abonnement Unibet Coolblue
pi_144357898
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:41 schreef hmmmmmmm het volgende:
Geen vrienden, geen geld, nog nooit gezoend, tot mijn 17e gepest, geen diploma, op het speciaal onderwijs voor 1 jaar gezeten, leerstoornis, geen werk, geen uitkering, geen wajong, geen aardige familie behalve mijn ouders.

Nu ben ik bijna 19 zonder diploma ben van mijn 12e tot 17e blijven zitten of gezakt.
Ik begon op vwo werd uiteindelijk vmbo 3 en daarna vmbo 3 speciaal onderwijs, daar was het nog erger.
Ik zat zo'n 1-3 uur per dag op school alleen in een klas, leraar was meestal afwezig goed dus dat ik er niet zoveel gepest werd, omdat ik daar de meeste tijd alleen zat.
Maar ja afgezien van gym, kwam ik alleen in een klas met meerdere leerlingen te zitten 1 dag in de week en het was er niet al te leuk, 13 jarigen die veel roken, drugs gebruiken, en ook zag ik veel condooms liggen, opzich niks mis mee.
Maar toch 10 condooms langs de ingang van de school is toch slordig, al helemaal als je op dat terrein liep, dat was nog erger er lagen af en toe ook wat spuiten.

Net voordat ik 17 werd tijdens de vakantie, heb ik mij laten uitschrijven uit nederland, zodat ik dus legaal gezien in een ander land woonde.
Zodat ik niet onder de jurisdictie van nederland stond, vanwege de leerplicht en jeugdzorg waar ik ook problemen mee had, vanwege dat ik geen vrienden had en veel spijbelde, blijkbaar vinden zij het gek dat je dat doet als je 5 jaar op rij gezakt bent en op een school zit, waar je geen sociale interactie heb en je in een lege ruimte 1-3 uur per dag doorbrengt.
Dat ging erg makkelijk, het enige wat erg makkelijk ging, geen enkele vraag, ik moest 30 minuten wachten en 2 minuten een formulier invullen, legaal woonde ik in schotland, ik heb alleen gewoon een willekeurig address opgegeven.

Jaar lang binnen gebleven, kwam 1 keer per 3-6 maanden naar buiten voor een paar minuten.
Dus toen werd ik 18, wajong aangevraagd en afgewezen, er werd mij verteld dat ik gewoon normaal kan werken en een bijstands uitkering kon aanvragen.
Ook gedaan, daarbij werd mij verteld dat ik een lening voor een mbo studie kon aanvragen.
Heb hun verteld dat ik dat geen goed idee vond, want ik wil mij niet in de schulden werken en zie geen toekomst in een opleiding waar ik het niveau niet voor heb.
5 jaar lang blijven zitten speciaal onderwijs etc maar dat kon ze niet interresseren want zo werkt het nu eenmaal, ik kwam in aanmerking voor een lening.
Heb ik niet gedaan en nu bijna 1 jaar verder, een paar keer naar de dokter geweest dat is eigenlijk de enige keer dat ik buiten ben geweest.
Nu ben ik dus bijna 19 en dat is het ongeveer, zie er niet naar uit om mijn verjaardag te vieren met familie die me zegt dat ik een nietsnut ben die ze liever niet hebben.
Daarbij heb ik geen vrienden, dus waarschijnlijk ga ik de hele dag in bed liggen ofzo heb niet veel zin om iets anders te doen dan.

Misschien dat ik binnenkort solliciteer bij postnl, als ik dat kan.
Om dan post rond te bezorgen voor 6 uur per week, het is wel ver die wijk dat is zo'n 5-6km dus dan ben ik eerder 10-12 uur per week bezig voor zo'n 100 euro per maand, maar het is iets tenminste.
Moet dan wel een fiets kopen, ik heb geen idee wat dat kost, maar ik denk zo'n 100 euro, dus dat is dan 1 maand loon, wel een flink risico als ik niet word aangenomen.

Ik post hier alleen omdat ik mijn frustratie wil delen, ik geef niemand de schuld die zal wel bij mij liggen. Er zullen ook vast wel mensen zijn in een ergere situatie.
pi_144357984
Yay! Een zesde deel vol excuses en onzin *O*
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144357986
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Pak gewoon degene die boven aan in het telefoonboek zit of doe je ogen dicht en prik er een :')
Wat een gelul weer
Ik moet er dus nog over nadenken ik google gewoon wat en dan vind ik wel een paar die ik kan vergelijken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:08 schreef Ayumu_Yamazaki_Chie_Mari het volgende:

[..]

Op zijn Brabants gezegd, da doede wel jong.
Nee mijn huisarts zal dat wel fout hebben denk dat er zo'n 50 psychologen zijn hier zo ongeveer.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
Yay! Een zesde deel vol excuses en onzin *O*
Onzin?
Ik heb niet veel excuusjes vind ik.
  roze dinsdag 9 september 2014 @ 18:27:34 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144358020
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
Yay! Een zesde deel vol excuses en onzin *O*
Your beauty never ever scared me.
pi_144358037
Als je al een verwijzing nodig hebt, je krijgt gewoon een verwijzing die je bij elke psycholoog kan gebruiken. Je huisarts kan hooguit iets aanbevelen; wat je ermee doet, moet je zelf weten.
pi_144358155
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:28 schreef wiskundenoob het volgende:
Als je al een verwijzing nodig hebt, je krijgt gewoon een verwijzing die je bij elke psycholoog kan gebruiken. Je huisarts kan hooguit een aanbeveling doen; wat je ermee doet, moet je zelf weten.
Vreemd ik weet niet hoe dat gaat hé maar ik ben dus naar de huisarts geweest en hij zei dus dat ik moet bellen als ik weet waar ik naar toe wil.
pi_144358173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ik moet er dus nog over nadenken ik google gewoon wat en dan vind ik wel een paar die ik kan vergelijken.

[..]

Nee mijn huisarts zal dat wel fout hebben denk dat er zo'n 50 psychologen zijn hier zo ongeveer.

[..]

Onzin?
Ik heb niet veel excuusjes vind ik.
Hoe wil je de redenen die jij verzint om dingen die door anderen worden aangedragen niet te doen dan noemen?
  roze dinsdag 9 september 2014 @ 18:33:27 #8
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144358197
Niet veel excuses? :D
Your beauty never ever scared me.
pi_144358224
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:05 schreef hmmmmmmm het volgende: [..] Wanneer ik dat aangeef kan ik het in een paar dagen ophalen. [..] Nee hij zei er zijn honderden psychologen hier dus hij heeft geen flauw idee welke het beste is.
Uhu. :')


Ik geloof er niks van dat hij je zo de deur heeft uit laten gaan. Dikke kans dat jij daar een ander verhaal hebt verteld of nuances hebt weggelaten. Weet je, je zit nu al zo diep dat ELKE psycholoog nu beter is dan niets. Dus pak de Gouden Gids, kijk bij de P van psycholoog en bel de eerste naam die je ziet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144358346
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:32 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Vreemd ik weet niet hoe dat gaat hé maar ik ben dus naar de huisarts geweest en hij zei dus dat ik moet bellen als ik weet waar ik naar toe wil.
Dus als je van psycholoog wil wisselen moet jij weer eerst naar de huisarts voor een verwijzing?-_-
pi_144358368
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:32 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Vreemd ik weet niet hoe dat gaat hé maar ik ben dus naar de huisarts geweest en hij zei dus dat ik moet bellen als ik weet waar ik naar toe wil.
En jij hebt geen idee hoe je er eentje moet kiezen. Joh, wat zou je kunnen doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144358391
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:32 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe wil je de redenen die jij verzint om dingen die door anderen worden aangedragen niet te doen dan noemen?
Luiheid, realisme en depressiviteit?
Veel dingen stel ik uit en veel dingen zie ik niet zitten vaak omdat ik weet dat het niet bij me past en ik mijzelf al een beetje beter ken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:33 schreef Amarantha het volgende:
Niet veel excuses? :D
Ik vind van niet.
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:34 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uhu. :')

Ik geloof er niks van dat hij je zo de deur heeft uit laten gaan. Dikke kans dat jij daar een ander verhaal hebt verteld of nuances hebt weggelaten. Weet je, je zit nu al zo diep dat ELKE psycholoog nu beter is dan niets. Dus pak de Gouden Gids, kijk bij de P van psycholoog en bel de eerste naam die je ziet.
Dat is de waarheid misschien wou hij me snel weghebben dat gevoel heb ik altijd ik had een dubbele afspraak dus dat begrijp ik dan weer niet.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En jij hebt geen idee hoe je er eentje moet kiezen. Joh, wat zou je kunnen doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik heb gewoon nog niet veel gekeken op het internet voor een psycholoog en voel me nu niet zo lekker omdat ik slecht geslapen heb daarom ga ik morgen er wel naar kijken.
pi_144358454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:39 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Luiheid, realisme en depressiviteit?
Veel dingen stel ik uit en veel dingen zie ik niet zitten vaak omdat ik weet dat het niet bij me past en ik mijzelf al een beetje beter ken.

[..]

Ik vind van niet.

[..]

Dat is de waarheid misschien wou hij me snel weghebben dat gevoel heb ik altijd ik had een dubbele afspraak dus dat begrijp ik dan weer niet.
Heb je de Gouden Gids inmiddels al gepakt? Is ook digitaal te vinden.

Oh, en 'gevoel' is iets anders dan 'feit'. Ook daaraan kun je in therapie werken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144358467
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:41 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Heb je de Gouden Gids inmiddels al gepakt? Is ook digitaal te vinden.
Dat lukt me wel denk ik.
  PR en moderator dinsdag 9 september 2014 @ 18:42:13 #15
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144358470
Een dagboektopic met 6 delen?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_144358508
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Dat lukt me wel denk ik.
Dat was mijn vraag niet. Je stelt weer uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144358519
quote:
9s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:42 schreef Moira. het volgende:
Een dagboektopic met 6 delen?
Ja :Y
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144358549
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet. Je stelt weer uit.
Ja maar ik voel me nu niet goed om een keuze te maken.
  PR en moderator dinsdag 9 september 2014 @ 18:45:00 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144358556
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:43 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ja :Y
Dat je er überhaupt nog moeite in steekt om te reageren :X Repsetc.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_144358593
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:39 schreef hmmmmmmm het volgende:


Dat is de waarheid misschien wou hij me snel weghebben dat gevoel heb ik altijd ik had een dubbele afspraak dus dat begrijp ik dan weer niet.


Dit kan ik wel verklaren. Als je bij de dokter bent, moet je juist zoveel mogelijk vertellen wat je dwars zit. Als je slechts antwoorden geeft op zijn vragen, dan duurt het gesprek niet meer dan 5 minuten.
pi_144358596
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:44 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Ja maar ik voel me nu niet goed om een keuze te maken.
Uiuiuiuiuittttstellllllll......
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144358619
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat je er überhaupt nog moeite in steekt om te reageren :X Repsetc.
Joh, ik heb vakantie en geloof nog altijd in de kracht van de mens. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_144358687
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Dit kan ik wel verklaren. Als je bij de dokter bent, moet je juist zoveel mogelijk vertellen wat je dwars zit. Als je slechts antwoorden geeft op zijn vragen, dan duurt het gesprek niet meer dan 5 minuten.
Nou hij weet mijn situatie dat heb ik hem al eens verteld
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Uiuiuiuiuittttstellllllll......
Klopt maar ik voel me gewoon niet goed vandaag.
  PR en moderator dinsdag 9 september 2014 @ 18:49:12 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144358688
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Joh, ik heb vakantie en geloof nog altijd in de kracht van de mens. :)
Mooi ook dat hij gelijk alweer zegt dat hij zich nu niet goed voelt om een keuze te maken.
Als je depri bent voel je je nooit goed genoeg om een keuze te maken, dus moet je naar een psycholoog/therapeut om je weer beter te gaan voelen om vervolgens wél weer keuzes te kunnen maken, dûh :')

En vakanties zijn chill *O*
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator dinsdag 9 september 2014 @ 18:49:49 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_144358701
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:49 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Nou hij weet mijn situatie dat heb ik hem al eens verteld

[..]

Klopt maar ik voel me gewoon niet goed vandaag.
Je belt ook niet met een psycholoog als je je goed voelt, schat.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')