quote:bij de financial manager heb je aan de rechterkant van die grafiekjes met de hoeveelheid geld die je nog krijgt van verzekeringsmaatschappijen. Boven het rentepercentage en de inflatie.
Op zaterdag 2 november 2002 19:39 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ik begrijp niet wat je bedoeld?
Ik heb dus geen idee hoe ik dat geld kan krijgen.
quote:hoe denk je dat jouw huisarts betaald krijgt als jij langskomt??
Op zondag 3 november 2002 01:04 schreef Quintony het volgende:[..]
bij de financial manager heb je aan de rechterkant van die grafiekjes met de hoeveelheid geld die je nog krijgt van verzekeringsmaatschappijen. Boven het rentepercentage en de inflatie.
quote:Sorry, dat weet ik ook niet. Maar is dat nodig dan? Ik heb tot nu toe alle levels nog gehaald en ik heb me er eerlijk gezegd nog nooit mee bezig gehouden
Op zondag 3 november 2002 01:04 schreef Quintony het volgende:[..]
bij de financial manager heb je aan de rechterkant van die grafiekjes met de hoeveelheid geld die je nog krijgt van verzekeringsmaatschappijen. Boven het rentepercentage en de inflatie.
quote:Niet echt, maarja is wel leuk om te weten.
Op zondag 3 november 2002 14:46 schreef heaven7 het volgende:[..]
Sorry, dat weet ik ook niet. Maar is dat nodig dan? Ik heb tot nu toe alle levels nog gehaald en ik heb me er eerlijk gezegd nog nooit mee bezig gehouden
Maar nu start ik m in XP Pro op.. Loopt ie onwijs langzaam. Alle soorten van compatibiliteits modus al geprobeerd en nog steeds geen resultaat.. Iemand nog een idee? Mijn pc specs trekken dit spel wel voordat je van die wijze onnodige opmerkingen krijgt...
quote:Hm dat betekent toch dat je het level verloren hebt.
Op maandag 28 oktober 2002 14:08 schreef heaven7 het volgende:
Ja uhm, het spel stopt er uit zichzelf gewoon mee zeg maar, en dan ga je een wctje door en de deur gaat open en daar zit "jij" de directeur ofzo van het ziekenhuis, die trekt een verschrikte kop, er wordt een foto gemaakt en er verschijnt een krant en dat was het, je hebt dus gefaald zeg maar en je kan weer overnieuw beginnen.Iets duidelijker nu?
quote:Lekkere smilies, ik heb nu dus echt alles afgezocht, en ik heb nog geeeen idee.
Op donderdag 12 juni 2003 15:38 schreef HomerJ het volgende:
O+ThemeO+HospitalO+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |