abonnement Unibet Coolblue
pi_144754937
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:39 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Besneden penissen hebben dus geen smegma, maar ze hebben wel smegma?
Volgens mij klopt je logica niet helemaal.
Volgens mij klopt jou begrijpend lezen niet helemaal ;)
pi_144755146
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:40 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Volgens mij klopt jou begrijpend lezen niet helemaal ;)
Jouw*
Het is een bezittelijk voornaamwoord.

Tevens:
''Die hebben geen smegma''
Je stemt in met het feit dat besneden penissen geen smegma produceren

''Ze hebben wel opgedroogde urineresten, spermaresten, voorvocht resten, dode huidcellen etc. waar smegma normaal gesproken uit bestaat'', waarmee je dus impliceert dat gezien het (overigens onjuiste) ''feit'' dat smegma uit de voorheen genoemde componenten bestaat en besneden penissen deze componenten ook maken/afscheiden, besneden penissen dus ook smegma hebben.

Ik zou een cursus logisch redeneren aanraden :P
En dan meteen je kennis over smegma wat bijspijkeren.
pi_144755319
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:46 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Jouw*
Het is een bezittelijk voornaamwoord.

Tevens:
''Die hebben geen smegma''
Je stemt in met het feit dat besneden penissen geen smegma produceren

''Ze hebben wel opgedroogde urineresten, spermaresten, voorvocht resten, dode huidcellen etc. waar smegma normaal gesproken uit bestaat'', waarmee je dus impliceert dat gezien het (overigens onjuiste) ''feit'' dat smegma uit de voorheen genoemde componenten bestaat en besneden penissen deze componenten ook maken/afscheiden, besneden penissen dus ook smegma hebben.

Ik zou een cursus logisch redeneren aanraden :P
En dan meteen je kennis over smegma wat bijspijkeren.
Dus besneden penissen hebben smegma dan. Nou, onzin reden om je daarom te laten besnijden dus ;)

hoe je het ook went of keert, enige reden om je penis echt schoon te krijgen is totaal eraf hakken. en niet gedeeltelijk.
pi_144755422
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:50 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Dus besneden penissen hebben smegma dan. Nou, onzin reden om je daarom te laten besnijden dus ;)

hoe je het ook went of keert, enige reden om je penis echt schoon te krijgen is totaal eraf hakken. en niet gedeeltelijk.
Wendt*
Je snapt het niet helemaal volgens mij, maar dat is niet erg. Mensen zoals jij moeten er ook zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144756003
Kanker sam doe eens normaal.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_144756335
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef Thaboel het volgende:
Kanker sam doe eens normaal.
Sorry, ik zal het nooit meer doen
pi_144757261
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 16:06 schreef Thaboel het volgende:
Kanker sam doe eens normaal.
That escalated quickly!
  zondag 21 september 2014 @ 17:34:02 #83
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_144760019
Ik heb betere ervaring met mannen mét voorhuid dan zonder. Ik heb een paar voorhuidloze kerels gedaan die maar niet klaar konden komen, maar wel 1,5 uur hijgend rare bekken op me te lagen trekken. Liever een paar keer kort en krachtig, dan eeuwenlang bezig blijven. Maar wellicht kom ik ooit een besneden adonis tegen die wel genoeg aandacht aan mij besteedt.

Dat hygiëne-ding vind ik echt bullshit. Als iemand vrijwel elke dag doucht en z'n piemel wast is er geen probleem. Een besneden man kan ook een meurende zweetlul hebben na het sporten, en dat wil ik ook niet in me hebben.
pi_144760768
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Purrrp het volgende:
Ik heb betere ervaring met mannen mét voorhuid dan zonder. Ik heb een paar voorhuidloze kerels gedaan die maar niet klaar konden komen, maar wel 1,5 uur hijgend rare bekken op me te lagen trekken. Liever een paar keer kort en krachtig, dan eeuwenlang bezig blijven. Maar wellicht kom ik ooit een besneden adonis tegen die wel genoeg aandacht aan mij besteedt.
Heeft het met aandacht te maken voor jou, of rare bekken boven je? Zou het probleem eerder ergens anders zoeken dan het gebrek aan een voorhuid; zo lang niet kunnen komen lijkt me heel raar. Het zal dan eerder aan gebrekkige opwinding liggen, of anders dat ie je niet goed genoeg voelt. Beide gevallen kan je zelf verhelpen. ;)

En niet hele sessies lang als een dooie zeester op je rug blijven liggen is ook aan te raden. :D

quote:
Dat hygiëne-ding vind ik echt bullshit. Als iemand vrijwel elke dag doucht en z'n piemel wast is er geen probleem. Een besneden man kan ook een meurende zweetlul hebben na het sporten, en dat wil ik ook niet in me hebben.
Mee eens; begrijpelijk. :)
pi_144762075
quote:
7s.gif Op zondag 21 september 2014 17:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Heeft het met aandacht te maken voor jou, of rare bekken boven je? Zou het probleem eerder ergens anders zoeken dan het gebrek aan een voorhuid; zo lang niet kunnen komen lijkt me heel raar. Het zal dan eerder aan gebrekkige opwinding liggen, of anders dat ie je niet goed genoeg voelt. Beide gevallen kan je zelf verhelpen. ;)

En niet hele sessies lang als een dooie zeester op je rug blijven liggen is ook aan te raden. :D

[..]

Mee eens; begrijpelijk. :)
Geloof me, dat ligt waarschijnlijk meer aan het ontbreken van gevoel, door het ontbreken van voorhuid en bescherming van de eikel ;) Ken het zelf ook. Nu ik meer gevoel heb omdat me eikel vaak bedekt is, kom ik sneller klaar. Stukke beter al. Nog niet perfect trouwens.
pi_144765146
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 18:40 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Geloof me, dat ligt waarschijnlijk meer aan het ontbreken van gevoel, door het ontbreken van voorhuid en bescherming van de eikel ;) Ken het zelf ook. Nu ik meer gevoel heb omdat me eikel vaak bedekt is, kom ik sneller klaar. Stukke beter al. Nog niet perfect trouwens.
Ik geloof dat het bij jou toch vooral in het hoofd zit.
pi_144775309
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 15:31 schreef ratpatat het volgende:

[..]

1e Klopt, maar ik houd het liever 5 seconden vol, waarbij ik puur genot ervaar, dan 3 uur waar ik van zeg "Mwa... Is dit het nu?" Met een slap orgasme er achteraan.
hygiënischer is bullshit. Als jij je piemel wast is die hygiënisch, doe je dat niet, is die het niet. Hygiëne gaat over bacteriën en ziekteverwekkers. Die krijg je op je besneden piemel ook wel. Dus wassen. En kwa smegma, urineresten, voorvocht resten en al dat soort dingen, die drogen gewoon op je eikel als je besneden bent. Is dat schoner? Nee, je merkt er alleen minder van dat het er zit. Niet dat je sowieso er veel van merkt als het er zit, maar dat terzijde.
Minder seksuele ziektes? Gebruik een condoom, krijg je er nog minder. Sowieso is dat fabeltje aardig onzin. Het verminderd de kans misschien een klein beetje, maar je zult er niet dusdanig veel aan hebben dat het je vrijwaart van ziektes.
Ah wat jammer nou, alles wat je hebt op genoemd klopt helaas niet. :')
Vooral over dat smegma, wat besneden mannen nog niet eens kunnen krijgen doordat het alleen geproduceerd wordt door het binnenoppervlak van het voorhuid. En ik denk niet dat iemand het 3 uur vol houd tijdens seks. Maar ja, vind je niet dat het fijner voor het meisje is als je een half uur langer kan volhouden dan dat je na 2 minuten al klaarkomt? Als je niet tegen de feiten kunt moet je niet met neppe bull shit terug komen. De waarheid is hard I know

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 23:30:32 ]
pi_144777256
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:29 schreef JaIkbenPro het volgende:

[..]

Ah wat jammer nou, alles wat je hebt op genoemd klopt helaas niet. :')
Vooral over dat smegma, wat besneden mannen nog niet eens kunnen krijgen doordat het alleen geproduceerd wordt door het binnenoppervlak van het voorhuid. En ik denk niet dat iemand het 3 uur vol houd tijdens seks. Maar ja, vind je niet dat het fijner voor het meisje is als je een half uur langer kan volhouden dan dat je na 2 minuten al klaarkomt? Als je niet tegen de feiten kunt moet je niet met neppe bull shit terug komen. De waarheid is hard I know
Er is meer op een piemel dan smegma. Urineresten worden toch echt niet door de voorhuid geproduceerd ;)

Ow, lees vooral even wat Purrrp hierboven vermeld, ja echt super als je meisje kan genieten. Maar dat het lang duurt wil echt niet zeggen dat je dan meer geniet ofzo.

Dat je niet binnen 2 minuten komt valt wel uit te stellen. Dat je sneller komt is echter niet zomaar te regelen ;)
pi_144777593
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 00:24 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Er is meer op een piemel dan smegma. Urineresten worden toch echt niet door de voorhuid geproduceerd ;)

Ow, lees vooral even wat Purrrp hierboven vermeld, ja echt super als je meisje kan genieten. Maar dat het lang duurt wil echt niet zeggen dat je dan meer geniet ofzo.

Dat je niet binnen 2 minuten komt valt wel uit te stellen. Dat je sneller komt is echter niet zomaar te regelen ;)
Je argument is laag. Waar heb ik gezegd dat er niet meer is op een penis dan smegma? Daarna concludeer je dat ik of meesten urine resten heeft op zijn penis, spreek voor jezelf, jij bent hier niet besneden. Iemand die besneden heeft, heeft minder kans dat hij urine resten op zijn penis krijgt omdat hij geen vel heeft die over zijn eikel gaat en die de urine resten absorberen. Ten tweede wat ik even wil zeggen, is dat ik zelf na het plassen papier pak en af droog of een harde ruk geef, soms was ik mij zelf na het plassen als het kan en wat meesten moslims gewoon doen. Toevallig zag ik gister een topic over een jongen die na 2 minuten al klaarkwam als hij bezig was met een meisje, en ja je raakt het fokker, hij was niet besneden. Stop gewoon met dit discussie, als je niet tegen de waarheid kan. Zoek maar de feiten op Google. En trouwens, ik heb liever dat het meisje geniet dan ik zelf. Je doet alsof wij het gevoel in ons pik verliezen na een besnijdenis. hou toch op man :')
En nu stoppen met reageren want dit begint beetje gay te worden nu.
  maandag 22 september 2014 @ 01:29:47 #90
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_144778330
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 00:41 schreef JaIkbenPro het volgende:

[..]

Je argument is laag. Waar heb ik gezegd dat er niet meer is op een penis dan smegma? Daarna concludeer je dat ik of meesten urine resten heeft op zijn penis, spreek voor jezelf, jij bent hier niet besneden. Iemand die besneden heeft, heeft minder kans dat hij urine resten op zijn penis krijgt omdat hij geen vel heeft die over zijn eikel gaat en die de urine resten absorberen. Ten tweede wat ik even wil zeggen, is dat ik zelf na het plassen papier pak en af droog of een harde ruk geef, soms was ik mij zelf na het plassen als het kan en wat meesten moslims gewoon doen. Toevallig zag ik gister een topic over een jongen die na 2 minuten al klaarkwam als hij bezig was met een meisje, en ja je raakt het fokker, hij was niet besneden. Stop gewoon met dit discussie, als je niet tegen de waarheid kan. Zoek maar de feiten op Google. En trouwens, ik heb liever dat het meisje geniet dan ik zelf. Je doet alsof wij het gevoel in ons pik verliezen na een besnijdenis. hou toch op man :')
En nu stoppen met reageren want dit begint beetje gay te worden nu.
Ahh 1 x vegen en de rest mag de onderbroek oplossen. Smeerpijp, ^^

Nu al medelijden met je vrouw voor dit punt in je toekomst:


[ Bericht 2% gewijzigd door Florentius op 22-09-2014 01:40:53 ]
pi_144778524
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 01:29 schreef Florentius het volgende:

[..]

Ahh 1 x vegen en de rest mag de onderbroek oplossen. Smeerpijp, ^^

Nu al medelijden met je vrouw voor dit punt in je toekomst:
En de rest mag de onderbroek oplossen? Wie zegt dat ik druppels op mijn onderbroek krijg? Gozer waar heb je het over? Ik was gewoon mijn pik hoor. Ga jij je smegma maar is schoonmaken, stink lul.
  maandag 22 september 2014 @ 03:45:41 #92
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_144779165
Ik eet gezond, ben geen tiener meer en douche regelmatig.
Ik kan me niet eens de laatste keer herinneren dat ik bij mezelf smegma moest constateren.

Zelfs in een periodes van diepste op diepste depressie, waarin ik zo geregeld een week niet eens een keer de moeite nam te douchen kwam het niet eens voor. En toen was wat ik at ook nog eens inflammatie bevorderend.

Mensen maken hier een probleem van een niet bestaand probleem.
Nog voor je bij eventueele smegma aankomt heb je een eventueele dame al lang met je lichaamsgeur afgeschrikt.

Dat jochies zonder velletjes hier komen blazen over hoe zogenaamd vies de niet gesneden mannetjes zijn,
dat zegt veel meer over wat voor een zielige onzekere sukkeltjes ze zelf zijn.
Waarom maak je je überhaupt druk over de staat van andermans piemel?
Ben je van plan er zelf aan te moeten gaan zuigen of zo?



[ Bericht 0% gewijzigd door Florentius op 22-09-2014 22:10:39 ]
pi_144783505
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 00:41 schreef JaIkbenPro het volgende:

[..]

Je argument is laag. Waar heb ik gezegd dat er niet meer is op een penis dan smegma? Daarna concludeer je dat ik of meesten urine resten heeft op zijn penis, spreek voor jezelf, jij bent hier niet besneden. Iemand die besneden heeft, heeft minder kans dat hij urine resten op zijn penis krijgt omdat hij geen vel heeft die over zijn eikel gaat en die de urine resten absorberen. Ten tweede wat ik even wil zeggen, is dat ik zelf na het plassen papier pak en af droog of een harde ruk geef, soms was ik mij zelf na het plassen als het kan en wat meesten moslims gewoon doen. Toevallig zag ik gister een topic over een jongen die na 2 minuten al klaarkwam als hij bezig was met een meisje, en ja je raakt het fokker, hij was niet besneden. Stop gewoon met dit discussie, als je niet tegen de waarheid kan. Zoek maar de feiten op Google. En trouwens, ik heb liever dat het meisje geniet dan ik zelf. Je doet alsof wij het gevoel in ons pik verliezen na een besnijdenis. hou toch op man :')
En nu stoppen met reageren want dit begint beetje gay te worden nu.
Toch lijken ervaringsverhalen erop te wijzen dat een besnijdenis geen tot weinig invloed heeft op vroegtijdig klaarkomen en zelf eens negatief effect kan hebben.

Maar als minuteman zal je echt geen marathonneuker zijn na een besnijdenis.
pi_144797347
quote:
1s.gif Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Toch lijken ervaringsverhalen erop te wijzen dat een besnijdenis geen tot weinig invloed heeft op vroegtijdig klaarkomen en zelf eens negatief effect kan hebben.
Waarschijnlijk deels ook een cultuurverschil. Besneden mannen komen meestal uit culturen waar vrouwen mysterieus en bedekt zijn - dus een klein beetje bloot lokt al snel een zaadlozinkje uit. Besnijden compenseert dit wellicht een klein beetje.

Per saldo maakt het echter weinig uit. Onzekere ventjes komen snel klaar, mensen met ervaring kunnen dit uitstellen. En geen enkele vrouw zit in mijn ervaring te wachten op een sessie van uren - een halfuurtje is zat.
Maar dat is mijn aanstootgevende mening.
pi_144798276
Krijg je toch zo'n ruwe eelteikel van? ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_144847604
quote:
5s.gif Op woensdag 3 september 2014 14:47 schreef joskeman het volgende:
Hoi,

Ik ben 16 jaar en mijn voorhuid is geopereerd doen ik 4 jaar was. Ze is naar achter getrokken en nu is mijn eikel dus bloot. Is dit een probleem voor meiden? Mijn eerste keer moet nog komen en ben dus heel onzeker :/
mijn vraag is aan jouw kan je je eigen goed aftrekken omdat je al jong beneden bent?en je eikel ligt die volledig bloot bij een slappe lul?op welke leeftijd ging jij rukken.
  woensdag 24 september 2014 @ 11:10:01 #97
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_144848007
maakt vrijwel niemand wat uit, zullen ze eerder interessant vinden dan 'verminkt'.
ik zou er alleen niet bij vertellen waarom je besneden bent, beetje een buzzkiller.
pi_144853302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 10:53 schreef satopex het volgende:

[..]

mijn vraag is aan jouw kan je je eigen goed aftrekken omdat je al jong beneden bent?en je eikel ligt die volledig bloot bij een slappe lul?op welke leeftijd ging jij rukken.
Waarom in vredesnaam zou je dat willen weten?
pi_144856811
quote:
15s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:03 schreef Gray het volgende:

[..]

Waarom in vredesnaam zou je dat willen weten?
om reden dat jongens die jong besneden zijn later goede sex kunnen hebben gray.
pi_144857044
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef satopex het volgende:

[..]

om reden dat jongens die jong besneden zijn later goede sex kunnen hebben gray.
Iemand die niet jong besneden is, of geheel niet besneden is ook.

Blijft een rare vraag. Waarom zou jij willen weten hoe deze 16-jarige met zichzelf speelt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')