abonnement Unibet Coolblue
pi_145481196
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:23 schreef Atmosphere72 het volgende:
Ben 22 en wacht er nog steeds op... :') Maar ik ben eigenlijk gestopt om ermee te zitten.
Ach aan de ene kant zou ik nog wel willen dat ik maagd was, is veel chiller man.. je weet niet wat je mist totdat je het een keer hebt gehad. (als je voor een lange tijd droog staat kan het echt frustrerend zijn namelijk.. :') )
Waz met jou!
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:36:13 #177
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_145481259
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ach aan de ene kant zou ik nog wel willen dat ik maagd was, is veel chiller man.. je weet niet wat je mist totdat je het een keer hebt gehad. (als je voor een lange tijd droog staat kan het echt frustrerend zijn namelijk.. :') )
Heb wel een paar vriendinnen gehad maar dat waren allemaal zeer korte relaties die niet goed matchte waardoor de daadwerkelijke daad nooit gebeurd is. Ik loop er zelf ook vaak niet te koop mee in mijn omgeving en als het onderwerp dan weer eens aan bod komt in een groep hou ik meestal m'n muil. Ik ben ook meer bezig met muziek en films dan met relaties ondanks dat ik redelijk wat meiden in mijn vriendengroep heb.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_145481272
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:36 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Heb wel een paar vriendinnen gehad maar dat waren allemaal zeer korte relaties die niet goed matchte waardoor de daadwerkelijke daad nooit gebeurd is. Ik loop er zelf ook vaak niet te koop mee in mijn omgeving en als het onderwerp dan weer eens aan bad komt in een groep hou ik meestal m'n muil. Ik ben ook meer bezig met muziek en films dan met relaties ondanks dat ik redelijk wat meiden in mijn vriendengroep heb.
Ahh ja maar ja aan de ene kant zal je toch wel pro actief iets moeten doen als je verandering wilt brengen aan jouw situatie.. maar ook weer niet de hele dag buiten meiden aanspreken (alhoewel dat je kansen natuurlijk wel omhoog brengt :P).

Een prostituee bezoeken spreekt jou niet aan?.
Waz met jou!
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:38:48 #179
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_145481288
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ahh ja maar ja aan de ene kant zal je toch wel pro actief iets moeten doen als je verandering wilt brengen aan jouw situatie.. maar ook weer niet de hele dag buiten meiden aanspreken (alhoewel dat je kansen natuurlijk wel omhoog brengt :P).
Een prostituee bezoeken spreekt jou niet aan?.
Nee, heb ooit tegen mezelf gezegd dat doe ik gewoon niet. Dat gaat echt tegen m'n principes in.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_145481297
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:38 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Nee, heb ooit tegen mezelf gezegd dat doe ik gewoon niet. Dat gaat echt tegen m'n principes in.
Okay kan ik nog enigszins begrijpen :P.

Waarom niet eigenlijk?.
Waz met jou!
  maandag 13 oktober 2014 @ 01:40:31 #181
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_145481310
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:39 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Okay kan ik nog enigszins begrijpen :P.
Waarom niet eigenlijk?.
Het lijkt me gewoon zeer awkward. Weet niet waarom.
Try to save myself but myself keeps slipping away
  maandag 13 oktober 2014 @ 02:36:01 #182
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145481578
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:38 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Nee, heb ooit tegen mezelf gezegd dat doe ik gewoon niet. Dat gaat echt tegen m'n principes in.
Principes ^O^

Moet dr zelf ook niet aan denken dat ik met een vrouw in bed lig waar een uurtje eerder een andere man in heeft lopen roeren :{w .
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_145481613
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 02:36 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Principes ^O^
Moet dr zelf ook niet aan denken dat ik met een vrouw in bed lig waar een uurtje eerder een andere man in heeft lopen roeren :{w .
Als je een meisje in de club meeneemt naar huis kan zij in de ochtend door een gozer geneukt zijn, in de middag, voordat ze naar de club ging en voordat jij haar had versierd was ze wellicht terug gekomen van een hotel kamer waar ze was uitgewoond door een of andere gast.. maar goed..
Waz met jou!
  maandag 13 oktober 2014 @ 02:54:49 #184
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145481644
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 02:44 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als je een meisje in de club meeneemt naar huis kan zij in de ochtend door een gozer geneukt zijn, in de middag, voordat ze naar de club ging en voordat jij haar had versierd was ze wellicht terug gekomen van een hotel kamer waar ze was uitgewoond door een of andere gast.. maar goed..
Maar goed.. bij een hoer weet je vrijwel 100% zeker dat die een uur eerder nog met een ander heeft lopen krikken. Vind ik geen prettige gedachte..

Meiden die zich in de kroeg/club oppikken voor een ONS vind ik sletterig dus die voldoen niet aan mijn kwaliteitsstandaard. Ik wil echt serieus wat hebben, voor ik ermee het bed induik.

Mja, principes.. soms moet je die opzij zetten want anders blijf je wel erg lang droog staan :/
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 13 oktober 2014 @ 03:00:24 #185
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145481662
Maar dat hele topic. Tis toch best wel triest dat men kennelijk verwacht dat je op een bepaalde leeftijd wel sex gehad moet hebben en je raar aangekeken wordt als je zegt dat dat niet zo is?

Och, om eerlijk te zijn.. mij boeit het niet zo op het moment door gebrek aan een leuke sexpartner.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_145486116
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 03:00 schreef BloedendeVagina het volgende:
Maar dat hele topic. Tis toch best wel triest dat men kennelijk verwacht dat je op een bepaalde leeftijd wel sex gehad moet hebben en je raar aangekeken wordt als je zegt dat dat niet zo is?

Och, om eerlijk te zijn.. mij boeit het niet zo op het moment door gebrek aan een leuke sexpartner.
40 en maagd zijn is best wel sneu. Of je moet een priester zijn.
  maandag 13 oktober 2014 @ 12:44:40 #187
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_145488292
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 11:34 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
40 en maagd zijn is best wel sneu. Of je moet een priester zijn.
Mwah.. het is apart maar neuken om het neuken is ook niet echt alles.

Als ik zie wat sommige neuken, verbaas ik me echt. Denk dan echt: dan ben je echt hopeloos als je zelfs daar nog in hangt :D
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_145489340
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 12:44 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Mwah.. het is apart maar neuken om het neuken is ook niet echt alles.
Als ik zie wat sommige neuken, verbaas ik me echt. Denk dan echt: dan ben je echt hopeloos als je zelfs daar nog in hangt :D
De een neukt een eind rond terwijl de ander toekijkt en zich afvraagt waarom hij niets weet te krijgen, zo zie ik het.
pi_145498714
Ik was net 21 (op m'n verjaardag :Y )
pi_145504334
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 01:27 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Was jouw eerste keer meteen zo nice? :P
Toen ik voor het eerst seks had dacht ik okay het is wel chill.. maar had het toch wel anders verwacht maar goed :P.
Ja het was kort, maar wel super nice! :) Hoe had je het precies anders verwacht dan?
pi_145517606
Ik kan het me niet meer herinneren.
1 van de vele voordelen van het ouder worden.
pi_145557819
Ik was 16. Ik heb er heel veel spijt van want ik was er zelf nog niet helemaal klaar voor, het deed vreselijk pijn en in verband met manipulatie van zijn kant tolereerde ik het wel gewoon om ruzies of een schuldgevoel te voorkomen. Sinds het uit is met mij en hem, na een jaar, heb ik geen normaal seks leven meer met mijn huidige vriend die wél enorm veel begrip en respect toont. Ik kan geen seks hebben. Mijn bekkenbodemspieren staan door de negatieve ervaringen altijd strak en ik moet naar een fysiotherapeut om dat probleem te verhelpen. Het kan een jaar of langer duren voordat dat opgelost is, niet te spreken van hoe ik mij er mentaal bij voel.

Dit is dan ook een kleine waarschuwing voor dames die denken graag te willen, maar er misschien nog niet helemaal klaar voor zijn. Doe rustig aan en nooit dingen doen die je eigenlijk niet wil. Sta sterk.

Ik ben inmiddels 18.
pi_145557856
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:39 schreef Gracious het volgende:
Ik was 16. Ik heb er heel veel spijt van want ik was er zelf nog niet helemaal klaar voor, het deed vreselijk pijn en in verband met manipulatie van zijn kant tolereerde ik het wel gewoon om ruzies of een schuldgevoel te voorkomen. Sinds het uit is met mij en hem, na een jaar, heb ik geen normaal seks leven meer met mijn huidige vriend die wél enorm veel begrip en respect toont. Ik kan geen seks hebben. Mijn bekkenbodemspieren staan door de negatieve ervaringen altijd strak en ik moet naar een fysiotherapeut om dat probleem te verhelpen. Het kan een jaar of langer duren voordat dat opgelost is, niet te spreken van hoe ik mij er mentaal bij voel.

Dit is dan ook een kleine waarschuwing voor dames die denken graag te willen, maar er misschien nog niet helemaal klaar voor zijn. Doe rustig aan en nooit dingen doen die je eigenlijk niet wil. Sta sterk.

Ik ben inmiddels 18.
Goede dappere post. Sterkte en succes!
  woensdag 15 oktober 2014 @ 08:54:33 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_145558032
quote:
0s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:39 schreef Gracious het volgende:
Ik was 16. Ik heb er heel veel spijt van want ik was er zelf nog niet helemaal klaar voor, het deed vreselijk pijn en in verband met manipulatie van zijn kant tolereerde ik het wel gewoon om ruzies of een schuldgevoel te voorkomen. Sinds het uit is met mij en hem, na een jaar, heb ik geen normaal seks leven meer met mijn huidige vriend die wél enorm veel begrip en respect toont. Ik kan geen seks hebben. Mijn bekkenbodemspieren staan door de negatieve ervaringen altijd strak en ik moet naar een fysiotherapeut om dat probleem te verhelpen. Het kan een jaar of langer duren voordat dat opgelost is, niet te spreken van hoe ik mij er mentaal bij voel.
Dit is dan ook een kleine waarschuwing voor dames die denken graag te willen, maar er misschien nog niet helemaal klaar voor zijn. Doe rustig aan en nooit dingen doen die je eigenlijk niet wil. Sta sterk.
Ik ben inmiddels 18.
Heftig verhaal. Ik hoop voor je dat de negatieve ervaring verwerkt kan worden en je snel alsnog kan gaan genieten van seks, maar dan met je huidige partner.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:02:41 #195
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_145633225
Denk dat al die mensen die 12-15 zeggen voor het eerst bietje sjorren aan zichzelf al als ontmaagding zien...
Gr gr. de KLB Keizer
  vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:08:16 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145633391
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 08:41 schreef artelligence het volgende:


Goede dappere post. Sterkte en succes!
Sluit ik mij helemaal bij aan. Sterkte.
pi_145633741
Nu niet en NOOOIT niet!

21 jaar en tot de laatste dag van m'n leven maagd die nog nooit gezoend heeft.
pi_145634206
17, en ik heb ooit gehoord dat dat de gemiddelde leeftijd is. Niet laat en niet te vroeg dus.
Liefhebber van oldtimers en LPG
pi_145638153
36 Jaar
  maandag 20 oktober 2014 @ 11:27:50 #200
229311 enzo1291
Parttime FOK-er
pi_145727494
14...
Zeg maar toen wist ik wat ik deed.
Heb anders zo'n vermoeden dat het bij het doktertje spelen eerder fout is gegaan

En voor de droeftoeters, we wisten beide wat we deden en waren er beide klaar voor. Prima ervaring. Overigens nog nooit ergens spijt van gehad en altijd respectvol geweest.

En hoe het zo liep? Experimenteren met elkaar, beide net zo nieuwsgierig en beide hadden we zin om de stap te nemen.
In case of doubt, just ask!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')