abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 september 2014 @ 15:35:28 #1
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145021336


Platform:Playstation 3, box 360, Playstation 4 en Xbox One

Onder de Traveler, een zwevende bol ter grootte van een stad, houdt de mensheid zich verscholen. Een zonnestelsel vol vijanden moet echter verkend worden, dus jij, Guardian van de laatste veilige stad op aarde, moet de mensheid helpen in opstand te komen met behulp van je ongelooflijke krachten. Creëer een personage, verdedig onze Stad, versla onze vijanden en eis alles op dat we ooit verloren hebben.


- Release datum: 9 september, 2014
- De Fok! clan: https://www.bungie.net/en/Clan/Detail/117626
  maandag 29 september 2014 @ 17:26:46 #2
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_145025172
Er moet een rating systeem komen, dit moet voor pvp en pve gelden.

Minder noobs = meer fun voor mij.

Minder gejank om de oh zo sterke wapens van mensen :'). Misschien komt het omdat je een total noob bent? Dat het spel reptitive is is een feit. Dan moet je dit soort spellen ook niet spelen als je daar gewoon niet van houdt. Niet achteraf klagen, ja ik moet te veel grinden.

Want dat hoorde je te weten.

Vault of Glass is daarin tegen wel een ontzettend leuke raid. Het is wel jammer dat er maar twee bazen zijn. Ik hoop dat Bungie hier verandering in gaat brengen bij de volgende DLC's.

Dat Destiny een levensduur heeft van 8 jaar (nee geen tien jaar want het contract is ingegaan in 2012). Vind ik zeer onwaarschijnlijk, want de gratis content die uitkomt valt zwaar tegen. Hierover heb ik mijn mening gebaseerd op de Queen event die nu aan de gang is. Het enige wat er is verandert is dat er een plek open is in Tower. Dit had Bungie veel slimmer kunnen aanpakken door world bosses toe te voegen in het spel. Die je met minimaal 20 man neer moest halen. Beetje Guild wars 2 idee, dit viel namelijk erg in de smaak bij gamers.

Voor de rest speel ik ook wel weer wat minder, want ik sta nu vast in het spel. Ik heb raid gear nodig om verder te kunnen levelen. Dat is ook een min punt, want de eckte eckte bazen die wel wat kunnen worden zwaar tegengehouden door Bungie. Nou ja Bungie, Activision heeft Bungie vaak content laten weghalen, omdat ''10 jaar plan''. Wat het spel echt heel hard naar beneden heeft gehaald.

Het begin van de twee weken heb ik mij zwaar vermaakt, maar ik ben bang dat dit op Diablo begint te lijken en mij maar 1 á 2 weken bezig kan houden en vervolgens weer een break neem. Ik zal alsnog elke week de raid doen en op hard mode uitspelen. Maar daarna wacht ik de DLC's rustig af.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 29 september 2014 @ 23:05:37 #3
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145038116
Nice, vandaag weer wat VoG progress gemaakt op Atheon, en de Nightfall gedaan voor het eers *O*
pi_145046823
Ik heb het spel een paar dagen maar begin het langzaam wel te snappen nu. Één vraagje. Ik was laatst met m'n zwager aan het spelen in een fireteam, dus met z'n tweeën een beetje missies doen, en toen zaten we op een duur in een missie waarbij een rank 29 (we zijn nu zelf 9 en 10) alles voor onze neus afknalde en eigenlijk ons spel een beetje doodgooide. :9

Is het normaal dat er 'vreemde' spelers bij je in een missie zitten? En kun je dat uitzetten?
pi_145046923
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:56 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb het spel een paar dagen maar begin het langzaam wel te snappen nu. Één vraagje. Ik was laatst met m'n zwager aan het spelen in een fireteam, dus met z'n tweeën een beetje missies doen, en toen zaten we op een duur in een missie waarbij een rank 29 (we zijn nu zelf 9 en 10) alles voor onze neus afknalde en eigenlijk ons spel een beetje doodgooide. :9

Is het normaal dat er 'vreemde' spelers bij je in een missie zitten? En kun je dat uitzetten?
Er zijn in missies altijd een aantal open gebieden (de Patrol gebieden) waar iedereen in rondloopt. Daar ga je doorheen waarna je weer een missie-specifiek afgesloten geheel hebt waar je dan weer alleen met je fireteam in zit.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145047213
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 10:59 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Er zijn in missies altijd een aantal open gebieden (de Patrol gebieden) waar iedereen in rondloopt. Daar ga je doorheen waarna je weer een missie-specifiek afgesloten geheel hebt waar je dan weer alleen met je fireteam in zit.
Dat verklaart dat hij ineens weer weg was ook, thanks!
pi_145049024
Nog één vraagje: Heeft het nut om meerdere boots / armor / helmets / gloves te bewaren etc. als je sterkere hebt gekregen?

Ik weet niet of dat kapot kan waardoor een backup wel handig zou zijn bijv.
pi_145049080
Nogmaals, iemand ervaring met HD recorders? Welke zouden jullie mij aanraden voor de PS4?

Wil graag Destiny content uploaden naar mijn YouTube channel.
  dinsdag 30 september 2014 @ 12:57:58 #9
194233 Friday12
Originele kloon
pi_145051013
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Nogmaals, iemand ervaring met HD recorders? Welke zouden jullie mij aanraden voor de PS4?

Wil graag Destiny content uploaden naar mijn YouTube channel.
capture card?
pi_145051122
Voor de ervaren spelers, is dit een game die je gewoon 4 uurjtes per week ff kunt oppakken zoals call of duty? Ik game echt heel weinig en als ik game wil ik er gewoon snel inzitten, console starten, team deathmatch, bam. Is destiny ook zo te spelen of is het meer zoals Skyrim, iets waar je echt lange sessies voor moet plannen?
pi_145051843
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 13:01 schreef videonatic het volgende:
Voor de ervaren spelers, is dit een game die je gewoon 4 uurjtes per week ff kunt oppakken zoals call of duty? Ik game echt heel weinig en als ik game wil ik er gewoon snel inzitten, console starten, team deathmatch, bam. Is destiny ook zo te spelen of is het meer zoals Skyrim, iets waar je echt lange sessies voor moet plannen?
Kan prima, al is in het begin gear sprokkelen wel handig :D.

Straks wilde ik even mijn 100 punten in de crucible halen, moest er nog 9, vervolgens even weg, kom ik terug, stats gereset :'( :{ }:| -O-
  dinsdag 30 september 2014 @ 13:43:53 #12
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145052391
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145052669
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Nogmaals, iemand ervaring met HD recorders? Welke zouden jullie mij aanraden voor de PS4?

Wil graag Destiny content uploaden naar mijn YouTube channel.
Er zit toch een optie om te recorden in de ps4 ingebouwd. Die kun je toch ook gwn gebruiken, of heb ik het mis?
Ik ben geil
  Redactie Frontpage dinsdag 30 september 2014 @ 13:55:17 #14
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_145052739
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Nogmaals, iemand ervaring met HD recorders? Welke zouden jullie mij aanraden voor de PS4?

Wil graag Destiny content uploaden naar mijn YouTube channel.
Twitch?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_145052761
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:05 schreef Stevenzenl het volgende:
Nogmaals, iemand ervaring met HD recorders? Welke zouden jullie mij aanraden voor de PS4?

Wil graag Destiny content uploaden naar mijn YouTube channel.
heb je geen google?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_145052962
Ik vroeg om tips wat betreft HD recorders.

Via Twitch zou ik eventueel kunnen streamen, vervolgens de bestanden downloaden en deze daarna renderen omdat het .flv bestanden zijn. Hierdoor ben ik véél te lang, en omslachtig bezig.

Ik wil gewoon graag montage's en dergelijke maken, hierdoor is het gebruik van een HD recorder vele malen makkelijker, alleen vroeg ik me dus af of iemand hier ervaring mee heeft.

@Teun, je doet je username eer aan.
pi_145053121
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:03 schreef Stevenzenl het volgende:

Ik wil gewoon graag montage's en dergelijke maken, hierdoor is het gebruik van een HD recorder vele malen makkelijker, alleen vroeg ik me dus af of iemand hier ervaring mee heeft.

Eerder had je het alleen over uploaden; dit verandert e.e.a. nogal ;)

Hier staan wat ervaringen:
http://community.eu.plays(...)eadset/td-p/21351189
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145053268
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Eerder had je het alleen over uploaden; dit verandert e.e.a. nogal ;)

Hier staan wat ervaringen:
http://community.eu.plays(...)eadset/td-p/21351189
Thanks
pi_145053317
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:13 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Thanks
Dat had je dus zelf met google ook kunnen vinden..... kun je me wel een kneus noemen, zelf ben je een luie draak maar je doet zo je usericon wel eer aan!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_145053330
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:13 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Thanks
En dat zonder ps4 of capture card ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_145053456
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:14 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dat had je dus zelf met google ook kunnen vinden..... kun je me wel een kneus noemen, zelf ben je een luie draak maar je doet zo je usericon wel eer aan!
Ik ben aan het werk ;)
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:46:18 #22
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145054385
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:03 schreef VMSDKR het volgende:
Nog één vraagje: Heeft het nut om meerdere boots / armor / helmets / gloves te bewaren etc. als je sterkere hebt gekregen?

Ik weet niet of dat kapot kan waardoor een backup wel handig zou zijn bijv.
Nope, zeker tijdens het levelen niet.

Daarna bij legendary gear etc heb je nog verschillende stats en perks die een verschillende speelstijl mogelijk maken, dus daar kan het nuttig zijn.
pi_145055047
Kom maar op met die patch!
  dinsdag 30 september 2014 @ 15:29:46 #24
194233 Friday12
Originele kloon
pi_145055704
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 15:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kom maar op met die patch!
Komt niet vandaag :(

Net zelfde chest uit nightfall(exotic) die ik al had -O-
pi_145059624
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:46 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Nope, zeker tijdens het levelen niet.

Daarna bij legendary gear etc heb je nog verschillende stats en perks die een verschillende speelstijl mogelijk maken, dus daar kan het nuttig zijn.
Zag net inderdaad dat het een en ander ook te upgraden is. Thanks!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')