abonnement Unibet Coolblue
  maandag 15 september 2014 @ 17:51:12 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144556385
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 17:49 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Nice *)

Mijn eerste keer was met een meisje die ik via hyves had ontmoet. Na 2 maanden smsen afgesproken en eenmaal daar na een half uur beide uit de kleren gegaan en vrij wilde seks gehad (wist niet echt wat ik deed maar geil was het wel). _O-

Wat is de langste tijd dat je achter elkaar seks hebt gehad met iemand?
2,5 uur ongeveer

Heb je ooit een trio gehad (beschrijf deze)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 15 september 2014 @ 17:57:10 #202
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144556603
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:51 schreef yats het volgende:

[..]

2,5 uur ongeveer

Heb je ooit een trio gehad (beschrijf deze)
Meerdere. Allemaal met stelletjes en ik als extra vrouw erbij. Ik beschrijf wel gewoon even de eerste: het idee was door gezellig kletsen gekomen en besloten om eens samen af te spreken. Zo geschiedde. Samen film gekeken, gekletst, alcohol en shit. Toen vonden we dat de klik er was. Later nog eens afgesproken, wederom met het idee 'als het gebeurt, gebeurt het, gebeurt het niet, dan niet'. Filmpje erop, wijntje erbij, en ineens werd ik door dame gezoend. En toen kwam van het één het ander. En dat allemaal op de bank :D

Wat zou jij op seksueel gebied absoluut niet willen?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 15 september 2014 @ 17:58:46 #203
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144556665
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Meerdere. Allemaal met stelletjes en ik als extra vrouw erbij. Ik beschrijf wel gewoon even de eerste: het idee was door gezellig kletsen gekomen en besloten om eens samen af te spreken. Zo geschiedde. Samen film gekeken, gekletst, alcohol en shit. Toen vonden we dat de klik er was. Later nog eens afgesproken, wederom met het idee 'als het gebeurt, gebeurt het, gebeurt het niet, dan niet'. Filmpje erop, wijntje erbij, en ineens werd ik door dame gezoend. En toen kwam van het één het ander. En dat allemaal op de bank :D

Wat zou jij op seksueel gebied absoluut niet willen?
Een man die dingen bij mij doet/ik bij hem doe. Een MVM is prima, maar dan alleen met de vrouw er tussen.

Ben je ooit over jouw grens heen gegaan? Waarom deed je dat?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144556910
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 17:58 schreef yats het volgende:

[..]

Een man die dingen bij mij doet/ik bij hem doe. Een MVM is prima, maar dan alleen met de vrouw er tussen.

Ben je ooit over jouw grens heen gegaan? Waarom deed je dat?
1x, puur om te experimenteren. Je weet pas of je iets lekker vind als je het geprobeerd heb dacht ik :P

Wat is het gekste wat jij hebt geprobeerd/gedaan op seksgebied?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144557305
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:07 schreef MissStevie het volgende:

[..]

1x, puur om te experimenteren. Je weet pas of je iets lekker vind als je het geprobeerd heb dacht ik :P

Wat is het gekste wat jij hebt geprobeerd/gedaan op seksgebied?
Als je het allebei wil, is het niet snel gek toch? Ik heb nooit iets gedaan dat ik echt gek vond. Wel een keer na douchen bij likken haar anus meegenomen. Ze vond het lekker :)
Waar laten we het zaad?
  maandag 15 september 2014 @ 18:22:10 #206
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144557382
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:19 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Als je het allebei wil, is het niet snel gek toch? Ik heb nooit iets gedaan dat ik echt gek vond. Wel een keer na douchen bij likken haar anus meegenomen. Ze vond het lekker :)
Waar laten we het zaad?
Het liefst in het condoom. Scheelt een hoop troep. Bij geen gebruik van condoom heb ik voorkeur voor in mijn poesje of doorslikken.

Welke fantasie hoop je ooit nog tot werkelijkheid te brengen? Details graag :D
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144557763
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Het liefst in het condoom. Scheelt een hoop troep. Bij geen gebruik van condoom heb ik voorkeur voor in mijn poesje of doorslikken.

Welke fantasie hoop je ooit nog tot werkelijkheid te brengen? Details graag :D
Die arme beestjes uit je profiel :)?
  maandag 15 september 2014 @ 18:33:28 #208
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144557791
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:32 schreef GeorgeJones het volgende:

[..]

Die arme beestjes uit je profiel :)?
:')
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 15 september 2014 @ 18:34:37 #209
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144557821
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Het liefst in het condoom. Scheelt een hoop troep. Bij geen gebruik van condoom heb ik voorkeur voor in mijn poesje of doorslikken.

Welke fantasie hoop je ooit nog tot werkelijkheid te brengen? Details graag :D
Zijn er nog meer opties om het te laten? Ik hoop nog steeds ooit een keer door twee vrouwen verwend te worden. Dus dat ze echt puur bezig zijn om mij te laten genieten.

Heb je weleens een orgasme gefaked?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 15 september 2014 @ 18:37:46 #210
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144557915
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:34 schreef yats het volgende:

[..]

Zijn er nog meer opties om het te laten? Ik hoop nog steeds ooit een keer door twee vrouwen verwend te worden. Dus dat ze echt puur bezig zijn om mij te laten genieten.

Heb je weleens een orgasme gefaked?
Ergens op het lichaam van één van de twee bijvoorbeeld ;)

Nog nooit. Voor ik tijd heb om te denken aan het faken van een orgasme kom ik al klaar. Is bij mij dus ook helemaal niet nodig. En al was het wel 'nodig', deed ik het nog niet. Ik ben liever eerlijk in wat er verbeterd kan worden.

Wel eens hoge verwachtingen van iemand gehad, die vervolgens keihard tegenvielen? Waaruit bleek dat en wat heb je toen gedaan?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 15 september 2014 @ 18:41:32 #211
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144558045
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Ergens op het lichaam van één van de twee bijvoorbeeld ;)

Nog nooit. Voor ik tijd heb om te denken aan het faken van een orgasme kom ik al klaar. Is bij mij dus ook helemaal niet nodig. En al was het wel 'nodig', deed ik het nog niet. Ik ben liever eerlijk in wat er verbeterd kan worden.

Wel eens hoge verwachtingen van iemand gehad, die vervolgens keihard tegenvielen? Waaruit bleek dat en wat heb je toen gedaan?
Dat is inderdaad ook een optie.

En ja, ik heb weleens verwachtingen gehad gezien de gesprekken die er tot dat moment waren maar die achteraf gezien enorm tegenvielen. Op het moment zelf heb ik duidelijk dingen aangegeven alleen werd daar helaas weinig mee gedaan (ja, dat gebeurt ook bij mannen). Uiteindelijk hebben we nog een tijdje 'gedate' maar het was duidelijk dat het nooit echt iets ging worden.

In het verlengde van deze vraag : is er weleens iemand die je enorm positief verrast heeft? Zo ja, hoe?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  maandag 15 september 2014 @ 18:45:37 #212
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144558193
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:41 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is inderdaad ook een optie.

En ja, ik heb weleens verwachtingen gehad gezien de gesprekken die er tot dat moment waren maar die achteraf gezien enorm tegenvielen. Op het moment zelf heb ik duidelijk dingen aangegeven alleen werd daar helaas weinig mee gedaan (ja, dat gebeurt ook bij mannen). Uiteindelijk hebben we nog een tijdje 'gedate' maar het was duidelijk dat het nooit echt iets ging worden.

In het verlengde van deze vraag : is er weleens iemand die je enorm positief verrast heeft? Zo ja, hoe?
De eerste (na velen die het probeerden) die mij daadwerkelijk klaar kon laten komen door beffen. (Ja, klinkt gek na mijn 'verhaal' van net, maar even kort: gevoelige g-spot waar ik makkelijk op kom, clitoris is overgevoelig en daar heb ik enorme moeite met klaarkomen door een ander). Ik had de hoop al opgegeven dat iemand mij ooit zou laten klaarkomen door beffen maar wauw, het lukte! Tot nu toe ook alleen deze persoon gelukt, overigens.

Welk deel van jouw lichaam (afgezien van geslachtsdelen) is gevoelig voor aanrakingen waar je snel opgewonden van raakt?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  maandag 15 september 2014 @ 18:47:47 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144558274
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

De eerste (na velen die het probeerden) die mij daadwerkelijk klaar kon laten komen door beffen. (Ja, klinkt gek na mijn 'verhaal' van net, maar even kort: gevoelige g-spot waar ik makkelijk op kom, clitoris is overgevoelig en daar heb ik enorme moeite met klaarkomen door een ander). Ik had de hoop al opgegeven dat iemand mij ooit zou laten klaarkomen door beffen maar wauw, het lukte! Tot nu toe ook alleen deze persoon gelukt, overigens.

Welk deel van jouw lichaam (afgezien van geslachtsdelen) is gevoelig voor aanrakingen waar je snel opgewonden van raakt?
Mijn nek en het stukje bovenaan mijn benen dat richting mijn penis/ballen loopt. Als iemand me ooit gek wil krijgen...

Is er een sekspartij waar je achteraf spijt van hebt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144559315
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 18:47 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn nek en het stukje bovenaan mijn benen dat richting mijn penis/ballen loopt. Als iemand me ooit gek wil krijgen...

Is er een sekspartij waar je achteraf spijt van hebt?
Nee :) ik sta achter alles wat ik gedaan heb.

Wat is je grootste seksblunder?
pi_144565246
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nee :) ik sta achter alles wat ik gedaan heb.

Wat is je grootste seksblunder?
Dat mijn condoom na de seks niet meer om mijn leuter zat, maar bij haar binnen zat ...

Hoe snel kom je klaar als je masturbeert?
  maandag 15 september 2014 @ 21:28:00 #216
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_144565797
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Dat mijn condoom na de seks niet meer om mijn leuter zat, maar bij haar binnen zat ...

Hoe snel kom je klaar als je masturbeert?
Binnen een paar minuten al.

Ik schuif hem door :).
  dinsdag 16 september 2014 @ 01:22:36 #217
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_144575241
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Binnen een paar minuten al.

Ik schuif hem door :).
Liever in een maand 10 keer door jezelf klaarkomen of maar 1 keer door een partner?
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
  dinsdag 16 september 2014 @ 09:50:54 #218
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144578345
quote:
1s.gif Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Binnen een paar minuten al.

Ik schuif hem door :).
5 a 10 minuten

Ik schuif hem ook door
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144579027
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 01:22 schreef peterkailey het volgende:

[..]

Liever in een maand 10 keer door jezelf klaarkomen of maar 1 keer door een partner?
Das nog een dilemma ... Dan kies ik toch echt voor 10 keer zelf. 1 keer is gewoon te weinig in een maand!

Wat vind je de prettigste plek om buiten seks te hebben?
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:38:48 #220
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144582963
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:22 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Das nog een dilemma ... Dan kies ik toch echt voor 10 keer zelf. 1 keer is gewoon te weinig in een maand!

Wat vind je de prettigste plek om buiten seks te hebben?
Waar ik tot nu toe zelf ervarig mee heb: achtertuin met grasveldje, onder de sterrenhemel bij het kampvuur. Prachtig O+

Wat is de mooiste plek waar jij seks gehad hebt?
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144583315
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Waar ik tot nu toe zelf ervarig mee heb: achtertuin met grasveldje, onder de sterrenhemel bij het kampvuur. Prachtig O+

Wat is de mooiste plek waar jij seks gehad hebt?
Het strand tussen Cannes en Nice, ook een sterrenhemel. Prachtig strand en een heerlijke warme zee :).

Plek waar je het buiten gedaan hebt, waar je het nooit meer zou doen en waarom niet?
pi_144583396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef MRTN33 het volgende:

[..]

Het strand tussen Cannes en Nice, ook een sterrenhemel. Prachtig strand en een heerlijke warme zee :).

Plek waar je het buiten gedaan hebt, waar je het nooit meer zou doen en waarom niet?
niet buiten buiten.. maar in de auto.. verschrikkelijk plek! krap, geen ruimte.. niet mijn ding :N

neem je liever zelf de touwtjes in handen of liever je (seks)partner?
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  dinsdag 16 september 2014 @ 12:56:53 #223
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144583456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:54 schreef MissStevie het volgende:

[..]

niet buiten buiten.. maar in de auto.. verschrikkelijk plek! krap, geen ruimte.. niet mijn ding :N

neem je liever zelf de touwtjes in handen of liever je (seks)partner?
Liever zelf

Ik heb even geen inspiratie dus daarom een standaardvraag : wanneer had je voor het laatst seks en hoe?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144583760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 12:56 schreef yats het volgende:

[..]

Liever zelf

Ik heb even geen inspiratie dus daarom een standaardvraag : wanneer had je voor het laatst seks en hoe?
Afgelopen zondag met mijn partner.

Ook geen inspiratie dus de vraag blijft staan :)
  dinsdag 16 september 2014 @ 14:10:46 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144585772
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 13:05 schreef Xeor het volgende:

[..]

Afgelopen zondag met mijn partner.

Ook geen inspiratie dus de vraag blijft staan :)
Hoe lamé om mijn eigen vraag te beantwoorden, maar vooruit. 1,5 maand terug denk ik, met een vriendin.

Slikken geil of niet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')