abonnement Unibet Coolblue
pi_144818461



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_144818774
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:07 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Ben een die-hard en heb 'm afgekeken.
Conclusie: koop gewoon de goedkope SJ4000 zonder Wifi. :Y

Niet dat ik überhaupt zo'n ding ga kopen, maar goed.
Ik geloof hem op zijn woord dus echt maar 25 seconden gekeken :P
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:44:21 #3
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144819359
Damn, Chinezen snappen soms echt geen snars van Engels. _O-
Probeer ik om een foto te vragen, krijg ik alleen beetje antwoorden als: Yes friend.
Of ze zeggen dat ze hem gestuurd hebben, dan vraag ik waarnaartoe, krijg ik: Yes.

:')
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:45:35 #4
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_144819390

;(
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
  dinsdag 23 september 2014 @ 12:46:18 #5
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144819408
Sst!
pi_144819523
Ik zit er wel aan te denken om de versie met Wifi aan te schaffen.
via banggood: sj4000 66,40 euro en met wifi 82,01 euro.

Of ik die wifi functie veel ga gebruiken... dunno..
Maar zou het jammer vinden dat ik het straks wel nodig heb en het kan niet ;)

Camera zelf lijkt me wel tof om wat mee te gaan filmen tijdens het mountainbiken / motorrijden of zwemmen met mijn dochtertje van bijna 3 maand oud :)
pi_144819976
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:50 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om de versie met Wifi aan te schaffen.
via banggood: sj4000 66,40 euro en met wifi 82,01 euro.

Of ik die wifi functie veel ga gebruiken... dunno..
Maar zou het jammer vinden dat ik het straks wel nodig heb en het kan niet ;)

Camera zelf lijkt me wel tof om wat mee te gaan filmen tijdens het mountainbiken / motorrijden of zwemmen met mijn dochtertje van bijna 3 maand oud :)
Ik heb er zelf geen 1 maar begreep wel uit mijn omgeving dat live meekijken (op een Android/iOS toestel) soms wel heel erg fijn kan zijn (ipv op het apparaat zelf - piepklein schermpje) :) Ook kun je hiermee remote foto's en videos maken.

quote:
16s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:45 schreef tokko1 het volgende:
[ afbeelding ]
;(
Godsamme! :(
pi_144820001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 12:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ik geloof hem op zijn woord dus echt maar 25 seconden gekeken :P
That's all it takes.

Camera is gewoon precies gelijk, alleen heb je nu dus de mogelijkheid om op je mobiel/tablet wat instellingen te wijzigen (niet nuttig; ding stel je 1x in op 1080p en je bent klaar) en eventueel de filmpjes te streamen of downloaden naar je mobiel/tablet.
De app daarvoor is echter vrij slecht (mogelijk nog updates die de boel verbeteren) dus die ¤20 kun geloof ik net zo goed in je zak houden.
Vraag me af wat het bereik is; de SJ4000 zet dus een wifi-spot op. Bereik kan nooit zo heel groot zijn lijkt me...

Mochten ze nou een afstandsbediening (een voor om je pols) erbij hebben gedaan dan was het wel erg interessant geweest. Met een 4/5-punts gordel om kun je niet meer bij je camera die achter je op de H-frame staat. ;)

Oh, en de toekomstige varianten zullen allemaal voorop SJCam hebben staan.
pi_144820927
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:05 schreef NX het volgende:

[..]

Ik heb er zelf geen 1 maar begreep wel uit mijn omgeving dat live meekijken (op een Android/iOS toestel) soms wel heel erg fijn kan zijn (ipv op het apparaat zelf - piepklein schermpje) :) Ook kun je hiermee remote foto's en videos maken.

[..]

Godsamme! :(
mij lijkt het ook fijn, stel je voor dat je hem voorin je auto zet om jezelf te filmen.
kan je op je telefoon / tablet kijken of het beeld goed staat.
Zelfde achterop de motor, als je afstapt komt je zadel weer omhoog.

Denk dat het toch de versie met wifi gaat worden :)
pi_144821047
Net deze besteld bij everkopen.com

Ik wou er een plaatje bijdoen maar zelfs dat word gecensord :6

Ben al een tijdje op zoek naar draadloze oordopjes, en het feit dat ze bluetooth 4.0 hebben trok me over de streep.

Maargoed ik zal m'n verwachtingen niet al te hoog stellen :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:05:29 #11
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144821844
Ik heb een paar dagen terug iets besteld voor 32 euro, maar heb me niet echt ingelezen wat betreft de douane regels :P :'). Opzich is het niet zo'n ramp als ik moet bijbetalen, pakket is voor iemand anders. Maar hoevaak hebben jullie het bericht gekregen dat er bijbetaald moest worden? Leukste zou zijn als het namelijk zo door de douane kwam, zonder extra kosten.
pi_144821923
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:05 schreef .Neovo. het volgende:
Ik heb een paar dagen terug iets besteld voor 32 euro, maar heb me niet echt ingelezen wat betreft de douane regels :P :'). Opzich is het niet zo'n ramp als ik moet bijbetalen, pakket is voor iemand anders. Maar hoevaak hebben jullie het bericht gekregen dat er bijbetaald moest worden? Leukste zou zijn als het namelijk zo door de douane kwam, zonder extra kosten.
Hoe is het verzonden en wat voor iets is het?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:34:30 #13
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144822784
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Hoe is het verzonden en wat voor iets is het?
http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-932478.html
Een beveilingscamera, wordt volgens mij zo in de doos verzonden. En met Free Shipping.
pi_144822873
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:34 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

http://www.banggood.com/E(...)Camera-p-932478.html
Een beveilingscamera, wordt volgens mij zo in de doos verzonden. En met Free Shipping.
Tja, zijn wel grotere pakketjes. Maar met free shipping is het een kleine kans. Zelf nog nooit iets eruit gepikt (altijd met de goedkoopste optie verzonden)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 23 september 2014 @ 14:39:12 #15
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144822941
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:37 schreef rene90 het volgende:

[..]

Tja, zijn wel grotere pakketjes. Maar met free shipping is het een kleine kans. Zelf nog nooit iets eruit gepikt (altijd met de goedkoopste optie verzonden)
Het was ook mogelijk om Direct Mail te gebruiken, was ook gratis. Maar is de kans dan hoger om te worden gepakt? Pakket is namelijk wel sneller in NL.
pi_144823031
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:39 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Het was ook mogelijk om Direct Mail te gebruiken, was ook gratis. Maar is de kans dan hoger om te worden gepakt? Pakket is namelijk wel sneller in NL.
postnl direct mail / andere free shipping maakt weinig uit volgens mij, je kan gewoon pech hebben. En tja, als je een horloge hebt is dat makkelijker als lage waarde te bestempelen dan electronica in een grote doos bijvoorbeeld. Ik heb nu een horloge die 30 euro kost, maar in een gewone envelop verzonden (dus niet een specifiek horloge doosje) en wel gewoon erop dat het een horloge is van 10 dollar. Dat is 'aannemelijk' zeg maar. Als je een grote doos hebt met 'armbandje' erop, tja.

Hoewel ik me afvraag of ze uberhaupt op die beschrijvingen kijken maar eerder gewoon een x aantal pakketjes eruit vissen willekeurig en die checken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144823955
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 13:38 schreef Ballsofsteel het volgende:
Net deze besteld bij everkopen.com

Ik wou er een plaatje bijdoen maar zelfs dat word gecensord :6

Ben al een tijdje op zoek naar draadloze oordopjes, en het feit dat ze bluetooth 4.0 hebben trok me over de streep.

Maargoed ik zal m'n verwachtingen niet al te hoog stellen :P
Ik heb zelf deze (http://www.**********.com/product570700.html) besteld en vandaag binnen gekregen.
Korte review: Goed bluetooth bereik en snel contact met je telefoon.
Geluid is erg goed als maar als hij erg hard staat is het minder maar nogsteeds niet afschuwelijk.
Het is dus zeker een goed ding voor de prijs en aangezien je hetzelfde merk hebt besteld maar duurder zal die van jouw ook wel goed zijn :)
pi_144824257
Shiz, graag jou mening over de geluidskwaliteit? :D
Is back
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:44:04 #19
327191 RobertNL
For your gear.
pi_144825020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

postnl direct mail / andere free shipping maakt weinig uit volgens mij, je kan gewoon pech hebben. En tja, als je een horloge hebt is dat makkelijker als lage waarde te bestempelen dan electronica in een grote doos bijvoorbeeld. Ik heb nu een horloge die 30 euro kost, maar in een gewone envelop verzonden (dus niet een specifiek horloge doosje) en wel gewoon erop dat het een horloge is van 10 dollar. Dat is 'aannemelijk' zeg maar. Als je een grote doos hebt met 'armbandje' erop, tja.

Hoewel ik me afvraag of ze uberhaupt op die beschrijvingen kijken maar eerder gewoon een x aantal pakketjes eruit vissen willekeurig en die checken.
Denk ook wel op afmeting. Afgelopen vrijdag nog (weer) een pakket met douanetape er op :P
Tot nu toe een keer wat gehad, aantal voorbeelden:
- Zakmes - Niet groot, maar wel aan (strenge) regels gebonden
- Laptoptas (groot)
- Die breekarmbandjes prijsfaal van BIC (nog steeds voor 1.000 kinderfeestjes voorraad _O- )
- Screenprotectors + andere zooi (ook groot pakket)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_144826966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:44 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Denk ook wel op afmeting. Afgelopen vrijdag nog (weer) een pakket met douanetape er op :P
Tot nu toe een keer wat gehad, aantal voorbeelden:
- Zakmes - Niet groot, maar wel aan (strenge) regels gebonden
- Laptoptas (groot)
- Die breekarmbandjes prijsfaal van BIC (nog steeds voor 1.000 kinderfeestjes voorraad _O- )
- Screenprotectors + andere zooi (ook groot pakket)
Iets wat groot is zal wel iets van waarde in zitten is de redenatie natuurlijk. Ik denk trouwens ook dat ze checken op tracking nummer? Zij weten toch ook wel dat alles van een beetje waarde een tracking mee krijgt?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_144827250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets wat groot is zal wel iets van waarde in zitten is de redenatie natuurlijk. Ik denk trouwens ook dat ze checken op tracking nummer? Zij weten toch ook wel dat alles van een beetje waarde een tracking mee krijgt?
Nou ja, op mijn SJ4000 stond een waarde van $21,84. Die ging er ook gewoon doorheen, ook al kostte 'ie echt 67 euro :P
Don't let my username fool you...
  dinsdag 23 september 2014 @ 17:45:12 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_144828591
Powerbanks binnen van banggood. 11 september besteld.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:03:35 #23
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144830747
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Iets wat groot is zal wel iets van waarde in zitten is de redenatie natuurlijk. Ik denk trouwens ook dat ze checken op tracking nummer? Zij weten toch ook wel dat alles van een beetje waarde een tracking mee krijgt?
Die van mij zit geen tracking op. :7
  dinsdag 23 september 2014 @ 19:05:27 #24
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_144830801
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:45 schreef Catch22- het volgende:
Powerbanks binnen van banggood. 11 september besteld.
Hoeveel "vermogen" hebben ze? Heb nu eentje van 2300mah volgens mij, maar een tablet krijgt ie er niet mee vol. Ding kwam ook bij Kruidvat weg, maar zie dat veel Chinese shops exact hetzelfde model hebben. (voordat ik achter die Chinese websites kwam)
pi_144830940
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef .Neovo. het volgende:

[..]

Hoeveel "vermogen" hebben ze? Heb nu eentje van 2300mah volgens mij, maar een tablet krijgt ie er niet mee vol. Ding kwam ook bij Kruidvat weg, maar zie dat veel Chinese shops exact hetzelfde model hebben. (voordat ik achter die Chinese websites kwam)
10400 mAh, coda acc75a bij banggood voor 19.59 dollar komt hij dan op, verzenden via nl directmail.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')