abonnement Unibet Coolblue
pi_6487600
Vervolg van:
Zwangerschap en kindertjes deel 33!
Zwangerschap en Kindertjes deel 32
Zwangerschap en kindertjes..... deel 31
Zwangerschap & kindertjes deel 30
Zwangerschap en kindertjes deel 29!
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 28
zwangerschap en kinderen deel 27
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 26
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 25
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23
Zwangerschap en kindertjes....deel 22
Zwangerschap en kindertjes..... deel 21
Zwangerschap en kindertjes..... deel 20
Zwangerschap en kindertjes.....deel 19
Zwangerschap en kindertjes.....deel 18
Zwangerschap en kindertjes.....deel 17
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 15 (!!!)
Zwangerschap en kindertjes.....deel 14
Zwangerschap en kindertjes ... deel 13!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 12
Zwangerschap en kindertjes deel 11
Zwangerschap en kindertjes.....deel 10
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9
Zwangerschap en kindertjes...deel 8
Zwangerschap en kindertjes...deel 7
Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Zwangerschap en babies deel 4
Deel drie van de babies dus!
En hoe gaat het met de babies?
Gered uit de crash Met dank aan Arcee
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
Zwangerschap week 17, 18 en 19
In mijn buik..

A.s. papa's en mama's:

4 november 2002: Angelic1
7 november 2002: joandutch (papa)
3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
6 april 2003: Angel22
12 mei: dolle_hond (papa)
?? juni 2003: phileine en Voyeur
?? juli 2003: Jacksmama

Babietjes:

14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje

Dreumesjes:

15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic

Peutertjes & Kleutertjes:

17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 01-11-2002 22:10]

pi_6487616
Kzit dus nog net in het vorige topic te reageren.. istie al gesloten!
Dan hier maar!
Voor Angelic en Spuuglokje:

Och dames, ik voel echt met jullie mee! Toen ik een week over tijd liep was ik het ook zo ontzettend zat en zo megasacho!
Ik nam voor niemand meer de telefoon op, deed de deur niet open. Ik kon echt niemand om me heen hebben.
Maar ja.. da's nogal lastig als je er al twee hebt lopen

sterkte he!

  zondag 27 oktober 2002 @ 12:48:50 #3
8885 moralia
Grip op je zak
pi_6487646
Ik wens de "laatste loodjes dames" ook veel sterkte, ik had er zelf pas in de laatste week echt last van gelukkig.
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
  FOK!fossiel zondag 27 oktober 2002 @ 13:17:26 #4
2628 Karin
pi_6488013
Sterkte Angelic en Spuuglokje En wees maar lekker sacho hoor! Nu mag het.

Hier slaat de nesteldrang toe (of zal het toch gewoon het weer zijn?). Ik sta te poetsen, niet normaal meer. Na maanden van geen zin, moe, pijn in mijn rug heb ik eindelijk een beetje fut om het hier wat schoon te maken. Tis alleen vreselijk jammer dat het eigenlijk niet echt kan met mijn rug Dus nu maar een uurtje rustig zitten en dan weer rustig aan verder.

pi_6488193
Kun je niet even bij mij langskomen Karin? Het ziet er hier niet uit, maar ik kan steeds de energie niet opbrengen om er iets aan te doen.

Laatste loodjes meiden: zet m op, ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jullie. (piep vast anders over 7 maanden).

mooi he, alles
pi_6489128
Angelic en Spuuglokje ik leef zo met jullie mee. Die laatste dagen is er niks aan he. Je zit zo echt te wachten. Probeer elke avond even een blokkie te lopen ofzo (ok niet met dit weer ) Ga een lekker boek lezen. Of gewoon lekker domme films op tv kijken (nu kan het nog ff, dalijk weer druk druk druk) Nou stertke he meiden. Vanuit hier een dikke van mij en Bo

Pfff wat een storm he. Aan onze tuin grenst een andere tuin (van middenpad gescheiden) En die hebben me toch een grote boom staan die ik net iets teveel van het goede deze kan op vind bewegen. Echt eng die storm bah. Bij mijn broertje en schoonzusje 3 straten verder zijn er al 10 dakpannen afgewaait, die hebben al emmertjes op zolder gezet. Wat dit met babyzaken te maken heeft weet ik eigenlijk ook niet

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 oktober 2002 @ 15:40:41 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_6490113
Angelic en Spuuglokje, sterkte hoor, de laatste weken/dagen zijn helemaal niet leuk, dan wil je dat kind er wel uit kijken. En dan kwam de mijne nog wel op de uitgerekende datum

Over de storm: wij zitten dus vast in Roosendaal, Christan en ik. Treinverkeer ligt plat en er wordt sowieso afgeraden om op pad te gaan nu. Dan maar niet. We hadden hier trouwens een kleine Fok!-livechat gisteren, erg gezellig (van de 30+ slowchattopics)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_6491131
Laat de kindjes nu nog maar effe zitten met die storm... beeehh! Is niks gedaan met dit weer.
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 27 oktober 2002 @ 17:09:05 #9
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6491169
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:04 schreef Catootje het volgende:
Laat de kindjes nu nog maar effe zitten met die storm... beeehh! Is niks gedaan met dit weer.
Nee, dacht ik ook al. Familie uit Rotterdam zou dan hierheen moeten komen om op te passen en om nou helemaal naar Leiden te rijden met dit weer! Morgenochtend dan maar?
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
pi_6491180
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 17:09 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Nee, dacht ik ook al. Familie uit Rotterdam zou dan hierheen moeten komen om op te passen en om nou helemaal naar Leiden te rijden met dit weer! Morgenochtend dan maar?


Morgenochtend! Doen we! *gewoon heeel gedecideerd zeggen, wie weet..*
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 27 oktober 2002 @ 17:29:53 #11
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6491371
Morgenochtend? Ik hoorde berichten dat het weer dan nog erger wordt...
pi_6491652
Ik vind het maar bar eng dit weer! Ik zit op 9 hoog en de planten binnen gaan hier zelfs heen en weer.... Mijn moeder zit in Engeland en die zou terug gaan met de boot. Nu blijft ze (gelukkig) nog maar een nachtje.

Ik heb het idee dat Jonas ook wat onrustiger is met dit weer. Ik heb tot nog toe niks gemerkt van het uur verschil!

(iedereen voorzichtig doen he met dit weer)

pi_6492166
Nou inderdaad, wat een eng weer. Ik geloof dat we het hier in Amsterdam ook wel erg zwaar te verduren hebben. Voyeur ging net even boodschappen doen en werd letterlijk weggeblazen!

Ik schrok net wel, ik trok een spijkerbroek aan die ik een weekje niet heb aangehad. Vers uit de wasmachine, dus meestal zit ie dan lekker strak, maar nu is ie een stuk wijder dan normaal. Misschien moet ik dinsdag toch maar wat pillen gaan vragen aan de huisarts, want dit kan nooit goed zijn.

mooi he, alles
pi_6492188
Eeeejj Phileine.... Nog gefeliciteerd! (Voyeur ook uiteraard)
  Jubileum moderator zondag 27 oktober 2002 @ 19:24:34 #15
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6492630
Phileine ga in ieder geval even naar de huisarts om je na te laten kijken. Dat afvallen lijkt me idd niet de bedoeling. Voorzichtig aan hoor!

Eva heeft al 2 dagen een enorme reactie op de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Ze wil absoluut niks. Niet eten, amper drinken, niet lopen, niet zitten, niet spelen, niet autorijden, niet wandelen, niet schommelen en vooral niet slapen.
Ze is doodsbang om alleen in haar kamertje te liggen, rustig in slaap vallen alleen wil ze echt niet.
We hebben even in dubio gestaan wat we hier nou weer mee moesten. We gaan er maar eventjes in mee, ze mag in ons bed in slaap vallen tijdens het voorlezen en dan zwiepen we haar (halfslapend) zo weer in haar eigen bedje. We voeren haar lekkere dingetjes zodat ze toch wat binnen krijgt (warm eten doet ze al 2 weken niet) en we gaan morgen wel weer wat strenger worden.
Het was alleen een onmogelijke lange dag zo nu we niet naar buiten konden .

Dames, heel veel sterkte met de laatste loodjes, deze weken zijn absoluut vervelend maar dat heb je ook weer nodig om naar de bevalling uit te kijken .

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 oktober 2002 @ 09:12:48 #16
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_6499182

Tot over 12 dagen allemaal

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 28 oktober 2002 @ 09:29:31 #17
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6499238
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 09:12 schreef E.T. het volgende:

Tot over 12 dagen allemaal


pi_6499245
Geniet ervan ET!!!

Veel plezier!

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_6499378
Even een vraagje van mijn kant (jawel, zowaar nog voor mn werk ook! ), ik hoor jullie namelijk steeds over babydumps en andere baby megastores. Maar kunnen jullie mij wat namen en plaatsnamen geven?

Gaan wij hier ervoor zorgen dat die winkels ook meegenomen gaan worden in het inflatiecijfer!

Ennuh... Angelic1 en spuuglokje, succes nog met wachten!

  Jubileum moderator maandag 28 oktober 2002 @ 10:00:48 #20
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_6499491
Liejannuh hier staan wat babywinkels met adressen.
Gaan jullie ze leegkopen ofzo?

Daaaaaag ET ik zal je missen

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 28 oktober 2002 @ 10:25:34 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6499790
Ik zit hier echt genieten van Sterre, die tijdens het spelen zit te kletsen: "Oehoe, oehoe, ik ben een oude uilenmoe" (komt uit een voorleesboekje), "Smaakt het je? Oh ja..." en ook liedjes komen voorbij: "Op een grote paddestoel...". Nu is ze aan het tekenen: "Kijk mama, ik maak een kasteel. Ik ga een tovenaar tekenen.Kijk, hij is blij!"
He, ik voel me vandaag echt een stuk vrolijker dan de afgelopen dagen. Vanmorgen in de ochtenddrukte ben ik ook niet sjacherijnig of snauwerig geweest voor de verandering Het zonnetje schijnt, ik heb bijna geen last van pijntjes en ik verheug me gewoon op woensdag! Even een voor iedereen die meeleest.
pi_6500062
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 19:24 schreef Lois het volgende:
Phileine ga in ieder geval even naar de huisarts om je na te laten kijken. Dat afvallen lijkt me idd niet de bedoeling. Voorzichtig aan hoor!

Eva heeft al 2 dagen een enorme reactie op de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Ze wil absoluut niks. Niet eten, amper drinken, niet lopen, niet zitten, niet spelen, niet autorijden, niet wandelen, niet schommelen en vooral niet slapen.
Ze is doodsbang om alleen in haar kamertje te liggen, rustig in slaap vallen alleen wil ze echt niet.
We hebben even in dubio gestaan wat we hier nou weer mee moesten. We gaan er maar eventjes in mee, ze mag in ons bed in slaap vallen tijdens het voorlezen en dan zwiepen we haar (halfslapend) zo weer in haar eigen bedje. We voeren haar lekkere dingetjes zodat ze toch wat binnen krijgt (warm eten doet ze al 2 weken niet) en we gaan morgen wel weer wat strenger worden.
Het was alleen een onmogelijke lange dag zo nu we niet naar buiten konden .

Dames, heel veel sterkte met de laatste loodjes, deze weken zijn absoluut vervelend maar dat heb je ook weer nodig om naar de bevalling uit te kijken .


Leuk he de "Nee" fase.

[Dit bericht is gewijzigd door berney op 28-10-2002 21:10]

pi_6500100
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 12:42 schreef Angel22 het volgende:

Vanavond komt hier in het durrep op de kermis (nou ja kermis...) Bob de Bouwer langs!!! Daar gaan we wel even heen voor Damien. Die vind Bob dus helemaal geweldig!!!! Ff fotorolletje volschieten maar weer.


Nou niet gteweest dus
Damien kreeg gister ineens hoge koorts en het was natuurlijk takkeweer!!!
Balen balen balen balen.
Vandaag weer nix aan de hand natuurlijk maar ja ik kijk het wel weer even aan.
  maandag 28 oktober 2002 @ 11:06:07 #24
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_6500304
Ik ben ook weer ietsje vrolijker. Ik heb gisteren flink wat slaap ingehaald en dat doet je humeur ook wel goed. Ik leg me er maar bij neer dat het pas de 18e wordt voor ik beval. Dan kan het alleen nog maar meevallen
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  maandag 28 oktober 2002 @ 11:42:31 #25
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_6500830
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 11:06 schreef Angelic1 het volgende:
Ik ben ook weer ietsje vrolijker. Ik heb gisteren flink wat slaap ingehaald en dat doet je humeur ook wel goed. Ik leg me er maar bij neer dat het pas de 18e wordt voor ik beval. Dan kan het alleen nog maar meevallen
Het komt er hoe dan ook uit, maar ik hoop voor jou dat het iets eerder dan de 18e gebeurt!
En ja, extra slaap werkt goed he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')