abonnement Unibet Coolblue
pi_168070859
- adverteren is niet gratis -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sounddragon op 13-01-2017 01:48:34 ]
No signature
pi_168071058
Ik ben ook naar dat ding op de Lage Frontenweg in Maastricht geweest. Laat ik maar zeggen dat het niet mijn koptje thee is, we kwamen er uiteraard niet uit en na een minuut of 30 hadden we het allemaal ook wel gehad. En zo vreselijk goor allemaal, maak eens schoon ofzo :{w

Maar als je wel van puzzelen houdt is het vast wel leuk.
  donderdag 12 januari 2017 @ 12:25:15 #128
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_168073312
Tip:
In de oude gevangenis in Utrecht zit Gajes in de Bajes. aan-ra-der!
Bewaarders spelen goed hun rol, je krijgt echt het idee dat je een gevangene bent!
http://gajesindebajes.nl

Heb er nu 6 of 7 gedaan, maar deze staat toch wel in mijn top 3
Andere tips;
Eindhoven - De Loods (Staat in de top 3 van Nederland) is ook geweldig! Staat bij mij op nummer 1. Ook de meelfabriek in Leiden is een aanrader, erg leuk en interessant opgezet.
http://escaperoomuden.nl/
Edit: Zie nu dat deze gesloten is.. Jammer!

The Crazy Doctor in Den Haag heb ik ook gedaan, was mijn eerste van Amaze. Leuk opgezet, ruim binnen de tijd gehaald, maar gaf niet helemaal het gevoel wat ik had gehoopt..
http://amaze-escape.com/
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_168093392
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:22 schreef Atmoz het volgende:

[..]

In Maastricht zijn er (inmiddels) 2. Je bent nu op die van de Lage Frontweg geweest.
Dan nodig ik je (iedereen van hier trouwens op FOK! :P) van harte uit om eens te komen spelen bij Best Escape Maastricht (www.bestescape.nl) ^O^

We hebben geprobeerd één van de beste/mooiste Escape Rooms van Nederland te maken, en dat is volgens de vele reviews ook aardig gelukt 8-) Ondertussen wordt er hard gewerkt aan de volgende kamer(s).
Ik heb vorig jaar Celblok 9 gedaan bij jullie! Was erg tof!
Was mijn eerste escape room, dus geen vergelijkingsmateriaal, maar het was een hele leuke uitdaging. Hebben hem (met af en toe een hint) met nog een minuut of 6 over gehaald.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Moderator vrijdag 13 januari 2017 @ 00:44:00 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168094706
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 23:16 schreef Tamashii het volgende:
Er zit er nu ook een in Ede :D Daar gaan wij heen binnenkort.
In Wageningen zit ook een. Is mijn enige die ik heb bezocht, maar ik vond het erg gaaf :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 13 januari 2017 @ 08:16:52 #131
186611 Haags
pi_168096648
Die in Rotterdam schijnt ook tof te zijn.
Zonder wrijving geen glans
  Knikkerking vrijdag 13 januari 2017 @ 08:46:12 #132
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_168096989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 10:22 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik ben ook naar dat ding op de Lage Frontenweg in Maastricht geweest.
Hehe :P

quote:
Laat ik maar zeggen dat het niet mijn koptje thee is, we kwamen er uiteraard niet uit en na een minuut of 30 hadden we het allemaal ook wel gehad. En zo vreselijk goor allemaal, maak eens schoon ofzo :{w
Jammer om te horen dat je een mindere escaperoom ervaring hebt gehad!
Ik zou zeggen: kom eens langs bij ons (Best Escape) op de Sint Antoniuslaan (vlakbij Centraal Station). Ik zorg voor een gratis drankje (misschien dat je die thee wel lust :Y)) en voor een vette escape-ervaring ^O^

quote:
99s.gif Op donderdag 12 januari 2017 23:42 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

Ik heb vorig jaar Celblok 9 gedaan bij jullie! Was erg tof!
Was mijn eerste escape room, dus geen vergelijkingsmateriaal, maar het was een hele leuke uitdaging. Hebben hem (met af en toe een hint) met nog een minuut of 6 over gehaald.
Fijn dat je het leuk hebt gehad, en zelfs heb gehaald. Het is een pittige escaperoom namelijk 8-) . En thanks natuurlijk voor het compliment ^O^ Nog plannen om nog eens een kamer te spelen? (sommige zijn eraan verslaafd, we krijgen geregeld mensen wat er > 15 hebben gespeeld :))
pi_168097443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:46 schreef Atmoz het volgende:
Jammer om te horen dat je een mindere escaperoom ervaring hebt gehad!
Ik zou zeggen: kom eens langs bij ons (Best Escape) op de Sint Antoniuslaan (vlakbij Centraal Station). Ik zorg voor een gratis drankje (misschien dat je die thee wel lust ) en voor een vette escape-ervaring
Ik ga het in gedachten houden. Misschien dat we op de Lage Frontenweg gewoon op een slechte dag kwamen, maar het was het allemaal net niet. Vieze kamers, ongeinteresseerd personeel, geen mogelijkheid iets te drinken...
pi_168098096
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 00:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In Wageningen zit ook een. Is mijn enige die ik heb bezocht, maar ik vond het erg gaaf :D
Ja ze schieten als paddenstoelen uit de grond. Er zit er nou overal wel een. Ik ga vooral wanneer ik goede deals vind op internet haha.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_168098320
Zou dit nou een blijvend fenomeen zijn? Ze schieten inderdaad als paddestoelen uit de grond overal, maar ik vraag me af hoeveel er over bijvoorbeeld 3 jaar nog zijn.
Only time will tell.
pi_168098826
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 08:46 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Fijn dat je het leuk hebt gehad, en zelfs heb gehaald. Het is een pittige escaperoom namelijk 8-) . En thanks natuurlijk voor het compliment ^O^ Nog plannen om nog eens een kamer te spelen? (sommige zijn eraan verslaafd, we krijgen geregeld mensen wat er > 15 hebben gespeeld :))
Toevallig laatst iets gehoord over eentje in Maastricht in een bankgebouw, Hostage Escape, die we misschien willen gaan doen.
En over een paar weken waarschijnlijk Gajes in de bajes in Utrecht, die Rockiejj ook al noemde.

Ik werd alleen belachelijk fanatiek en enigszins gefrustreerd toen anderen hints misten, dus ik weet nog niet helemaal zeker of ik wel een leuke room escaper ben voor mijn medespelers :')
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_168098927
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 10:13 schreef LurkJeRot het volgende:
Zou dit nou een blijvend fenomeen zijn? Ze schieten inderdaad als paddestoelen uit de grond overal, maar ik vraag me af hoeveel er over bijvoorbeeld 3 jaar nog zijn.
Only time will tell.
elke is anders. Nu moeten ze actief wel de puzzels verniewen
pi_168103860
Iemand ervaring met de escape room in Klimrijk Veldhoven? Ga ik dit weekend naartoe. Wordt mijn eerste keer dus ben benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184777453
Iemand ervaring met escaperooms die langer dan een uur duren? Ik vind een uur zo kort.
  zaterdag 2 februari 2019 @ 21:30:43 #140
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_184781468
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:54 schreef Loekie1 het volgende:
Iemand ervaring met escaperooms die langer dan een uur duren? Ik vind een uur zo kort.
In België hadden ze een goeie kelderruimte. Duurde echt jaren voordat ze er eindelijk uit kwamen.
O+
pi_184782924
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 18:54 schreef Loekie1 het volgende:
Iemand ervaring met escaperooms die langer dan een uur duren? Ik vind een uur zo kort.
In Rotterdam zit The alchemist, die duurt 1,5 uur die je ook grotendeels nodig hebt.

Ik vind een uur voor een escaperoom prima, maar soms is dat uiteindelijk maar zo'n 45 minuten en dat vind ik wel een beetje zonde, zeker als je de volle mep hebt betaald.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_184783193
Even een praktische vraag. Ik zie nogal wat mensen prijzen posten van met 2 man 70 euro of iets in die koers.

Is er cameratoezicht of kunnen mensen die van buiten in de rij staan mee kijken?

Of kan je daar gewoon veel goedkoper dan in een hotel een uurtje lekker liggen batsen met je vriendin en dan na een uur zorgen dat je de kleren weer aan hebt als men de deur open maakt omdat je er nog niet uit bent?

Dus dat je heel dat escapegebeuren niet eens probeert, maar gewoon meteen zodra de deur zit van bil gaan. :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_184783386
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 21:30 schreef Saisai het volgende:

[..]

In België hadden ze een goeie kelderruimte. Duurde echt jaren voordat ze er eindelijk uit kwamen.
:o
pi_184787983
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:35 schreef vosss het volgende:
Even een praktische vraag. Ik zie nogal wat mensen prijzen posten van met 2 man 70 euro of iets in die koers.

Is er cameratoezicht of kunnen mensen die van buiten in de rij staan mee kijken?

Of kan je daar gewoon veel goedkoper dan in een hotel een uurtje lekker liggen batsen met je vriendin en dan na een uur zorgen dat je de kleren weer aan hebt als men de deur open maakt omdat je er nog niet uit bent?

Dus dat je heel dat escapegebeuren niet eens probeert, maar gewoon meteen zodra de deur zit van bil gaan. :@
Zonde van de escaperoomervaring!
pi_184787985
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:25 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

In Rotterdam zit The alchemist, die duurt 1,5 uur die je ook grotendeels nodig hebt.

Ik vind een uur voor een escaperoom prima, maar soms is dat uiteindelijk maar zo'n 45 minuten en dat vind ik wel een beetje zonde, zeker als je de volle mep hebt betaald.
Merci voor de tip.
  zondag 3 februari 2019 @ 07:35:20 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_184788002
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 februari 2019 22:35 schreef vosss het volgende:
Even een praktische vraag. Ik zie nogal wat mensen prijzen posten van met 2 man 70 euro of iets in die koers.

Is er cameratoezicht of kunnen mensen die van buiten in de rij staan mee kijken?

Of kan je daar gewoon veel goedkoper dan in een hotel een uurtje lekker liggen batsen met je vriendin en dan na een uur zorgen dat je de kleren weer aan hebt als men de deur open maakt omdat je er nog niet uit bent?

Dus dat je heel dat escapegebeuren niet eens probeert, maar gewoon meteen zodra de deur zit van bil gaan. :@
Waar ik ben geweest was er camera toezicht.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 3 februari 2019 @ 10:14:11 #147
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_184789139
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 07:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waar ik ben geweest was er camera toezicht.
Tuurlijk, ze willen toch controleren of alles goed verloopt? Dat niemand branddeuren opensmijt, of sloten losslijpt of telefoons gebruikt bij het oplossen van raadsels etc....

Een tijdje heb ik De Melkput escaperoom gedaan bij de Boerinn in Kamerik. Dan wordt je opgesloten in een melkput van een boerderij (waar melktanks staan, en waar koeien normaal gemolken worden) en moet je steeds een ruimte verder komen door het oplossen van raadsels. Leuk voor jong en oud. :)

Wij streden tegen een andere partij en wij hadden gewonnen met 45 minuten ofzo.

[ Bericht 16% gewijzigd door Claude_Viole op 03-02-2019 10:21:55 ]
pi_184797432
quote:
1s.gif Op zondag 3 februari 2019 10:14 schreef Claude_Viole het volgende:

[..]

Tuurlijk, ze willen toch controleren of alles goed verloopt? Dat niemand branddeuren opensmijt, of sloten losslijpt of telefoons gebruikt bij het oplossen van raadsels etc....

Een tijdje heb ik De Melkput escaperoom gedaan bij de Boerinn in Kamerik. Dan wordt je opgesloten in een melkput van een boerderij (waar melktanks staan, en waar koeien normaal gemolken worden) en moet je steeds een ruimte verder komen door het oplossen van raadsels. Leuk voor jong en oud. :)

Wij streden tegen een andere partij en wij hadden gewonnen met 45 minuten ofzo.
Het is hartstikke leuk, ik zou ze allemaal wel willen doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')